quote:
WIDMquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
En dood is iedereen. Ik had bezoek, wat is jullie excuus?
En ik ben de laatste hoofdstukken van mijn manuscript aan het doorspitten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
En dood is iedereen. Ik had bezoek, wat is jullie excuus?
Wie is de mol.quote:
Ben je eigenlijk wel lief voor ze?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
Ik was lekker weggedut en ineens begint die kat keihard te gillen. Nu zit ze hier aandacht te vragen.
Ik heb ook honger
Alleen als het incidenteel is. Ik heb een grafhekel aan jankende katten die lawaai maken om het lawaai maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hou daar zo van, kletsende katten
Dat kletsen ze ook niet, dan maken ze lawaai. Toch heerlijk zo'n beest die blij gaat miauwen als je zijn naam noemt en dan met zijn staart omhoog komt aangetrippeld en je gaat vertellen hoe zijn dag is geweest (bij wijze van spreken)?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen als het incidenteel is. Ik heb een grafhekel aan jankende katten die lawaai maken om het lawaai maken.
Ja hoor. Maar, wat Vanyel zegtquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel lief voor ze?![]()
Gelukkig maar. Heb je siamezen weleens gehoord?! Die zijn echt abnormaal luidquote:
Jij hebt het over limburgs kwek(k)en, net als meken met die e uitgesproken als de e in wel, maar dan lang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef lezzer het volgende:
Het is lastig opschrijven hoe je dat uitspreekt, maar ik bedoelde wat anders ja
Awwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Qebbel het volgende:
Onze oude kater (15jr woont bij ouders) heeft vroeg in zijn jeugd een keer angina gehad en is daarbij zn stem verloren! Ik ben dus helemaal niet echt gillende katten gewend. Als hij miauwt, doet ie alleen z'n bekje open en hoor je niks.
Mijn maatje had een Maine Coon en die mauwde ook zelden. Maar dat schijnt bij dat ras te horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:11 schreef Qebbel het volgende:
Onze oude kater (15jr woont bij ouders) heeft vroeg in zijn jeugd een keer angina gehad en is daarbij zn stem verloren! Ik ben dus helemaal niet echt gillende katten gewend. Als hij miauwt, doet ie alleen z'n bekje open en hoor je niks.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Over poesjes gesproken
[ afbeelding ]
Deze vind ik vooral lief en zorgeloos en niks waardeloos aan.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:25 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben alweer wakker. Voor het eerst sinds tijden weer een nachtdienst. Heb het gevoel dat mn ritme nu al fucked is; ik lag net zo lekker te slapen!
Preciesquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt het over limburgs kwek(k)en, net als meken met die e uitgesproken als de e in wel, maar dan lang?
quote:"The problem with quotes on the Internet is that you can't always be sure of their authenticity" ~ Abraham Lincoln
Serieus of wil je dat gewoon?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:27 schreef Vanyel het volgende:
Overigens zet ik in op morgen, lijkt me wel een prima moment.
Is dat niet hetzelfde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |