Ja, goffer.quote:
Dank je MPGquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja![]()
* MPG knuffelt Whiskers![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dus jij hebt die mol op zijn kop gepoept? Waarom verraad je de uitkomst al voordat je voorleest?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik moet ook poepen, kiektan wat een prachtige buikloop samenloop van omstandigheden![]()
Mijn buik is niet van streek hoor, dus die knuffel mag wel wat stevigerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je MPG![]()
![]()
* Whiskers2009geeft MPG een voorzichte knuffel terug om zijn buik niet erger van streek te maken
NEEHEE!! Maar, maar... Wou je niet iets opdringenquote:
Ik WIL nog wel meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet te veel willen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland knuffelt Whis nog even lekker door
Fijn hequote:
Hoeft hij vanaf nu niet meer bang voor te zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef babs1980 het volgende:
goh is WIDM alweer afgelopen? Ik zit al veel te lang op internet. Tsss! Gelukkig ligt vriendje te slapen op de bank, anders zou hij wel weer mopperen. (hij is bang dat ik internet leegkoop, hahaha)
Je weet het he, delen!quote:
Neeeeee, ik niet, ik doe dat zo:quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij hebt die mol op zijn kop gepoept? Waarom verraad je de uitkomst al voordat je voorleest?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Kunffels laat ik me niet opdringenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEEHEE!! Maar, maar... Wou je niet iets opdringen
* Whiskers2009Geeft MPG een heule stevige knuffelquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn buik is niet van streek hoor, dus die knuffel mag wel wat steviger...
Ja. Ik weet hetquote:
Liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Whiskers2009Geeft MPG een heule stevige knuffel
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kunffels laat ik me niet opdringen![]()
Maar met jou doe ik het graag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn vriendinnetje is weer onlineYippie voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendinnetje is weer onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mijn vriendinnetje is weer onlinedat wordt dus een latertje nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mijn vriendinnetje is weer onlineJeeeeej, wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bedankt voor de waarschuwing!!quote:
Mag je niet mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
morgen lekker relaxed computeren, de vrouw is uit eten
Tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing!!![]()
Zie jullie in het volgende deel..
Kop dichtquote:
Dan zie je de nieuwe zo welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou me ook even afzijdig... heb geen zin om een nieuwe te openen
Ikke welquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou me ook even afzijdig... heb geen zin om een nieuwe te openen
buitenland, tijdzones, kan het voor jou nog steeds laat wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hoorze heeft vannacht slecht geslapen dus gaat ze vroeg naar bed
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijkquote:
wordt mee uit genomen door vriendinnen ivm d'r verjaardag vorige weekquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijk...
die bestaan nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Stttt.. Hij heeft een sprookjeshuwelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |