Ja, ik!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
weet iemand de max grote van een sd kaaart in een mio digiwalker 168?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ik wil een headset voor als mijn moeder belt
Geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef wel.o.k het volgende:
weet iemand de max grote van een sd kaaart in een mio digiwalker 168?
OOoh, wat ontzettend vervelend en pijnlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een rib zwaar gekneusd en mijn werk wordt omschreven als lichamelijk belastend werk dus kan niks doen
Okee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, het station is ook wel 20 minuten fietsen vanaf hier
Werk in de prei, vooral lopende band werk, ik sta bij de aanvoer is dus nog iets zwaarder dan het schoonmaken er vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
OOoh, wat ontzettend vervelend en pijnlijk
Wat doe je eigenlijk voor werk als ik vragen mag? Geeft niets als je dat niet wil vertellen hoor
tjemoig jij ook alquote:
Nee hoor, dat zeker nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemoig jij ook al
ben ik de enige die moet werken morgen
Oooh, nou, snap best dat je dan niet kunt werken hoor. Als ik mijn ribben heb gekneust heb ik al moeite met slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk in de prei, vooral lopende band werk, ik sta bij de aanvoer is dus nog iets zwaarder dan het schoonmaken er van
thanks flesquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me 4 GB, dat was altijd de standaard. Tenzij SDHC dan meer, maar dat zal ie dus wel niet ondersteunen.
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meesten weten dat ik niet zo lang van stof ben
heb zowiezo altijd een beetje een belfobie gehad
Zal zakelijk contact altijd per email doen tenzij niet anders kan
Het is links de onderste en heb nu ook pijnstillers dus het gaat welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, snap best dat je dan niet kunt werken hoor. Als ik mijn ribben heb gekneust heb ik al moeite met slapen
Nog twee dagen hierquote:
Gelukkig gaat het wat beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is links de onderste en heb nu ook pijnstillers dus het gaat wel
Is het helaas ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me pijnlijk, ribben kneuzen...nog nooit gehad
Ik welquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
lijkt me pijnlijk, ribben kneuzen...nog nooit gehad
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratieschquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee
Je ma toch maar eens aan skype helpen?
als je een knal tegen je ribben krijgt is het al pijnlijk, kan het me dus goed voorstellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel
Blijft vooral erg lang pijnlijk
nee hoor, er zijn meer loonslavenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjemoig jij ook al
ben ik de enige die moet werken morgen
Ik bedoel dan kan jij je headset gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratiesch
Ja, herkenbaarquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup maar had toch liever van niet
ah Ziggo, ik kan je dus ook gratis bellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet nodig want ziggo-ers bellen onderling al gratiesch
Oke dan hoef ik dus niks verder te vertellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar
Weet helaas wat het is
Ik heb geen headsetquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dan kan jij je headset gebruiken
Nee hoor want je hebt mijn nummer nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah Ziggo, ik kan je dus ook gratis bellen
ywquote:
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je een knal tegen je ribben krijgt is het al pijnlijk, kan het me dus goed voorstellen
Maar het mag wel thoughquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oke dan hoef ik dus niks verder te vertellen
auwquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuis![]()
omdat iemand er op sprong?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze vroeger wel met judo meerdere malen flink gekneust en anderhalf jaar geleden doordat iemand erop sprong. Moest toen naar ziekenhuis![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywWeet niet of het ook echt zo is natuurlijk, maar 4 GB was heel lang het design plafond van SD. Je mag dus aannemen dat (wat oudere) apparaten die "SD ondersteunen" daarmee bedoelen dat ze de volledige specificaties van de vorige versie ondersteunen. Vind ik
Het kan nog wel eens wat moeite met ademhalen gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat iemand er op sprong?
Je konijnenoren kapot?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen headset
[..]
Nee hoor want je hebt mijn nummer niet
Dit is nu de 2de keer voor mij dat ik wat met judo heb opgelopen kwa zware blessurequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
waaaaarom sprong iemand op jou?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan nog wel eens wat moeite met ademhalen geven
Okay. Hoelang geleden is het eigenlijk gebeurd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb er verder zo bijna niks meer over te vertellen
Heb je hem toch goed gekozenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]De ALLER EERSTE KEER OOIT op Fok! dat ik mijn naam "Dr_Flash" waarmaak op de manier zoals die destijds bedoeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |