Je blijft herhalen dat het blijkbaar iemand is met een redelijk imago, maar de naam noemen doe je niet..quote:
Doet het ertoe?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je blijft herhalen dat het blijkbaar iemand is met een redelijk imago, maar de naam noemen doe je niet..
Met de nieuwe layout volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef Boudibou het volgende:
Is het mogelijk op je mobiel dms te zien?
Zo nee..Yuukii! ....
Echt? Hoe? Foknewb jwz...quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met de nieuwe layout volgens mij wel.
Heb je mij nog niet toegevoegd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog steeds m'n haar niet gedaan![]()
Ik ben te druk met foto's en tekeningen op facebook pleuren
Ik heb nog helemaal niks toegevoegdquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet toegevoegd?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je mij nog niet toegevoegd?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb garnalen gegeten en nu stekende maagpijn
Dan ga ik jou zo even zoekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks toegevoegdGeaccepteerd wel, daarvan weet ik hoe het moet
Dat komt er vanzelf wel weer uit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik heb garnalen gegeten en nu stekende maagpijn
Ik wil jou toevoegen op facebook, maar ik weet niet hoequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef missbehavin het volgende:
En nog geen internet, nu komt er morgen een monteur.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil jou toevoegen op facebook, maar ik weet niet hoe
*Idee*
Dit dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon op mijn pagina op toevoegen ofzo klikken toch?
Ik kan je niet vinden en ik dacht dat ik je via Yuki wel vond, maar ik kijk scheel denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon op mijn pagina op toevoegen ofzo klikken toch?
HEBBES!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |