Fantastisch mma nieuws!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
http://mmahq.net/2011/01/22/anderson-silva-vs-george-st-pierre/
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.quote:
WOW!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef THEFXR het volgende:
yesssyesssss......
silva vs GSP @185
http://mmahq.net/2011/01/22/anderson-silva-vs-george-st-pierre/
quote:And Georges St.Pierre said hed move up to 185 and stay there.
Ik wel, iedere twee weken gekluisterd aan de buis!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Agentperry het volgende:
Oh fight for troops dat kijk ik nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet finishen kan ook betekenen dat zijn tegenstanderd gewoon goed zijn. Koscheck heeft hij meerdere keren kneppelhard geraakt en toch kon hij niet afmaken aangezien Koscheck gewoon klaar stond om een enorme hoek uit te delen. Hardy maakte hij een fout met zijn armbar, verder totale dominatie en perfecte submission-defense van Hardy.
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Perfecte submission defense? Vind jij meedraaien en gewoon uithouden tot je tegenstander loslaat perfecte defense?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus een hoge pijngrens en bovengemiddelde dexteriteit staan gelijk aan geweldige grapplingverdediging? Belachelijk. Dat z'n arm niet brak is meer geluk dan wijsheid, en is eerder te danken aan een fout van GSP dan aan Hardy's verdediging.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Anders had het wel gebroken geweest lijkt me?
Guillard-Dunham?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef roepdeman het volgende:
Er was één gevecht waar we allemaal naast zaten!
Nope,quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef Hooidraad het volgende:
Nope,Die uitkomst had ik wel goed voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:13 schreef Paxlie het volgende:
Binnenkort kunnen we het allemaal bijhouden.
Ik zie er zakelijk gezien ook wel winst in om het op te zetten. Hopelijk is het over 2 weken in eerste vorm af.
Kan tegen die tijd ook wel mensen gebruiken die de cards in kloppen in het simpele CMS wat er dan staat.
Zodra ik iets af hebt laat ik het weten!
Over welk evenement heb je het, Strikeforce of UFC 126? Ik vind bij UFC 126 behoorlijk moeilijke picks zitten namelijk. Bader-Jones en Frankling-Griffin zijn moeilijk te voorspellen, en Belfort zou zomaar kunnen winnen van Silva, al geef ik Silva uiteraard meer kans.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:53 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb 3/5.
Aankomende week je predictions even in het topic gooien Splacka! Ben benieuwd of jij de nieuwe Ultimate Predictor bent
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mocht er iemand zijn die bepaalde ideeen graag geimplementeerd ziet, dan graag even laten weten.
dat is een goede!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
De mogelijkheid om met iemand een avatar bet aan te gaan?
Irritant is dat hequote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
Lekker boeiend, ik heb me er echt niet aan gestoordquote:
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef THEFXR het volgende:
net even gedownload maar ze hebben het bedelen voor geld er niet eruit geknipt
had geen invloed gehad, kerel was gewoon weg.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik had versie met meeste er wel uit gehaald...
Maar nog niemand gezien die reageert op mijn opm over de wel of niet geoorloofde knie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |