quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb die link heul niet geplaatst, maar die staat gewoon in het rijtje rechtsboven. Nu heb ik jou weer ontmaskerd als ouwe jonge snuffelaar!
Want in het Engels heeft een dyslect nergens last van?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Mijn internet was even stuk, lijkt het nu weer te doen en kan ieder moment uitvallen. Dus bijlezen wel gedaan, maar zonder layout en dat leest beroerd.
Mijn samenwerkding is af en het was zonder discussie ofzo en het is heel mooi geworden. Ik heb best het idee dat we goed samengewerkt hebben enzo
. Het is nu echt van ons samen en we konden allebei onze ideeen kwijt (en mijn argumenten waren sterk genoeg om de zijne onderuit te halen). En ik geloof dat mijn groepsgenootje dyslexie heeft. Nu snap ik dat ie liever in het Engels werkte. dt fouten in het enige stukje NL dat we hebben enzo.
Mjah, ik heb even snel tussen de middag thuis die brinta gehad (en een stukje fudge gesnackt), en daarna zit ik 4 uur op een bureaustoel. Ik had inderdaad flink honger toen ik vrij was, maar zou daarna bijna direct gaan eten bij een vriend..... domme keus om dan wel te gaan snoepen ipv een boterham pindakaasquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Perruche het volgende:
Slapen! ik heb raar gedroom over eenn of andere trein ofzo... En veel te kort geslapen, maarja.
LB, het lijkt alsof je niet zoveel heb gegeten voor O en L, ga je daarom misschien snacken?
Jaaa die heb ik toevallig van het weekend gezien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ow, heeft iemand trouwens Megamind gezien? Geweldige filmEcht heel erg leuk
![]()
Paar van mijn favorieten:quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik niet, Coco, maar volgens mij hebben wij totaal niet dezelfde filmsmaak.
Ik had ook niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden, maar lag dubbelquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik toevallig van het weekend gezien!veel leuker dan verwacht!
"We love you, Metroman!"
"And I love you, random citizen!"
Oh, dat valt nog best meequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Paar van mijn favorieten:
• Shawshank redemption
• Kill Bill 1 & 2
• Sin City
• Natural Born Killers
Sla er een aantal over, maar deze vind ik in ieder geval goed
En ik wil The Green Hornet zien
Oh die moet ik ook nog zien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ik 'm zo leuk zou vinden, maar lag dubbel
Net als bij Scott Pilgrim vs The World. Ge-ni-aal <3
The Green Milequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef V1z0R het volgende:
Alsof er ooit een film is die op kan tegen Forrest Gump
Oh wat moest ik huilen bij die filmquote:
Ik krijg mijn salaris ook vanuit de UK en meestal hebben ze 3 werkdagen nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb de 13e bericht gekregen dat ze mijn decembersalaris zsm zouden uitbetalen, want er was eerder iets fout gegaan. Maar nu heb ik nog niksIs het al te snel om er weer achteraan te mailen?
Zo van, hee goh, wanneer denk je dat ik het zou kunnen hebben, want ik had hier niet echt op gerekend zeg maar...
![]()
Niet dat ik in december zoveel gewerkt heb, maar toch he! Inkomsten zouden wel leuk zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |