quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef Vanyel het volgende:
KILO's bedoel je toch?
edit: tering, ik loop vet achter begrijp ik...
En de reden daarvan isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit al 3 uur hollands next topmodel te kijken.
Uit 2007.......
Mooie vrouwen koekeloeren?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Kwam na elkaar op tv en we vonden t wel leuk...
Waarom weet ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef lezzer het volgende:
Wel
Beetje gaan zitten spoileren zodat ik wel moet quoten om te ontdekken wat je schrijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfsh
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Koop eens een laptop danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Beetje gaan zitten spoileren zodat ik wel moet quoten om te ontdekken wat je schrijft.
Pfsh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Koop eens een laptop dan
Laptop past niet voor de buik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik had al pijn in mijn rug en de vloer schrobben helpt dan niet echtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Was het zo erg of heb je spierpijn?
Nou, ZO schoon is het niet hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:48 schreef Vanyel het volgende:
Ik dacht al dat de weerspiegeling m teveel werd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik kan er ook niks aan doen, zijn vast de hormonen
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:46 schreef Vanyel het volgende:
Even omdat het kan hoor
Op zo'n momenten ben ik altijd blij dat ik geen hetero benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik kan er ook niks aan doen, zijn vast de hormonen![]()
Ben het bestwel met je vrouw eensquote:Op zondag 23 januari 2011 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Herkenning
Ik lag me helemaal op te naaien in bed en vrouw vond dat ik t dan maar gewoon niet moest lezen, maar dat is zo moeilijk!
lolquote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Blue-eyes het volgende:
In jouw huidige positie moet je je inderdaad niet kwaad maken.
Dit stukje moet je ook niet lezen.
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Blue-eyes het volgende:
In jouw huidige positie moet je je inderdaad niet kwaad maken.
Dit stukje moet je ook niet lezen.
20 voor 6.68??quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens iets heel anders wat ook debiel is: bij Albert kun je online (en in de winkel ook vast, maar daar ben ik niet) grootverpakkingen cup a soup kopen. 10 stuks voor 2,83 of 20 voor 6,68.
Ik vind dat zo verneukeratief!
hier ook niet.. Maar dat vind ik niet erg... Ik kan nog fietsen... Mijn buik zit niet zo in de weg enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |