SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?
En:
whaa wat goed, gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
OwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn zoiets hčSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat het je wat helpt om minder onzeker (over jullie samen) te zijn!
Ben ik en heb ik. Hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ben je ook lid van de mailinglist voor docenten Nederlands? Indien ja: heb jij die mail over plagiaat ook gezien?
Straks zit je elke vrije minuut links te bouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whooooo! Link-builder van de week, cachai! Gedeelde eerste plekOh noes, zometeen word ik nog gedreven om te proberen te bonus binnen te halen!
![]()
Ja lijkt me geen goed planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Straks zit je elke vrije minuut links te bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Heb je die gedichten ook gezien? Wat vond je ervan? Ik was echt onder de indruk. Als die jongen ze echt zelf geschreven heeft...quote:
Oeh Arie!quote:
Maar ik weet toch niet hoe hij daarover denkt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef _aurum_ het volgende:
Merel, je bent toch bij 'm blijven slapen. Da's toch indicatie dat er iets is? Want je blijft toch niet bij 'Jan en Alleman' slapen?
Laat ik het zo zeggen: het origineel is stukken beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Jan Smit die Everything I do zingt in DWDD. Klinkt nergens naar.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Avond!![]()
O: brinta
T: banaan, cracker hummus
L: pistoletje filet americain
T: bakje yoghurt
D: bami met garnalen, groente en woksaus
S: Bodypump![]()
En ik heb twee keer chocola afgewezen vandaag. En ik hou zo van chocolaaaTrots op mezelf
Ja, dat eerste bedacht ik me ook. Neem zo wel nog wat kwark met muesli oder so. Verder heb ik niet zoveel in huis want ik moet morgen weer boodschappen doen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zowel voor lijstje (zou misschien zelfs nog wat bij mogen?) als voor afwijzen chocola!
Oh, wat naar Razzquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een enorme afschuwelijke nare klotedag. Zie lijst:
7:15 twee beschuiten kaas/komkommer, glas optimel
7:30 knallende enorme ruzie met man. Zo knallend dat te laat op school. Lekker met rode ogen en een snotneus 4HAVO aan het werk krijgen.
- hele dag niks door keel kunnen krijgen -
S: Rotklassen die voelen dat je een rotdag hebt en denken "AANGESCHOTEN WILD - ER OP AF" en niet bijster begripvolle collega's bij andere troubles @school.
18:00 uitgepraat met man. gelukkig.
19:00 door enorme honger en ontstress-bibber-aanval: 2 hamburgers/wittebolletjes/uien/ketchup/mayo, schep patat/appelmoes/mayo, salade rucola/honingmosterddressing/tomaten/appel/komkommer en na twee bolletjes straciatellaijs met slagroom
Ik schrok. Maar de bachelor is morgen pas toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
En bodypump was zwaar, maar zo leuk! Dus ik moet voortaan gewoon even haasten op de dinsdag in plaats van te denken "ikhebgeenzihinikplofwellekkeropdebankengathebachelorkijkennn"
Die van net5 is inderdaad op woensdag. Ik heb dat seizoen vorig jaar al online gezien en kijk nu een nieuwe. Die afleveringen worden in de USA op maandagavond uitgezonden, dus kan ik dinsdag kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrok. Maar de bachelor is morgen pas toch?
Je L en Tquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook weer eens een lijstje doen:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met filet A. en ui
S: stepshape/interval
L: stroopwafel
T: wodka, light chips
D: hollandse rauwkost gemengd met eetlepel light-mayo en kerrie op een naanbroodje, tezamen met gebakken biologische varkensreepjes, eetlepel pataks korma en wat griekse yoghurt wat rauwe ui en verse koriander. Toe: 50 gram citroensorbetijs met 60 gram vanille-ijs.
Ik vond jouw lijstje dan ook best mager! Meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Die L van Co.
Ik heb de hele tijd honger. Heb al twee boterhammen met pindakaas en twee extra sinaasappels (in totaal dus vier sinaasappels gehad vandaag
) aan m'n lijstje toegevoegd.
Ja was 'ie ook, maar normaal is het wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijstje dan ook best mager! Meen ik me te herinneren.
Die collega die minder uren wilde maken, dat jij ze krijgt! Of was dat al zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel lief van je, hoor, Syrena, maar waarom duim je precies voor me?.
Oh, zo! Nou ja, er gaat er eentje gebruik maken van een 55+-regeling, en het zou niet onlogisch zijn als ik dan die uren kreeg. Maar om een beetje een fatsoenlijk inkomen te hebben moet ik er toch wel zeker 8 lesuren bij hebben, eigenlijk, en ik denk niet dat dit er zoveel zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die collega die minder uren wilde maken, dat jij ze krijgt! Of was dat al zeker?
En bij het teruglezen zag ik dat MI ook goed werknieuws had![]()
En Phaidra een nieuw project
Mmm, dan moeten we duimen dat er nog eentje weggaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, zo! Nou ja, er gaat er eentje gebruik maken van een 55+-regeling, en het zou niet onlogisch zijn als ik dan die uren kreeg. Maar om een beetje een fatsoenlijk inkomen te hebben moet ik er toch wel zeker 8 lesuren bij hebben, eigenlijk, en ik denk niet dat dit er zoveel zijn.
Fijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het laatste beetje telefoondraad heb ik net weggewerkt
Net keek ik mn huisje door en ik werd een beetje emotioneel dat ik nu zo'n fijne etage heb, in vergelijking met die veel te kleine kamer waar ik vandaan kwam![]()
Nu nog een baan en ik heb niets meer te wensen
^^ idd.quote:
Foto? Ik denk goud en inimini!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een badpak gekocht 'in the style of paris hilton', voor in het zwembad!
Nee, hij is wit. Ik wilde eigenlijk een bikini maar dat zwemt niet handig. Dus een badpak zodat ie aanblijft tijdens het zwemmen hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik ben nog niet zo beter als ik dacht. Nou ja, morgen weer vooruit.
[..]
Foto? Ik denk goud en inimini!
Oh ik geloof dat ik van dit muziekje hou ...quote:
Nee hoor. Ik ben er al vanaf 6 uur uit. En ik ben moe. Amerika was leuk,maar ik heb er wel een slaapprobleem aan over gehoudenquote:
Ik heb me verslapenquote:
Nee hoor, toen zat ik al op kantoor. In tegenstelling tot veel collega's, aangezien we gister personeelsmiddag/avond hadden denk ik dat het laat geworden is voor velen...quote:
Dat is echt heel erg rot jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Het heeft hier de afgelopen dagen trouwens flink gedooid, maar nu vriest het weer. Dat is echt een ramp. Zo glad en slipperig, bah...
Ow, enne?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
Volgens mij ben ik ontmaskerd hier door iemand IRL. Nu ben ik benieuwd hoe. Mijn beste guess is door m'n emailadres en dat ze zelf sws al fokte.........nu nog even achter háár nick zien te komen....
/sherlock
Tot 1 april, nog ruim 2 maanden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja
Hoe lang duurt het nog voor het afloopt?
Oeh.... Nu nog een vrouwelijk exemplaar en dan kan ik ermee gaan fokkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Co, daarnaast heb je al geregeld een link naar je site geplaatst waar je naam gewoon op staat. (en foto)
Coco! Is er weer eentje voor je! Je kunt het oude kooitje wel gebruiken...
Is wel een ander type, maar deze vind je ook vast leuk
Nou ze zei op FB conleche tegen mequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef Perruche het volgende:
co! Hoe ben je erachter gekomen dat je ontmaskerd bent?
hoe weet je dat het haar ontbijt is? Het is waarschijnlijk goed bedoeld, maar je doet een aanname.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Naast me schuift een best 'dik' meisje aan, met een grote gevulde koek in een zakje en red bull...en ik wil zķ graag zeggen 'doe nou niet! of je nou wat steviger bent of niet, het is géén goed ontbijt...'
bah!
Ik heb die link heul niet geplaatst, maar die staat gewoon in het rijtje rechtsboven. Nu heb ik jou weer ontmaskerd als ouwe snuffelaar!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Co, daarnaast heb je al geregeld een link naar je site geplaatst waar je naam gewoon op staat. (en foto)
Coco! Is er weer eentje voor je! Je kunt het oude kooitje wel gebruiken...
Is wel een ander type, maar deze vind je ook vast leuk
Ik las "...the mother of all cupcakes" en nu heb ik zin in cakequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
Assumption is the mother of all fuckups
ze zei het net tegen haar studiegenoot, gewoon een feit dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat het haar ontbijt is? Het is waarschijnlijk goed bedoeld, maar je doet een aanname.
Assumption is the mother of all fuckups
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb die link heul niet geplaatst, maar die staat gewoon in het rijtje rechtsboven. Nu heb ik jou weer ontmaskerd als ouwe jonge snuffelaar!
Want in het Engels heeft een dyslect nergens last van?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Mijn internet was even stuk, lijkt het nu weer te doen en kan ieder moment uitvallen. Dus bijlezen wel gedaan, maar zonder layout en dat leest beroerd.
Mijn samenwerkding is af en het was zonder discussie ofzo en het is heel mooi geworden. Ik heb best het idee dat we goed samengewerkt hebben enzo
. Het is nu echt van ons samen en we konden allebei onze ideeen kwijt (en mijn argumenten waren sterk genoeg om de zijne onderuit te halen). En ik geloof dat mijn groepsgenootje dyslexie heeft. Nu snap ik dat ie liever in het Engels werkte. dt fouten in het enige stukje NL dat we hebben enzo.
Mjah, ik heb even snel tussen de middag thuis die brinta gehad (en een stukje fudge gesnackt), en daarna zit ik 4 uur op een bureaustoel. Ik had inderdaad flink honger toen ik vrij was, maar zou daarna bijna direct gaan eten bij een vriend..... domme keus om dan wel te gaan snoepen ipv een boterham pindakaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Slapen! ik heb raar gedroom over eenn of andere trein ofzo... En veel te kort geslapen, maarja.
LB, het lijkt alsof je niet zoveel heb gegeten voor O en L, ga je daarom misschien snacken?
Jaaa die heb ik toevallig van het weekend gezien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, heeft iemand trouwens Megamind gezien? Geweldige filmEcht heel erg leuk
![]()
Paar van mijn favorieten:quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik niet, Coco, maar volgens mij hebben wij totaal niet dezelfde filmsmaak.
Ik had ook niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden, maar lag dubbelquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik toevallig van het weekend gezien!veel leuker dan verwacht!
"We love you, Metroman!"
"And I love you, random citizen!"
Oh, dat valt nog best meequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Paar van mijn favorieten:
• Shawshank redemption
• Kill Bill 1 & 2
• Sin City
• Natural Born Killers
Sla er een aantal over, maar deze vind ik in ieder geval goed
En ik wil The Green Hornet zien
Oh die moet ik ook nog zien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden, maar lag dubbel
Net als bij Scott Pilgrim vs The World. Ge-ni-aal <3
The Green Milequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Alsof er ooit een film is die op kan tegen Forrest Gump
Oh wat moest ik huilen bij die filmquote:
Ik krijg mijn salaris ook vanuit de UK en meestal hebben ze 3 werkdagen nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb de 13e bericht gekregen dat ze mijn decembersalaris zsm zouden uitbetalen, want er was eerder iets fout gegaan. Maar nu heb ik nog niksIs het al te snel om er weer achteraan te mailen?
Zo van, hee goh, wanneer denk je dat ik het zou kunnen hebben, want ik had hier niet echt op gerekend zeg maar...
![]()
Niet dat ik in december zoveel gewerkt heb, maar toch he! Inkomsten zouden wel leuk zijn![]()
Je bent toe aan een vrouw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens meerdere keren gedroomd over iemand op wie ik vroeger als bakvisje stapelverliefd was. Zo raar, ik droom bijna nooit over haar en nu meerdere keren in één week. Waarom?
Ow, dan kunnen we misschien toch nog eens samen een filmpje pakken :pquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog best mee. Sin City heb ik niet gezien, volgens mij, maar de rest staat bij mij ook aardig hoog aangeschreven. Maar ik heb het idee dat jij meer van nerd-films houdt ofzo
. En ik hecht heel veel waarde aan een goed verhaal, aan een film die me echt bijblijft. Als ik een leuke avond heb in de bioscoop, maar ik ben de film na twee dagen weer vergeten, dan noem ik het geen goede film
.
Mijn lijstje:
- Into the wild
- Sideways
- Eternal sunshine of the spotless mind (al vind ik die steeds minder worden, naarmate ik hem vaker bekijk)
- Diarios de motocycleta
- Little Children
- Pulp Fiction
- Inglourious Basterds
- Il y a longtemps que je t'aime
Arlington Road! Die is geniaal!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Mijn favo films:
• The Green Mile
• ... road (titel vergeten, over een man die vermoed dat z'n buur een terrorist is, super einde)
• Gran Torino
• Crash
• Million dollar baby
• Gattaca
• La Vita e Bella
• Ponyo
• Spirited Away
• Vicky cristina barcelona
En ik wil graag los abrazos rotos zien, en veel italiaanse films nog, en de verfilming van haruki murakami...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Arlington Road! Die is geniaal!ja die ja!! Ik had het serieus niet zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Mijn favo films:
• The Green Mile
• ... road (titel vergeten, over een man die vermoed dat z'n buur een terrorist is, super einde)
• Gran Torino
• Crash
• Million dollar baby
• Gattaca
• La Vita e Bella
• Ponyo
• Spirited Away
• Vicky cristina barcelona
En ik wil graag los abrazos rotos zien, en veel italiaanse films nog, en de verfilming van haruki murakami...
Thankies! Ja eerder waren ze echt supersnel! Mail it iiiisquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris ook vanuit de UK en meestal hebben ze 3 werkdagen nodig.
Ik zou dus even mailen
Ik vond die film zo goed opgebouwd. Beetje bij beetje ontvouwde zich het verhaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat moest ik huilen bij die film![]()
En de twee vriendinnen met wie ik erheen was ook
Dit weekend trouwens ook, de bruidegom hield een speech en zn stem brak toen ie vertelde hoeveel hij van zn kersverse vrouw hieldNou, je kon me opvegen! En de rest van de zaal ook
Ik heb de DVD's liggen, maar nog nooit tijd gevonden om ze te kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ook een mooie/toffe/leuke film: Volver
En ik schaam me een beetje dat ik La meglio gioventú nog nooit heb geziendie staat dus hoog op mn lijstje.
Ik vond het zo genant om te merken dat je zķveel vooroordelen hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond die film zo goed opgebouwd. Beetje bij beetje ontvouwde zich het verhaal.
Dat stukje waarin ze dat liedje A la claire fontaine zingen is mooi. Echt een heerlijke Franse film
.
Na het zien van Los abrazos rotos dacht ik: "Dit is naast Volver en La male educacion al de derde film van Pedro Almodovar die ik goed vind, zal de rest van z'n oeuvre ook eens bekijken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ook een mooie/toffe/leuke film: Volver
En ik schaam me een beetje dat ik La meglio gioventú nog nooit heb geziendie staat dus hoog op mn lijstje.
Clint Eastwood maakt hele goeie films. The bridge of Madison County (oid, die film met Meryl Streep waar hij in zat) was ook erg goed. En Changeling met Angelina Joliequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
La Vita é Bella heb ik hier liggen en wil ik nog zien! Heb ooit een stukje gezien en dat was![]()
Gran Torino vond ik ook goed ja! Tranen met tuitenNet als bij the Green Mile.
Pan's Labyrinth was freaky
is dat met allemaal... excrement enzo? in een klooster?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een dvd-box van Passolini liggen met 120 dagen in Sodom. Wat een verschrikkelijk ranzige film is dat. Ik heb hem niet eens afgekeken.
Het boek is dan ook ultiem ranzig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een dvd-box van Passolini liggen met 120 dagen in Sodom. Wat een verschrikkelijk ranzige film is dat. Ik heb hem niet eens afgekeken.
^^quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik ben het gewend en ik weet dat ze niet alles ondertitelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef Perruche het volgende:
trouwens Vik, vanwege vriendje dat Nederlands leert hebben wij nu altijd ondertitels (van 888) als we TV kijken. ik vind het echt heel erg slecht, veel spelfouten, en vaak ondertitelen ze niet alles. is dat niet lastig voor jou?
Sowieso vroeg ik me af of er bij de commerciele zenders ook ondertiteling is...?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^Ik droomde niet eens over seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar in de droom was ik een jaar of 12, ik nodigde m'n klasgenoten van toen uit en toen bleek dat mijn moeder haar ook had uitgenodigd (ze was mijn lerares). Maar volgens mij is ze niet gekomen
.
Niet meer actief op Fok!
Jaaaa! Die heb ik ooit met Spaanse les op de middelbare gekeken, leuk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Perruche het volgende:
Oh! En "Como agua para chocolate", een mexicaanse film, is ook mooi. Over liefde. En er is ook een film over mexicaanse prostituees, met Jennifer lopez geloof ik, die vond ik schokkend
Met excrement met spijkers erin verstopt ja. Toen ben ik afgehaakt. Helaas staat die scčne op m'n netvlies gebrandquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
is dat met allemaal... excrement enzo? in een klooster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Het gaat wel weer van je netvlies af.... Over een jaar of 3quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met excrement met spijkers erin verstopt ja. Toen ben ik afgehaakt. Helaas staat die scčne op m'n netvlies gebrand.
Het staat er al minstens 2 jaar opquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het gaat wel weer van je netvlies af.... Over een jaar of 3
Even aan het teruglezen, maar:quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb die link heul niet geplaatst, maar die staat gewoon in het rijtje rechtsboven. Nu heb ik jou weer ontmaskerd als ouwe snuffelaar!![]()
Bridges of Madison County... Heb gejankt bij dat boek, tranen met tuitenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:Clint Eastwood maakt hele goeie films. The bridge of Madison County (oid, die film met Meryl Streep waar hij in zat) was ook erg goed. En Changeling met Angelina Jolie
.
ik plaag maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik droomde niet eens over seks.
Maar in de droom was ik een jaar of 12, ik nodigde m'n klasgenoten van toen uit en toen bleek dat mijn moeder haar ook had uitgenodigd (ze was mijn lerares). Maar volgens mij is ze niet gekomen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Anime <3 <3 <3quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef _aurum_ het volgende:
Wij kijken films in fases, hééél veel of bijna niet. Dat wisselen we dan weer af met de series fase, gevolgd door de anime fase
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Van alle films die voorbij zijn gekomen, is het '120 days in Sodom' die ik dan wil gaan kijken...![]()
Volgens mijn man is het boek erger dan de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de meest gruwelijke film ooit zou Srpski film moeten zijn.quote:Tim Anderson of the horror review site "Bloody Disgusting" likened the movie to "having [his] soul raped" and dissuaded anyone reading his review from ever seeing it, writing: "If what I have written here is enough to turn your feelings of wonder into a burning desire to watch this monstrosity, then perhaps I haven't been clear enough. You don't want to see Serbian Film. You just think you do."
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef V1z0R het volgende:
Van alle films die voorbij zijn gekomen, is het '120 days in Sodom' die ik dan wil gaan kijken...![]()
Waarschuwing: het is gebaseerd op een boek van Markies de Sade.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Mijn man vindt dat meestal wel interessant. Ik niet. Maar vandaar dat ik meestal wel globaal van dat soort films af weet ^^quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Tot een paar jaar geleden wilde ik alles zien wat afgeraden werd, maar daar ben ik maar mee gestopt, want ik beleefde er totaal geen plezier aan. Horror of excessief geweld komt hier echt niet meer in.
Geloof dat mn man zelf het ook wel vond meevallen. Maar die film heeft heel wat stof doen opwaaien.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Srpski heb ik gezien maar die viel reuze mee
Mijn man mailt net (over Srpski):quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Srpski heb ik gezien maar die viel reuze mee
quote:Hmmm, doet me niet zoveel.
Vind waargebeurde films of films gebaseerd op waargebeurde dingen vaak veel vervelender om te kijken.
Zoals Men behind the sun.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!
![]()
![]()
Die is inderdaad heel fijn
Die filmstijl vind ik sowieso erg lekker <3 Hoe kon ik Machete nou vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!
![]()
"Machete does not text"
En het stomme is, hij snijdt nog politieke onderwerpen aan ook!
Niet gezien... Het is ook niet dat ik speciaal op dat soort films zoek hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat mn man zelf het ook wel vond meevallen. Maar die film heeft heel wat stof doen opwaaien.
Dan heb je Martyrs zeker ook gezien?
Ieeeeh de pukkelfilm!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk vond ik deze leuker dan Machete:
Planet terror!
[ afbeelding ]
Ik zei enorme pusballen!quote:
deze les nog een keer, lijkt me...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb voor het eerst sinds ik begonnen ben opgegeven: 3x6 en 1x15 en na de 3x6 zat ik er al helemaal doorheen, dus ik vreesde al dat het hem niet ging worden vandaag.
Balen, maar ja, erg slecht geslapen en sowieso een beetje licht in mijn hoofd. En miss heb ik ook wel iets te snel gelopen (wel weer een PR gevestigd). Ik was gewoon op.
Zal ik deze les vrijdag weer lopen of dan gewoon verder gaan met de volgende? (= 1x25)
Ja en letters bij woorden vergeten enzo. Leiden/lijden niet kunnen onderscheiden, dat soort dingen. En ik ken inderdaad iemand met dyslexie die daar in het Frans helemaal geen last van heeft. Dus vond het wel aannemelijk klinken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want in het Engels heeft een dyslect nergens last van?.
Overigens hebben d/t-fouten niks te maken met dyslexie. Die regels zijn gewoon leerbaar. Een dyslect wisselt bijv letters om: deur - duer.
Die blijven ook tof. De speelfilm van deathnote is wel lamequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anime <3 <3 <3
Hebben we het al eens over gehad, maar Elfenlied & Deathnote -->
partyyyyyquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
JAAAAA mn decembersalaris is errrrr!!!
quote:Twitter= ik moet plassen. Facebook= ik heb geplast. 4square= hier plas ik. Youtube= bekijk deze plas! LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
Hyves=Hier pistte ik 5jr geleden?quote:
zie het filmpje hier:quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef Perruche het volgende:
Progje wat is dat Kinect?
Je lijstje is best goed afhankelijk van je D
ik weet mijn icq nummer nog steeds uit mijn hoofdquote:
Doe ik ook niet maar het ligt hier op het werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Perruche het volgende:
Sharana, als je het nou gewoon niet koopt is het er een stuk makkelijker vanaf blijven
Daarnaast, heb ik gemerkt - als je ene paar dagen doorzet en het niet eet, heb je er ook minder trek in. Ik at "vroeger" altijd na de lunch wat zoets () en toen ik ermee stopte had ik de eerste week echt verschrikkelijke cravings. Nu (1,5 week later) bijna niet meer
. Wat mij hielp was tandenpoetsen na de lunch, dat neemt de trek best wel weg
quote:
Oh nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben bezig met een ongelooflijke kookfaal, die ik hier maar niet post vanwege herkenbaarheid.
je hebt 2 rode pepertjes gebruikt in plaats van 2 paprika's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben bezig met een ongelooflijke kookfaal, die ik hier maar niet post vanwege herkenbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Verrie nice!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog bijlezen, maarrrrr... Volgens mij heb ik morgen een date met de collega. Na een paar sms'jes vandaag heb ik maar gezegd "Doe niet zo laf en vraag gewoon of ik af wil spreken joh" en dat werkte
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog bijlezen, maarrrrr... Volgens mij heb ik morgen een date met de collega. Na een paar sms'jes vandaag heb ik maar gezegd "Doe niet zo laf en vraag gewoon of ik af wil spreken joh" en dat werkte
Hiep hiep hoera!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Merel het volgende:
Waren geen foto's maar een filmpjequote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Go Merel!
En ik heb foto's van je huis gemist
Ik hoef niet schoon te maken, maar moet het gewoon aan laten staan tot het walmen stopt? (klein beetje extra info voor de rest: er zit viezigheid op het verwarmingselement en dat walmt)quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hoeft geen liter op te maken Puff
Chico, het brand vanzelf weg... klote is het wel ja..
Hier een frustratiebrood aan het maken, als die niet lekker wordt!
Zo moe, al dagen om half 5 eruit en niet eerder slapen als 12 uur in de nacht.
What about Welsh Mo?
O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Op de Kanaren is het écht 20graden! (Ok, op de hogere delen stond er ijs op onze tent 's ochtends, maar kniesoor die daarop let.) Aan het strand was het warm genoeg voor mijn favoriete strandkledij.
Flink gewandeld over La Palma, met volle bepakking over de bergen (2400 meter!), gekampeerd (al dan niet wild) en wat pensionnetjes gedaan.
De vuurtorentjes in het zwarte zuiden staan er nog, Laureline!
Oh, en de toeristenenclave op Tenerife is een belevenis. Wat een volk! Gelukkig waren we daar maar eventjes.
Zo schattig hoe jij consequent vacantie typt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijk
Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Laureline het volgende:
O, hier? In onzebuurt? 't Is wel weer duidelijk dat ik me weinig in de rest van de wereld heb verdiept de laatste tijd
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdag.
Nee, we vlogen Ryanair, naar Tenerife Sur. In Adeje (het noordelijk deel van de toeristenenclave) een nachtje in wat een leuk appartement bleek te zijn, en dan de volgende dag met de boot (duur!) naar La Palma. De boot terug ging op een erg ongunstige tijd, toen zijn we maar gaan vliegen, naar Tenerife Norte. Nachtje in een pension in Santa Cruz, prima, en daarna drie nachten in een gribusappartement in Playa des Americas. Gelukkig hadden we een auto en is Tenerife verder best prima, dus hebben we in de gribus alleen gedouched, geslapen en eten gemaakt. En dubbel gelegen om de Engelsen die werkelijk absurde conversaties voerden op de galmende galerij (indien een galerij op kelderniveau kan liggen. In een gribus kan dat. Ons gribusappartement was een soort kelderwoningquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Laureline het volgende:
Maar wat moest je eigenlijk op Tenerife? Vlogen jullie niet rechtstreeks?
Maar ik weet niet of al die 12000 studenten tegelijkertijd weer naar huis gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekkenals je tenminste niet wacht tot de demonstratie afgelopen is en alle studenten weer naar huis gaan!
gaan er hier eigenlijk nog mensen demonstreren?
Geen zin mee om te koken, dus twee boterhammen met salami moeten het doen. Ik weet het van tevoren, maar het werkritme van Mr GB in de maanden januari, februari en maart is gewoon kutquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom even een lijstje dumpen![]()
O: kommetje brinta
T: boterham pindakaas, cafe choco
L: 2 boterhammen hummus
T: 2 plakken ontbijtkoek (was de rest van mijn eigen eten vergeten, kreeg dit van een collega)
T: 2 kommen kippensoep (net op)
D: om een uur of half negen: hamburgertje met ui, aardappeltjes en broccoli
ik heb ze voorkeurdagen gemaild voor volgende week en mijn mobiel nr. Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen wel wat hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Waren geen foto's maar een filmpjeIk PM je nog wel even!
Aurum, ga je het gesprek nu op een andere dag plannen? Spannend!
En ik weet niet of ik het als een date moet beschouwen, maar we gaan in ieder geval wat drinken
Ik heb: Carr - Phonetics and Phonology.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mariabeeb, heb jij toevallig ergens wat tips voor phonology boeken (en dan niet die van Van Gussenhoven, want die heb ik al én dat was m'n docent)
Momento! Ik ga even kijken wat ik in mn kast heb staan! Ik heb phonology zo snel mogelijk genegeerd, dus afgezien van de hoogst noodzakelijke boeken heb ik niksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mariabeeb, heb jij toevallig ergens wat tips voor phonology boeken (en dan niet die van Van Gussenhoven, want die heb ik al én dat was m'n docent)
*noteert*quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb: Carr - Phonetics and Phonology.
'quote:
Okidoki, en anders pm je maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek even op of hij in de bieb hier staatis wat makkelijker en ik hoef 'm niet zo nodig te hébben zeg maar
En bruin!quote:
Lekker, ook nog bruin geworden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En bruin!
Nieuw werk? En hoe is het met je loverboy?
PM'en mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker, ook nog bruin geworden!
Nieuw werk heb je denk ik nog wel meegekregen, was al een tijdje bekend. ik pm wel even wat het is, ivm herkenbaarheid, ok?
Wat ik me nog afvraag:hoe is het nu met u?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof dat je het leuk hebt gehad sigme.
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het frontquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvraag:hoe is het nu met u?
Nieuws? Front? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het front. Thnx
.
Ik ga ook m'n nest in.
Ik kruip achter je aan..Weltrusten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het front. Thnx
.
Ik ga ook m'n nest in.
Ik PM wel ff. Best heftig allemaal. Kan best zijn dat je e.e.a al eens eerder hebt gehad, maar so be itquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nieuws? Front? Wat heb ik gemist?
Voor nu: truste!
Uniekquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme!!
Ik doe
ga slapen en heb mij net ziek gemeld voor morgen.. en dat vind ik vreselijk dus daar maak ik mij nog meer druk om danen rillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |