hutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:35 schreef Vanyel het volgende:
Leer mij mijn familie kennen. Ik heb dan de hele tent vol op zaterdag.
edit: de hutdus
En toen deed je druipend de deur open met alleen een handdoek omquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:17 schreef lezzer het volgende:
Staat in eens het waterbedrijf aan de deur
En ik stond in de douche
En het was afgesproken en ik was het vergeten
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:49 schreef Blue-eyes het volgende:
Goedemorgen lieve potjes
[..]
En toen deed je druipend de deur open met alleen een handdoek om
Dat is echt totaal anders.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:04 schreef Vanyel het volgende:
Ik moet steeds aan Sonja Bakkerdenken als jullie het over sb hebben.
Ja, het gaat eigenlijk supermakkelijk. Ik heb al een uitje en een verjaardag overleefd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:07 schreef Blue-eyes het volgende:
Gaat het goed? Hoeveel ben je afgevallen?
Ik zit een beetje met dat weekendje weg volgende week. Ik heb besloten een pak havermout mee te nemen voor 's ochtends, en dan hoop ik maar heel erg dat ze magere melk hebben.quote:Ik ben heel voorzichtig begonnen met het toevoegen van koolhydraten, ik durfde niet zo goed. De eerste week ben ik als tussendoortje een volkoren crackerbrot met rauwe ham gaan toevoegen. Toen dat goed ging (even opletten of je blijft afvallen) dan kun je weer iets gaan toevoegen. Ik ben de 2e week 2 volkoren boterhammen als lunch gaan eten, maar toen ging ik minder afvallen dus ben toen overgegaan naar 1 boterham als lunch met salade erbij en dat ging wel goed.
Dus je voegt 1 ding toe en je kijkt na een week of je blijft afvallen en dan voeg je de week erop weer iets nieuws toe.
Fase 2 is wel een verademing, daar kijk je echt naar uit!
Even een mental note maken hè popje? Of ben je met je figuur ook je hersens kwijtgeraakt?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:09 schreef Vanyel het volgende:
Zelfde afkorting he liefje.. verwarring alom.
Mooi zeg! Hoeveel moet er in totaal af?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, het gaat eigenlijk supermakkelijk. Ik heb al een uitje en een verjaardag overleefd.
Al had ik het op die verjaardag wel zwaar met al die vlaaischuivende lui
2,5kg kwijt nu.
Ik ken er maar 1, maar die is heel slank gebleven daarna.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ken een paar mensen die met succes zijn afgevallen met Sonja Bakker, maar die hebben het dieet wel als een straf gezien omdat ze maar een schepje van iets mochten en hierna nog honger hadden. Ze zijn ook heel snel weer aangekomen.
Ja, genoegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Mooi zeg! Hoeveel moet er in totaal af?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Even een mental note maken hè popje? Of ben je met je figuur ook je hersens kwijtgeraakt?
Niet doen, als je eenmaal overstag gaat is er geen houden aan. Je moet nu echt ff doorzetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:14 schreef lezzer het volgende:
Op zich zou ik nog wel een pondje overhebben voor dat weekendje weg overigens, maar ik ben veel angstiger voor buikkramp van die koolhydraten.
Die zijn bij mij namelijk als sneeuw voor de zon verdwenen sinds dit dieet
Inderdaad, een paar porties carb lijkt me dat inderdaad niet zo'n probleem. Daar ga je je dieet niet mee verpesten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:21 schreef lezzer het volgende:
Nee, ik bedoel meer dat ik ook wel 2 of 3 porties carbs wil nemen.
En daar bedoel ik geen Big Mac mee, maar een volkorenboterham
Maar ik zit nu zo'n beetje te kijken op het internet en zie allerlei tips.
Er worden natuurlijk ook heel veel uitgebreide salades enz. geserveerd.
Nog steeds geen magere kaasquote:
Ja, ik dacht het ook, maar ik durfde dat niet te zeggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:06 schreef Qebbel het volgende:
Die linker is toch zeker een schaap in spe??
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben met de motor wel eens over een kuikentje heengereden![]()
Brullen dat ik deed!
In de verte zag ik moeder eend oversteken met zo'n rits kleintjes erachter aan. Ik remmen en toen ze allemaal voorbij waren trok ik weer op, maar toen kwam er dus nog een kuiken achteraan rennen! Die liep zo onder m'n wiel, ik kon er echt niets aan doen. Zo plat als een dubbeltje, echt een van de verschrikkelijkste momenten uit m'n leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |