misschien komt dat ook wel door mn hoofdpijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Op die hoofdpijn na,doe je dat zelf (niet)
Staan ze wel in dezelfde map?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig? Ik moet 23453455 (okok, iets minder) rar bestanden uitpakken, maar ze horen niet bij elkaar. Toch wil ik ze tegelijk in 1 map uitpakken, kan dat? Of moet ik ze echt stuk voor stuk doen?
Alles selecteren RMB Hier uitpakken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
PC nerds aanwezig? Ik moet 23453455 (okok, iets minder) rar bestanden uitpakken, maar ze horen niet bij elkaar. Toch wil ik ze tegelijk in 1 map uitpakken, kan dat? Of moet ik ze echt stuk voor stuk doen?
Bedrijfskundig en juridisch is het absoluut niet. Is puur psychologiequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als erdoorheen is te komen door iemand die geen juridische of bedrijfskundige taal gewend is . . .
Eerder andersomquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ajax-feyenoord.. 11-0
Maar hoest met jou nou? Ben je al de beltopperrrrr inmiddels?
ctrl+a rechtermuisknop *hier uitpakken* ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat welquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staan ze wel in dezelfde map?
Kan het ook door het eerste van iedere rar serie te selecteren en dan RMB uitpakken in?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles selecteren RMB Hier uitpakken?
Als je een beetje rondzoekt op google op "batch rar extract" moet er toch een hoop bruikbaars voor je uitkomen.quote:
Ja man, maar ik heb 1200+ bestanden tegelijk te doen, klotewerkquote:
Hihi, verrassinkjes?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Oh joy, ik ben er net via facebook achter dat twee van m'n basisschool klasgenootjes kledders hebben
Ik voelde het al aan, daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]_!
Nou, leuk dat je het vraagt!
Ik heb vandaag gesprek gehad met m'n teamleidster. Die heeft een kwaliteitsmeting gedaan en puur op gesprekstechniek scoor ik echt heel goed. De norm ligt op 80% voor ervaren krachten, en ik zit op 86,5%
Volgens mij mis ik iets...quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
Oh joy, ik ben er net via facebook achter dat twee van m'n basisschool klasgenootjes kledders hebben
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik voelde het al aan, daarom vroeg ik het ook.![]()
Je bent dus lekker bezig! Goed!![]()
Hoe heet die callcenter van jou eigenlijk?
Van de een had ik wel verwacht dat die vroeg aan de kledders zou zijn, gewild of ongewild.quote:
Doomdenkertje,wat meer zelfvertrouwen mag best hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, echt fijn om te horen want ik ging er al van uit dat ik over 2 weken op straat zou staan
En je hebt een DM
batch un-rar. Alleen van/in de dezelfde map of met behoud van de mappenstructuur?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja man, maar ik heb 1200+ bestanden tegelijk te doen, klotewerk
Leuk hè.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, je kan 20+ bestanden tegelijk uitpakken naar 1 map, maar m'n pc vind het niet zo grappig
Heb je een summary ervan in mijn PM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:39 schreef Yuki het volgende:
WT, interesse of niet? Ik heb een artikel gevonden, dus als je die wil hebben moet je even je mailadres PM'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |