abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91573857
¡Ola!
¿Que tal?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:02:40 #252
331 Merel
Be here now.
pi_91573936
Heeeeey Sigme!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:06:25 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91574148
He Sigme :W Goeie vakantie gehad?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91574295
Hoi sigme!
pi_91574604
Hi sigme! :) Hoe was je vakantie?
pi_91574619
Op de Kanaren is het écht 20graden! (Ok, op de hogere delen stond er ijs op onze tent 's ochtends, maar kniesoor die daarop let.) Aan het strand was het warm genoeg voor mijn favoriete strandkledij ;).

Flink gewandeld over La Palma, met volle bepakking over de bergen (2400 meter!), gekampeerd (al dan niet wild) en wat pensionnetjes gedaan.
De vuurtorentjes in het zwarte zuiden staan er nog, Laureline!

Oh, en de toeristenenclave op Tenerife is een belevenis. Wat een volk! Gelukkig waren we daar maar eventjes.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91575918
Klinkt echt als een heerlijke vakantie Sigme O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91576137
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:15 schreef sigme het volgende:
Op de Kanaren is het écht 20graden! (Ok, op de hogere delen stond er ijs op onze tent 's ochtends, maar kniesoor die daarop let.) Aan het strand was het warm genoeg voor mijn favoriete strandkledij ;).

Flink gewandeld over La Palma, met volle bepakking over de bergen (2400 meter!), gekampeerd (al dan niet wild) en wat pensionnetjes gedaan.
De vuurtorentjes in het zwarte zuiden staan er nog, Laureline!

Oh, en de toeristenenclave op Tenerife is een belevenis. Wat een volk! Gelukkig waren we daar maar eventjes.
O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijk :Y
pi_91576225
Maar wat moest je eigenlijk op Tenerife? Vlogen jullie niet rechtstreeks?
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:50:26 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91576833
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, wat leuk! En je vacantie klinkt heerlijk :Y
Zo schattig hoe jij consequent vacantie typt! O+.

Ik ga ws morgen al naar het noorden, want vrijdag komen hier 12000 studenten de boel onveilig maken en daar wil ik niet middenin zitten :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91577232
O, hier? In onze :P buurt? 't Is wel weer duidelijk dat ik me weinig in de rest van de wereld heb verdiept de laatste tijd :+
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:02:42 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91577607
quote:
5s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef Laureline het volgende:
O, hier? In onze :P buurt? 't Is wel weer duidelijk dat ik me weinig in de rest van de wereld heb verdiept de laatste tijd :+
Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdag :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:07:05 #263
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91577855
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Op het Malieveld ja, maar ik ben vooral bang dat de treinen bomvol zitten vrijdag :P.
ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekken :P als je tenminste niet wacht tot de demonstratie afgelopen is en alle studenten weer naar huis gaan!

gaan er hier eigenlijk nog mensen demonstreren?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91578488
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef Laureline het volgende:
Maar wat moest je eigenlijk op Tenerife? Vlogen jullie niet rechtstreeks?
Nee, we vlogen Ryanair, naar Tenerife Sur. In Adeje (het noordelijk deel van de toeristenenclave) een nachtje in wat een leuk appartement bleek te zijn, en dan de volgende dag met de boot (duur!) naar La Palma. De boot terug ging op een erg ongunstige tijd, toen zijn we maar gaan vliegen, naar Tenerife Norte. Nachtje in een pension in Santa Cruz, prima, en daarna drie nachten in een gribusappartement in Playa des Americas. Gelukkig hadden we een auto en is Tenerife verder best prima, dus hebben we in de gribus alleen gedouched, geslapen en eten gemaakt. En dubbel gelegen om de Engelsen die werkelijk absurde conversaties voerden op de galmende galerij (indien een galerij op kelderniveau kan liggen. In een gribus kan dat. Ons gribusappartement was een soort kelderwoning :') .)
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:16:34 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91578505
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja richting Den Haag wel waarschijnlijk ja, denk dat het wel meevalt als je uit Den Haag wilt vertrekken :P als je tenminste niet wacht tot de demonstratie afgelopen is en alle studenten weer naar huis gaan!

gaan er hier eigenlijk nog mensen demonstreren?
Maar ik weet niet of al die 12000 studenten tegelijkertijd weer naar huis gaan ;). Ik hoop voor de NS van niet :+ (al gaat een deel ook met bussen).

Ik ga zo met m'n gare kop deelnemen aan de IQ-test en hopen dat ik niet lager scoor dan m'n neefje van bijna 15 dat VMBO-T doet :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 januari 2011 @ 20:35:28 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91579918
Pfoe! Zwaar weer!

Tof Merel! *O*

Lijstje
O: krentenbol
T: -
L: belegde Italiaanse bol van Bakker Bart (kaas, salami, paprika, berg groen)
T: paar marshmellows
T: 1 kleine bth pindakaas
S: RPM
D: maaltijdsalade italiaanse kip
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91580665
Meehhhh ik kan dus echt niet zonder mijn neusspray }:| Mijn hoofd doet zo'n zeer :'(
En alweer zelf schuld, hij raakte vier weken geleden op en ik heb geen nieuwe aangevraagd bij de apotheek. Morgen maar doen, en dan vrijdag ophalen.

Ik zit er aan te denken om me te laten opereren als dat kan, maar het lijkt me zo akelig :@ Meterslange watten die ze dan uit je neus trekken *ril*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91580873
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom even een lijstje dumpen w/

O: kommetje brinta
T: boterham pindakaas, cafe choco
L: 2 boterhammen hummus
T: 2 plakken ontbijtkoek (was de rest van mijn eigen eten vergeten, kreeg dit van een collega)
T: 2 kommen kippensoep (net op)
D: om een uur of half negen: hamburgertje met ui, aardappeltjes en broccoli
Geen zin mee om te koken, dus twee boterhammen met salami moeten het doen. Ik weet het van tevoren, maar het werkritme van Mr GB in de maanden januari, februari en maart is gewoon kut :r ;(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91581221
Lijst:
O: twee crackers met kaas :9
T: Snee volkoren met pindakaas
L: Twee sneetjes volkoren met pindakaas
T: Appel
T: Cup a soup broccoli
T: Mini toblerone
D: Linzensoep met 2 pannenkoeken
T: Vier Daimpjes

En nog 2 paracetamol, maar die had ik evengoed in m'n neus kunnen stoppen :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91581223
Hmmm ik zie een sollicitatie waar ik op reageerde en ik 'nog maar even moest wachten' twee weken geleden, herplaatst op nuwerk. Geen goed gevoel.
pi_91582496
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Waren geen foto's maar een filmpje :P Ik PM je nog wel even!

Aurum, ga je het gesprek nu op een andere dag plannen? Spannend! :)

En ik weet niet of ik het als een date moet beschouwen, maar we gaan in ieder geval wat drinken 8-)
ik heb ze voorkeurdagen gemaild voor volgende week en mijn mobiel nr. Dus ik denk dat ik morgen of overmorgen wel wat hoor :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:09:38 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91582673
Oh, ik ben bereslecht in syllogismen :')

* Viking84 op oefenlijstje zet.

Gelukkig bakt Nachtwacht dan weer niks van anagrammen! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91583067
mijn biefstuk is een smaakloze 1/4 kip van la place geworden. Hij smaakte nergens naar -O-

/sad
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:22:45 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91583735
Dude, Black Venus is deprimerend ende shockerend -O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91583778
Mariabeeb, heb jij toevallig ergens wat tips voor phonology boeken (en dan niet die van Van Gussenhoven, want die heb ik al én dat was m'n docent :') ) :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')