Je bent toe aan een vrouw!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen trouwens meerdere keren gedroomd over iemand op wie ik vroeger als bakvisje stapelverliefd was. Zo raar, ik droom bijna nooit over haar en nu meerdere keren in één week. Waarom?
Ow, dan kunnen we misschien toch nog eens samen een filmpje pakken :pquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog best mee. Sin City heb ik niet gezien, volgens mij, maar de rest staat bij mij ook aardig hoog aangeschreven. Maar ik heb het idee dat jij meer van nerd-films houdt ofzo
. En ik hecht heel veel waarde aan een goed verhaal, aan een film die me echt bijblijft. Als ik een leuke avond heb in de bioscoop, maar ik ben de film na twee dagen weer vergeten, dan noem ik het geen goede film
.
Mijn lijstje:
- Into the wild
- Sideways
- Eternal sunshine of the spotless mind (al vind ik die steeds minder worden, naarmate ik hem vaker bekijk)
- Diarios de motocycleta
- Little Children
- Pulp Fiction
- Inglourious Basterds
- Il y a longtemps que je t'aime
Arlington Road! Die is geniaal!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Mijn favo films:
• The Green Mile
• ... road (titel vergeten, over een man die vermoed dat z'n buur een terrorist is, super einde)
• Gran Torino
• Crash
• Million dollar baby
• Gattaca
• La Vita e Bella
• Ponyo
• Spirited Away
• Vicky cristina barcelona
En ik wil graag los abrazos rotos zien, en veel italiaanse films nog, en de verfilming van haruki murakami...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Arlington Road! Die is geniaal!ja die ja!! Ik had het serieus niet zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
Mijn favo films:
• The Green Mile
• ... road (titel vergeten, over een man die vermoed dat z'n buur een terrorist is, super einde)
• Gran Torino
• Crash
• Million dollar baby
• Gattaca
• La Vita e Bella
• Ponyo
• Spirited Away
• Vicky cristina barcelona
En ik wil graag los abrazos rotos zien, en veel italiaanse films nog, en de verfilming van haruki murakami...
Thankies! Ja eerder waren ze echt supersnel! Mail it iiiisquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik krijg mijn salaris ook vanuit de UK en meestal hebben ze 3 werkdagen nodig.
Ik zou dus even mailen
Ik vond die film zo goed opgebouwd. Beetje bij beetje ontvouwde zich het verhaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh wat moest ik huilen bij die film![]()
En de twee vriendinnen met wie ik erheen was ook
Dit weekend trouwens ook, de bruidegom hield een speech en zn stem brak toen ie vertelde hoeveel hij van zn kersverse vrouw hieldNou, je kon me opvegen! En de rest van de zaal ook
Ik heb de DVD's liggen, maar nog nooit tijd gevonden om ze te kijken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ook een mooie/toffe/leuke film: Volver
En ik schaam me een beetje dat ik La meglio gioventú nog nooit heb geziendie staat dus hoog op mn lijstje.
Ik vond het zo genant om te merken dat je zóveel vooroordelen hebtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond die film zo goed opgebouwd. Beetje bij beetje ontvouwde zich het verhaal.
Dat stukje waarin ze dat liedje A la claire fontaine zingen is mooi. Echt een heerlijke Franse film
.
Na het zien van Los abrazos rotos dacht ik: "Dit is naast Volver en La male educacion al de derde film van Pedro Almodovar die ik goed vind, zal de rest van z'n oeuvre ook eens bekijken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ook een mooie/toffe/leuke film: Volver
En ik schaam me een beetje dat ik La meglio gioventú nog nooit heb geziendie staat dus hoog op mn lijstje.
Clint Eastwood maakt hele goeie films. The bridge of Madison County (oid, die film met Meryl Streep waar hij in zat) was ook erg goed. En Changeling met Angelina Joliequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
La Vita é Bella heb ik hier liggen en wil ik nog zien! Heb ooit een stukje gezien en dat was![]()
Gran Torino vond ik ook goed ja! Tranen met tuitenNet als bij the Green Mile.
Pan's Labyrinth was freaky
is dat met allemaal... excrement enzo? in een klooster?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een dvd-box van Passolini liggen met 120 dagen in Sodom. Wat een verschrikkelijk ranzige film is dat. Ik heb hem niet eens afgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |