quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Gelukkig hebben wij een kapster die aan huis komt en we worden tegelijk geknipt. Dus bij ons kan er tijdig ingegrepen worden als een van ons een verkeerde coupe wil laten knippen.
tromroffeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
Ze zegt niks vooralsnog. Maar ze was nogal bezig met iets anders.
Dus het kan nog komen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef lezzer het volgende:
Dus ik heb het maar zelf gevraagd...
"ja het zit duf".
"maar daar moet je toch nog wat aan doen?"
ik: ja, ik weet niet zo goed hoe ik dat nou anders moet doen".
ik: "het is achter korter dan voor"
Mrs: "ja, ik denk dat dat niet zo goed is"
ik: "maar ik vind dat mooi"
Mrs: "oh, nou dan laten we het zo"
ik: "we?![]()
"
Ja, ik vrees het ook...quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef Vanyel het volgende:
Mrs. weet wie de broek aanheeft bij jullie. Nu jij nog...
Met kort haar moet je sowieso eigenlijk elke 6 weken naar de kapper toch?quote:Zwanger worden is trouwens handig als je je haar wil laten groeien. Ik moet tegenwoordig zowat elke 6 weken naar de kapper.
quote:
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Vanyel het volgende:
Nee man, dat is een sexy mokkel met macht!
Neeeheeee, normaal als je niet gaat bevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Op t moment een olifant met zwaartepunt op de verkeerde plaats.
Kan ik me nu niet zoveel bij voorstellen, maar natuurlijk was ik bruut sexy!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Neeeheeee, normaal als je niet gaat bevallen.![]()
Dat weet je heus wel dat ik dat bedoel
Neeeheee, jij snapt het niet. Zwangere vrouwen zijn de liefste, mooiste wezens op de aarde. Ze stralen en zijn na drie pasjes al moe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:05 schreef Vanyel het volgende:
Op t moment een olifant met zwaartepunt op de verkeerde plaats.
quote:
Kraamcadeausquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef lezzer het volgende:
Ik ga maar eens wat winkelen denk ik.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef lezzer het volgende:
Die baby, ja daar kan ik ook niks meer aan doen.
Hmmmquote:
Tsssk, gewoon even overkleuren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Als mijn plaatje nou een hogere resolutie had gehad, had ik zo een slabbetje kunnen maken.
OMGquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Jawel, maar ik lig in bed met een baarmoeder met tanden.
Mmmjah, naast die middelen weet ik nog maar één ding, en dat ga ik niet adviseren aan een minderjarigequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Bakfiets. het volgende:
Ja. En een ibuprofen en chocolade.
Wat? Helpt dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik durfde het juist niet uit te leggen aan iemand van jouw leeftijd.
Maar als je het woord 'masturbatie' niet durft te zeggen, is dat oké hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |