Ik heb ergens een klok horen luiden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Er mag wel even een onderzoek volgen in dit topic.
Niet zuiver wat er hier speelt, plus dat er een paar over de spreek woordelijke schreef gaan.
Dat doen we dagelijks en God still loves usquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Niet zuiver wat er hier speelt, plus dat er een paar over de spreek woordelijke schreef gaan.
oke, anders verwoord. Wat heb ik misdaan? Ik heb hier niks mee te maken?quote:
Omdat het kan vooralquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen.
Waarom wensen we kitao dood?
En waar bemoei jij je mee? Scheer je wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
Fok'ers die denken overal mee weg te kunnen komen gaan uiteindelijk wel een keer op hun pukkel gezichtje vallen.
Ben jij een kloon of het vriendje van of zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef schommelstoel het volgende:
Fok'ers die denken overal mee weg te kunnen komen gaan uiteindelijk wel een keer op hun pukkel gezichtje vallen.
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En waar bemoei jij je mee? Scheer je weg
Nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij een kloon of het vriendje van of zo?
harsenquote:
Zoals Gijpie zou zeggen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:59 schreef schommelstoel het volgende:
Heey, Hansie, hansie luister nou is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals Gijpie zou zeggen:
"Aah, joh hee.."
Fok! jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fok! voor iedereen was.
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:09 schreef stbabylon het volgende:
schommelstoel, nadat kitao hier vrouwen letterlijk als hoer behandelde is hij hier gewoon niet meer welkom. Einde discussie.
Waarnaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Heey, Hansie, hansie luister nou is.
Als jij nou eens goed oplette, en zag dat er mods zijn die het er mee eens zijn, EN dit een topic is met geregelde users, hebben we er wel degelijk iets over te zeggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.
Als je daar echt wat zou tegen willen doen, dan moeten jullie een moderator PM'en.
En niet dit openlijke bash gedrag vertonen.
Ik praat niet goed wat hij zou gedaan hebben, maar een aantal pakken het verkeerd aan.
Hij heeft er ook een ban voor gehad. En dat is ook allemaal opgelost. Maar dat neemt niet weg dat hij hiermee vriendinnen van mij ernstig heeft beledigd. Een ban zorgt er niet voor dat ik hem nu wel weer mag. Daarbij, hoewel hij geen geld meer biedt voor seks (out of the blue), is hij voor de rest niks verandert. En ik blijf hem laten weten dat ik iig daar niet van gediend ben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb jij als gewone user niets over te zeggen, en al helemaal niet gewoon op het forum.
Als je daar echt wat zou tegen willen doen, dan moeten jullie een moderator PM'en.
En niet dit openlijke bash gedrag vertonen.
Ik praat niet goed wat hij zou gedaan hebben, maar een aantal pakken het verkeerd aan.
Zoek de laatste post van stbabylon en het is duidelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Guiel het volgende:
Ik ben geen single, maar waarom wensen we een user dood
Geschiedenis erachter niet gelezen...
Lang verhaal...wat we met liefde kort en klein slaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef Guiel het volgende:
Ik ben geen single, maar waarom wensen we een user dood
Geschiedenis erachter niet gelezen...
O, vrouwen beledigen idd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoek de laatste post van stbabylon en het is duidelijk.
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoegquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:16 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lang verhaal...wat we met liefde kort en klein slaan
Lul is korter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoeg
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een ban voor gehad. En dat is ook allemaal opgelost. Maar dat neemt niet weg dat hij hiermee vriendinnen van mij ernstig heeft beledigd. Een ban zorgt er niet voor dat ik hem nu wel weer mag. Daarbij, hoewel hij geen geld meer biedt voor seks (out of the blue), is hij voor de rest niks verandert. En ik blijf hem laten weten dat ik iig daar niet van gediend ben.
Op 1 of andere manier kan ik persoonlijk niet die 2 woorden combineren in mijn hoofd. Ben er niet bekend mee... lul en kort.. vreemd...quote:
Hahahquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef YipYip het volgende:
[..]
Altijdzelfs kitao blijft maar terugkomen
En soms is het leuker om het het graf in af te zeikenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel weet dat hij niet geliefd is.
En als je zelf als verstandige zou willen overkomen, loop gewoon door.
Iemand die genegeerd zal worden zal vanzelf verdwijnen uit de maatschappij.
Ik begrijp volkomen dat je het hem niet zal vergeven.
Maar soms is het beter om gewoon door te lopen
Ach,ik ken hem verder niet. Maar als ze je zo ontvangen als hier,en je blijft keer op keer terugkomen. Dan ben je in mijn beleving op zn minst een beetje vreemd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kitao is een loser. Lijkt me kort genoeg
ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |