Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik vind het ook wel handig dat ik het kan als ik bezig ben met code schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar typles zat in mijn opleiding (MEAO) inbegrepen, dus ja ben ik eigenlijk wel verplicht dit zonder fouten te doen. .
klopt, ik heb ook typles op de MEAO gehad. maar hele opleiding was indertijd al 1 grote vergissingquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar typles zat in mijn opleiding (MEAO) inbegrepen, dus ja ben ik eigenlijk wel verplicht dit zonder fouten te doen. .
Jouw kindje?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:03 schreef Trevland het volgende:
Ik weet dat die van mij er ook ergens rond moet lopen, ben hem alleen nog nooit tegen gekomen
Daar ben ik het mee eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
na jou, liever veel tiepfouten als veel foute types
ik kan het wel, maar niet met 10 vingersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef babs1980 het volgende:
er staan online toch ook genoeg typelessen? ik kan ook blind typen met 10 vingers
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef babs1980 het volgende:
er staan online toch ook genoeg typelessen? ik kan ook blind typen met 10 vingers
Sorryquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
Die tietel van dit tpoic...
* MPG verwachd weer veel slaag van suikertaartje![]()
...
Dan gaat dat hier dus beter, kan het niet eens meer met 2 vingersquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezen
Je bent er al ondersteboven vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
Die tietel van dit tpoic...
* MPG verwachd weer veel slaag van suikertaartje![]()
...
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, allemaal naar school jullie
Is dat zo ver weg dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halen
Okee, voor mij niet. Heb de hele opleiding met veel plezier afgerond. Ook nog even de HEAO geprobeerd, maar dat was wel erg teveel van het goede..quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook typles op de MEAO gehad. maar hele opleiding was indertijd al 1 grote vergissing
QFTquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dan staat er iets dat niemand kan lezen
Klinkt zeer intelligentquote:
ik ben een drama qua opleidingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, voor mij niet. Heb de hele opleiding met veel plezier afgerond. Ook nog even de HEAO geprobeerd, maar dat was wel erg teveel van het goede..
Moet ik een Tilburg Kutschool voor je maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, moet ik eerst HBO zien te halen
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een drama qua opleidingen![]()
Na HAVO eerst HTS Informatica geprobeerd (2 jaar, ik faalde dankzij bedrijfsadministratie)
Daarna een neetje aangerommeld via uitzendbureau's, daarna 1 jaar MEO (alleen omdat me zo'n gezellige school leek............), daarna een 1 jarige informatica studie, 4 jaar ergens gewerkt, weer 1 jaar informatica, en daarna definitief werken....
Ik weet ook wel de de uni van Tilburg vroeger de KUT wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik een Tilburg Kutschool voor je maken?![]()
[ afbeelding ]
Oi, ex-collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.
Eerst ruim een jaar thuisgezeten. Toen 4 maanden Ministerie van LNV, daarna 2.5 Peijnenburg.
En dat waren mijn betaalde banen, Daarna alleen maar werkervaringsplaatsen gehad.of vrijwiliigers werk, wat ik nog steeds doe dus.
Ik ookquote:
Ben wel klaar met school, hoor!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hier, allemaal naar school jullie
Ik weet het zo niet, zit er wel sterk weer aan te twijfelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Ben wel klaar met school, hoor!
aan de foon met moedersquote:
nog nietquote:
ach een ramp wat is een ramp....quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben een ramp qua werken eigenlijk.
Eerst ruim een jaar thuisgezeten. Toen 4 maanden Ministerie van LNV, daarna 2.5 Peijnenburg.
En dat waren mijn betaalde banen, Daarna alleen maar werkervaringsplaatsen gehad.of vrijwiliigers werk, wat ik nog steeds doe dus.
Een nieuw record aan het proberen te zetten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aan de foon met moeders
[..]
nog niet
Dat wel jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach een ramp wat is een ramp....
Bij jou heeft het natuurlijk een achterliggende reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |