SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor bakfiets:
Hier verder maar weer
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik wil jou natuurlijk wel in dat pakkie zien natuurlijk
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef lezzer het volgende:
Ik ben ooit nederlands kampioen schoolkorfbal geweestIk ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Qebbel het volgende:
Ik ook!
Jij bent toch veel jonger dan ik he....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer ga je?quote:
Ja, ik ben wel iets jonger. Bij mij was dit in groep 8 in 1993/94 ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent toch veel jonger dan ik he....
Oh ik 10 jaar eerderquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
[..]
Ja, ik ben wel iets jonger. Bij mij was dit in groep 8 in 1993/94 ofzo.
Jij hebt de korven voor mij voorverwarmdquote:
Septemberquote:
Niet dat wij weten en een half uur geleden was ze er nogquote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Seven. het volgende:
Maar even, is Vanyel nu al bevalluhn, ben te nieuwsgierug!
Ik heb dat toevallig vorige week voor t eerst gezien, weet niet of ik t nou leuk vond, maar zou denk ik bij t begin moeten beginnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef lezzer het volgende:
pffff, Fringe gaat weer goed los.
Wordt steeds enger vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Dorp verderop. Stukkie fietsen is goed voor de jeugd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef lezzer het volgende:
In ons dorp kon je niet eens hockeyen...
Het eerste seizoen hebben we gevolgd, maar nu zijn we er al even uit. Gaat steeds meer richting horror (helaas).quote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dat toevallig vorige week voor t eerst gezien, weet niet of ik t nou leuk vond, maar zou denk ik bij t begin moeten beginnen.
Ik ken ZO ONGELOOFLIJK veel lesbo's die hockeyen. Meer dan die niet hockeyen. Van mijn jeugdteam van vroeger weet ik dat er sowieso 5 lesbisch zijn (inc mezelf). Ik heb hier in amsterdam ook nog even kort gehockeyd, daar zaten er ook 3 in. In Utrecht ken ik geen één team zonder minimaal één erin. (rare zin)quote:Op zondag 23 januari 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
Lesbo's op hockey? Ik was de enige bij ons.
Voetballers, inderdaad. In mijn team (8 dames) zijn er twee, en dan in de andere teams sowieso nog vijf.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik ken welgeteld 1 hockeyende lesbo (in een Utrechts team trouwens).
Stuk meer rugbyers en voetballers.
Ik ben de enige in mijn teamquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Voetballers, inderdaad. In mijn team (8 dames) zijn er twee, en dan in de andere teams sowieso nog vijf.
Ja, maar misschien had ik nét dat ene cruciale deel gemistquote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Echt niemand bij ons korfbalde.
seven, denk je niet dat ik een vette TT zou hebben gekregen als ik dat kind er al uit had weten te krijgen?
ALO meisjes.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:24 schreef Qebbel het volgende:
Maar sport is sowieso wel een beetje lesbisch toch?Of ik bedoel, hele sportieve meisjes, die ALO chicks prof sportsters enzo. Geldt overigens niet voor mij, want ik ben zo a-sportief als het maar wezen kan, behalve skiën!
![]()
Die nieuwe cd van Adele
Moet ik wel toegeven dat ik van twee van de vijf het ook niet exact weet, bi of gay, maar dat boeit nietquote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ben de enige in mijn teamOok nog 2 bi meisjes, die dan wel weer met elkaar een relatie hebben
3 februari: Internationale nepsnorrendag.quote:
Ik had al heel boos op nee gedrukt, omdat ik altijd voor alle onzinnige dingen word uitgenodigd, maar dit is toch wel loik.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
3 februari: Internationale nepsnorrendag.(kijk es op facebook?
)
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:51 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou willen we wel weten wie dat is natuurlijk![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 08:51 schreef Qebbel het volgende:
Volgens mij heb je daar wel eens eerder over verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je niet al eens met je mond vol tanden gestaan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
die zal inmiddels wel op zijn nu denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 13:16 schreef lezzer het volgende:
Het wordt een salade van "wat ik nog in de koelkast vond".
Ja ik had ook pizza of noedelsoep kunnen suggereren, maar daar had je dan helemaal niks aan gehad.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:08 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat had ik ook gezegd als ik jou was...
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Qebbel het volgende:
OMFG, zit ik verdomme de hele dag op mn werk: is DE vacature vandaag de lucht in gegooid!!! DIT IS DE DAG WAAROP IK AL RUIM 2 JAAR WACHT!!!!!!
* Qebbel moet ff tot rust komen
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ja, nu: reageren (check) en duimen (check continue...). Ik HOOP dat ze me gaan uitnodigen voor een gesprek en dan wordt het echt spannend!
Succes!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Ja, nu: reageren (check) en duimen (check continue...). Ik HOOP dat ze me gaan uitnodigen voor een gesprek en dan wordt het echt spannend!
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef Qebbel het volgende:
![]()
Daarom kreeg ik zo vaak 'straf'.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Vanyel het volgende:
Jullie allemaal met je ouwemeesteresfetisjes
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Qebbel, spannend![]()
Wat is het precies voor vacature en hoe groot acht je de kans dat je de ervoor in aanmerking komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Qebbel op 24-01-2011 22:37:57 ]Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |