Ik heb: Carr - Phonetics and Phonology.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mariabeeb, heb jij toevallig ergens wat tips voor phonology boeken (en dan niet die van Van Gussenhoven, want die heb ik al én dat was m'n docent)
Momento! Ik ga even kijken wat ik in mn kast heb staan! Ik heb phonology zo snel mogelijk genegeerd, dus afgezien van de hoogst noodzakelijke boeken heb ik niksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
Mariabeeb, heb jij toevallig ergens wat tips voor phonology boeken (en dan niet die van Van Gussenhoven, want die heb ik al én dat was m'n docent)
*noteert*quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb: Carr - Phonetics and Phonology.
'quote:
Okidoki, en anders pm je maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik zoek even op of hij in de bieb hier staatis wat makkelijker en ik hoef 'm niet zo nodig te hébben zeg maar
En bruin!quote:
Lekker, ook nog bruin geworden!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En bruin!
Nieuw werk? En hoe is het met je loverboy?
PM'en mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker, ook nog bruin geworden!
Nieuw werk heb je denk ik nog wel meegekregen, was al een tijdje bekend. ik pm wel even wat het is, ivm herkenbaarheid, ok?
Wat ik me nog afvraag:hoe is het nu met u?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tof dat je het leuk hebt gehad sigme.
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het frontquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat ik me nog afvraag:hoe is het nu met u?
Nieuws? Front? Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het front. Thnx
.
Ik ga ook m'n nest in.
Ik kruip achter je aan..Weltrusten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hetzelfde eigenlijk. Nog geen nieuws aan het front. Thnx
.
Ik ga ook m'n nest in.
Ik PM wel ff. Best heftig allemaal. Kan best zijn dat je e.e.a al eens eerder hebt gehad, maar so be itquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Nieuws? Front? Wat heb ik gemist?
Voor nu: truste!
Uniekquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme!!
Ik doe
ga slapen en heb mij net ziek gemeld voor morgen.. en dat vind ik vreselijk dus daar maak ik mij nog meer druk om danen rillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |