Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.quote:
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Ik gebruik het ook alleen bij de woorden bevroren en bezopen ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
Oh, dan gebruik ik het ook, kats van 't rabat, kats bevroren, kats als in 'kijk nou' of 'wtf'.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gebruik het juist als bijv: Sjonge, die vijver is kats bevroren! Dus op een totaal andere manier, grappig.
Vooruitziende blik tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik hier aan zat te komen?
Maar ik voel me niet geliefdquote:
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op jequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
ZELFS ik maak in zo'n geval vaak de keuze om er maar gewoon niet op te letten.
Check!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja! Zo gebruik ik het ook! 'De tering, ik ben echt KATS bezopen!'
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat was zelfs mij opgevallen. Ik ben trots op je@ TT
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik zal altijd snel op de kast te krijgen blijven en te temperamentvol om ALLES te negeren, maar het gaat me steeds beter af.
Een onwelvoeglijk voornaamzetsel!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dit geval is het een bijvoeglijk naamwoord, niet het dier.
It takes one to know one ja.quote:
Niet TE mild worden hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]![]()
Ik zal altijd snel op de kast te krijgen blijven en te temperamentvol om ALLES te negeren, maar het gaat me steeds beter af.
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je iemand niet dood mag wensen. Dat betekent toch niet dat je diegene ook echt gaat vermoorden.
Das gewoon een FOK!regelquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je iemand niet dood mag wensen. Dat betekent toch niet dat je diegene ook echt gaat vermoorden.
welke hint, de titel spreekt voor zich.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan ook gewoon die plaat eens voor je botte kop weghalen en hints snappen.
Nee, maar krijg de tering of krijg aids is ook niet zo'n lief gebaar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.
Dat weet ik, maar ik vraag me af waarom.quote:
Wel als je het met liefde doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: het is niet echt een lief gebaar.
DAT DIT KAN IN DIT LAND!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef kitao het volgende:
[..]
welke hint, de titel spreekt voor zich.
Fok is verziekt en ziekelijk en jij doet er niets tegen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN DIT LAND!
Open er een topic over in KLB zou ik zeggen.
Hij kan je niet bannen denk ik, dat vind hij jammer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef kitao het volgende:
[..]
welke hint, de titel spreekt voor zich.
Fok is verziekt en ziekelijk en jij doet er niets tegen.
Wat is de gemiddelde levensduur van een schoon en opgeruimd bureau bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
zo ben er weer even bij, met een schoon en opgeruimd bureau
Kun je de mijne ook even komen doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
zo ben er weer even bij, met een schoon en opgeruimd bureau
Jullie zouden een eigen SC moeten hebben.quote:
Dat is zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar krijg de tering of krijg aids is ook niet zo'n lief gebaar.
ja een inteeltclubje met disease-opwekkende kleurstoffen enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jullie zouden een eigen SC moeten hebben.
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is de gemiddelde levensduur van een schoon en opgeruimd bureau bij jou?
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraanquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je de mijne ook even komen doen?
Ga nou gewoon weg jochie. Dit kun je nooit meer winnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
ja een inteeltclubje met disease-opwekkende kleurstoffen enzo.
Oooeee, dan ga ik bloed-rood "Kitao" noemenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Ziekteverwensing!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Bij mij komen er binnen 4 uur weer troepjes op. Binnen 5 minuten weer asquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.
[..]
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraan
Het is niet zo erg, een lege beker, lege zakjes en doosjes en koekkruimelsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
hangt ervanaf..als ik veel naar buiten ga dan duurt het evenlang als dat ik weg ben, maar als ik dagen achterelkaar thuis zit dan blijft het meestal wel langer schoon onfeveer 4 daagjes ofzo.
[..]
o, en hoe vies is 'ie dan??? Dat wil ik wel graag eerst weten en wat verdien ik eraan
ik ga er dus vauit dat jij een roker ben? Ik niet meer, dus as verzamel ik zowieso nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij mij komen er binnen 4 uur weer troepjes op. Binnen 5 minuten weer as
ach, dat kan je toch best zelf opruimen, dat is 2 minuten werk...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is niet zo erg, een lege beker, lege zakjes en doosjes en koekkruimels![]()
En wat 't verdient kunnen we nader overeen komen
Maar het is leuker als een ander het voor je doetquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:36 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga er dus vauit dat jij een roker ben? Ik niet meer, dus as verzamel ik zowieso niet
[..]
ach, dat kan je toch best zelf opruimen, dat is 2 minuten werk...
Love Händle.quote:
vraag het aan je ouders of broertje of zusjequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar het is leuker als een ander het voor je doet
Ouders niet aanwezig, broertje die lacht me hard uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef cafpow het volgende:
[..]
vraag het aan je ouders of broertje of zusje
hahaha..ken je dan geen geheimpje van je broerje waarmee je hem kan blackmailen???quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders niet aanwezig, broertje die lacht me hard uit
Rozequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee helaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ken je dan geen geheimpje van je broerje waarmee je hem kan blackmailen???
dan zou ik voortaan toch wat geheimpjes van je broertje proberen te weten..hahaha.quote:
weet je hoe dat komt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga nou gewoon weg jochie. Dit kun je nooit meer winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |