O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Op de Kanaren is het écht 20graden! (Ok, op de hogere delen stond er ijs op onze tent 's ochtends, maar kniesoor die daarop let.) Aan het strand was het warm genoeg voor mijn favoriete strandkledij.
Flink gewandeld over La Palma, met volle bepakking over de bergen (2400 meter!), gekampeerd (al dan niet wild) en wat pensionnetjes gedaan.
De vuurtorentjes in het zwarte zuiden staan er nog, Laureline!
Oh, en de toeristenenclave op Tenerife is een belevenis. Wat een volk! Gelukkig waren we daar maar eventjes.
Zo schattig hoe jij consequent vacantie typt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijk
Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Laureline het volgende:
O, hier? In onzebuurt? 't Is wel weer duidelijk dat ik me weinig in de rest van de wereld heb verdiept de laatste tijd
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdag.
Nee, we vlogen Ryanair, naar Tenerife Sur. In Adeje (het noordelijk deel van de toeristenenclave) een nachtje in wat een leuk appartement bleek te zijn, en dan de volgende dag met de boot (duur!) naar La Palma. De boot terug ging op een erg ongunstige tijd, toen zijn we maar gaan vliegen, naar Tenerife Norte. Nachtje in een pension in Santa Cruz, prima, en daarna drie nachten in een gribusappartement in Playa des Americas. Gelukkig hadden we een auto en is Tenerife verder best prima, dus hebben we in de gribus alleen gedouched, geslapen en eten gemaakt. En dubbel gelegen om de Engelsen die werkelijk absurde conversaties voerden op de galmende galerij (indien een galerij op kelderniveau kan liggen. In een gribus kan dat. Ons gribusappartement was een soort kelderwoningquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Laureline het volgende:
Maar wat moest je eigenlijk op Tenerife? Vlogen jullie niet rechtstreeks?
Maar ik weet niet of al die 12000 studenten tegelijkertijd weer naar huis gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekkenals je tenminste niet wacht tot de demonstratie afgelopen is en alle studenten weer naar huis gaan!
gaan er hier eigenlijk nog mensen demonstreren?
Geen zin mee om te koken, dus twee boterhammen met salami moeten het doen. Ik weet het van tevoren, maar het werkritme van Mr GB in de maanden januari, februari en maart is gewoon kutquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom even een lijstje dumpen![]()
O: kommetje brinta
T: boterham pindakaas, cafe choco
L: 2 boterhammen hummus
T: 2 plakken ontbijtkoek (was de rest van mijn eigen eten vergeten, kreeg dit van een collega)
T: 2 kommen kippensoep (net op)
D: om een uur of half negen: hamburgertje met ui, aardappeltjes en broccoli
ik heb ze voorkeurdagen gemaild voor volgende week en mijn mobiel nr. Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen wel wat hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Waren geen foto's maar een filmpjeIk PM je nog wel even!
Aurum, ga je het gesprek nu op een andere dag plannen? Spannend!
En ik weet niet of ik het als een date moet beschouwen, maar we gaan in ieder geval wat drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |