SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?
En:
whaa wat goed, gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
OwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn zoiets hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoop dat het je wat helpt om minder onzeker (over jullie samen) te zijn!
Ben ik en heb ik. Hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
DaD, ben je ook lid van de mailinglist voor docenten Nederlands? Indien ja: heb jij die mail over plagiaat ook gezien?
Straks zit je elke vrije minuut links te bouwenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whooooo! Link-builder van de week, cachai! Gedeelde eerste plekOh noes, zometeen word ik nog gedreven om te proberen te bonus binnen te halen!
![]()
Ja lijkt me geen goed planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Straks zit je elke vrije minuut links te bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Heb je die gedichten ook gezien? Wat vond je ervan? Ik was echt onder de indruk. Als die jongen ze echt zelf geschreven heeft...quote:
Oeh Arie!quote:
Maar ik weet toch niet hoe hij daarover denkt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:11 schreef _aurum_ het volgende:
Merel, je bent toch bij 'm blijven slapen. Da's toch indicatie dat er iets is? Want je blijft toch niet bij 'Jan en Alleman' slapen?
Laat ik het zo zeggen: het origineel is stukken beter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Jan Smit die Everything I do zingt in DWDD. Klinkt nergens naar.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Avond!![]()
O: brinta
T: banaan, cracker hummus
L: pistoletje filet americain
T: bakje yoghurt
D: bami met garnalen, groente en woksaus
S: Bodypump![]()
En ik heb twee keer chocola afgewezen vandaag. En ik hou zo van chocolaaaTrots op mezelf
Ja, dat eerste bedacht ik me ook. Neem zo wel nog wat kwark met muesli oder so. Verder heb ik niet zoveel in huis want ik moet morgen weer boodschappen doen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zowel voor lijstje (zou misschien zelfs nog wat bij mogen?) als voor afwijzen chocola!
Oh, wat naar Razzquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had een enorme afschuwelijke nare klotedag. Zie lijst:
7:15 twee beschuiten kaas/komkommer, glas optimel
7:30 knallende enorme ruzie met man. Zo knallend dat te laat op school. Lekker met rode ogen en een snotneus 4HAVO aan het werk krijgen.
- hele dag niks door keel kunnen krijgen -
S: Rotklassen die voelen dat je een rotdag hebt en denken "AANGESCHOTEN WILD - ER OP AF" en niet bijster begripvolle collega's bij andere troubles @school.
18:00 uitgepraat met man. gelukkig.
19:00 door enorme honger en ontstress-bibber-aanval: 2 hamburgers/wittebolletjes/uien/ketchup/mayo, schep patat/appelmoes/mayo, salade rucola/honingmosterddressing/tomaten/appel/komkommer en na twee bolletjes straciatellaijs met slagroom
Ik schrok. Maar de bachelor is morgen pas toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:40 schreef Goodbye het volgende:
En bodypump was zwaar, maar zo leuk! Dus ik moet voortaan gewoon even haasten op de dinsdag in plaats van te denken "ikhebgeenzihinikplofwellekkeropdebankengathebachelorkijkennn"
Die van net5 is inderdaad op woensdag. Ik heb dat seizoen vorig jaar al online gezien en kijk nu een nieuwe. Die afleveringen worden in de USA op maandagavond uitgezonden, dus kan ik dinsdag kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik schrok. Maar de bachelor is morgen pas toch?
Je L en Tquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik ga ook weer eens een lijstje doen:
O: gekookt eitje, 1x geroosterd brood met filet A. en ui
S: stepshape/interval
L: stroopwafel
T: wodka, light chips
D: hollandse rauwkost gemengd met eetlepel light-mayo en kerrie op een naanbroodje, tezamen met gebakken biologische varkensreepjes, eetlepel pataks korma en wat griekse yoghurt wat rauwe ui en verse koriander. Toe: 50 gram citroensorbetijs met 60 gram vanille-ijs.
Ik vond jouw lijstje dan ook best mager! Meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
Die L van Co.
Ik heb de hele tijd honger. Heb al twee boterhammen met pindakaas en twee extra sinaasappels (in totaal dus vier sinaasappels gehad vandaag
) aan m'n lijstje toegevoegd.
Ja was 'ie ook, maar normaal is het wel genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vond jouw lijstje dan ook best mager! Meen ik me te herinneren.
Die collega die minder uren wilde maken, dat jij ze krijgt! Of was dat al zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel lief van je, hoor, Syrena, maar waarom duim je precies voor me?.
Oh, zo! Nou ja, er gaat er eentje gebruik maken van een 55+-regeling, en het zou niet onlogisch zijn als ik dan die uren kreeg. Maar om een beetje een fatsoenlijk inkomen te hebben moet ik er toch wel zeker 8 lesuren bij hebben, eigenlijk, en ik denk niet dat dit er zoveel zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die collega die minder uren wilde maken, dat jij ze krijgt! Of was dat al zeker?
En bij het teruglezen zag ik dat MI ook goed werknieuws had![]()
En Phaidra een nieuw project
Mmm, dan moeten we duimen dat er nog eentje weggaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, zo! Nou ja, er gaat er eentje gebruik maken van een 55+-regeling, en het zou niet onlogisch zijn als ik dan die uren kreeg. Maar om een beetje een fatsoenlijk inkomen te hebben moet ik er toch wel zeker 8 lesuren bij hebben, eigenlijk, en ik denk niet dat dit er zoveel zijn.
Fijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het laatste beetje telefoondraad heb ik net weggewerkt
Net keek ik mn huisje door en ik werd een beetje emotioneel dat ik nu zo'n fijne etage heb, in vergelijking met die veel te kleine kamer waar ik vandaan kwam![]()
Nu nog een baan en ik heb niets meer te wensen
^^ idd.quote:
Foto? Ik denk goud en inimini!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een badpak gekocht 'in the style of paris hilton', voor in het zwembad!
Nee, hij is wit. Ik wilde eigenlijk een bikini maar dat zwemt niet handig. Dus een badpak zodat ie aanblijft tijdens het zwemmen hahaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm ik ben nog niet zo beter als ik dacht. Nou ja, morgen weer vooruit.
[..]
Foto? Ik denk goud en inimini!
Oh ik geloof dat ik van dit muziekje hou ...quote:
Nee hoor. Ik ben er al vanaf 6 uur uit. En ik ben moe. Amerika was leuk,maar ik heb er wel een slaapprobleem aan over gehoudenquote:
Ik heb me verslapenquote:
Nee hoor, toen zat ik al op kantoor. In tegenstelling tot veel collega's, aangezien we gister personeelsmiddag/avond hadden denk ik dat het laat geworden is voor velen...quote:
Dat is echt heel erg rot jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Het heeft hier de afgelopen dagen trouwens flink gedooid, maar nu vriest het weer. Dat is echt een ramp. Zo glad en slipperig, bah...
Ow, enne?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
Volgens mij ben ik ontmaskerd hier door iemand IRL. Nu ben ik benieuwd hoe. Mijn beste guess is door m'n emailadres en dat ze zelf sws al fokte.........nu nog even achter háár nick zien te komen....
/sherlock
Tot 1 april, nog ruim 2 maanden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt wel goed ja
Hoe lang duurt het nog voor het afloopt?
Oeh.... Nu nog een vrouwelijk exemplaar en dan kan ik ermee gaan fokkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Co, daarnaast heb je al geregeld een link naar je site geplaatst waar je naam gewoon op staat. (en foto)
Coco! Is er weer eentje voor je! Je kunt het oude kooitje wel gebruiken...
Is wel een ander type, maar deze vind je ook vast leuk
Nou ze zei op FB conleche tegen mequote:Op woensdag 19 januari 2011 09:50 schreef Perruche het volgende:
co! Hoe ben je erachter gekomen dat je ontmaskerd bent?
hoe weet je dat het haar ontbijt is? Het is waarschijnlijk goed bedoeld, maar je doet een aanname.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Naast me schuift een best 'dik' meisje aan, met een grote gevulde koek in een zakje en red bull...en ik wil zó graag zeggen 'doe nou niet! of je nou wat steviger bent of niet, het is géén goed ontbijt...'
bah!
Ik heb die link heul niet geplaatst, maar die staat gewoon in het rijtje rechtsboven. Nu heb ik jou weer ontmaskerd als ouwe snuffelaar!quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef V1z0R het volgende:
Co, daarnaast heb je al geregeld een link naar je site geplaatst waar je naam gewoon op staat. (en foto)
Coco! Is er weer eentje voor je! Je kunt het oude kooitje wel gebruiken...
Is wel een ander type, maar deze vind je ook vast leuk
Ik las "...the mother of all cupcakes" en nu heb ik zin in cakequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
Assumption is the mother of all fuckups
ze zei het net tegen haar studiegenoot, gewoon een feit dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe weet je dat het haar ontbijt is? Het is waarschijnlijk goed bedoeld, maar je doet een aanname.
Assumption is the mother of all fuckups
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |