ook?quote:
Hij is degene die keer op keer terug blijft komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.
En als je zelf als verstandige zou willen overkomen, loop gewoon door.
Iemand die genegeerd zal worden zal vanzelf verdwijnen uit de maatschappij.
Ik begrijp volkomen dat je het hem niet zal vergeven.
Maar soms is het beter om gewoon door te lopen
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ga je voor iets spannends doen vanavond Yuki?
Werk? Vertel eens wat meer daarover aan papa?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassen
En dan werk doen.
FML
mijne niet. Hoofdpijn en te lui om de boerenkool in de magnetron te doenquote:
Werk voor mijn papaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Werk? Vertel eens wat meer daarover aan papa?
Ik dacht dat heel Nederland vanavond naar een nieuw record zou kijken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerst koken. Dan eten. Dan afwassen
En dan werk doen.
FML
Wat voor werk moet je voor je papa doen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werk voor mijn papa
Beetje inkomsten aanvullen, omdat ik vorige week het nodige (lees: 21 uur) ben misgelopen
Euh, whut?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel Nederland vanavond naar een nieuw record zou kijken..
Op die hoofdpijn na,doe je dat zelf (niet)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijne niet. Hoofdpijn en te lui om de boerenkool in de magnetron te doen
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor werk moet je voor je papa doen?
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.
Dat valt best mee zelfs ik begrijp hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.
Waar gaat 't over? (dan bedoel ik de dissertatie)quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn dissertatie en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een meta-analyse, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als populatie, methode, meetinstrument, uitkomsten, etc.
Sorryquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gebruik eens niet zulke moeilijke woorden.
zo dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is bezig met zijn promotieonderzoek en heeft nu een overzicht van de literatuur nodig. Dus ik mag een bestaand schema met literatuur, gebruikt in een onderzoek naar resultaten uit eerder gedaan onderzoek, aan gaan vullen met literatuur die mijn vader gebruikt in zijn studie. Gegevens als hoeveel en wat voor mensen meegedaan hebben (leeftijd, geslacht, beroep), onderzoeksmethode, vragenlijsten, uitkomsten, etc.
Effort Reward Imbalance.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaat 't over? (dan bedoel ik de dissertatie)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ajax-feyenoord.. 11-0
Maar hoest met jou nou? Ben je al de beltopperrrrr inmiddels?
Als erdoorheen is te komen door iemand die geen juridische of bedrijfskundige taal gewend is . . .quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Effort Reward Imbalance.
Arbeidspsychologie, heeft wel iets te maken met burn-out enzo.
Als je het interessant vind wil ik wel ff kijken of ik nog in de bieb kan komen als ex-student, en je een artikel sturen erover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |