Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.quote:
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Ik gebruik het ook alleen bij de woorden bevroren en bezopen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
Oh, dan gebruik ik het ook, kats van 't rabat, kats bevroren, kats als in 'kijk nou' of 'wtf'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Vooruitziende blik tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik hier aan zat te komen?
Maar ik voel me niet geliefdquote:
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZELFS ik maak in zo'n geval vaak de keuze om er maar gewoon niet op te letten.
Check!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op je@ TT
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik zal altijd snel op de kast te krijgen blijven en te temperamentvol om ALLES te negeren, maar het gaat me steeds beter af.
Een onwelvoeglijk voornaamzetsel!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.
It takes one to know one ja.quote:
Niet TE mild worden hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik zal altijd snel op de kast te krijgen blijven en te temperamentvol om ALLES te negeren, maar het gaat me steeds beter af.
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je iemand niet dood mag wensen. Dat betekent toch niet dat je diegene ook echt gaat vermoorden.
Das gewoon een FOK!regelquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je iemand niet dood mag wensen. Dat betekent toch niet dat je diegene ook echt gaat vermoorden.
welke hint, de titel spreekt voor zich.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan ook gewoon die plaat eens voor je botte kop weghalen en hints snappen.
Nee, maar krijg de tering of krijg aids is ook niet zo'n lief gebaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.
Dat weet ik, maar ik vraag me af waarom.quote:
Wel als je het met liefde doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.
DAT DIT KAN IN DIT LAND!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef kitao het volgende:
[..]
welke hint, de titel spreekt voor zich.
Fok is verziekt en ziekelijk en jij doet er niets tegen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN DIT LAND!
Open er een topic over in KLB zou ik zeggen.
Hij kan je niet bannen denk ik, dat vind hij jammer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef kitao het volgende:
[..]
welke hint, de titel spreekt voor zich.
Fok is verziekt en ziekelijk en jij doet er niets tegen.
Wat is de gemiddelde levensduur van een schoon en opgeruimd bureau bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
zo ben er weer even bij, met een schoon en opgeruimd bureau
Kun je de mijne ook even komen doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
zo ben er weer even bij, met een schoon en opgeruimd bureau
Jullie zouden een eigen SC moeten hebben.quote:
Dat is zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar krijg de tering of krijg aids is ook niet zo'n lief gebaar.
ja een inteeltclubje met disease-opwekkende kleurstoffen enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zouden een eigen SC moeten hebben.
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een schoon en opgeruimd bureau bij jou?
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je de mijne ook even komen doen?
Ga nou gewoon weg jochie. Dit kun je nooit meer winnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ja een inteeltclubje met disease-opwekkende kleurstoffen enzo.
Oooeee, dan ga ik bloed-rood "Kitao" noemenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Ziekteverwensing!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Bij mij komen er binnen 4 uur weer troepjes op. Binnen 5 minuten weer asquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.
[..]
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraan
Het is niet zo erg, een lege beker, lege zakjes en doosjes en koekkruimelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.
[..]
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraan
ik ga er dus vauit dat jij een roker ben? Ik niet meer, dus as verzamel ik zowieso nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij komen er binnen 4 uur weer troepjes op. Binnen 5 minuten weer as
ach, dat kan je toch best zelf opruimen, dat is 2 minuten werk...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet zo erg, een lege beker, lege zakjes en doosjes en koekkruimels![]()
En wat 't verdient kunnen we nader overeen komen
Maar het is leuker als een ander het voor je doetquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga er dus vauit dat jij een roker ben? Ik niet meer, dus as verzamel ik zowieso niet
[..]
ach, dat kan je toch best zelf opruimen, dat is 2 minuten werk...
Love Händle.quote:
vraag het aan je ouders of broertje of zusjequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het is leuker als een ander het voor je doet
Ouders niet aanwezig, broertje die lacht me hard uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
vraag het aan je ouders of broertje of zusje
hahaha..ken je dan geen geheimpje van je broerje waarmee je hem kan blackmailen???quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders niet aanwezig, broertje die lacht me hard uit
Rozequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ken je dan geen geheimpje van je broerje waarmee je hem kan blackmailen???
dan zou ik voortaan toch wat geheimpjes van je broertje proberen te weten..hahaha.quote:
weet je hoe dat komt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg jochie. Dit kun je nooit meer winnen.
99% van Fok heeft iets tegen jou, live with it.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
omdat tuig zoals jij blijkbaar de regels kunnen buigen terwijl andere mindere goden hiervoor allang op straat waren gezet.
smerige vriendjespolitiek is dat, ga door met je kontlikken dan kom je er wel.
trouwens bedankt voor je naamtopic, iedereen gaat lezen hier wat voor achterbakse jij bent.
Nee, jij probeert overal waar je komt ruzie te zoeken en mensen zijn dat zat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
omdat tuig zoals jij blijkbaar de regels kunnen buigen terwijl andere mindere goden hiervoor allang op straat waren gezet.
trouwens bedankt voor je naamtopic, iedereen gaat lezen hier wat voor achterbakse jij bent.
We have a winner!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef zarGon het volgende:
Hm, is dat deze kitao? Niet goed kunnen passen binnen een SC.
Hehehe.
Ah okquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gevuldik had laatst een orchidee gekocht.
Fuck Roze!quote:
Edit: het was niet op mij gericht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
Je hebt het over jezelf afgeroepen door je actie's in het verleden. Daardoor ben je een paria en niemand springt in de bres voor een paria.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
Oi! Niks kansloos aan rimmen, mits schoonquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Edit: het was niet op mij gericht.
Maar goed, waarom kom je op Fok als iedereen die hier post toch een kansloze kontlikker is?
Aan tarrels knabbelen is pas echt tha bombquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Niks kansloos aan rimmen, mits schoon
Gefeliciteerd, u heeft Jasper's grens gevondenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Aan tarrels knabbelen is pas echt tha bomb
olifantengeheugen ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef zarGon het volgende:
Hm, is dat deze kitao? Niet goed kunnen passen binnen een SC.
Hehehe.
Ik heb een hoop gemist hoor, maarre . . .quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
itt tot sommige tss'ers hier weet ik wel hoe je met schoon leitje moet beginnen.
niet dat t gaat helpen, haatzaaiers zoals die hoer van babylon steken gelijk een speer in je achilleshiel, ongestraft.
Blijkbaar niet. Dus doei!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
itt tot sommige tss'ers hier weet ik wel hoe je met schoon leitje moet beginnen.
niet dat t gaat helpen, haatzaaiers zoals die hoer van babylon steken gelijk een speer in je achilleshiel, ongestraft.
aardig gevonden wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gemist hoor, maarre . . .
Wat wil je nou eigenlijk?
Hij wil hier posten zonder gezeik, maar vind ons toch alleen maar hoeren en nerds, dus eigenlijk ook weer niet. Of wel. Hij dramt er iig over door.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik heb niks te willen, ik kom als herborene hier binnen en krijg abrupt een klap voor me kop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je eerste of tweede post sinds je terug bent was een quote op een reactie op iemand anders. Die jij beantwoord met een vage post en de opmerking: 'he nieuw vlees'...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
Met een schone lei beginnen, om vervolgens hetzelfde te doen is geen verbetering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
Als je als herborene hier terug komt, verwacht ik op zijn minst een lange post waar je oa je verontschuldigingen voor je gedrag aan biedt. Dan maak je misschien kans dat we inzien dat je misschien verandert bent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb niks te willen, ik kom als herborene hier binnen en krijg abrupt een klap voor me kop.
lees even terug anders, zie je zelf.
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je eerste of tweede post sinds je terug bent was een quote op een reactie op iemand anders. Die jij beantwoord met een vage post en de opmerking: 'he nieuw vlees'...
Jaa, schone lei...
Nee, is zeker niet te shockend, velen, ook ik zijn shockender. Maar wij hebben niet het imago dat jij hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?
btw, jij was de 1e die reageerde op mijn binnenkomstclipje en dat was niet erg positief.
Toen heb ik hem niet gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren wassie ook mooi, of.. afgelopen nacht..
Je eerste post was : hoi, hebben jullie me gemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?
btw, jij was de 1e die reageerde op mijn binnenkomstclipje en dat was niet erg positief.
verontschuldiginen terwijl ik nog steeds geen pm heb ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je als herborene hier terug komt, verwacht ik op zijn minst een lange post waar je oa je verontschuldigingen voor je gedrag aan biedt. Dan maak je misschien kans dat we inzien dat je misschien verandert bent.
en ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je eerste post was : hoi, hebben jullie me gemist?
Wat een retorische vraag is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Zij die grandioos gaan verdwalen in een kansenwijk, groeten u.
Dus techniek had er wel wat mee te maken. Ze zit niet naast jequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
De moderne techniek staat voor niets
Geen ouderwetsche mondelinge communicatie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
De moderne techniek staat voor niets
Nee ze zit niet naast mequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus techniek had er wel wat mee te maken. Ze zit niet naast je
Tot straks in mijn FBquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik maar eens een Facebook aanmaken.
Ik ga eerst douchen, maar ik laat 't je wel weten als ik 'm hebquote:
Doe maar ruig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik maar eens een Facebook aanmaken.
wel goed, maar kon niet peilen hoe de mensen tegenover me het vonden. En ik heb nog steeds m'n twijfels over de functie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
Goedenavond![]()
[..]
Joe
Hoe is je gesprek gegaan?
Hierop focussenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wel goed, maar kon niet peilen hoe de mensen tegenover me het vonden. En ik heb nog steeds m'n twijfels over de functie.
Bende gij al klaar met doezen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, wel ff wennen, vergeleken met hyves
Jup. Net klaar. Moet zo alleen nog insmeren en m'n haar föhnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bende gij al klaar met doezen?
Sam op facebook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Net klaar. Moet zo alleen nog insmeren en m'n haar föhnen.Wat ik nu ga doen, want foto's uploaden duurt lang merk ik
Vooral zichzelf geblevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Flounder het volgende:
Wat heeft die Kitao gedaan?
Terug op Fok meteen klap voor bek.
wat heb ik er nou weer mee te maken?? *onschuldig is enzo*quote:
Hij leeft nog.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Flounder het volgende:
Wat heeft die Kitao gedaan?
Terug op Fok meteen klap voor bek.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat heb ik er nou weer mee te maken?? *onschuldig is enzo*
Ik heb ergens een klok horen luiden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Er mag wel even een onderzoek volgen in dit topic.
Niet zuiver wat er hier speelt, plus dat er een paar over de spreek woordelijke schreef gaan.
Dat doen we dagelijks en God still loves usquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Niet zuiver wat er hier speelt, plus dat er een paar over de spreek woordelijke schreef gaan.
oke, anders verwoord. Wat heb ik misdaan? Ik heb hier niks mee te maken?quote:
Omdat het kan vooralquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen.
Waarom wensen we kitao dood?
En waar bemoei jij je mee? Scheer je wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
Fok'ers die denken overal mee weg te kunnen komen gaan uiteindelijk wel een keer op hun pukkel gezichtje vallen.
Ben jij een kloon of het vriendje van of zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
Fok'ers die denken overal mee weg te kunnen komen gaan uiteindelijk wel een keer op hun pukkel gezichtje vallen.
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je mee? Scheer je weg
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of het vriendje van of zo?
harsenquote:
Zoals Gijpie zou zeggen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Heey, Hansie, hansie luister nou is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals Gijpie zou zeggen:
"Aah, joh hee.."
Fok! jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fok! voor iedereen was.
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef stbabylon het volgende:
schommelstoel, nadat kitao hier vrouwen letterlijk als hoer behandelde is hij hier gewoon niet meer welkom. Einde discussie.
Waarnaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heey, Hansie, hansie luister nou is.
Als jij nou eens goed oplette, en zag dat er mods zijn die het er mee eens zijn, EN dit een topic is met geregelde users, hebben we er wel degelijk iets over te zeggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.
Als je daar echt wat zou tegen willen doen, dan moeten jullie een moderator PM'en.
En niet dit openlijke bash gedrag vertonen.
Ik praat niet goed wat hij zou gedaan hebben, maar een aantal pakken het verkeerd aan.
Hij heeft er ook een ban voor gehad. En dat is ook allemaal opgelost. Maar dat neemt niet weg dat hij hiermee vriendinnen van mij ernstig heeft beledigd. Een ban zorgt er niet voor dat ik hem nu wel weer mag. Daarbij, hoewel hij geen geld meer biedt voor seks (out of the blue), is hij voor de rest niks verandert. En ik blijf hem laten weten dat ik iig daar niet van gediend ben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.
Als je daar echt wat zou tegen willen doen, dan moeten jullie een moderator PM'en.
En niet dit openlijke bash gedrag vertonen.
Ik praat niet goed wat hij zou gedaan hebben, maar een aantal pakken het verkeerd aan.
Zoek de laatste post van stbabylon en het is duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Guiel het volgende:
Ik ben geen single, maar waarom wensen we een user dood
Geschiedenis erachter niet gelezen...
Lang verhaal...wat we met liefde kort en klein slaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Guiel het volgende:
Ik ben geen single, maar waarom wensen we een user dood
Geschiedenis erachter niet gelezen...
O, vrouwen beledigen idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek de laatste post van stbabylon en het is duidelijk.
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lang verhaal...wat we met liefde kort en klein slaan
Lul is korter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoeg
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een ban voor gehad. En dat is ook allemaal opgelost. Maar dat neemt niet weg dat hij hiermee vriendinnen van mij ernstig heeft beledigd. Een ban zorgt er niet voor dat ik hem nu wel weer mag. Daarbij, hoewel hij geen geld meer biedt voor seks (out of the blue), is hij voor de rest niks verandert. En ik blijf hem laten weten dat ik iig daar niet van gediend ben.
Op 1 of andere manier kan ik persoonlijk niet die 2 woorden combineren in mijn hoofd. Ben er niet bekend mee... lul en kort.. vreemd...quote:
Hahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Altijdzelfs kitao blijft maar terugkomen
En soms is het leuker om het het graf in af te zeikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.
En als je zelf als verstandige zou willen overkomen, loop gewoon door.
Iemand die genegeerd zal worden zal vanzelf verdwijnen uit de maatschappij.
Ik begrijp volkomen dat je het hem niet zal vergeven.
Maar soms is het beter om gewoon door te lopen
Ach,ik ken hem verder niet. Maar als ze je zo ontvangen als hier,en je blijft keer op keer terugkomen. Dan ben je in mijn beleving op zn minst een beetje vreemd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoeg
ook?quote:
Hij is degene die keer op keer terug blijft komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.
En als je zelf als verstandige zou willen overkomen, loop gewoon door.
Iemand die genegeerd zal worden zal vanzelf verdwijnen uit de maatschappij.
Ik begrijp volkomen dat je het hem niet zal vergeven.
Maar soms is het beter om gewoon door te lopen
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je voor iets spannends doen vanavond Yuki?
Werk? Vertel eens wat meer daarover aan papa?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassen
En dan werk doen.
FML
mijne niet. Hoofdpijn en te lui om de boerenkool in de magnetron te doenquote:
Werk voor mijn papaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werk? Vertel eens wat meer daarover aan papa?
Ik dacht dat heel Nederland vanavond naar een nieuw record zou kijken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassen
En dan werk doen.
FML
Wat voor werk moet je voor je papa doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk voor mijn papa
Beetje inkomsten aanvullen, omdat ik vorige week het nodige (lees: 21 uur) ben misgelopen
Euh, whut?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel Nederland vanavond naar een nieuw record zou kijken..
Op die hoofdpijn na,doe je dat zelf (niet)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijne niet. Hoofdpijn en te lui om de boerenkool in de magnetron te doen
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor werk moet je voor je papa doen?
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.
Dat valt best mee zelfs ik begrijp hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.
Waar gaat 't over? (dan bedoel ik de dissertatie)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.
zo dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn promotieonderzoek en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een onderzoek naar resultaten uit eerder gedaan onderzoek, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als hoeveel en wat voor mensen meegedaan hebben (leeftijd, geslacht, beroep), onderzoeksmethode, vragenlijsten, uitkomsten, etc.
Effort Reward Imbalance.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaat 't over? (dan bedoel ik de dissertatie)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ajax-feyenoord.. 11-0
Maar hoest met jou nou? Ben je al de beltopperrrrr inmiddels?
Als erdoorheen is te komen door iemand die geen juridische of bedrijfskundige taal gewend is . . .quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Effort Reward Imbalance.
Arbeidspsychologie, heeft wel iets te maken met burn-out enzo.
Als je het interessant vind wil ik wel ff kijken of ik nog in de bieb kan komen als ex-student, en je een artikel sturen erover?
misschien komt dat ook wel door mn hoofdpijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Op die hoofdpijn na,doe je dat zelf (niet)
Staan ze wel in dezelfde map?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig? Ik moet 23453455 (okok, iets minder) rar bestanden uitpakken, maar ze horen niet bij elkaar. Toch wil ik ze tegelijk in 1 map uitpakken, kan dat? Of moet ik ze echt stuk voor stuk doen?
Alles selecteren RMB Hier uitpakken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig? Ik moet 23453455 (okok, iets minder) rar bestanden uitpakken, maar ze horen niet bij elkaar. Toch wil ik ze tegelijk in 1 map uitpakken, kan dat? Of moet ik ze echt stuk voor stuk doen?
Bedrijfskundig en juridisch is het absoluut niet. Is puur psychologiequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als erdoorheen is te komen door iemand die geen juridische of bedrijfskundige taal gewend is . . .
Eerder andersomquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ajax-feyenoord.. 11-0
Maar hoest met jou nou? Ben je al de beltopperrrrr inmiddels?
ctrl+a rechtermuisknop *hier uitpakken* ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staan ze wel in dezelfde map?
Kan het ook door het eerste van iedere rar serie te selecteren en dan RMB uitpakken in?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles selecteren RMB Hier uitpakken?
Als je een beetje rondzoekt op google op "batch rar extract" moet er toch een hoop bruikbaars voor je uitkomen.quote:
Ja man, maar ik heb 1200+ bestanden tegelijk te doen, klotewerkquote:
Hihi, verrassinkjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Oh joy, ik ben er net via facebook achter dat twee van m'n basisschool klasgenootjes kledders hebben
Ik voelde het al aan, daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]_!
Nou, leuk dat je het vraagt!
Ik heb vandaag gesprek gehad met m'n teamleidster. Die heeft een kwaliteitsmeting gedaan en puur op gesprekstechniek scoor ik echt heel goed. De norm ligt op 80% voor ervaren krachten, en ik zit op 86,5%
Volgens mij mis ik iets...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Oh joy, ik ben er net via facebook achter dat twee van m'n basisschool klasgenootjes kledders hebben
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik voelde het al aan, daarom vroeg ik het ook.![]()
Je bent dus lekker bezig! Goed!![]()
Hoe heet die callcenter van jou eigenlijk?
Van de een had ik wel verwacht dat die vroeg aan de kledders zou zijn, gewild of ongewild.quote:
Doomdenkertje,wat meer zelfvertrouwen mag best hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staan
En je hebt een DM
batch un-rar. Alleen van/in de dezelfde map of met behoud van de mappenstructuur?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja man, maar ik heb 1200+ bestanden tegelijk te doen, klotewerk
Leuk hè.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, je kan 20+ bestanden tegelijk uitpakken naar 1 map, maar m'n pc vind het niet zo grappig
Heb je een summary ervan in mijn PM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
WT, interesse of niet? Ik heb een artikel gevonden, dus als je die wil hebben moet je even je mailadres PM'en
Ik had er wel reden voor in dit geval hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doomdenkertje,wat meer zelfvertrouwen mag best hoor
Will doquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een summary ervan in mijn PM?
Als je je werk echt goed doet,tellen die dingen minder mee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had er wel reden voor in dit geval hoor
- Personeelsoverschot
- Uitzendkracht, dus op ieder gewenst moment te lozen
- Kortst in dienst, als eerst eruit
- Eerdere statistieken (van gesprekstijden enzo) waren niet zo goed. Ik praat te lang
- Ziek geweest
Mijn externe schijf is al niet zo heel snel, en hij vind het echt niet grappig zoveel mb tegelijkquote:
Tijd is geld. Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je je werk echt goed doet,tellen die dingen minder mee hoor
Zo doorgaan dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijd is geld. Zo is het gewoon.
Maar blijkbaar doe ik het dusdanig goed dat mijn tijd genoeg kwaliteit oplevert
Vooral doooorgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stond er letterlijk: Ga zo door!!!!!!!
dat stond er eerst wel ja, je bent niet gekquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?
Mij dm'en heeft geen zin..ik zie die dingen altijd te laat omdat ik nauwelijk op de pc fok.. pm dus gernequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staan
En je hebt een DM
Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?
Wat?quote:
Hoezo niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik ben echt heel blij
Overigens ook meteen gewaarschuwd. Ik krijg morgen een uur lang coaching van een senior. Die komt naast me zitten en gaat dan meeluisteren naar de inhoud van mijn gesprekken.
Als mensen de naam van de senior die mij morgen coacht horen, krijg ik een bepaalde blik
Die man schijnt er nogal zijn eigen weg in te hebben... Iemand die gisteren gecoacht is door hem heeft vannacht niet kunnen slapen
En wat moge die naam zijn? Ratelband?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik ben echt heel blij
Overigens ook meteen gewaarschuwd. Ik krijg morgen een uur lang coaching van een senior. Die komt naast me zitten en gaat dan meeluisteren naar de inhoud van mijn gesprekken.
Als mensen de naam van de senior die mij morgen coacht horen, krijg ik een bepaalde blik
Die man schijnt er nogal zijn eigen weg in te hebben... Iemand die gisteren gecoacht is door hem heeft vannacht niet kunnen slapen
Letterlijk is het niet gezegd, maar als mijn teamleidster me op het hart drukt:quote:
Mooi zoquote:
Oh jee... Ik heb altijd een hekel aan mensen die over m'n schouder meekijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Letterlijk is het niet gezegd, maar als mijn teamleidster me op het hart drukt:
"Je doet je werk echt heel goed, hou dat vast! Wat mij betreft heb je niets om je zorgen over te maken, dus probeer morgen als <senior> naast je zit je niets van hem aan te trekken"
dan denk ik dat die senior nogal kritisch is
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Oh jee... Ik heb altijd een hekel aan mensen die over m'n schouder meekijken
Succesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
En ik weet wie de senior in kwestie is, dus ik maak me wel een kleeeeeiiiiiin beetje zorgen
Waarom doe je daar geheimzinnig over? Is die man zo vreselijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
En ik weet wie de senior in kwestie is, dus ik maak me wel een kleeeeeiiiiiin beetje zorgen
Geheimzinnig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom doe je daar geheimzinnig over? Is die man zo vreselijk?
Je blijft herhalen dat het blijkbaar iemand is met een redelijk imago, maar de naam noemen doe je niet..quote:
Doet het ertoe?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je blijft herhalen dat het blijkbaar iemand is met een redelijk imago, maar de naam noemen doe je niet..
Met de nieuwe layout volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef Boudibou het volgende:
Is het mogelijk op je mobiel dms te zien?
Zo nee..Yuukii! ....
Echt? Hoe? Foknewb jwz...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met de nieuwe layout volgens mij wel.
Heb je mij nog niet toegevoegd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog steeds m'n haar niet gedaan![]()
Ik ben te druk met foto's en tekeningen op facebook pleuren
Ik heb nog helemaal niks toegevoegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet toegevoegd?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet toegevoegd?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb garnalen gegeten en nu stekende maagpijn
Dan ga ik jou zo even zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks toegevoegdGeaccepteerd wel, daarvan weet ik hoe het moet
Dat komt er vanzelf wel weer uit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb garnalen gegeten en nu stekende maagpijn
Ik wil jou toevoegen op facebook, maar ik weet niet hoequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
En nog geen internet, nu komt er morgen een monteur.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou toevoegen op facebook, maar ik weet niet hoe
*Idee*
Dit dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon op mijn pagina op toevoegen ofzo klikken toch?
Ik kan je niet vinden en ik dacht dat ik je via Yuki wel vond, maar ik kijk scheel denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon op mijn pagina op toevoegen ofzo klikken toch?
HEBBES!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |