abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92237925
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Same here. De messenger zei vlak voor de verkiezingen dat de PVV 15 zetels zou halen. Misschien blijkt de messenger opzettelijk dingen te verzinnen. Dat is opzich ook niet ondenkbaar, sinds de VARA wel vaker rare streken uithaalt.
Ja, en nu peilt Synovate de PVV op 28 zetels. Of klopt daar ook geen bal van?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:15:53 #104
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_92237978
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Holograph het volgende:

[..]

Het is vooral dom dat je ontkent dat Synovate het VARA-peilbureau is. Daarnaas wil ik je graag herinneren aan het feit dat Synovate de PVV op 15 zetels peilde, wat dit bureau niet echt betrouwbaarder maakt.
Omdat de vara weleens vraagt aan synovate om een peiling te doen is Synovate weer van de VARA? Ik bestel mijn hout altijd bij dezelfde leverancier, is die houthandel dan ook onderdeel van mij? Als ik het hout ergens anders goedkoper kan krijgen ben ik daar ook weg.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:17:52 #105
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92238102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, en nu peilt Synovate de PVV op 28 zetels. Of klopt daar ook geen bal van?
Komt omdat ze anders wel erg ongeloofwaardig overkomen.

Zoals ik al zei peilde Synovate vlak voor de verkiezingen op 15 zetels, de exitpolls, ook door Synovate, gaven de PVV 22 zetels.

Hoe kun je dat verklaren?
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:19:12 #106
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92238168
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef betyar het volgende:

[..]

Omdat de vara weleens vraagt aan synovate om een peiling te doen is Synovate weer van de VARA? Ik bestel mijn hout altijd bij dezelfde leverancier, is die houthandel dan ook onderdeel van mij? Als ik het hout ergens anders goedkoper kan krijgen ben ik daar ook weg.
Het valt alleen op dat Synovate -wat de PVV betreft- erg vaak fout peilt.
pi_92238182
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Holograph het volgende:

[..]

Komt omdat ze anders wel erg ongeloofwaardig overkomen.

Zoals ik al zei peilde Synovate vlak voor de verkiezingen op 15 zetels, de exitpolls, ook door Synovate, gaven de PVV 22 zetels.

Hoe kun je dat verklaren?
Als ik jou en Php mag geloven, komen PVV-stemmers liever niet uit voor hun politieke voorkeur. Of gaat die vlieger nu plotseling niet op?
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:21:11 #108
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92238283
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ik jou en Php mag geloven, komen PVV-stemmers liever niet uit voor hun politieke voorkeur. Of gaat die vlieger nu plotseling niet op?
Dat verklaart nog niks, aangezien je er nu vanuit gaat dat mensen aan de telefoon niet zeggen dat ze op de PVV, maar dat ze dat wel doen wanneer ze het stemhokje verlaten.
pi_92238799
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat verklaart nog niks, aangezien je er nu vanuit gaat dat mensen aan de telefoon niet zeggen dat ze op de PVV, maar dat ze dat wel doen wanneer ze het stemhokje verlaten.
Waarom verklaart dat niks? Dat verklaart juist alles. Persoonlijk denk ik dat een peiling er gewoon wel eens naast kan zitten. In dit geval hebben zij, naar het lijkt, bekende PVV-stemmers opgezocht en hen een serie vragen voorgelegd. En het resultaat verrast mij geenszins.
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:43:42 #110
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92239457
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom verklaart dat niks? Dat verklaart juist alles. Persoonlijk denk ik dat een peiling er gewoon wel eens naast kan zitten. In dit geval hebben zij, naar het lijkt, bekende PVV-stemmers opgezocht en hen een serie vragen voorgelegd. En het resultaat verrast mij geenszins.
Een peiling die er 9 zetels vanaf zit is weinig betrouwbaar. Daarom lijkt het me sterk dat dit perongeluk is gebeurd.
pi_92240573
Lachen joh die PVV

http://www.depers.nl/binn(...)-hele-tijd-vast.html

Arme PVV-stemmertjes in Brabant... Dan gooi je je stem weg, die vrouw weet zelf niet eens waar haar partij voor staat.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_92240713
Nog eentje, omdat ze op dreef zijn vandaag.

quote:
De PVV in Noord-Brabant heeft haar verkiezingsprogramma herschreven voor verstandelijk gehandicapten. In het programma worden de standpunten van de PVV op eenvoudige manier uitgelegd. Lijsttrekker Frijters zegt dat het gewone programma te lang en te moeilijk is voor verstandelijk gehandicapten.

In het programma staat bijvoorbeeld:" De Partij van de Vrijheid houdt heel erg van dieren. Jij ook wel denken wij. Daarom mag je dieren geen pijn doen en je moet goed voor ze zorgen."

In de speciale versie van het programma spreekt de PVV niet over het tegengaan van islamisering en moskeeën.
http://nos.nl/tekst/216122-pvvprogramma-voor-gehandicapten.html

Wederom in Brabant trouwens ;)

Dit is het:

http://www.bndestem.nl/mu(...)program_1718312a.pdf

quote:
De regering van Noord-Brabant
De regering van Noord-Brabant woont in een heel groot gebouw.
Er werken ook heel erg veel mensen.
Dat is heel erg duur.
De Partij voor de Vrijheid wil hier niet zo veel geld aan uitgeven.
Het geld dat je dan overhoudt kan dan aan belangrijke dingen worden uitgegeven.
quote:
Heel zuinig zijn op geld
De regering van Noord-Brabant is heel rijk.
En soms geven de provincieministers zomaar geld uit aan rare dingen.
Dat moeten de provincieministers niet doen.
Ze moeten eerst goed nadenken voordat ze geld uitgeven.
En daar wil de Partij voor de Vrijheid wel bij helpen.
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_92241882
Man man man,
het blijft dollen met de PVV in het zuiden. Het limburgse zusje van Geert is ook bezig:

pi_92242144
quote:
Moslims zijn niet lief
Zij willen de regering van Noord-Brabant overnemen
Dat doen ze door overal gekke kastelen te bouwen
En door theedoeken op hun hoofd te dragen
Moslims zien hebben meestal lichtbruin gezicht
Ook hebben zij vaak een flinke bos haar rond hun mond
Wil jij, net als de Partij voor de Vrijheid, dat moslims de regering met rust laten?
Stem dan op ons!
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:05:04 #115
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_92248838
Wat een niveau hier :')
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_92250087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een niveau hier :')
En aan wie is het te danken dat het niveau zo laag ligt.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:35:23 #117
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_92250955
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Zolcon het volgende:

[..]

En aan wie is het te danken dat het niveau zo laag ligt.
Blame the labour party!
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:39:29 #118
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92251240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

_O_ LOF. :P
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_92262500
quote:
PVV'er vlamt op bij aftrap

ZWOLLE/ OVERIJSSEL - Altijd eng voor een politicus, een 'kieskompas' invullen. Stel dat je als PvdA'er bij de SGP uitkomt. Als dan ook nog een toeschouwer achter je rug voortdurend en op een vervelende manier zijn eigen mening staat te ventileren wordt het des te lastiger.

Het overkwam de Overijsselse PVV-lijsttrekker Edgar Mulder gisteren en hij liet zijn ergernis duidelijk blijken. "Ga weg, ik heb last van je", brieste Mulder. Ook Tweede Kamerlid Marcial Hernandez uit Kampen liet weten dat hij opmerkingen van de toeschouwer niet kon waarderen.

Het was de enige gepeperde gebeurtenis tijdens de officiële aftrap van de campagne voor de Statenverkiezingen in het provinciehuis in Zwolle. Als de hele bijeenkomst - geen leuke oneliners, geen vlammende betogen - de opmaat naar vier jaar politiek debat is, dan wordt het behoorlijk saai. Als de boze Mulder de opmaat is naar een debat met meer pit, dan kan het nog leuk worden.

Oké, een klein stootje onder de gordel kwam van SP'er - en oud-provincieambtenaar - Frank Futselaar. Een college van Gedeputeerde Staten 'zonder dat eeuwige CDA zou ook wel een keer leuk zijn'. Commissaris van de koning Ank Bijleveld hoopt enthousiast dat tweederde van de Overijssel stemt op 2 maart. Wie niet gaat stemmen, mag de komende vier jaar niet klagen, stelt ze.

Vanaf vandaag kunnen inwoners via www.kieskompas.nl kijken welke partij bij hun mening past.

Mulder is er al uit. Het kompas koerst hem naar zijn eigen partij. Vlakbij VVD en CDA, dat wel.
Staat ook een filmpje in de link.
pi_92278255
quote:
Meer onderzoek naar bedreiging Wilders op Hyves

(Novum) - Er komt nader onderzoek in de zaak tegen een 54-jarige man uit Diemen die ervan wordt verdacht PVV-leider Geert Wilders te hebben bedreigd. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald. De rechtbank deed om die reden nog geen uitspraak.

De man is op het sociale netwerk Hyves beheerder van de 'anti-Wilders Hyve'. Op de site werd Wilders bedreigd met teksten als 'Klaar, Geert Wilders gaat dood, klaar'.

De verdachte zegt dat hij niets wist van de bedreigingen. Volgens hem werden de berichten achtergelaten op een pagina waar bezoekers werden heengeleid nadat ze op het logo van de Hyve hadden geklikt. Hij zegt dat hij daar zelf niets van wist.

De rechtbank laat zich door deskundigen informeren over het verhaal van de verdachte en doet daarna uitspraak. Het Openbaar Ministerie had twee weken geleden tachtig uur werkstraf tegen de man geëist.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:18:07 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92278706
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je moet toch WAT he, met alle negatieve berichtgeving omtrend de PVV.... :')

Niet dat het niet vervelend is, zo'n Hyves bedreiging hoor, en het is ook terecht dat het toch eventjes serieus onderzocht word, maar ik zie het posten van dit bericht eigenlijk meer als een "wij PVV steuners moeten toch IETS posten!" poging. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_92279064
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef maartena het volgende:

[..]

Je moet toch WAT he, met alle negatieve berichtgeving omtrend de PVV.... :')

Niet dat het niet vervelend is, zo'n Hyves bedreiging hoor, en het is ook terecht dat het toch eventjes serieus onderzocht word, maar ik zie het posten van dit bericht eigenlijk meer als een "wij PVV steuners moeten toch IETS posten!" poging. ;)
Dit is wel heel erg tendentieuze geraaskal, want ik moet helemaal niets.
En hoe jij dit bericht oppikt interesseert me geen zak!
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:45:39 #123
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92280071
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef damian5700 het volgende:
Nou, nou.... blijf even kalm. ;)

Zo komt het alleen op me over. Er is alleen maar negatief nieuws over de PVV, en het werd hoog tijd dat er eens een bericht werd geplaatst over de anti-PVV hetze. Dat bericht past daar inderdaad mooi bij. ;)
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_92280126
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Nou, nou.... blijf even kalm. ;)

Zo komt het alleen op me over. Er is alleen maar negatief nieuws over de PVV, en het werd hoog tijd dat er eens een bericht werd geplaatst over de anti-PVV hetze. Dat bericht past daar inderdaad mooi bij. ;)
Bekijk het even!
  donderdag 3 februari 2011 @ 16:48:56 #125
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92280203
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef damian5700 het volgende:
Bekijk het even!
Qua "happen" en agressiviteit pas je inderdaad mooi bij de PVV, die zijn daar de laatste maanden ook al zo goed in... ;)

En nu, hop, ik ga weer aan het werk. :W
-
pi_92280426
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Qua "happen" en agressiviteit pas je inderdaad mooi bij de PVV, die zijn daar de laatste maanden ook al zo goed in... ;)

En nu, hop, ik ga weer aan het werk. :W
Wat betreft jouw geklets ben je net een oud wijf ware het niet dat dit eigenlijk heel sneu en infantiel is.
pi_92280582
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef damian5700 het volgende:

Wat betreft jouw geklets ben je net een oud wijf ware het niet dat dit eigenlijk heel sneu en infantiel is.
Nou nou, iemand je lolly afgepakt?
pi_92280920
quote:
PVV wil onderzoek Brussel naar dood Bahrami

De PVV in het Europees Parlement wil dat de Europese Commissie een spoedonderzoek instelt naar de dood van de Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami in Iran. Het onderzoek moet uitwijzen of de vrouw door martelingen om het leven is gekomen. Dat blijkt uit vragen die Europarlementariër Barry Madlener donderdag aan de Europese Commissie heeft gesteld.
Bahrami werd in Iran ter dood veroordeeld wegens drugsbezit. Vorige week zaterdag werd meegedeeld dat ze was opgehangen, maar volgens een bericht op de website van De Telegraaf zou ze zijn doodgemarteld.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken gaat er vooralsnog van uit dat ze wel is opgehangen.
pi_92286640
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bedankt Rosenthal maar.
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 08:58:59 #130
230491 Zith
pls tip
pi_92310622
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef damian5700 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Bekijk het even!
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_92310726
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Zith het volgende:

[..]

[..]

[..]

_O-
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:07:50 #132
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_92310784
quote:

[..]

Dit moet toch een opluchting zijn voor de PVV een vrouw uit een moslimland die hier woonde is er niet meer, tenminste een bedreiging weg voor de PVV.
pi_92311292
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Zith het volgende:

Nee, de boodschapper aanvallen omdat-ie een bericht plaatst die hij niet zint. Dan ben je lekker bezig!
pi_92311370
quote:
DEN HAAG - De herstart van de roerig verlopen strafzaak tegen PVV-voorman Geert Wilders gaat maandag vooral om de planning: wat moet er nog gedaan worden en wanneer gebeurt dat? De regiezitting van maandag is de eerste zitting sinds het proces op 22 oktober werd afgekapt doordat de advocaat van Wilders, Bram Moszkowicz, de rechtbank met succes wraakte.
Moszkowicz wil dat de nieuwe rechtbank de hele reeks getuigen hoort die hij in eerste instantie al wilde. De vorige rechters wezen drie van de achttien gevraagde getuigen toe. De enige nieuwe getuige wordt - als het aan de verdediging ligt - Tom Schalken, raadsheer van het gerechtshof in Amsterdam.

Schalken kwam in oktober, tegen het einde van het proces, onder vuur te liggen omdat hij in mei bij een etentje was waar ook de pro-Wilders getuige arabist Hans Jansen was. Jansen maakte bekend dat Schalken hem ervan wilde overtuigen dat de beslissing van het hof om Wilders te vervolgen, juist was. Schalken was een van de rechters van het hof die deze beslissing namen.

Hoe de nieuwe zaak er precies zal uitzien, beslist de rechtbank op 14 februari. Het proces moet opnieuw worden gedaan, maar of echt alles weer van voren af aan behandeld moet worden, is nog de vraag.

Het Openbaar Ministerie (OM) heeft zijn standpunt al bekendgemaakt en vrijspraak geëist voor alle verdenkingen tegen Wilders. Dat zijn haat zaaien, aanzetten tot discriminatie en groepsbelediging. Het OM heeft laten weten dezelfde aanklagers in te zetten. Ook Moszkowicz heeft zijn standpunt, middels zijn pleidooi, aan de rechters duidelijk gemaakt.

De rechtbank heeft zoals gebruikelijk na een geslaagde wraking drie nieuwe rechters aangesteld. Naar aanleiding van onderzoek dat in de tussentijd is gedaan, zal de rechtbank deze rechters beter begeleiden in verband met de massale belangstelling van pers en publiek voor deze rechtszaak. Mocht Moszkowicz in het nieuwe proces weer aanleiding zien de rechtbank te wraken, dan zal de wrakingskamer niet bestaan uit directe collega's van de rechters, maar uit rechters van de rechtbank in Haarlem. (ANP)
Zie ook Proces tegen Wilders #15: Wrakingsverzoek toegekend

Ik moet wel even wachten op de goedkeuring van maartena; misschien vindt hij/zij dit bericht te positief. Dan haal ik het wel weer weg. :)
pi_92312034
Wilders ondermijnt het Nederlandse rechtssysteem met zijn belachelijke uitspraken over D66-rechters e.d.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:59:59 #136
177885 JoaC
Het is patat
pi_92312068
quote:

[..]

PVV wil zeker ook dat de provinicies de AOW-leeftijd wel behouden?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92314535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nee, de boodschapper aanvallen omdat-ie een bericht plaatst die hij niet zint. Dan ben je lekker bezig!
Dan nog slaan je persoonlijke aanvallen nergens op. Zou je daar mee willen kappen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92321557
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan nog slaan je persoonlijke aanvallen nergens op. Zou je daar mee willen kappen?
Het slaat op het stuk onverlaat dat het bericht dat ik plaatste niet zag zitten en mij daar persoonlijk op aanviel. Daarom is het beter ook niet 'mijn persoonlijke aanvallen', maar persoonlijke aanvallen in zijn algemeen.
Het is een beetje jammer dat jouw aandacht hierop zo eenzijdig is.
pi_92321825
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:40 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het slaat op het stuk onverlaat dat het bericht dat ik plaatste niet zag zitten en mij daar persoonlijk op aanviel. Daarom is het beter ook niet 'mijn persoonlijke aanvallen', maar persoonlijke aanvallen in zijn algemeen.
Het is een beetje jammer dat jouw aandacht hierop zo eenzijdig is.
Uiteraard doel ik op persoonlijke aanvallen in het algemeen maar die van jou waren hier wel heel expliciet. En dan is een extra waarschuwing op zijn plaats...
pi_92322064
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Uiteraard doel ik op persoonlijke aanvallen in het algemeen maar die van jou waren hier wel heel expliciet. En dan is een extra waarschuwing op zijn plaats...
Uitlokking zou ook van een extra waarschuwing voorzien moeten worden. Ik, als boodschapper, werd aangevallen vanwege een bericht dat ik plaatste. Het moet niet veel gekker worden op een nieuwsforum. Zulk gedrag is meestal ook de reden achter het ontsporen van topics. Daarom breng ik jou onder de aandacht dat jij daar in gebreke bent gebleven.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:18:51 #141
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92323351
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:07 schreef betyar het volgende:

[..]

Dit moet toch een opluchting zijn voor de PVV een vrouw uit een moslimland die hier woonde is er niet meer, tenminste een bedreiging weg voor de PVV.
Integendeel, ze wilde om deze reden zelfs de Iraanse ambassadeur uitzetten.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:20:42 #142
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92323431
quote:
13s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders ondermijnt het Nederlandse rechtssysteem met zijn belachelijke uitspraken over D66-rechters e.d.
Hij vertelt de waarheid. Daarnaast waren de rechters ook aantoonbaar bevooroordeeld.
pi_92324224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef Holograph het volgende:

[..]

Integendeel, ze wilde om deze reden zelfs de Iraanse ambassadeur uitzetten.
Ja, da's toch eigenlijk wel raar en hypocriet, tenslotte was deze mevrouw een moslim met een strafblad voor drugshandel notabene en die wil Geert toch altijd terugsturen naar het land van herkomst?

Als ze dan doodgaan daar is het ook weer niet goed...maar ze mogen ook niet naar Nederland komen. Leg eens uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 14:37:27 ]
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:40:48 #144
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92324416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, da's toch eigenlijk wel raar en hypocriet, tenslotte was deze mevrouw een moslim met een strafblad voor drugshandel notabene en die wil Geert toch altijd terugsturen naar het land van herkomst?

Als ze dan doodgaan daar is het ook weer niet goed...maar ze mogen ook niet naar Nederland komen. Leg eens uit?
:') :')² Iran zegt dat ze voor drugshandel is opgepakt, maar waarom zouden we Iran geloven? Het is niet de eerste keer dat Iran met leugens komt. Je mag zelf ook wel een beetje rationeel denken.
pi_92324814
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef Holograph het volgende:

[..]

:') :')² Iran zegt dat ze voor drugshandel is opgepakt, maar waarom zouden we Iran geloven? Het is niet de eerste keer dat Iran met leugens komt. Je mag zelf ook wel een beetje rationeel denken.
Tja, iemand die in Nederland al eens veroordeeld is voor 16 kilo cocaine daarvan kun je je niet voorstellen dat die nog een keer in de fout gaat? Grappig hoe rationeel de PVV aanhang ineens is als het uitkomt _O-

Ten eerste zou volgens jouw grote roerganger deze mevrouw helemaal geen NL paspoort meer moeten hebben, ten tweede zijn jullie toch zo geporteerd van streng straffen? Waarom dan die krokodillentranen? Ah...Iran is een islamitisch land, natuurlijk, ja, dan ligt het anders :|W
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:19:12 #146
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92326354
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, iemand die in Nederland al eens veroordeeld is voor 16 kilo cocaine daarvan kun je je niet voorstellen dat die nog een keer in de fout gaat? Grappig hoe rationeel de PVV aanhang ineens is als het uitkomt _O-

Ten eerste zou volgens jouw grote roerganger deze mevrouw helemaal geen NL paspoort meer moeten hebben, ten tweede zijn jullie toch zo geporteerd van streng straffen? Waarom dan die krokodillentranen? Ah...Iran is een islamitisch land, natuurlijk, ja, dan ligt het anders :|W
Dat ze ooit is aangehouden voor 16 kilo cocaïne wist ik niet, maar daar was Iran mogelijk ook van op de hoogte. Het is waarschijnlijker dat ze heeft betoogd tegen het regime in Iran.

Je moet Islamitische regimes niet blindelings geloven, dat is ronduit dom.
pi_92326505
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:20 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hij vertelt de waarheid. Daarnaast waren de rechters ook aantoonbaar bevooroordeeld.
Wat is dat voor goedkope kutsite?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:23:46 #148
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92326611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat is dat voor goedkope kutsite?
Als je de moeite had genomen om de eerste zin te lezen werd je doorverwezen naar een onderzoek.
pi_92326718
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef Holograph het volgende:

[..]

Als je de moeite had genomen om de eerste zin te lezen werd je doorverwezen naar een onderzoek.
En waarom kan ik elders niets vinden over de zogenaamde bevooroordeelde houding van de rechter?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:30:59 #150
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327010
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En waarom kan ik elders niets vinden over de zogenaamde bevooroordeelde houding van de rechter?
NOS, het gaat natuurlijk over rechters in opleiding, maar ik denk dat een grote groep ook later op dit soort partijen stemt.

Daarnaast waren de rechters van Wilders aantoonbaar bevooroordeeld: de rechterlijke macht heeft zich dus vooral zelf voor schut gezet. Of mag Wilders eigenlijk geen wrakingsverzoek indienen?
pi_92327169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Holograph het volgende:

[..]

NOS, het gaat natuurlijk over rechters in opleiding, maar ik denk dat een grote groep ook later op dit soort partijen stemt.
rechter zijn over het algemeen hoger opgeleid dus zo raar is dat stemgedrag niet.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:35:53 #152
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

rechter zijn over het algemeen hoger opgeleid dus zo raar is dat stemgedrag niet.
Rechters hebben over het algemeen last van het ivoren toren-govoel.
pi_92327505
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Holograph het volgende:

[..]

Rechters hebben over het algemeen last van het ivoren toren-govoel.
Nee, zoals du_ke zegt; rechters zijn hoog opgeleid en hebben vanuit hun professie weinig op met het uitsluiten van minderheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')