Hihi, ook fantastisch!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef Qebbel het volgende:
Die site is hilarisch! (wannasmile.com)
[ afbeelding ]
![]()
Ook bij verkeersongelukken nog even gauw een blik werpen zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef Vanyel het volgende:
Dat heb ik bij allerlei smerigheden eigenlijk wel.
Rasechte ramptoerist.
Maar ik rem niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ook bij verkeersongelukken nog even gauw een blik werpen zeker
Ik heb wel een kat. Die maakt mij midden in de nacht wakker met z'n geblaat.quote:
Je weet zeker dat het een kat is?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb wel een kat. Die maakt mij midden in de nacht wakker met z'n geblaat.
Ja. Hij is groot en dik en ginger. Maar hij blaat wel! Zo van meeeowwuaaaawweeoeeooheeee-e-e-e-eeee-eee woaaahhwoohhhh.quote:
quote:
Ingesneeuwdquote:
Naar wiens pijpen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef lezzer het volgende:
Mayo is anders ook niet echt de bedoeling
ja duh... maar wel lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |