99% van Fok heeft iets tegen jou, live with it.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
omdat tuig zoals jij blijkbaar de regels kunnen buigen terwijl andere mindere goden hiervoor allang op straat waren gezet.
smerige vriendjespolitiek is dat, ga door met je kontlikken dan kom je er wel.
trouwens bedankt voor je naamtopic, iedereen gaat lezen hier wat voor achterbakse jij bent.
Nee, jij probeert overal waar je komt ruzie te zoeken en mensen zijn dat zat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
omdat tuig zoals jij blijkbaar de regels kunnen buigen terwijl andere mindere goden hiervoor allang op straat waren gezet.
trouwens bedankt voor je naamtopic, iedereen gaat lezen hier wat voor achterbakse jij bent.
We have a winner!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef zarGon het volgende:
Hm, is dat deze kitao? Niet goed kunnen passen binnen een SC.
Hehehe.
Ah okquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gevuldik had laatst een orchidee gekocht.
Fuck Roze!quote:
Edit: het was niet op mij gericht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
Je hebt het over jezelf afgeroepen door je actie's in het verleden. Daardoor ben je een paria en niemand springt in de bres voor een paria.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:42 schreef kitao het volgende:
[..]
weet je hoe dat komt?
Oi! Niks kansloos aan rimmen, mits schoonquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Edit: het was niet op mij gericht.
Maar goed, waarom kom je op Fok als iedereen die hier post toch een kansloze kontlikker is?
Aan tarrels knabbelen is pas echt tha bombquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oi! Niks kansloos aan rimmen, mits schoon
Gefeliciteerd, u heeft Jasper's grens gevondenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Aan tarrels knabbelen is pas echt tha bomb
olifantengeheugen ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef zarGon het volgende:
Hm, is dat deze kitao? Niet goed kunnen passen binnen een SC.
Hehehe.
Ik heb een hoop gemist hoor, maarre . . .quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
itt tot sommige tss'ers hier weet ik wel hoe je met schoon leitje moet beginnen.
niet dat t gaat helpen, haatzaaiers zoals die hoer van babylon steken gelijk een speer in je achilleshiel, ongestraft.
Blijkbaar niet. Dus doei!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
itt tot sommige tss'ers hier weet ik wel hoe je met schoon leitje moet beginnen.
niet dat t gaat helpen, haatzaaiers zoals die hoer van babylon steken gelijk een speer in je achilleshiel, ongestraft.
aardig gevonden wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een hoop gemist hoor, maarre . . .
Wat wil je nou eigenlijk?
Hij wil hier posten zonder gezeik, maar vind ons toch alleen maar hoeren en nerds, dus eigenlijk ook weer niet. Of wel. Hij dramt er iig over door.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ik heb niks te willen, ik kom als herborene hier binnen en krijg abrupt een klap voor me kop.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je eerste of tweede post sinds je terug bent was een quote op een reactie op iemand anders. Die jij beantwoord met een vage post en de opmerking: 'he nieuw vlees'...quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
Met een schone lei beginnen, om vervolgens hetzelfde te doen is geen verbetering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
olifantengeheugen ?
Als je als herborene hier terug komt, verwacht ik op zijn minst een lange post waar je oa je verontschuldigingen voor je gedrag aan biedt. Dan maak je misschien kans dat we inzien dat je misschien verandert bent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb niks te willen, ik kom als herborene hier binnen en krijg abrupt een klap voor me kop.
lees even terug anders, zie je zelf.
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je eerste of tweede post sinds je terug bent was een quote op een reactie op iemand anders. Die jij beantwoord met een vage post en de opmerking: 'he nieuw vlees'...
Jaa, schone lei...
Nee, is zeker niet te shockend, velen, ook ik zijn shockender. Maar wij hebben niet het imago dat jij hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?
btw, jij was de 1e die reageerde op mijn binnenkomstclipje en dat was niet erg positief.
Toen heb ik hem niet gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren wassie ook mooi, of.. afgelopen nacht..
Je eerste post was : hoi, hebben jullie me gemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef kitao het volgende:
[..]
tjonge, nieuw vlees is dat te shockend voor de heren en dames van de hockeyclub?
btw, jij was de 1e die reageerde op mijn binnenkomstclipje en dat was niet erg positief.
verontschuldiginen terwijl ik nog steeds geen pm heb ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je als herborene hier terug komt, verwacht ik op zijn minst een lange post waar je oa je verontschuldigingen voor je gedrag aan biedt. Dan maak je misschien kans dat we inzien dat je misschien verandert bent.
en ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je eerste post was : hoi, hebben jullie me gemist?
Wat een retorische vraag is.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Zij die grandioos gaan verdwalen in een kansenwijk, groeten u.
Dus techniek had er wel wat mee te maken. Ze zit niet naast jequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
De moderne techniek staat voor niets
Geen ouderwetsche mondelinge communicatie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
De moderne techniek staat voor niets
Nee ze zit niet naast mequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus techniek had er wel wat mee te maken. Ze zit niet naast je
Tot straks in mijn FBquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik maar eens een Facebook aanmaken.
Ik ga eerst douchen, maar ik laat 't je wel weten als ik 'm hebquote:
Doe maar ruig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
Zo, nu ga ik maar eens een Facebook aanmaken.
wel goed, maar kon niet peilen hoe de mensen tegenover me het vonden. En ik heb nog steeds m'n twijfels over de functie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
Goedenavond![]()
[..]
Joe
Hoe is je gesprek gegaan?
Hierop focussenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wel goed, maar kon niet peilen hoe de mensen tegenover me het vonden. En ik heb nog steeds m'n twijfels over de functie.
Bende gij al klaar met doezen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, wel ff wennen, vergeleken met hyves
Jup. Net klaar. Moet zo alleen nog insmeren en m'n haar föhnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bende gij al klaar met doezen?
Sam op facebook!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Net klaar. Moet zo alleen nog insmeren en m'n haar föhnen.Wat ik nu ga doen, want foto's uploaden duurt lang merk ik
Vooral zichzelf geblevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:53 schreef Flounder het volgende:
Wat heeft die Kitao gedaan?
Terug op Fok meteen klap voor bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |