quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Blue-eyes het volgende:
In jouw huidige positie moet je je inderdaad niet kwaad maken.
Dit stukje moet je ook niet lezen.
20 voor 6.68??quote:Op zondag 23 januari 2011 12:54 schreef Vanyel het volgende:
Trouwens iets heel anders wat ook debiel is: bij Albert kun je online (en in de winkel ook vast, maar daar ben ik niet) grootverpakkingen cup a soup kopen. 10 stuks voor 2,83 of 20 voor 6,68.
Ik vind dat zo verneukeratief!
hier ook niet.. Maar dat vind ik niet erg... Ik kan nog fietsen... Mijn buik zit niet zo in de weg enzoquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Vanyel het volgende:
Kan ik in principe ook, maar ik vind het leuker als de hele rimram hier lekker naar boven wordt getild.
Eindelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Qebbel het volgende:
Das dus het nadeel van hoog wonen. Daarmee worden wij nu ook weer met de neus op de feiten gedrukt: we zijn aan't verhuizen!! Whihi, de helft van haar spullen staat al gezellig bij mij, alleen is zij er nog niet. En wat een kolere zooi geeft dat toch altijd
.
Maar voor 't goede doel!
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:37 schreef Avey het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, zomervakantie geboekt
Tot mijn zus kinderen kreeg vond ik het ook doodeng. Ik wist gewoon niet wat ik er mee aan moest.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
Moet je dat normaal wel? En waarom is dat erg?
Ja daar dacht ik toch anders over toenquote:
Dat dus. En je vergeet nog wat: het kotsstation. Want er komt altijd zo'n straaltje witte smurrie uit dat bekkiequote:Op zondag 23 januari 2011 18:28 schreef lezzer het volgende:
Bij mij doen ze dan nooit schattig.
Ik ben het schijt en blèrstation.
Ik weet dat dat komt omdat ik me dan ongemakkelijk voel trouwens.
We komen pas als kleine Vanyel een jaar oud isquote:
Ja, we trekken in mijn huis. Kopen is toch nog iets te omslachtig voorlopig. Ik wacht op een vast contractquote:Op zondag 23 januari 2011 17:30 schreef lezzer het volgende:
Gaan jullie nou in jouw woning?
Ik dacht dat jullie samen wat gingen kopen. Of is dat de volgende stap?
Maar, leuk
Ik voelde m ook niet als aanval hoor, maar heb dat serieus nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Sorry hoor Vanyel, het is geen aanval op jou
Mijn huis zal ongetwijfeld naar hond ruiken, daar houdt ook niet iedereen van.
Maar uiteindelijk is dat wel de moeite. Want het is de investering dubbel en dwars waard. Als het niet jullie huis is heb je een probleem.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef Qebbel het volgende:
We moeten gewoon allebei echt veel spullen wegdoen en in mijn huis dingen totaal veranderen. Het komt goed, het wordt echt super leuk, maar het is wel echt een gedoe!
Het was ook een beetje overdrijven he.... je moet een verhaal wel een beetje sjeu gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik weet niet waar jullie komen, maar mijn huis gaat niet naar luiers stinken hoor, die gaan in een goeie luieremmer of rechtstreeks naar buitenIk ben volgens mij nog nooit ergens geweest waar het huis naar ranzige luiers stonk
Misschien omdat ik niemand ken die nog katoen gebruikt?
Hoofdzakelijk wel ja. Maar wij hebben er dan ook de tuin naarquote:Doen al jullie katten het buiten?
Kan ik me levendig voorstellen. Als je geurassociatie met zo'n huis niet klopt, wordt het nooit wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
Wij hebben wel eens een huis niet gekocht omdat het zo naar hond rook
Er liepen ook twee van die kalveren van honden rond. Mrs en ik keken elkaar echt zo aan van "no wayquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan ik me levendig voorstellen. Als je geurassociatie met zo'n huis niet klopt, wordt het nooit wat.
Ik niet hoor. Ik kom gewoon eerder.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
We komen pas als kleine Vanyel een jaar oud is
New Yorkquote:
Ze is in de 30 hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Team?
Die zijn hoop ik niet ook allemaal 14?
En je bent welkom hoor
Gewoon, een seniorenteam. En dan niet voor senioren als 65-plussers, maar gewoon boven 18.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig maar. Wat voor team is dat dan?
En niet je diensten nu plots aan haar aanbieden he, wij rekenen op je!
quote:
Ik wil ook heel graag dat het echt ons huis wordt, anders voelen we ons beiden niet echt lekker denk ik. Maar daarom is het ook goed dat er hier binnen echt veel verandert. Hele stijl wordt omgegooid, maar is alleen maar goed! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je om zo'n reden een huis niet koopt hoor! Een geur is echt heel bepalend en ook niet makkelijk weg te krijgenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is dat wel de moeite. Want het is de investering dubbel en dwars waard. Als het niet jullie huis is heb je een probleem.
Wij hebben wel eens een huis niet gekocht omdat het zo naar hond rook
Omg, ik ben jaloers!!!!!! New york!quote:
Wanneer slaap ik dan?quote:
Korfbal. En niet zo pesten, stoute zwangere!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
En ik bedoelde natuurlijk wat voor sport.. hoewel ik me ook afvraag wie zo'n jonker in een seniorenteam stopt. Beetje zwaar.
Baby slaapt de halve dag joh, jij slaapt fijn 's nachts.quote:
You dyke youquote:[..]
Korfbal. En niet zo pesten, stoute zwangere!
Hoe is korfbal nou een dyke-sport. Juist niet. Gemengde sport!quote:
Maar straks heb je baby.quote:
Ik wil jou natuurlijk wel in dat pakkie zien natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 20:32 schreef Qebbel het volgende:
Omg, ik ben jaloers!!!!!! New york!![]()
!!! En schiphol...
Neuh, alles is juist met elkaar getrouwd. Er is er eentje waarvan ik weet dat ze op vrouwen valt, maar die is van Lezzer's leeftijd.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef Vanyel het volgende:
De enige korfballende vrouw die ik ken is er een zoals jij(en ik enz.....). Ok, tie geen rugby, maar t is ook geen hockey. Ik vind dat gemengde juist wel spreken voor pottensport. Klopt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moeten wij toch eens een 'wedstrijdje' doen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Ik ben ooit nederlands kampioen schoolkorfbal geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |