quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is vooral dom dat je ontkent dat Synovate het VARA-peilbureau is. Daarnaas wil ik je graag herinneren aan het feit dat Synovate de PVV op 15 zetels peilde, wat dit bureau niet echt betrouwbaarder maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. De messenger zei vlak voor de verkiezingen dat de PVV 15 zetels zou halen. Misschien blijkt de messenger opzettelijk dingen te verzinnen. Dat is opzich ook niet ondenkbaar, sinds de VARA wel vaker rare streken uithaalt.quote:
Ja, en nu peilt Synovate de PVV op 28 zetels. Of klopt daar ook geen bal van?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef Holograph het volgende:
[..]
Same here. De messenger zei vlak voor de verkiezingen dat de PVV 15 zetels zou halen. Misschien blijkt de messenger opzettelijk dingen te verzinnen. Dat is opzich ook niet ondenkbaar, sinds de VARA wel vaker rare streken uithaalt.
Omdat de vara weleens vraagt aan synovate om een peiling te doen is Synovate weer van de VARA? Ik bestel mijn hout altijd bij dezelfde leverancier, is die houthandel dan ook onderdeel van mij? Als ik het hout ergens anders goedkoper kan krijgen ben ik daar ook weg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is vooral dom dat je ontkent dat Synovate het VARA-peilbureau is. Daarnaas wil ik je graag herinneren aan het feit dat Synovate de PVV op 15 zetels peilde, wat dit bureau niet echt betrouwbaarder maakt.
Komt omdat ze anders wel erg ongeloofwaardig overkomen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en nu peilt Synovate de PVV op 28 zetels. Of klopt daar ook geen bal van?
Het valt alleen op dat Synovate -wat de PVV betreft- erg vaak fout peilt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat de vara weleens vraagt aan synovate om een peiling te doen is Synovate weer van de VARA? Ik bestel mijn hout altijd bij dezelfde leverancier, is die houthandel dan ook onderdeel van mij? Als ik het hout ergens anders goedkoper kan krijgen ben ik daar ook weg.
Als ik jou en Php mag geloven, komen PVV-stemmers liever niet uit voor hun politieke voorkeur. Of gaat die vlieger nu plotseling niet op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:17 schreef Holograph het volgende:
[..]
Komt omdat ze anders wel erg ongeloofwaardig overkomen.
Zoals ik al zei peilde Synovate vlak voor de verkiezingen op 15 zetels, de exitpolls, ook door Synovate, gaven de PVV 22 zetels.
Hoe kun je dat verklaren?
Dat verklaart nog niks, aangezien je er nu vanuit gaat dat mensen aan de telefoon niet zeggen dat ze op de PVV, maar dat ze dat wel doen wanneer ze het stemhokje verlaten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik jou en Php mag geloven, komen PVV-stemmers liever niet uit voor hun politieke voorkeur. Of gaat die vlieger nu plotseling niet op?
Waarom verklaart dat niks? Dat verklaart juist alles. Persoonlijk denk ik dat een peiling er gewoon wel eens naast kan zitten. In dit geval hebben zij, naar het lijkt, bekende PVV-stemmers opgezocht en hen een serie vragen voorgelegd. En het resultaat verrast mij geenszins.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat verklaart nog niks, aangezien je er nu vanuit gaat dat mensen aan de telefoon niet zeggen dat ze op de PVV, maar dat ze dat wel doen wanneer ze het stemhokje verlaten.
Een peiling die er 9 zetels vanaf zit is weinig betrouwbaar. Daarom lijkt het me sterk dat dit perongeluk is gebeurd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom verklaart dat niks? Dat verklaart juist alles. Persoonlijk denk ik dat een peiling er gewoon wel eens naast kan zitten. In dit geval hebben zij, naar het lijkt, bekende PVV-stemmers opgezocht en hen een serie vragen voorgelegd. En het resultaat verrast mij geenszins.
http://nos.nl/tekst/216122-pvvprogramma-voor-gehandicapten.htmlquote:De PVV in Noord-Brabant heeft haar verkiezingsprogramma herschreven voor verstandelijk gehandicapten. In het programma worden de standpunten van de PVV op eenvoudige manier uitgelegd. Lijsttrekker Frijters zegt dat het gewone programma te lang en te moeilijk is voor verstandelijk gehandicapten.
In het programma staat bijvoorbeeld:" De Partij van de Vrijheid houdt heel erg van dieren. Jij ook wel denken wij. Daarom mag je dieren geen pijn doen en je moet goed voor ze zorgen."
In de speciale versie van het programma spreekt de PVV niet over het tegengaan van islamisering en moskeeën.
quote:De regering van Noord-Brabant
De regering van Noord-Brabant woont in een heel groot gebouw.
Er werken ook heel erg veel mensen.
Dat is heel erg duur.
De Partij voor de Vrijheid wil hier niet zo veel geld aan uitgeven.
Het geld dat je dan overhoudt kan dan aan belangrijke dingen worden uitgegeven.
quote:Heel zuinig zijn op geld
De regering van Noord-Brabant is heel rijk.
En soms geven de provincieministers zomaar geld uit aan rare dingen.
Dat moeten de provincieministers niet doen.
Ze moeten eerst goed nadenken voordat ze geld uitgeven.
En daar wil de Partij voor de Vrijheid wel bij helpen.
quote:Moslims zijn niet lief
Zij willen de regering van Noord-Brabant overnemen
Dat doen ze door overal gekke kastelen te bouwen
En door theedoeken op hun hoofd te dragen
Moslims zien hebben meestal lichtbruin gezicht
Ook hebben zij vaak een flinke bos haar rond hun mond
Wil jij, net als de Partij voor de Vrijheid, dat moslims de regering met rust laten?
Stem dan op ons!
En aan wie is het te danken dat het niveau zo laag ligt.quote:
Blame the labour party!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef Zolcon het volgende:
[..]
En aan wie is het te danken dat het niveau zo laag ligt.
Staat ook een filmpje in de link.quote:PVV'er vlamt op bij aftrap
ZWOLLE/ OVERIJSSEL - Altijd eng voor een politicus, een 'kieskompas' invullen. Stel dat je als PvdA'er bij de SGP uitkomt. Als dan ook nog een toeschouwer achter je rug voortdurend en op een vervelende manier zijn eigen mening staat te ventileren wordt het des te lastiger.
Het overkwam de Overijsselse PVV-lijsttrekker Edgar Mulder gisteren en hij liet zijn ergernis duidelijk blijken. "Ga weg, ik heb last van je", brieste Mulder. Ook Tweede Kamerlid Marcial Hernandez uit Kampen liet weten dat hij opmerkingen van de toeschouwer niet kon waarderen.
Het was de enige gepeperde gebeurtenis tijdens de officiële aftrap van de campagne voor de Statenverkiezingen in het provinciehuis in Zwolle. Als de hele bijeenkomst - geen leuke oneliners, geen vlammende betogen - de opmaat naar vier jaar politiek debat is, dan wordt het behoorlijk saai. Als de boze Mulder de opmaat is naar een debat met meer pit, dan kan het nog leuk worden.
Oké, een klein stootje onder de gordel kwam van SP'er - en oud-provincieambtenaar - Frank Futselaar. Een college van Gedeputeerde Staten 'zonder dat eeuwige CDA zou ook wel een keer leuk zijn'. Commissaris van de koning Ank Bijleveld hoopt enthousiast dat tweederde van de Overijssel stemt op 2 maart. Wie niet gaat stemmen, mag de komende vier jaar niet klagen, stelt ze.
Vanaf vandaag kunnen inwoners via www.kieskompas.nl kijken welke partij bij hun mening past.
Mulder is er al uit. Het kompas koerst hem naar zijn eigen partij. Vlakbij VVD en CDA, dat wel.
quote:Meer onderzoek naar bedreiging Wilders op Hyves
(Novum) - Er komt nader onderzoek in de zaak tegen een 54-jarige man uit Diemen die ervan wordt verdacht PVV-leider Geert Wilders te hebben bedreigd. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam donderdag bepaald. De rechtbank deed om die reden nog geen uitspraak.
De man is op het sociale netwerk Hyves beheerder van de 'anti-Wilders Hyve'. Op de site werd Wilders bedreigd met teksten als 'Klaar, Geert Wilders gaat dood, klaar'.
De verdachte zegt dat hij niets wist van de bedreigingen. Volgens hem werden de berichten achtergelaten op een pagina waar bezoekers werden heengeleid nadat ze op het logo van de Hyve hadden geklikt. Hij zegt dat hij daar zelf niets van wist.
De rechtbank laat zich door deskundigen informeren over het verhaal van de verdachte en doet daarna uitspraak. Het Openbaar Ministerie had twee weken geleden tachtig uur werkstraf tegen de man geëist.
Je moet toch WAT he, met alle negatieve berichtgeving omtrend de PVV....quote:
Dit is wel heel erg tendentieuze geraaskal, want ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Je moet toch WAT he, met alle negatieve berichtgeving omtrend de PVV....
Niet dat het niet vervelend is, zo'n Hyves bedreiging hoor, en het is ook terecht dat het toch eventjes serieus onderzocht word, maar ik zie het posten van dit bericht eigenlijk meer als een "wij PVV steuners moeten toch IETS posten!" poging.
Nou, nou.... blijf even kalm.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef damian5700 het volgende:
Dit is wel heel erg tendentieuze geraaskal, want ik moet helemaal niets.
En hoe jij dit bericht oppikt interesseert me geen zak!
Bekijk het even!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:45 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou, nou.... blijf even kalm.
Zo komt het alleen op me over. Er is alleen maar negatief nieuws over de PVV, en het werd hoog tijd dat er eens een bericht werd geplaatst over de anti-PVV hetze. Dat bericht past daar inderdaad mooi bij.
Qua "happen" en agressiviteit pas je inderdaad mooi bij de PVV, die zijn daar de laatste maanden ook al zo goed in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |