Ik had er wel reden voor in dit geval hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Doomdenkertje,wat meer zelfvertrouwen mag best hoor
Will doquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je een summary ervan in mijn PM?
Als je je werk echt goed doet,tellen die dingen minder mee hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had er wel reden voor in dit geval hoor
- Personeelsoverschot
- Uitzendkracht, dus op ieder gewenst moment te lozen
- Kortst in dienst, als eerst eruit
- Eerdere statistieken (van gesprekstijden enzo) waren niet zo goed. Ik praat te lang
- Ziek geweest
Mijn externe schijf is al niet zo heel snel, en hij vind het echt niet grappig zoveel mb tegelijkquote:
Tijd is geld. Zo is het gewoon.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:44 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als je je werk echt goed doet,tellen die dingen minder mee hoor
Zo doorgaan dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijd is geld. Zo is het gewoon.
Maar blijkbaar doe ik het dusdanig goed dat mijn tijd genoeg kwaliteit oplevert
Vooral doooorgaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stond er letterlijk: Ga zo door!!!!!!!
dat stond er eerst wel ja, je bent niet gekquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?
Mij dm'en heeft geen zin..ik zie die dingen altijd te laat omdat ik nauwelijk op de pc fok.. pm dus gernequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staan
En je hebt een DM
Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duidelijker kun je het niet wensen, toch?
Wat?quote:
Hoezo niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik ben echt heel blij
Overigens ook meteen gewaarschuwd. Ik krijg morgen een uur lang coaching van een senior. Die komt naast me zitten en gaat dan meeluisteren naar de inhoud van mijn gesprekken.
Als mensen de naam van de senior die mij morgen coacht horen, krijg ik een bepaalde blik
Die man schijnt er nogal zijn eigen weg in te hebben... Iemand die gisteren gecoacht is door hem heeft vannacht niet kunnen slapen
En wat moge die naam zijn? Ratelband?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope
Ik ben echt heel blij
Overigens ook meteen gewaarschuwd. Ik krijg morgen een uur lang coaching van een senior. Die komt naast me zitten en gaat dan meeluisteren naar de inhoud van mijn gesprekken.
Als mensen de naam van de senior die mij morgen coacht horen, krijg ik een bepaalde blik
Die man schijnt er nogal zijn eigen weg in te hebben... Iemand die gisteren gecoacht is door hem heeft vannacht niet kunnen slapen
Letterlijk is het niet gezegd, maar als mijn teamleidster me op het hart drukt:quote:
Mooi zoquote:
Oh jee... Ik heb altijd een hekel aan mensen die over m'n schouder meekijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Letterlijk is het niet gezegd, maar als mijn teamleidster me op het hart drukt:
"Je doet je werk echt heel goed, hou dat vast! Wat mij betreft heb je niets om je zorgen over te maken, dus probeer morgen als <senior> naast je zit je niets van hem aan te trekken"
dan denk ik dat die senior nogal kritisch is
Ik ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Oh jee... Ik heb altijd een hekel aan mensen die over m'n schouder meekijken
Succesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
En ik weet wie de senior in kwestie is, dus ik maak me wel een kleeeeeiiiiiin beetje zorgen
Waarom doe je daar geheimzinnig over? Is die man zo vreselijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
En ik weet wie de senior in kwestie is, dus ik maak me wel een kleeeeeiiiiiin beetje zorgen
Geheimzinnig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom doe je daar geheimzinnig over? Is die man zo vreselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |