Ik wil nog naar zoveel bestemmingen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
Fijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik schrap, barcelona en zwitserland.
de rest mag blijven staan
een maand naar zuid amerika, vreemd, dat zie ik mezelf werkloos niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
een maand, dat kan als je werkloos bent, en weer vanaf half maart aan de slag kan![]()
Lijkt me ook leuk
Ik welquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan weinig bedenken binnen Europa waar ik persé nog eens heen wil...
Daar buiten des te meer
tja, had alles al geboekt voor dat ik werkloos was, en geld krijg ik niet meer terug..dus ga maar even een deel van mijn spaarrekening plunderen..en daarna weer keihard aanvullenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
een maand naar zuid amerika, vreemd, dat zie ik mezelf werkloos niet doen
Was erg leuk, beide
Ik heb ook een hekel aan kou maar wintersport is stiekem wel het tofst om te doen imo!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
-wintersport, maakt me geen fuck uit waar ergens met bergen en sneeuw. (ook al heb ik een hekel aan kou eigenlijk)
Ik wil graag naar Praag terug en Warschau zou ik ook graag eens zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo'n beetje het hele oostblok kan me gestolen worden iig
Dan kan het nog net, ik ging daar 20 jaar geleden wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat Veessen zo'n jaar of 15 geleden is ongeveer.
Correctie, 20. Ik ben al 27.
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik welIk wil sowieso nog terug naar Rome, Londen, Berlijn, Praag, Madrid en Kopenhagen. Verder wil ik heel graag naar Andalusië, de Camarque, de Alpen o.a.
Zou toch hilarisch zijn als je op oude zwembadfoto's ineens een klein Klutsje in haar troetelbeertjesbadpakje ziet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kan het nog net, ik ging daar 20 jaar geleden weg
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef rival het volgende:
Mensen, veel plezier vanavond!
Kluts, sterkte
Die film Eurotrip.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepen
Is wel handig als je geen auto hebt, inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef rival het volgende:
[..]
met de auto een leuke Eurotrip maken, kan je meteen een aantal plaatsen afstrepen
Rusland wil ik wel een keer naar toe, Moskou doen ofzo. Praag al geweest, hoef niet terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil graag naar Praag terug en Warschau zou ik ook graag eens zien
Ah crap, hij's nog steeds niet dood/lifetimebanquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef kitao het volgende:
Hi , reborn and back again.
iemand mij gemist ?
Zo vet is diequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die film Eurotrip.Waarin NL eigenlijk een soort Tsjechië is.
Maar dat nummer in het begin "scotty doesn't know!"
Geen last van de ballen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog wel naar Berlijn. En naar het noordelijkste puntje van Noorwegen
Londonquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil dit jaar nog naar Londen en oktober misschien weer naar de VS
Matt Damonquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
graag gedaan voor wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Hi, fresh meat ?
you're welcome.
ik ben kitao
Anky is het schoolvoorbeeld van mensen die teveel op hun huisdier gaan lijken.quote:
Een warmer oord zou ik nu ook graag vertoeven. Lekker decadent een weekje in een duur hotel zitten en heel de dag op het strand liggen. Dat zou me goed doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil nu gewoon ff naar een warmer oord. Ik denk dat ik uitzendkrachtje gewoon meesleur.
Wat?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Anky is het schoolvoorbeeld van mensen die teveel op hun huisdier gaan lijken.
Dat nummer is VET!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Ze heeft er wel op zitten kauwen/sabbelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
CL heeft geen ballen.
Zover ik weet.
Ik wil walvissen spotten. Ik heb genoeg (2quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vulkanen en geysers bekijken!
En Formula Offroad.
Kauwgomballen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft er wel op zitten kauwen/sabbelen
Volgens mij wenst hij haar welkom. Denk ik... (en geeft daarna een hint over het geld dat hij haar gaat aanbieden voor seks)quote:
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah crap, hij's nog steeds niet dood/lifetimeban
[nerd] En naar EVE fanfest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Vulkanen en geysers bekijken!
En Formula Offroad.
Ik vond haar altijd al cool, maar nu is ze tha bomb!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat nummer is VET!
Net zoals dit rapnummer van Nathalie Portman:
Doryquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiii speeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaak whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeee
Ik zal nooit kappen met hopen dat jij gruwelijk dood gaat en hier nooit meer komt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.
hak jezelf in mootjes en ga op de haard liggen.
ok 1-1
en nu kappen aub.
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd al cool, maar nu is ze tha bomb!
EVE. Over een hardcore MMO gesprokenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[nerd] En naar EVE fanfest.[/nerd]
* Grrrrrrrr hardcore is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef STING het volgende:
[..]
EVE. Over een hardcore MMO gesproken
DOLLLLLPHINNN AND WHAAAALLLEEEEEE!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiii speeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaak whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeeeeeeee
Laat me dat illustreren aan de hand van de volgende video-clip:quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef oshiro het volgende:
Ben wel benieuwd wat de Yellowstone Caldera nou eigenlijk voorstelt.
Die hebben ze in Scheveningen ook. Alle SEA LIFE aquaria hebben een Nemo sectiequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Birmingham Sea Aquarium hebben ze een bassin met Nemo's EN een Dory
Ja, mij ook. En ikheb nu ook echt het geld om flink uit te pakken, alleen dus niet echt iemand die mee wil en kan nogquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een warmer oord zou ik nu ook graag vertoeven. Lekker decadent een weekje in een duur hotel zitten en heel de dag op het strand liggen. Dat zou me goed doen.
Owhquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben ze in Scheveningen ook. Alle SEA LIFE aquaria hebben een Nemo sectieIk ken overigens ook iemand die ze zelf thuis heeft.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Hallo fokmeubelstuk, ik goed advies voor jou.
hak jezelf in mootjes en ga op de haard liggen.
ok 1-1
en nu kappen aub.
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregenquote:
Geen schandequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Owh
Ik kom te weinig in Sea Life's denk ik
Whehe, mjah, rubber is ook niet om te eten eigenlijk he?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond wel even, jemig zeg.
De tunnel door het aquarium in Brum was wel heel gaaf. Daar zwommen de haaien ook onder je door. Een compleet doorzichtige tunnel dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen schandeDie in Scheveningen is niet zo geweldig en die Crabzilla is een gigantische deceptie
Die in Oberhausen (geloof ik) is wel heel gaaf
Feel the lovequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
hout kappen daar ben je goed in ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal nooit kappen met hopen dat jij gruwelijk dood gaat en hier nooit meer komt.
Dat staat zelfs in de regels van ONZ, dat de een verder kan gaan dan de andere.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een beetje boos op mij omdat ik hem al tijden doodverwens en laatst in ONZ hem en de rest van ONZ hetzelfde toewenste en ik in tig posts veel te ver ging en ik geen ban heb gekregen
*Babs een stok aangeeft* Ga your gangquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had hongerquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, mjah, rubber is ook niet om te eten eigenlijk he?
Reported!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hout kappen daar ben je goed in ja.
en nu kappen of ik haal er het bijltje erbij.
Die is wel heel slecht, dat kan beter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef kitao het volgende:
[..]
hout kappen daar ben je goed in ja.
en nu kappen of ik haal er het bijltje erbij.
Met jou nog velen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een bloedhekel aan hem
Oh, dat is wel heel gaaf jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De tunnel door het aquarium in Brum was wel heel gaaf. Daar zwommen de haaien ook onder je door. Een compleet doorzichtige tunnel dus.
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat hij al met een bepaalde toon de topics hier binnenkomt en die toon staat me niet aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik heb gewoon een bloedhekel aan hem
Dat was te merkenquote:
Ik negeer 'm eigenlijk vooralquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik weet wel dat hij al met een bepaalde toon de topics hier binnenkomt en die toon staat me niet aan.
Ik zie het altijd zo oost-indischquote:
Niemand die je dat kwalijk neemtquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo oost-indisch.
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wensquote:
Hoe gebruik jij het woord kats?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Samzz het volgende:
Kats, ik heb zowaar een boek in bezit dat in Nederland niet meer te krijgen is in de winkels
Moet je doen hoor, ik weet van niets, maar niet elk crewlid is zo makkelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wens
Nooit verwacht dat jij zo haatdragend kan zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Overal waar ik posts van kitao tegenkom. Daar wijdt ik toch zeker twee posts aan hoe graag ik hem hartstikke dood wens
Nou, zoquote:
ZELFS ik maak in zo'n geval vaak de keuze om er maar gewoon niet op te letten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat jij zo haatdragend kan zijn
ook al had je een ban, ik zou het niet eens hebben gemerkt want ik was hierna niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je kan ook gewoon die plaat eens voor je botte kop weghalen en hints snappen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef kitao het volgende:
[..]
ook al had je een ban, ik zou het niet eens hebben gemerkt want ik was hierna niet meer.
kom je nog steeds op NB of krijg je daar net als vorige keer met je zatte kop de eieren toegeworpen ?
damn, this computer is slow. vast ergens een virus opgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |