Zit je ook op level 30 inmiddels? Is wel leuk om wat ground game erbij te hebben, ik mis nog wel wat technieken maar die komen hopelijk nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:05 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind alleen het lettertype icm de kleur niet zo mooi, verder ziet ie er erg strak uit!
Nee bijna, afgelopen tijd veel studie, weinig lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zit je ook op level 30 inmiddels? Is wel leuk om wat ground game erbij te hebben, ik mis nog wel wat technieken maar die komen hopelijk nog.
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee bijna, afgelopen tijd veel studie, weinig lolhoef nog maar 1200 xp ofzo! Heb je nu pagina 4 en 5 ook gekregen bij je Career?
Hmmm bummer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenBijna level 31 nu.
Het stopt gewoon bij pagina 3... en de Pro Fights zijn ook voorlopig nog niet beschikbaar. Alleen BJJ komt erbij dus. Hopelijk krijgen we snel weer een update.
Valt me nu pas op... Ik ben het wel met je eens. (Soms vind ik het wel leuk om de oudere topics er weer eens bij te pakken namelijk)quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef Paxlie het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de lijst met topics weg is.
http://www.fightofthenight.com/news/jon-jones-emerges-unscathed-from-a-car-crash-earlier-today/quote:Earlier today UFC star Jon Jones was involved in a car crash just weeks out from his February 5th fight with Ryan Bader at UFC 126.
Thankfully the 23 year-old and his passengers emerged from the incident unscathed.
I just got into a car accident, police said it wasnt my fault.. I walked away without a scratch, GOD IS GOOD, Jones wrote on twitter after the crash.
Ultimate Predictor, roepdeman?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:19 schreef roepdeman het volgende:..
Ik ben best benieuwd wie er na een maandje events e meeste matches goed heeft geraden en zich The Ultimate Predictor mag noemen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ultimate Predictor, roepdeman?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er nu ook, maar dat kamp kost 8Kquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrij dus ik heb flink door kunnen buffelenBijna level 31 nu.
Het stopt gewoon bij pagina 3... en de Pro Fights zijn ook voorlopig nog niet beschikbaar. Alleen BJJ komt erbij dus. Hopelijk krijgen we snel weer een update.
Trainen jullie alle beschikbare moves of alleen puur op de mainskill die vooraf gekozen kon worden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ben er nu ook, maar dat kamp kost 8K
Holy mek, ik heb net 2K
Ik trainde in het begin alle moves, tot er een update kwam die er voor zorgde dat veel van die moves waardeloos werden. Nu train ik de moves waarmee ik een goed deck kan maken, die zowel verdedigend, als aanvallend, als tactisch goed zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:45 schreef Happel het volgende:
Mooie OP geworden.
[..]
Trainen jullie alle beschikbare moves of alleen puur op de mainskill die vooraf gekozen kon worden?
Ben nu level 14 met een record van 111-20-0. Verslavend spel.
Hahahahaha. Jij mag er betere naam aan geven. De persoon met minste goede matches, moet dit plaatje maar als avatar gebruikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:56 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ultimate Predictor, roepdeman?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
Knapste vechtster ooit stapt weer in de ring
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-in-de-ring.dhtml
Ik zou d'r doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef incognitoomuch het volgende:
The question is............when?!?!
Goeie keuze! Ik geef haar geen ongelijk!
Als jij dan even de oude topics in de OP plaatsquote:
Lees de laatste drie pagina's van het vorige topic even door, daar staat het meeste uitgelegdquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer gaat Fedor weer vechten, ik had iets gelezen dat binnenkort een tournament is waar Overeem ook in zit?
Zelfde manier hoe je UFC kijkt: downloadquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En waar kan ik de Strikeforce uitzendingen zien?
Ja sorry man, maar ik moest er gelijk aan denken. Ik ga even brainstormen over de naam.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Hahahahaha. Jij mag er betere naam aan geven. De persoon met minste goede matches, moet dit plaatje maar als avatar gebruikenmaar geen 9 maanden!
YESSSSS!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef THEFXR het volgende:
Knapste vechtster ooit stapt weer in de ring
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eer-in-de-ring.dhtml
NICE!!!!! Voor jou een Bazzie!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen
Anyhow, ik denk dat ik binnenkort wel even een project ga starten zodat we de picks per event kunnen neerzetten. Zal er in het begin niet geniaal uitzien, maar wel via een database bijgehouden worden. Inclusief een gegenereerde fok-post inclusief ubb code
Ik verlies meteen van BJ Penn, ik geef hem eerst een head kick van 19 damage, dan geeft hij mij een round kick van 6 damage en ga ik meteen KOquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Pro Fights op facebook available
Awesome!!!!
Je kan er nieuwe moves mee winnen en je moet ze verslaan om verder te komen
PLus nieuwe Judo Camp en Pro Camp 2
En ik zat verkeerd te kijken, had 20K ipv 2K dus nu ook BJJ camp aangeschaft
Ik ben al bij Shogun, die pakte me met een Head Kickquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef Hooidraad het volgende:
Een Bazzie
[..]
Ik verlies meteen van BJ Penn, ik geef hem eerst een head kick van 19 damage, dan geeft hij mij een round kick van 6 damage en ga ik meteen KO
Nu weer 23 uur wachten om The Prodigy uit te dagen.
Ok, dus het is gewoon toeval dat ik meteen KO ga met zo'n kickje. Ik was al bang dat het bijna onmogelijk is om de Pro's te verslaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ben al bij Shogun, die pakte me met een Head Kick
Je krijgt van BJ een submission evenals van Fitch en van Hardy en Shogun een strike
En hoezo 23 uur wachten?
EDIT: O ik zie het nu al, als je verliest moet je 23 uur wachten
Niet live?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zelfde manier hoe je UFC kijkt: download
Nee, spelletje op Facebookquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet live?
En wat voor spel spelen jullie, die nieuwe game MMA?
O ja, en dat.quote:
Zou kunnen via stream, maar het is vaak om 03:00 uur 's nachtsquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet live?
En wat voor spel spelen jullie, die nieuwe game MMA?
je kan doneren via paypalquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Paxlie het volgende:
WTF @ mixfight persbericht spam mail.
Leef ik in 2005 dat we alles onder de aandacht brengen met zo groot mogelijke lettertypes ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:26 schreef n00cL30n het volgende:
Gelijk maar de Maxim shot van Gina Carano als AV genomen FXR?![]()
Niiiiiiiiiiiiceis de 1ste keer voor mij,om hier een ava te hebben op andere forums zat ie er al op,hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt eindelijk een UIquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is de 1ste keer voor mij,om hier een ava te hebben op andere forums zat ie er al op,haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 06:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voeg mij dan ook ff toe bij Facebook en dan doe ik ook verder mee met UFC!DoneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
omdat het een MMA spel isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Agentperry het volgende:
Waarom gaat het hier over dat gay spel ipv over MMA.
126 komt eraan, moie card. Silva zal Belfort wel pakkie geven, Ben benieuwd naar griffin, heeft al een tijdje niet meer gevochten. Jon Jones zal wel gewoon winnen. Ellenberg vs Rocha weet ik niet wat ik hiervan moet denken, rocha staat 9-0 maar veel minder ervaring dan Ellenberg.
Jijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:02 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Jij gaat in een mode topic toch ook niks posten over je habbo hotel outfit.
bronquote:The news comes three days after a news conference in Moscow where M-1 Global co-founder Vadim Finkelstein, promoter and manager of heavyweight great Fedor Emelianenko, spoke in favor of "strict drug testing" for a field that includes two participants with a performance-enhancing-drug past, including the Russian's first-round opponent, Antonio Silva, and three-time offender, Josh Barnett.
wordt toch allemaal door die state athletic commission gedaan, heeft SF toch geen invloed op, ik geloof dat barnett nog niet eens een license heeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:16 schreef Hooidraad het volgende:
Strikeforce increases drug testing
[..]
bron
126 is pas op 5 februari.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef THEFXR het volgende:
gaat er iemand nog ufc vannacht kijken?
dat staat er niet, maar omdat jij een echte kenner bentquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Weet je? In kenner zitten al 3 letters van wat je echt bent!
Ik sla deze even over, 5 februari ga ik waarschijnlijk weer live kijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:50 schreef THEFXR het volgende:
gaat er iemand nog ufc vannacht kijken?
Dan mis je wel wat, ik kijk dat heel vaak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Agentperry het volgende:
Oh fight for troops dat kijk ik nooit.
jep http://www.mmafightgirls.com/category/492/brittney-palmerquote:
Knakenhard. De 2 beste fighters in de ufc eindelijk tegenover elkaar. Ach die anderson pakt altijd iedereen, welke gewichtsklasse dan ook. Beste pound-for-pound ooit no doubt. Hoewel dit misschien anders komt te liggen als gsp deze pakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
http://mmahq.net/2011/01/22/anderson-silva-vs-george-st-pierre/
Ik zie GSP wel een GnP clinic neerleggen hoor. Sonnen heeft laten zien dat Silva stervelijk is. Als hij Belfort overleeft (als die een klein gaatje ziet is dat genoeg) en GSP beukt Shields ff in zijn poepertje dan is het een ontzettend interessant gevecht. Ik verwacht wel dat het pas in december zal zijn aangezien GSP echt moet bulken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Knakenhard. De 2 beste fighters in de ufc eindelijk tegenover elkaar. Ach die anderson pakt altijd iedereen, welke gewichtsklasse dan ook. Beste pound-for-pound ooit no doubt. Hoewel dit misschien anders komt te liggen als gsp deze pakt.
nou de laatste tijd heeft hij het moeilijk om op 170 te komen, hij loopt rond op 190 ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie GSP wel een GnP clinic neerleggen hoor. Sonnen heeft laten zien dat Silva stervelijk is. Als hij Belfort overleeft (als die een klein gaatje ziet is dat genoeg) en GSP beukt Shields ff in zijn poepertje dan is het een ontzettend interessant gevecht. Ik verwacht wel dat het pas in december zal zijn aangezien GSP echt moet bulken.
Hij heeft het moeilijk? Daarom is hij moe na 5 ronden vechten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou de laatste tijd heeft hij het moeilijk om op 170 te komen, hij loopt rond op 190 ofzo
Fantastisch mma nieuws!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.quote:
WOW!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
quote:And Georges St.Pierre said hed move up to 185 and stay there.
Ik wel, iedere twee weken gekluisterd aan de buis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Agentperry het volgende:
Oh fight for troops dat kijk ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?
Dus een hoge pijngrens en bovengemiddelde dexteriteit staan gelijk aan geweldige grapplingverdediging? Belachelijk. Dat z'n arm niet brak is meer geluk dan wijsheid, en is eerder te danken aan een fout van GSP dan aan Hardy's verdediging.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?
Guillard-Dunham?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef roepdeman het volgende:
Er was één gevecht waar we allemaal naast zaten!
Nope,quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Hooidraad het volgende:
Nope,Die uitkomst had ik wel goed voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Paxlie het volgende:
Binnenkort kunnen we het allemaal bijhouden.
Ik zie er zakelijk gezien ook wel winst in om het op te zetten. Hopelijk is het over 2 weken in eerste vorm af.
Kan tegen die tijd ook wel mensen gebruiken die de cards in kloppen in het simpele CMS wat er dan staat.
Zodra ik iets af hebt laat ik het weten!
Over welk evenement heb je het, Strikeforce of UFC 126? Ik vind bij UFC 126 behoorlijk moeilijke picks zitten namelijk. Bader-Jones en Frankling-Griffin zijn moeilijk te voorspellen, en Belfort zou zomaar kunnen winnen van Silva, al geef ik Silva uiteraard meer kans.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb 3/5.
Aankomende week je predictions even in het topic gooien Splacka! Ben benieuwd of jij de nieuwe Ultimate Predictor bent
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten weten.
dat is een goede!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?
Irritant is dat hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
Lekker boeiend, ik heb me er echt niet aan gestoordquote:
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
had geen invloed gehad, kerel was gewoon weg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...
Maar nog niemand gezien die reageert op mijn opm over de wel of niet geoorloofde knie?
Is dat zo? Want volgens mij wordt het dan gestopt en als de tegenstander dan neer gaat is het toch een DQ?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:22 schreef Paxlie het volgende:
[..]
had geen invloed gehad, kerel was gewoon weg.
Maar een knie op de grond is toch ook een downed opponent? Of zit ik er naast?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb het even terug gekeken. Dunham heeft 1 hand aan de grond wanneer Guillard gaat uithalen met zijn knie. Dunham haalt zijn hand weg om zich te beschermen tegen die knie maar is te laat en de knie knalt tegen zijn gezicht. Daarna zakt hij ineen, raakt met 1 knie de grond en krijgt de tweede knie van Guillard te verwerken.
Dus eigenlijk had Dunham die eerste niet moeten (proberen te) verdedigen, dan was die illegaal geweest
Die tweede is als Noons tegen Gurgel; tegenstander is al out en tijdens de rush van het afmaken komt er een 'fout' knietje bij kijken. Doen ze niet moeilijk over als het op zo'n moment gebeurt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Brawler het volgende:
Over Fight for the Troops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet het veel had uitgemaakt. Die laatste knie was gewoon vet illegaal, maar zelfs al hadden ze het gestopt en vervolgens door laten gaan dan had hij alleen maar meer hoofdpijn gehad. Dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Is dat zo? Want volgens mij wordt het dan gestopt en als de tegenstander dan neer gaat is het toch een DQ?
Niet dat ik dat wil zien, maar ik vraag me het gewoon af...
Nice. Misschien ook leuk om per event ook een AV challenge aan te gaan, waarbij je dus met een groepje mensen picks maakt.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is een goede!
Even denken hoe dat in een datamodel uitpakt hoor.
Over meerdere cards is iets wat later geimplementeerd kan worden. Niet onmogelijk, maar verre van prioriteit voor livegangquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nice. Misschien ook leuk om per event ook een AV challenge aan te gaan, waarbij je dus met een groepje mensen picks maakt.
Degene met de slechtste picks wordt gelijk aangewezen en mag de voorgestelde AV gaan downloaden.
Zo ook met een eventuele jaar/seizoen stat, waarbij iemand voor een iets langere period de voorgestelde AV mag gebruiken?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik mij zeker iets bij voorstellen. Maar kan waarschijnlijk wel fijn zijn om bij de bouw alvast rekening mee te houden.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Over meerdere cards is iets wat later geimplementeerd kan worden. Niet onmogelijk, maar verre van prioriteit voor livegang
knie was illegaal, maar hij was al done, dus het veranderde de uitkomst van de partij nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...
Maar nog niemand gezien die reageert op mijn opm over de wel of niet geoorloofde knie?
Ja, zie het 3de alinea van mijn post.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar een knie op de grond is toch ook een downed opponent? Of zit ik er naast?
/Edit in de replay hoor ik het Joe ook zeggen dat het een illegal knee was...
Wow!quote:
ik vind sheilds helemaal niks met zijn paper hands, zou hem op 7 a 8 zetten.hardy op 5quote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Welterweight division in de UFC is absolute wereld klasse!!!
* Tazmaniac 's Top 10 UFC Welterweights
1. GSP
2. Jake Shields
3. Jon Fitch
4. BJ Penn
5. Josh Koscheck
6. Thiago Alves
7. Carlos Condit
8. Dan Hardy
9. Martin Kampmann
10. Kim Dong-Hyun (Stun Gun)
Knocking on #10 door: Matt Serra, Chris Lytle & Nate Diaz
Prospects: Rick Story & Jake Ellenberger
Misschien vergeet ik een belangrijk iemand, niet meteen gaan hyper ventileren!!
Benieuwd in hoeverre jullie het eens met me zijn!!!
Paper hands of niet, hij heeft al zes jaar en 15 gevechten niet verloren, verspreid over twee gewichtsklassen. Dat is indrukwekkender dan wat Hardy gepresteerd heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind sheilds helemaal niks met zijn paper hands, zou hem op 7 a 8 zetten.hardy op 5
ik zie het als een moment opname, jij over iemands zijn gehele carrière.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Paper hands of niet, hij heeft al zes jaar en 15 gevechten niet verloren, verspreid over twee gewichtsklassen. Dat is indrukwekkender dan wat Hardy gepresteerd heeft.
Ik hecht inderdaad meer waarde aan consistentie, inderdaad. Maar als je dat buiten beschouwing laat, zal Shields tegen Hardy nog steeds torenhoge favoriet zijn. Met reden. Hardy is net Daley, en die tikte ook netjes af tegen Shields.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het als een moment opname, jij over iemands zijn gehele carrière.
shield had het erg moeilijk met zijn laatste gevecht en hendo sloeg hem neer, hardy kon nog niet eens gesubmit worden door GSPquote:Op maandag 24 januari 2011 18:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hecht inderdaad meer waarde aan consistentie, inderdaad. Maar als je dat buiten beschouwing laat, zal Shields tegen Hardy nog steeds torenhoge favoriet zijn. Met reden. Hardy is net Daley, en die tikte ook netjes af tegen Shields.
Het was zijn eerste gevecht in de UFC en zijn eerste gevecht op 170lbs in een lange tijd, dat fuckt met je conditie. Hij had in de eerste twee ronden geen enkele moeite Kampman (toch niet de minste) te mounten wanneer hij wilde.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:35 schreef THEFXR het volgende:
shield had het erg moeilijk met zijn laatste gevecht en hendo sloeg hem neer, hardy kon nog niet eens gesubmit worden door GSP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |