SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil jou natuurlijk wel in dat pakkie zien natuurlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Ik ben ooit nederlands kampioen schoolkorfbal geweestIk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Qebbel het volgende:
Ik ook!
Jij bent toch veel jonger dan ik he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ga je?quote:
Ja, ik ben wel iets jonger. Bij mij was dit in groep 8 in 1993/94 ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent toch veel jonger dan ik he....
Oh ik 10 jaar eerderquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
[..]
Ja, ik ben wel iets jonger. Bij mij was dit in groep 8 in 1993/94 ofzo.
Jij hebt de korven voor mij voorverwarmdquote:
Septemberquote:
Niet dat wij weten en een half uur geleden was ze er nogquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Seven. het volgende:
Maar even, is Vanyel nu al bevalluhn, ben te nieuwsgierug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |