abonnement Unibet Coolblue
pi_92327169
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:30 schreef Holograph het volgende:

[..]

NOS, het gaat natuurlijk over rechters in opleiding, maar ik denk dat een grote groep ook later op dit soort partijen stemt.
rechter zijn over het algemeen hoger opgeleid dus zo raar is dat stemgedrag niet.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:35:53 #152
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

rechter zijn over het algemeen hoger opgeleid dus zo raar is dat stemgedrag niet.
Rechters hebben over het algemeen last van het ivoren toren-govoel.
pi_92327505
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Holograph het volgende:

[..]

Rechters hebben over het algemeen last van het ivoren toren-govoel.
Nee, zoals du_ke zegt; rechters zijn hoog opgeleid en hebben vanuit hun professie weinig op met het uitsluiten van minderheden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:44:56 #154
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327693
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, zoals du_ke zegt; rechters zijn hoog opgeleid en hebben vanuit hun professie weinig op met het uitsluiten van minderheden.
Ten eerste is uitsluiten van minderheden iets wat de PvdA mensen probeert aan te praten om mensen op te hitsen tegen de PVV en PVV'ers. Deze paniek- en haatzaaierij moet ophouden.

Daarnaast ken ik zeg genoeg hoogopgeleiden die PVV stemmen. De hoogopgeleiden waar jij het over hebt zijn voornamelijk kunstenaars.
pi_92327707
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Holograph het volgende:

[..]

Rechters hebben over het algemeen last van het ivoren toren-govoel.
Onzin.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92327771
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Holograph het volgende:

Daarnaast ken ik zeg genoeg hoogopgeleiden die PVV stemmen. De hoogopgeleiden waar jij het over hebt zijn voornamelijk kunstenaars.
Het is leuk dat jij een hoger opgeleide PVV stemmer kent maar uit elk onderzoek hierover is gebleken dat de PVV toch voornamelijk de lager opgeleide mensen weet te trekken. In het hoger opgeleide deel van Nederland is die aanhang vrij marginaal.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:49:07 #157
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92327914
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is leuk dat jij een hoger opgeleide PVV stemmer kent maar uit elk onderzoek hierover is gebleken dat de PVV toch voornamelijk de lager opgeleide mensen weet te trekken. In het hoger opgeleide deel van Nederland is die aanhang vrij marginaal.
Dat komt ten eerste omdat deze onderzoeken zijn uitgevoerd op Synovate, die de PVV peilde op 15 zetels en daarom 9 zetels aan electoraal niet meetelde. Het is zeer waarschijnlijk dat daar veel hoger opgeleiden bij zitten. Deze kunnen niet vrijuit zeggen dat zij op de PVV stemmen, aangezien dat funest is voor hun carrière.

Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het best eng is dat je in Nederland niet in het openbaar kunt uitkomen voor je politieke voorkeur, omdat er anders mogelijk op je wordt neergekeken.
pi_92327920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:44 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ten eerste is uitsluiten van minderheden iets wat de PvdA mensen probeert aan te praten om mensen op te hitsen tegen de PVV en PVV'ers. Deze paniek- en haatzaaierij moet ophouden.
Ik moet helemaal niks. Ik beoordeel het als uitsluiten, dat jij daar anders tegenaan kijkt is jouw tekortkoming.

quote:
Daarnaast ken ik zeg genoeg hoogopgeleiden die PVV stemmen. De hoogopgeleiden waar jij het over hebt zijn voornamelijk kunstenaars.
Tuurlijk Holo, geen van ons heeft ooit een hoogopgeleide PVV'er ontmoet, maar jij kent er talloze. Maar natuurlijk. Ter info: MBO is niet hoogopgeleid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:59:36 #159
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92328480
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks. Ik beoordeel het als uitsluiten, dat jij daar anders tegenaan kijkt is jouw tekortkoming.
Op deze manier een discussie voeren getuigt niet echt van veel niveau.
quote:
[..]

Tuurlijk Holo, geen van ons heeft ooit een hoogopgeleide PVV'er ontmoet, maar jij kent er talloze. Maar natuurlijk. Ter info: MBO is niet hoogopgeleid.
Nee, ik heb het ook niet over het MBO. Juist door dit soort opmerking voorkom je dat mensen niet kunnen uitkomen voor hun politieke voorkeur.

Ik krijg steeds meer het idee dat het PvdA- en een bepaald deel van het GroenLinks-electoraat steeds meer de kant wilt opgaan naar een maatschappij zoals de DDR kende.

Iedereen met wie je het niet eens bent moet je of
1) Vervolgen;
2) De suggestie wekken dat ze dom zijn

Wees er vooral trots op.
pi_92328924
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef Holograph het volgende:

[..]

Op deze manier een discussie voeren getuigt niet echt van veel niveau.
Ik pas me aan.

quote:
Nee, ik heb het ook niet over het MBO. Juist door dit soort opmerking voorkom je dat mensen niet kunnen uitkomen voor hun politieke voorkeur.

Ik krijg steeds meer het idee dat het PvdA- en een bepaald deel van het GroenLinks-electoraat steeds meer de kant wilt opgaan naar een maatschappij zoals de DDR kende.

Iedereen met wie je het niet eens bent moet je of
1) Vervolgen;
2) De suggestie wekken dat ze dom zijn

Wees er vooral trots op.
_O-

Ja, mijn doel is om alle PVV-stemmers op te sluiten of het land uit te knikkeren. Of was dat nou wat PVV-stemmers met moslims willen doen? Ik ben effe in de war.

Waarom zou ik niet de suggestie mogen wekken dat PVV'ers dom zijn? Ik ben daar namelijk oprecht van overtuigd. Hoe kan een weldenkend persoon nou in vredesnaam stemmen op een politieke partij die moslims hun koran af willen pakken en moslima's wil verbieden een hoofddoek te dragen. Dergelijke standpunten worden 'gestaafd' met de holste retoriek die mij ooit ter ore is gekomen. Verder schopt de PVV overal tegenaan zonder met realistische tegenvoorstellen te komen en wordt bestaat de fractie uit een clubje halve zolen die hun buren lastigvallen met ofwel en bijl of verbaal.

We hebben het over een partij dat het stemvee wijs heeft gemaakt dat er een islamitische revolutie ophanden is in Nederland. Dat de islam het westen over wil nemen en dat onze kinderen worden onderworpen aan de sharia. En welk bewijs heeft de PVV voor dergelijk beweringen? Juist: geen. Enkel een obscuur Youtube-filmpje waarvan allang is bewezen dat die de realiteit in verste verte niet benadert.

Dus vertel eens, waarom zou ik moeten doen alsof de PVV-stemmer een hoogopgeleide intellectueel is? Een PVV'er kan natuurlijk hoogopgeleid zijn, maar door het bovenstaande te geloven bewijst hij of zij over verrekte weinig intellect te beschikken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92329217
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat komt ten eerste omdat deze onderzoeken zijn uitgevoerd op Synovate, die de PVV peilde op 15 zetels en daarom 9 zetels aan electoraal niet meetelde. Het is zeer waarschijnlijk dat daar veel hoger opgeleiden bij zitten. Deze kunnen niet vrijuit zeggen dat zij op de PVV stemmen, aangezien dat funest is voor hun carrière.

Maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het best eng is dat je in Nederland niet in het openbaar kunt uitkomen voor je politieke voorkeur, omdat er anders mogelijk op je wordt neergekeken.
_O- Het is een groot complot _O-

Sorry jongen maar je lijkt de weg hier toch echt compleet kwijt te zijn _O-
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92329268
quote:
Scholieren: Wilders is nieuwspersoon van 2010

AMSTERDAM - Scholieren hebben PVV-leider Geert Wilders verkozen tot nieuwspersoon van 2010. De aardbeving in Haïti bestempelden ze als het belangrijkste nieuwsfeit. Dat bleek donderdag uit de jaarlijkse scholierenpeiling van de Stichting Krant in de Klas.

Scholieren hebben PVV-leider Geert Wilders verkozen tot nieuwspersoon van 2010.

Aan het onderzoek deden bijna drieduizend leerlingen van 87 scholen in het primair en voortgezet onderwijs mee. De strijd om nieuwspersoon van 2010 was een nek-aan-nekrace met voetballer Wesley Sneijder. Het verschil was slechts vijftien stemmen. De Amerikaanse president Barack Obama eindigde op de derde plaats.

In de categorie belangrijkste nieuwsfeiten kreeg de aardbeving de meeste stemmen (31 procent). De nederlaag die Nederland leed tijdens het WK voetbal tijdens de finale tegen Spanje belandde op de tweede plek (22 procent), gevolgd door de redding van de mijnwerkers in Chili (14 procent).
Ik moet wel even wachten op de goedkeuring van maartena; misschien vindt hij/zij dit bericht te positief. Dan haal ik het wel weer weg. :)
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_92329394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:15 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik moet wel even wachten op de goedkeuring van maartena; misschien vindt hij/zij dit bericht te positief. Dan haal ik het wel weer weg. :)
Waarom zou je dit bericht positief dan wel negatief moeten opvatten? Wilders was vorig jaar gewoon veel met zn kop op televisie. Dan is zijn uitverkiezing natuurlijk niet verwonderlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 16:23:21 #164
54278 crew  Tijger_m
42
pi_92329675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je dit bericht positief dan wel negatief moeten opvatten? Wilders was vorig jaar gewoon veel met zn kop op televisie. Dan is zijn uitverkiezing natuurlijk niet verwonderlijk.
Hij speelt graag slachtoffertje, da's het nieuwe PVV gezelschapsspel schijnbaar ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 16:32:35 #165
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92330127
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik pas me aan.

[..]

_O-

Ja, mijn doel is om alle PVV-stemmers op te sluiten of het land uit te knikkeren. Of was dat nou wat PVV-stemmers met moslims willen doen? Ik ben effe in de war.
[quote]
Het staat nergens en valt dus ook niet aan te tonen, dus ook dit stuk is meer om haat te zaaien tegen PVV'ers.

Wat ik echter wel kan aantonen is dat jij de PVV ervan beticht dat zij haatzaaien. Een typisch geval van 'de pot verwijt de ketel'.
Waarom zou ik niet de suggestie mogen wekken dat PVV'ers dom zijn? Ik ben daar namelijk oprecht van overtuigd. Hoe kan een weldenkend persoon nou in vredesnaam stemmen op een politieke partij die moslims hun koran af willen pakken en moslima's wil verbieden een hoofddoek te dragen. Dergelijke standpunten worden 'gestaafd' met de holste retoriek die mij ooit ter ore is gekomen. Verder schopt de PVV overal tegenaan zonder met realistische tegenvoorstellen te komen en wordt bestaat de fractie uit een clubje halve zolen die hun buren lastigvallen met ofwel en bijl of verbaal.
quote:
We kennen wel meer landen waar hoofddoekjes zijn verboden. Kijk naar Turkije, daar verbood Attatürk hoofddoekjes in openbare gebouwen. Nu wil jij de suggestie wekken dat PVV'ers dom zijn omdat ze dit ook voorstellen.

Ik ben van mening dat jij misschien eerder het intellect (of feitenkennis) mist, tenzij je Attatürk als een dom wilt bestempelen. Overigens zegt dat meer is over jou dan over Attatürk.

We hebben het over een partij dat het stemvee wijs heeft gemaakt dat er een islamitische revolutie ophanden is in Nederland. Dat de islam het westen over wil nemen en dat onze kinderen worden onderworpen aan de sharia. En welk bewijs heeft de PVV voor dergelijk beweringen? Juist: geen. Enkel een obscuur Youtube-filmpje waarvan allang is bewezen dat die de realiteit in verste verte niet benadert.
[/quote]
Het staat nergens. Er staat alleen dat de Nederlandse samenleving Islamiseert. Dat is een terechte stelling, want iedereen kan zien dat er steeds meer Islamitische gebruiken worden overgenomen.

Autoriteiten op dit gebied, zoals Hans Jansen, onderschrijven dit. Echter zeggen willekeurige personen zoals jij dat dit niet zo is, omdat je het niet ziet.

Het is daarom ook zum kotzen dat jij stellig beweert dat iedereen die zegt dat de samenleving Islamiseert dom is, omdat jij het niet ziet.

Dat zegt vooral dat jij een mutliculti-adept bent zonder dat je zelf ook maar iets te maken hebt met de multiculturele-samenleving. Daarmee verspeel je het recht om mensen die kritisch zijn ten opzichte van de Islam dom te noemen (tenzij jij mij kunt uitleggen waarom jij meer verstand hebt op dit gebied dan Jansen, maar dat lijkt me praktisch onmogelijk).
quote:
Dus vertel eens, waarom zou ik moeten doen alsof de PVV-stemmer een hoogopgeleide intellectueel is? Een PVV'er kan natuurlijk hoogopgeleid zijn, maar door het bovenstaande te geloven bewijst hij of zij over verrekte weinig intellect te beschikken.
We kunnen samen constateren dat jij vooral met tendentieuze- en ongefundeerde stellingen probeert te overtuigen. Ik zou er trots op zijn: chapeau.
pi_92330830
Koddig hoe jij je vastklampt aan het Turkse hoofddoekjesverbod. Ooh, mn beste Holo, bleef het daar maar bij. Ik was mij er niet van bewust dat in Turkije een koranverbod van kracht is. Evenmin wist ik dat het verboden is om nieuwe moskeeen te bouwen in Ankara en Istanbul. En hoe zit met islamitsche scholen? Zijn die verboden in Turkije? En wordt een vrouw met een hoofddoek de toegang ontzegd tot het openbaar vervoer? Nu kun jij natuurlijk tegenwerpen dat al deze zaken niet zijn ingevoerd in Nederland. Dat klopt, maar dat hebben we niet te danken aan de PVV. Die heeft deze voorstellen op de tekentafel liggen. We mogen ons gelukkig prijzen dat men bij de VVD en het CDA toch nog over een beetje verstand beschikt.

De islamisering, ook zo'n heerlijk begrip. Of, beter gezegd, de tsunami die ons land overspoelt. Tot dusver ontbreekt van die golf ieder spoor, maar goed. Ja, ik ontken glashard dat ons land islamiseert. En nee, niet omdat ik een multiculti-knuffelaar ben, maar omdat ik de realiteit niet uit het oog ben verloren. Natuurlijk komen zo nu en dan kwesties rond moslims in het nieuws die mij doen fronsen. Een schilderij dat wordt weggehaald omdat moslims zich beledigd zouden voelen. Of een kerstboom die moet verdwijnen uit respect voor onze islamitisch medemens.

Betekent dit dat de samenleving islamiseert? Nee, natuurlijk niet, doe niet zo absurd. Een geislamiseerde samenleving houdt in dat de islam is ingeworteld in alle aspecten van het dagelijks leven. En wees nou eens eerlijk: wat merk jij van de islam? Wellicht hoor je de imam zo nu en dan wat lawaai maken door de megafoon van de moskee. Maar goed, we hebben ook kerken. Dat hoort nou eenmaal bij een land dat vrijheid van godsdienst hoog in het vaandel heeft staan. Maar wat merk jij concreet van de zogenaamde islamisering? Worden jouw vrijheden beperkt als gevolg van islamitische invloeden in Nederland? Mag jouw vriendin geen rokje dragen? Mag je geen varkensvlees eten? Het antwoord op beide vragen luidt een volmondig 'neen'.

De islamisering van Nederland speelt zich af in het hoofd van enkele krankzinnigen. Je haalt bijvoorbeeld arabist Hans Jansen aan, een notoire leugenaar die door de academische wereld nauwelijks serieus wordt genomen. Ik vermoed zelfs dat Wilders ook wel beter weet. Echter, de dreiging van een ophanden zijnde islamitische revolutie in Nederland is de enige manier voor hem om 24 + zetels bijelkaar te sprokkelen. Natuurlijk houdt hij een idioot sprookje in stand. Intussen kan hij zijn aanhangers nog wel pro-Israel standpunten door de strot rammen. Voor hem is het dus een win-win situatie.

Dus we kunnen samen concluderen dat je wel een ontiegelijk klein brein moeten hebben, wil je stemmen op de PVV.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92331530
Uiteraard begrijpt KoosVogels deze kwesite....vanuit zijn woonplaats in de Veluwe, waar nauwelijks allochtonen wonen, en vanuit zijn geringe ervaring en kennis van de islam.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:10:30 #168
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92331795
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 16:49 schreef KoosVogels het volgende:
Koddig hoe jij je vastklampt aan het Turkse hoofddoekjesverbod. Ooh, mn beste Holo, bleef het daar maar bij. Ik was mij er niet van bewust dat in Turkije een koranverbod van kracht is. Evenmin wist ik dat het verboden is om nieuwe moskeeen te bouwen in Ankara en Istanbul. En hoe zit met islamitsche scholen? Zijn die verboden in Turkije? En wordt een vrouw met een hoofddoek de toegang ontzegd tot het openbaar vervoer? Nu kun jij natuurlijk tegenwerpen dat al deze zaken niet zijn ingevoerd in Nederland. Dat klopt, maar dat hebben we niet te danken aan de PVV. Die heeft deze voorstellen op de tekentafel liggen. We mogen ons gelukkig prijzen dat men bij de VVD en het CDA toch nog over een beetje verstand beschikt.
In Frankrijk worden Islamitische scholen ook niet gesubsidieerd door de overheid. Hoe dat in Turkije zit weet ik niet, het zou goed kunnen zijn dat er in Turkije alleen seculier onderwijs wordt gegeven.

Daarnaast is er met Islamitische scholen heel veel mis. NOVA ontdekte dat 1/3 van de Nederlandse Islamitische scholen grote sommen geld ontvangen van radicaal-Islamitische organisaties. Alleen om deze praktische redenen zouden Islamitische scholen moeten sluiten.

Daarnaast is in Duitsland Mein Kampf ook verboden. Kun jij mij het verschil uitleggen tussen Mein Kampf en de Koran? Ik heb enkel in de Koran enkele passages geleden, maar deze waren ronduit eng.
quote:
De islamisering, ook zo'n heerlijk begrip. Of, beter gezegd, de tsunami die ons land overspoelt. Tot dusver ontbreekt van die golf ieder spoor, maar goed. Ja, ik ontken glashard dat ons land islamiseert. En nee, niet omdat ik een multiculti-knuffelaar ben, maar omdat ik de realiteit niet uit het oog ben verloren. Natuurlijk komen zo nu en dan kwesties rond moslims in het nieuws die mij doen fronsen. Een schilderij dat wordt weggehaald omdat moslims zich beledigd zouden voelen. Of een kerstboom die moet verdwijnen uit respect voor onze islamitisch medemens.

Betekent dit dat de samenleving islamiseert? Nee, natuurlijk niet, doe niet zo absurd. Een geislamiseerde samenleving houdt in dat de islam is ingeworteld in alle aspecten van het dagelijks leven. En wees nou eens eerlijk: wat merk jij van de islam? Wellicht hoor je de imam zo nu en dan wat lawaai maken door de megafoon van de moskee. Maar goed, we hebben ook kerken. Dat hoort nou eenmaal bij een land dat vrijheid van godsdienst hoog in het vaandel heeft staan. Maar wat merk jij concreet van de zogenaamde islamisering? Worden jouw vrijheden beperkt als gevolg van islamitische invloeden in Nederland? Mag jouw vriendin geen rokje dragen? Mag je geen varkensvlees eten? Het antwoord op beide vragen luidt een volmondig 'neen'.
Hieruit blijkt dat jij geen enkel gevoel hebt voor realiteit, en dat je ver weg woont van de grote 'boze' wereld.

Laatst was in het nieuws dat sommige Halal-producten niet eens meer gelabeld worden. Is Halal-vlees tegenwoordig de gangbare norm? Daarnaast worden er degelijke vrijheden ingeperkt door de Islam.

Regelmatig hoor je dat homoseksuelen worden weggepest door Moslims, veelal in PvdA-gemeentes. Vervolgens verzuimt de PvdA in te grijpen, dus inderdaad, op anarchistische wijze worden er vrijheden ingeperkt.
quote:
De islamisering van Nederland speelt zich af in het hoofd van enkele krankzinnigen. Je haalt bijvoorbeeld arabist Hans Jansen aan, een notoire leugenaar die door de academische wereld nauwelijks serieus wordt genomen. Ik vermoed zelfs dat Wilders ook wel beter weet. Echter, de dreiging van een ophanden zijnde islamitische revolutie in Nederland is de enige manier voor hem om 24 + zetels bijelkaar te sprokkelen. Natuurlijk houdt hij een idioot sprookje in stand. Intussen kan hij zijn aanhangers nog wel pro-Israel standpunten door de strot rammen. Voor hem is het dus een win-win situatie.
Het ontkennen van de Islamisering wordt enkel gedaan door mensen die niks te maken hebben met de Islam in Nederland. Je moet ophouden met zeggen dat het enkel door krankzinnigen wordt gezegd.
quote:
Dus we kunnen samen concluderen dat je wel een ontiegelijk klein brein moeten hebben, wil je stemmen op de PVV.
Ik word een beetje bang van je über- untermensch ideeën, Koos. Iedereen die de Islam niet onderschrijft als een verrijking voor de Nederlandse samenleving is een tokkie wier stemrecht ontnomen dient te worden?
pi_92331857
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef Zienswijze het volgende:
Uiteraard begrijpt KoosVogels deze kwesite....vanuit zijn woonplaats in de Veluwe, waar nauwelijks allochtonen wonen, en vanuit zijn geringe ervaring en kennis van de islam.
Gelukkig wonen ook hier allochtonen is mijn zus bovendien getrouwd met een moslim en is zij woonachtig in een islamitisch land (Egypte) en heb ik haar regelmatig bezocht. Maar he, wat weet ik er nou van?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:13:05 #170
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92331889
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig wonen ook hier allochtonen is mijn zus bovendien getrouwd met een moslim en is zij woonachtig in een islamitisch land (Egypte) en heb ik haar regelmatig bezocht. Maar he, wat weet ik er nou van?
Egypte is nou niet een van de meest Islamitische landen die je kunt verzinnen. Daarnaast is Mubarak een vrij seculier man.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:13:10 #171
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_92331895
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:04 schreef Zienswijze het volgende:
Uiteraard begrijpt KoosVogels deze kwesite....vanuit zijn woonplaats in de Veluwe, waar nauwelijks allochtonen wonen, en vanuit zijn geringe ervaring en kennis van de islam.
Ik woon in Amsterdam, mag ik nu wel een mening hebben over allochtonen?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Egypte is nou niet een van de meest Islamitische landen die je kunt verzinnen. Daarnaast is Mubarak een vrij seculier man.
hahahahahha. Kom op he, je bent nu wel heel erg de doelpalen aan het verschuiven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 17:16:10 #172
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_92332014
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

hahahahahha. Kom op he, je bent nu wel heel erg de doelpalen aan het verschuiven.
Egypte is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met Iran, sorry.

Alle Islam-adepten: lees het boek Not without my daughter.
pi_92332227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

In Frankrijk worden Islamitische scholen ook niet gesubsidieerd door de overheid. Hoe dat in Turkije zit weet ik niet, het zou goed kunnen zijn dat er in Turkije alleen seculier onderwijs wordt gegeven.

Daarnaast is er met Islamitische scholen heel veel mis. NOVA ontdekte dat 1/3 van de Nederlandse Islamitische scholen grote sommen geld ontvangen van radicaal-Islamitische organisaties. Alleen om deze praktische redenen zouden Islamitische scholen moeten sluiten.

Daarnaast is in Duitsland Mein Kampf ook verboden. Kun jij mij het verschil uitleggen tussen Mein Kampf en de Koran? Ik heb enkel in de Koran enkele passages geleden, maar deze waren ronduit eng.
Ja, in Frankrijk zijn ze ook het spoor bijster, dat klopt. Verder haal je allerlei vreemde voorbeelden aan. Mein Kampf is verboden in Duitsland dus de koran moet hier ook maar worden verboden? Een vergelijking die natuurlijk kant noch wal raakt. Ten eerste ben ik er geen voorstander van dat Mein Kampf is verboden en daarnaast kennen wij in Nederland vrijheid van godsdienst. Een ieder moet dus vrij zijn om zijn of haar geloof te belijden. Jouw argumenten zijn al honderd keer voorbij gekomen en ze snijden nog steeds geen hout. Zelfs al is de koran een haatboek, waar de meningen over verdeeld zijn, dan nog is dat geen reden om het werk te verbieden. Enkel als moslims massaal ongelovigen zouden afslachten, zou een verbod wellicht wenselijk zijn. Maar zelfs dan is het niet meer dan symptoombestrijding. Of denk je dat mensen de koran niet langer lezen wanneer je deze verbiedt?

quote:
Hieruit blijkt dat jij geen enkel gevoel hebt voor realiteit, en dat je ver weg woont van de grote 'boze' wereld.

Laatst was in het nieuws dat sommige Halal-producten niet eens meer gelabeld worden. Is Halal-vlees tegenwoordig de gangbare norm? Daarnaast worden er degelijke vrijheden ingeperkt door de Islam.

Regelmatig hoor je dat homoseksuelen worden weggepest door Moslims, veelal in PvdA-gemeentes. Vervolgens verzuimt de PvdA in te grijpen, dus inderdaad, op anarchistische wijze worden er vrijheden ingeperkt.
Ah, het homogeweld. Daar maken autochtonen zich natuurlijk niet schuldig aan. Verder moet je de daders aanpakken en niet het geloofsboek waar zij mogelijkerwijs hun daden mee rechtvaardigen. Het gros van de Nederlandse moslims laat homo's met rust. Waarom zijn een paar klootzakjes de norm?

quote:
Het ontkennen van de Islamisering wordt enkel gedaan door mensen die niks te maken hebben met de Islam in Nederland. Je moet ophouden met zeggen dat het enkel door krankzinnigen wordt gezegd.
Ik zeg het nogmaals: het islamiseringspook wordt enkel omarmd door krankzinnigen.

quote:
Ik word een beetje bang van je über- untermensch ideeën, Koos. Iedereen die de Islam niet onderschrijft als een verrijking voor de Nederlandse samenleving is een tokkie wier stemrecht ontnomen dient te worden?
Waar schrijf ik dat PVV-tokkies hun stemrecht moet worden afgepakt? :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92332245
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

Egypte is nou niet een van de meest Islamitische landen die je kunt verzinnen. Daarnaast is Mubarak een vrij seculier man.
Jij vindt de angst voor een islamitisch regime in Egypte dus ongegrond?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_92332294
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 17:16 schreef Holograph het volgende:

[..]

Egypte is in geen enkel opzicht vergelijkbaar met Iran, sorry.

Alle Islam-adepten: lees het boek Not without my daughter.
Ja, of kijk een docu over het tolerante christendom in de VS. Kom kom, Holo, je kunt een complete bevolkingsgroep niet afrekenen op de daden van een handjevol krankzinnigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')