Mijn man mailt net (over Srpski):quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef V1z0R het volgende:
Srpski heb ik gezien maar die viel reuze mee
quote:Hmmm, doet me niet zoveel.
Vind waargebeurde films of films gebaseerd op waargebeurde dingen vaak veel vervelender om te kijken.
Zoals Men behind the sun.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maria!
![]()
![]()
Die is inderdaad heel fijn
Die filmstijl vind ik sowieso erg lekker <3 Hoe kon ik Machete nou vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!!
![]()
"Machete does not text"
En het stomme is, hij snijdt nog politieke onderwerpen aan ook!
Niet gezien... Het is ook niet dat ik speciaal op dat soort films zoek hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geloof dat mn man zelf het ook wel vond meevallen. Maar die film heeft heel wat stof doen opwaaien.
Dan heb je Martyrs zeker ook gezien?
Ieeeeh de pukkelfilm!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk vond ik deze leuker dan Machete:
Planet terror!
[ afbeelding ]
Ik zei enorme pusballen!quote:
deze les nog een keer, lijkt me...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik heb voor het eerst sinds ik begonnen ben opgegeven: 3x6 en 1x15 en na de 3x6 zat ik er al helemaal doorheen, dus ik vreesde al dat het hem niet ging worden vandaag.
Balen, maar ja, erg slecht geslapen en sowieso een beetje licht in mijn hoofd. En miss heb ik ook wel iets te snel gelopen (wel weer een PR gevestigd). Ik was gewoon op.
Zal ik deze les vrijdag weer lopen of dan gewoon verder gaan met de volgende? (= 1x25)
Ja en letters bij woorden vergeten enzo. Leiden/lijden niet kunnen onderscheiden, dat soort dingen. En ik ken inderdaad iemand met dyslexie die daar in het Frans helemaal geen last van heeft. Dus vond het wel aannemelijk klinken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Want in het Engels heeft een dyslect nergens last van?.
Overigens hebben d/t-fouten niks te maken met dyslexie. Die regels zijn gewoon leerbaar. Een dyslect wisselt bijv letters om: deur - duer.
Die blijven ook tof. De speelfilm van deathnote is wel lamequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Anime <3 <3 <3
Hebben we het al eens over gehad, maar Elfenlied & Deathnote -->
partyyyyyquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
JAAAAA mn decembersalaris is errrrr!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |