quote:Twitter= ik moet plassen. Facebook= ik heb geplast. 4square= hier plas ik. Youtube= bekijk deze plas! LinkedIn= ik kan heel goed plassen.
Hyves=Hier pistte ik 5jr geleden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
zie het filmpje hier:quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:10 schreef Perruche het volgende:
Progje wat is dat Kinect?
Je lijstje is best goed afhankelijk van je D
ik weet mijn icq nummer nog steeds uit mijn hoofdquote:
Doe ik ook niet maar het ligt hier op het werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Perruche het volgende:
Sharana, als je het nou gewoon niet koopt is het er een stuk makkelijker vanaf blijven
Daarnaast, heb ik gemerkt - als je ene paar dagen doorzet en het niet eet, heb je er ook minder trek in. Ik at "vroeger" altijd na de lunch wat zoets () en toen ik ermee stopte had ik de eerste week echt verschrikkelijke cravings. Nu (1,5 week later) bijna niet meer
. Wat mij hielp was tandenpoetsen na de lunch, dat neemt de trek best wel weg
quote:
Oh nu ben ik benieuwd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben bezig met een ongelooflijke kookfaal, die ik hier maar niet post vanwege herkenbaarheid.
je hebt 2 rode pepertjes gebruikt in plaats van 2 paprika's?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben bezig met een ongelooflijke kookfaal, die ik hier maar niet post vanwege herkenbaarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |