SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
[ Bericht 0% gewijzigd door Qebbel op 20-01-2011 16:58:01 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Ik ben nog niet klaar jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef Bakfiets. het volgende:
Is dat nu een standaard plaatje?
En je moet wel de link naar 't vorige topic in de spoiler zetten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik durfde het juist niet uit te leggen aan iemand van jouw leeftijd.
Maar als je het woord 'masturbatie' niet durft te zeggen, is dat oké hoor.
Er is een verschil tussen niet adviseren en niet durven zeggen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mmmjah, naast die middelen weet ik nog maar één ding, en dat ga ik niet adviseren aan een minderjarige
Nee, ik googlede op lesbian art en toe zag ik dat plaatje. En omdat bakfiets zo ongeduldig was heb ik m snel geplaatst. Ik zoek wel ff iets gezelligers.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Magenta het volgende:
Dat is toch geen plas bloed in de OP mag ik hopen? Edit: wel dus.
Tevens
Ik dacht even dat het een referentie wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nee, ik googlede op lesbian art en toe zag ik dat plaatje. En omdat bakfiets zo ongeduldig was heb ik m snel geplaatst. Ik zoek wel ff iets gezelligers.
Het was een grapje, lieve lezzer.quote:
Waarom wel, waarom niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef lezzer het volgende:
Ja wij zijn nog in conclaaf of we dat fijn vinden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
Nou je topic staat onderaan, en dus uit beeld. Niet zo'n punt voor de regulars maar nieuwe mensen trek je er niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Fin
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:29 schreef Qebbel het volgende:
Oh dat zou ik ook heel vervelend vinden!!! Sterkte hee! Idd wat soapie zegt, kun je haar niet te gemoed lopen?
Ik wist niet of ze met de bus was of niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:28 schreef soapie het volgende:
Kan ik me goed voorstellen, kan je niet die kant opgaan, of weet je niet hoe ze loopt??
Ik herken dit argumentquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:31 schreef lezzer het volgende:
Nou je topic staat onderaan, en dus uit beeld. Niet zo'n punt voor de regulars maar nieuwe mensen trek je er niet mee.
Zooo dat moet een opluchting zijn!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef skunkasaur het volgende:
Sjezis. Haar beltegoed was op, daarom verbrak de verbinding, en ze had haar telefoon op stil. Na de 34e keer bellen nam ze eindelijk op. Niets aan de hand maar god dat was kut.
quote:
WIDMquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
En dood is iedereen. Ik had bezoek, wat is jullie excuus?
En ik ben de laatste hoofdstukken van mijn manuscript aan het doorspitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
En dood is iedereen. Ik had bezoek, wat is jullie excuus?
Wie is de mol.quote:
Ben je eigenlijk wel lief voor ze?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
Ik was lekker weggedut en ineens begint die kat keihard te gillen. Nu zit ze hier aandacht te vragen.
Ik heb ook honger
Alleen als het incidenteel is. Ik heb een grafhekel aan jankende katten die lawaai maken om het lawaai maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou daar zo van, kletsende katten
Dat kletsen ze ook niet, dan maken ze lawaai. Toch heerlijk zo'n beest die blij gaat miauwen als je zijn naam noemt en dan met zijn staart omhoog komt aangetrippeld en je gaat vertellen hoe zijn dag is geweest (bij wijze van spreken)?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen als het incidenteel is. Ik heb een grafhekel aan jankende katten die lawaai maken om het lawaai maken.
Ja hoor. Maar, wat Vanyel zegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel lief voor ze?![]()
Gelukkig maar. Heb je siamezen weleens gehoord?! Die zijn echt abnormaal luidquote:
Jij hebt het over limburgs kwek(k)en, net als meken met die e uitgesproken als de e in wel, maar dan lang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
Het is lastig opschrijven hoe je dat uitspreekt, maar ik bedoelde wat anders ja
Awwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Qebbel het volgende:
Onze oude kater (15jr woont bij ouders) heeft vroeg in zijn jeugd een keer angina gehad en is daarbij zn stem verloren! Ik ben dus helemaal niet echt gillende katten gewend. Als hij miauwt, doet ie alleen z'n bekje open en hoor je niks.
Mijn maatje had een Maine Coon en die mauwde ook zelden. Maar dat schijnt bij dat ras te horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Qebbel het volgende:
Onze oude kater (15jr woont bij ouders) heeft vroeg in zijn jeugd een keer angina gehad en is daarbij zn stem verloren! Ik ben dus helemaal niet echt gillende katten gewend. Als hij miauwt, doet ie alleen z'n bekje open en hoor je niks.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Over poesjes gesproken
[ afbeelding ]
Deze vind ik vooral lief en zorgeloos en niks waardeloos aan.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben alweer wakker. Voor het eerst sinds tijden weer een nachtdienst. Heb het gevoel dat mn ritme nu al fucked is; ik lag net zo lekker te slapen!
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt het over limburgs kwek(k)en, net als meken met die e uitgesproken als de e in wel, maar dan lang?
quote:"The problem with quotes on the Internet is that you can't always be sure of their authenticity" ~ Abraham Lincoln
Serieus of wil je dat gewoon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Overigens zet ik in op morgen, lijkt me wel een prima moment.
Is dat niet hetzelfde?quote:
hutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Leer mij mijn familie kennen. Ik heb dan de hele tent vol op zaterdag.
edit: de hutdus
En toen deed je druipend de deur open met alleen een handdoek omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef lezzer het volgende:
Staat in eens het waterbedrijf aan de deur
En ik stond in de douche
En het was afgesproken en ik was het vergeten
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Goedemorgen lieve potjes
[..]
En toen deed je druipend de deur open met alleen een handdoek om
Dat is echt totaal anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet steeds aan Sonja Bakkerdenken als jullie het over sb hebben.
Ja, het gaat eigenlijk supermakkelijk. Ik heb al een uitje en een verjaardag overleefd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Gaat het goed? Hoeveel ben je afgevallen?
Ik zit een beetje met dat weekendje weg volgende week. Ik heb besloten een pak havermout mee te nemen voor 's ochtends, en dan hoop ik maar heel erg dat ze magere melk hebben.quote:Ik ben heel voorzichtig begonnen met het toevoegen van koolhydraten, ik durfde niet zo goed. De eerste week ben ik als tussendoortje een volkoren crackerbrot met rauwe ham gaan toevoegen. Toen dat goed ging (even opletten of je blijft afvallen) dan kun je weer iets gaan toevoegen. Ik ben de 2e week 2 volkoren boterhammen als lunch gaan eten, maar toen ging ik minder afvallen dus ben toen overgegaan naar 1 boterham als lunch met salade erbij en dat ging wel goed.
Dus je voegt 1 ding toe en je kijkt na een week of je blijft afvallen en dan voeg je de week erop weer iets nieuws toe.
Fase 2 is wel een verademing, daar kijk je echt naar uit!
Even een mental note maken hè popje? Of ben je met je figuur ook je hersens kwijtgeraakt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Vanyel het volgende:
Zelfde afkorting he liefje.. verwarring alom.
Mooi zeg! Hoeveel moet er in totaal af?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, het gaat eigenlijk supermakkelijk. Ik heb al een uitje en een verjaardag overleefd.
Al had ik het op die verjaardag wel zwaar met al die vlaaischuivende lui
2,5kg kwijt nu.
Ik ken er maar 1, maar die is heel slank gebleven daarna.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ken een paar mensen die met succes zijn afgevallen met Sonja Bakker, maar die hebben het dieet wel als een straf gezien omdat ze maar een schepje van iets mochten en hierna nog honger hadden. Ze zijn ook heel snel weer aangekomen.
Ja, genoegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Mooi zeg! Hoeveel moet er in totaal af?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Even een mental note maken hè popje? Of ben je met je figuur ook je hersens kwijtgeraakt?
Niet doen, als je eenmaal overstag gaat is er geen houden aan. Je moet nu echt ff doorzetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:14 schreef lezzer het volgende:
Op zich zou ik nog wel een pondje overhebben voor dat weekendje weg overigens, maar ik ben veel angstiger voor buikkramp van die koolhydraten.
Die zijn bij mij namelijk als sneeuw voor de zon verdwenen sinds dit dieet
Inderdaad, een paar porties carb lijkt me dat inderdaad niet zo'n probleem. Daar ga je je dieet niet mee verpesten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
Nee, ik bedoel meer dat ik ook wel 2 of 3 porties carbs wil nemen.
En daar bedoel ik geen Big Mac mee, maar een volkorenboterham
Maar ik zit nu zo'n beetje te kijken op het internet en zie allerlei tips.
Er worden natuurlijk ook heel veel uitgebreide salades enz. geserveerd.
Nog steeds geen magere kaasquote:
Ja, ik dacht het ook, maar ik durfde dat niet te zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Qebbel het volgende:
Die linker is toch zeker een schaap in spe??
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben met de motor wel eens over een kuikentje heengereden![]()
Brullen dat ik deed!
In de verte zag ik moeder eend oversteken met zo'n rits kleintjes erachter aan. Ik remmen en toen ze allemaal voorbij waren trok ik weer op, maar toen kwam er dus nog een kuiken achteraan rennen! Die liep zo onder m'n wiel, ik kon er echt niets aan doen. Zo plat als een dubbeltje, echt een van de verschrikkelijkste momenten uit m'n leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Hihi, ook fantastisch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef Qebbel het volgende:
Die site is hilarisch! (wannasmile.com)
[ afbeelding ]
![]()
Ook bij verkeersongelukken nog even gauw een blik werpen zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb ik bij allerlei smerigheden eigenlijk wel.
Rasechte ramptoerist.
Maar ik rem niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ook bij verkeersongelukken nog even gauw een blik werpen zeker
Ik heb wel een kat. Die maakt mij midden in de nacht wakker met z'n geblaat.quote:
Je weet zeker dat het een kat is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat. Die maakt mij midden in de nacht wakker met z'n geblaat.
Ja. Hij is groot en dik en ginger. Maar hij blaat wel! Zo van meeeowwuaaaawweeoeeooheeee-e-e-e-eeee-eee woaaahhwoohhhh.quote:
quote:
Ingesneeuwdquote:
Naar wiens pijpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Mayo is anders ook niet echt de bedoeling
ja duh... maar wel lekker.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef Vanyel het volgende:
KILO's bedoel je toch?
edit: tering, ik loop vet achter begrijp ik...
En de reden daarvan isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit al 3 uur hollands next topmodel te kijken.
Uit 2007.......
Mooie vrouwen koekeloeren?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Kwam na elkaar op tv en we vonden t wel leuk...
Waarom weet ik ook niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef lezzer het volgende:
Wel
Beetje gaan zitten spoileren zodat ik wel moet quoten om te ontdekken wat je schrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfsh
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Koop eens een laptop danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beetje gaan zitten spoileren zodat ik wel moet quoten om te ontdekken wat je schrijft.
Pfsh
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Koop eens een laptop dan
Laptop past niet voor de buik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik had al pijn in mijn rug en de vloer schrobben helpt dan niet echtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was het zo erg of heb je spierpijn?
Nou, ZO schoon is het niet hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht al dat de weerspiegeling m teveel werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik kan er ook niks aan doen, zijn vast de hormonen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Even omdat het kan hoor
Op zo'n momenten ben ik altijd blij dat ik geen hetero benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik kan er ook niks aan doen, zijn vast de hormonen![]()
Ben het bestwel met je vrouw eensquote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Herkenning
Ik lag me helemaal op te naaien in bed en vrouw vond dat ik t dan maar gewoon niet moest lezen, maar dat is zo moeilijk!
lolquote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Blue-eyes het volgende:
In jouw huidige positie moet je je inderdaad niet kwaad maken.
Dit stukje moet je ook niet lezen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Blue-eyes het volgende:
In jouw huidige positie moet je je inderdaad niet kwaad maken.
Dit stukje moet je ook niet lezen.
20 voor 6.68??quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens iets heel anders wat ook debiel is: bij Albert kun je online (en in de winkel ook vast, maar daar ben ik niet) grootverpakkingen cup a soup kopen. 10 stuks voor 2,83 of 20 voor 6,68.
Ik vind dat zo verneukeratief!
hier ook niet.. Maar dat vind ik niet erg... Ik kan nog fietsen... Mijn buik zit niet zo in de weg enzoquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Kan ik in principe ook, maar ik vind het leuker als de hele rimram hier lekker naar boven wordt getild.
Eindelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Qebbel het volgende:
Das dus het nadeel van hoog wonen. Daarmee worden wij nu ook weer met de neus op de feiten gedrukt: we zijn aan't verhuizen!! Whihi, de helft van haar spullen staat al gezellig bij mij, alleen is zij er nog niet. En wat een kolere zooi geeft dat toch altijd
.
Maar voor 't goede doel!
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:37 schreef Avey het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, zomervakantie geboekt
Tot mijn zus kinderen kreeg vond ik het ook doodeng. Ik wist gewoon niet wat ik er mee aan moest.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Moet je dat normaal wel? En waarom is dat erg?
Ja daar dacht ik toch anders over toenquote:
Dat dus. En je vergeet nog wat: het kotsstation. Want er komt altijd zo'n straaltje witte smurrie uit dat bekkiequote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef lezzer het volgende:
Bij mij doen ze dan nooit schattig.
Ik ben het schijt en blèrstation.
Ik weet dat dat komt omdat ik me dan ongemakkelijk voel trouwens.
We komen pas als kleine Vanyel een jaar oud isquote:
Ja, we trekken in mijn huis. Kopen is toch nog iets te omslachtig voorlopig. Ik wacht op een vast contractquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou in jouw woning?
Ik dacht dat jullie samen wat gingen kopen. Of is dat de volgende stap?
Maar, leuk
Ik voelde m ook niet als aanval hoor, maar heb dat serieus nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry hoor Vanyel, het is geen aanval op jou
Mijn huis zal ongetwijfeld naar hond ruiken, daar houdt ook niet iedereen van.
Maar uiteindelijk is dat wel de moeite. Want het is de investering dubbel en dwars waard. Als het niet jullie huis is heb je een probleem.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Qebbel het volgende:
We moeten gewoon allebei echt veel spullen wegdoen en in mijn huis dingen totaal veranderen. Het komt goed, het wordt echt super leuk, maar het is wel echt een gedoe!
Het was ook een beetje overdrijven he.... je moet een verhaal wel een beetje sjeu gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar mijn huis gaat niet naar luiers stinken hoor, die gaan in een goeie luieremmer of rechtstreeks naar buitenIk ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar het huis naar ranzige luiers stonk
Misschien omdat ik niemand ken die nog katoen gebruikt?
Hoofdzakelijk wel ja. Maar wij hebben er dan ook de tuin naarquote:Doen al jullie katten het buiten?
Kan ik me levendig voorstellen. Als je geurassociatie met zo'n huis niet klopt, wordt het nooit wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben wel eens een huis niet gekocht omdat het zo naar hond rook
Er liepen ook twee van die kalveren van honden rond. Mrs en ik keken elkaar echt zo aan van "no wayquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan ik me levendig voorstellen. Als je geurassociatie met zo'n huis niet klopt, wordt het nooit wat.
Ik niet hoor. Ik kom gewoon eerder.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
We komen pas als kleine Vanyel een jaar oud is
New Yorkquote:
Ze is in de 30 hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Team?
Die zijn hoop ik niet ook allemaal 14?
En je bent welkom hoor
Gewoon, een seniorenteam. En dan niet voor senioren als 65-plussers, maar gewoon boven 18.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig maar. Wat voor team is dat dan?
En niet je diensten nu plots aan haar aanbieden he, wij rekenen op je!
quote:
Ik wil ook heel graag dat het echt ons huis wordt, anders voelen we ons beiden niet echt lekker denk ik. Maar daarom is het ook goed dat er hier binnen echt veel verandert. Hele stijl wordt omgegooid, maar is alleen maar goed! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je om zo'n reden een huis niet koopt hoor! Een geur is echt heel bepalend en ook niet makkelijk weg te krijgenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is dat wel de moeite. Want het is de investering dubbel en dwars waard. Als het niet jullie huis is heb je een probleem.
Wij hebben wel eens een huis niet gekocht omdat het zo naar hond rook
Omg, ik ben jaloers!!!!!! New york!quote:
Wanneer slaap ik dan?quote:
Korfbal. En niet zo pesten, stoute zwangere!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
En ik bedoelde natuurlijk wat voor sport.. hoewel ik me ook afvraag wie zo'n jonker in een seniorenteam stopt. Beetje zwaar.
Baby slaapt de halve dag joh, jij slaapt fijn 's nachts.quote:
You dyke youquote:[..]
Korfbal. En niet zo pesten, stoute zwangere!
Hoe is korfbal nou een dyke-sport. Juist niet. Gemengde sport!quote:
Maar straks heb je baby.quote:
Ik wil jou natuurlijk wel in dat pakkie zien natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Qebbel het volgende:
Omg, ik ben jaloers!!!!!! New york!![]()
!!! En schiphol...
Neuh, alles is juist met elkaar getrouwd. Er is er eentje waarvan ik weet dat ze op vrouwen valt, maar die is van Lezzer's leeftijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Vanyel het volgende:
De enige korfballende vrouw die ik ken is er een zoals jij(en ik enz.....). Ok, tie geen rugby, maar t is ook geen hockey. Ik vind dat gemengde juist wel spreken voor pottensport. Klopt niet?
Dan moeten wij toch eens een 'wedstrijdje' doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Ik ben ooit nederlands kampioen schoolkorfbal geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |