kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Koen66 het volgende:
bestaat er eigenlijk een record bellen
wow, 3 uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef babs1980 het volgende:
[..]
kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, 3 uur
hield het ooit met vrienden en vriendinnen wel ff vol, maar 3 uur.....
Mijn pr is dacht ik 15 min tot 20quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef babs1980 het volgende:
[..]
kon vroeger met vriendinnetjes úren bellen! Soms wel 3 uur achter elkaar! Nu is een uur ongeveer de max (met mij BFF)
Dat snap ik, vooral als je zo lang beltquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef babs1980 het volgende:
[..]
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!
dat is tegenwoordig ook wel zo'n beetje max bij mij hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn pr is dacht ik 15 min tot 20
Oeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef babs1980 het volgende:
[..]
moest geregeld zakgeld / zuurverdiende loon inleveren voor de telefoonrekening!
Ik ook, ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ministerie van LNV heb ik ook gewerkt. Was mijn allereerste klus toen ik nog verstand had van God noch zure appelen qua ITHeb t er toch een jaar volgehouden en mensen waren best tevreden
ruim het maxquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig ook wel zo'n beetje max bij mij hoor
Als je dat meetelt dan kom ik ook zo wel over de 3 uur heenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ook 3 uurvriendinnetje uit zwitserland
maar wel skype ofcourse
meesten weten dat ik niet zo lang van stof benquote:
Grappig, al werkte ik op de locatie in Eindhoven (DIR-Zuid), als uitzendkracht.quote:
Wat voor een foon heb je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik wil een headset voor als mijn moeder belt
Lijkt me inderdaad een stuk beter jahquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik wil een headset voor als mijn moeder belt
een siemens huistelefoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor een foon heb je?
Helaas dat je verjaardag nog zo ver weg is
Second that!quote:
Ik in Zwollequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grappig, al werkte ik op de locatie in Eindhoven (DIR-Zuid), als uitzendkracht.
jawel maar is niet fijnquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Stu moet je zien wat ik net onderweg gegeten heb in Den Bosch![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ziektewetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier nog niet, heb nog een dag ziektewet hier
ik blijf toch liever een beetje stil zittenquote:
Dat is wel minder, ik weet niet of die dat wel hebbenquote:
OKee, dat is prettig. Ik moest ongeveer 20 minuten fietsen, woonde nog thuis bij pa en ma in Geldrop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik in Zwolle![]()
Precies net naast het station
Als jij er maar van genoten hebtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
centimeter of 3 ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
weet iemand de max grote van een sd kaaart in een mio digiwalker 168?
Een rib zwaar gekneusd en mijn werk wordt omschreven als lichamelijk belastend werk dus kan niks doenquote:
Nou ja, het station is ook wel 20 minuten fietsen vanaf hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, dat is prettig. Ik moest ongeveer 20 minuten fietsen, woonde nog thuis bij pa en ma in Geldrop.
Toen ik daarna bij de Peijnenburg ging werken hoefde ik maar iets van 3 minuten te fietsen of 10 minuten te lopen
Lijkt me 4 GB, dat was altijd de standaard. Tenzij SDHC dan meer, maar dat zal ie dus wel niet ondersteunen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
weet iemand de max grote van een sd kaaart in een mio digiwalker 168?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |