Ehm, ja. Goede vraag. Soort van vechten ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waaaaarom sprong iemand op jou?
Nu al 2 weken, de eerste anderhalve week had ik er bijna niks geen last vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Hoelang geleden is het eigenlijk gebeurd?
Bijna geen last vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu al 2 weken, de eerste anderhalve week had ik er bijna niks geen last van
dat wordt wat lastig hier (heb immers geen Stella, en zowiezo geen bier koud staan)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
En ik heb zowaar een Stella (bier dus) gepakt
ik heb het gevondenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De ALLER EERSTE KEER OOIT op Fok! dat ik mijn naam "Dr_Flash" waarmaak op de manier zoals die destijds bedoeld is
Lauw bier schiet niet opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt wat lastig hier (heb immers geen Stella, en zowiezo geen bier koud staan)
Stu wat doe je nu?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
Ik ben een raar persoonquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijna geen last van
Wow
Toen het de laatste keer bij mij gebeurde dacht ik minstens dat ik half dood ging
Wordt in de UK in kroegen bier niet zowiezo lauwer getapt dan in NL?quote:
Ja, mijn 2e al vandaag en ook al een Strongbow opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stu wat doe je nu?
Pak jij een biertje?
[..]
Ik ben een raar persoon
Je kunt 'normaal' kiezen en sommige bieren zelfs 'ijskoud'. Dan voelt de tap ook letterlijk ijskoud. Dat is niet bij alle bieren hoor maar wel bij Stella. Maar ik kies altijd 'gewoon' want dat is koud genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wordt in de UK in kroegen bier niet zowiezo lauwer getapt dan in NL?
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"quote:
Beter als de mijne die nergens op slaatquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het gevondenhet klopt, 4Gb max
ow, ok, kan me herinneren dat ik in Londen wel een wat lauwer biertje had. Maar dat kan zomaar wel koud maar dood geweest zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt 'normaal' kiezen en sommige bieren zelfs 'ijskoud'. Dan valt de tap ook letterlijk ijskoud. Dat is niet bij alle bieren hoor maar wel bij Stella. Maar ik kies altijd 'gewoon' want dat is koud genoeg
Je hebt nog even te gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beter als de mijne die nergens op slaat
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag éénquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Kom, laat ik een naam kiezen die over 177.000 posts echt ergens op blijkt te slaan"
Geen idee johquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow, ok, kan me herinneren dat ik in Londen wel een wat lauwer biertje had. Maar dat kan zomaar wel koud maar dood geweest zijnis al jaren terug immers
Die van mij slaat ook ergens opquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag één
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:41 schreef Stuart het volgende:
umum, je houdt van Suikertaartjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, mijne slaat ook echt ergens op, al vanaf dag één
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |