abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92312013
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef bart2009 het volgende:
Republikeinse Partij Nederland

De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
* Heteroseksualiteit is normaal
* Menselijk leven is heilig
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Goed benutten capaciteiten
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten
* Tegen het koninklijk huis

De RPN is tegen het koninklijk huis omdat dan het koninklijk huis de macht binnen de RPN niet kan grijpen. We zijn voor democratie Amerikaanse stijl.

De democraten zijn in mijn ogen veel te ver gegaan en het is tijd dat de RPN toegang vind tot het kiesbestel om te repareren wat de democraten verknald hebben voor Nederland.

Persoonlijk stel ik me beschikbaar als iemand deze partij ooit wil starten tot die tijd probeer ik naar Amerika te gaan. Ik voel me niet thuis in Nederland zonder de republikeinen.
Het begint toch steeds duidelijker te worden dat TS een troll is.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92312301
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Het begint toch steeds duidelijker te worden dat TS een troll is.
Verklaar je nader. Wat bedoel je met troll?
pi_92312454
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Verklaar je nader. Wat bedoel je met troll?
:')
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92312473
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Compatibel het volgende:

[..]

:')
w/
pi_92349872
Hoezo is menselijk leven heilig, waarom mag ik mezelf niet van kant maken?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 23:04:40 #56
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_92351164
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef tjoptjop het volgende:
Mag niet van het Vliegende Spaghettimonster. :D

Je mag geen seks voor het huwelijk (alleen met kleine jongetjes, dat mag dan weer wel), geen champignons eten, geen bloedworst, je moet de Sabbat eren (da's zaterdag trouwens en niet zondag, dus alle Gristenen gaan alsnog allemaal naar de hel _O- ), je vader en moeder eren en geen beeldjes aanbidden (dus ook geen Maria-beeldjes, helaas het zit de Gristenen niet mee, de Heere is niet zo blij met jullie :P ), zelfmoord plegen mag ook niet en abortus ook niet.

Behalve seks met kleine jongetjes mag je dus niet veel van dit Spaghettimonster. :o
pi_92351240
Wat heb jij zitten roken?
pi_92360663
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mag niet van het Vliegende Spaghettimonster. :D

Je mag geen seks voor het huwelijk (alleen met kleine jongetjes, dat mag dan weer wel), geen champignons eten, geen bloedworst, je moet de Sabbat eren (da's zaterdag trouwens en niet zondag, dus alle Gristenen gaan alsnog allemaal naar de hel _O- ), je vader en moeder eren en geen beeldjes aanbidden (dus ook geen Maria-beeldjes, helaas het zit de Gristenen niet mee, de Heere is niet zo blij met jullie :P ), zelfmoord plegen mag ook niet en abortus ook niet.

Behalve seks met kleine jongetjes mag je dus niet veel van dit Spaghettimonster. :o
Met het Vliegende Spaghettimonster bedoel je die man op zijn 'heilige stoel'? Of gewoon de gemiddelde priester bij de katholieke kerk?

[ Bericht 0% gewijzigd door bart2009 op 05-02-2011 11:12:21 ]
pi_92360671
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef tjoptjop het volgende:
Dan vergaat de wereld in chaos, straks doet iedereen dat maar.
pi_92360707
Compatibel ik ben ook Pathos. Waarom heb je grote kritiek op mij en weiger je met mij in discussie te gaan?
pi_92360743
QUOTE"ouderejongere: Op die manier kan je Marokkanen ook de schuld geven van de opwarming van de Aarde.
voice-over: Ook dat zou mij niks verbazen. Marokkanen zorgen overal voor problemen. "QUOTE

Wat bedoel je nou met je onderschrift Compatibel? Dat begrijp ik ook niet helemaal.

En wat bedoel je met die moslima met een Friese muts?
pi_92369907
Quote uit
Zijn deze ideeen bij een politieke partij aanwezig?

QUOTE"Wat betreft migratie wil de RCP terug naar oude waarden en normen. Vol=vol mag niet meer. De asielzoekers die vervolgd worden in hun eigen land mogen nog een asielaanvraag doen."QUOTE

Vol=vol dat is misschien nog nooit in Nederland gebeurt.
Maar daarentegen zegt meneer Wilders wel op nationale TV dat Islamieten/moslims/mohammedanen (of hoe je het ook moet noemen) het land uit moeten omdat ze een halve buitenlander zijn.

Mijn excuses naar iedereen die ik met het noemen van deze verschrikkelijke CD-term heb gekwetst.
pi_92369972
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 05:53 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Dan vergaat de wereld in chaos, straks doet iedereen dat maar.
Lol, en het feit dat het verboden is zal mensen er van weerhouden :')

Maar hoezo komt er chaos als ik besluit mezelf te verhangen.
pi_92370537
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Lol, en het feit dat het verboden is zal mensen er van weerhouden :')

Maar hoezo komt er chaos als ik besluit mezelf te verhangen.
Niet als jij het alleen doet. Het is gewoon fout. Ik zie het menselijk leven als heilig, en dat mag je niet vermoorden. Je mag dat ook zelf niet doen vind ik persoonlijk.
pi_92370680
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:46 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Niet als jij het alleen doet. Het is gewoon fout. Ik zie het menselijk leven als heilig, en dat mag je niet vermoorden. Je mag dat ook zelf niet doen vind ik persoonlijk.
Ik niet, waarom wil je zo graag mijn lichaam claimen. Alleen omdat je iets "heiligs" beschouwd heb ik geen aanspraak meer op m'n eigen lichaam?
pi_92370790
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik niet, waarom wil je zo graag mijn lichaam claimen. Alleen omdat je iets "heiligs" beschouwd heb ik geen aanspraak meer op m'n eigen lichaam?
Jij hebt recht op je eigen lichaam tot de overheid anders bepaalt. Ik niet, ik hoor bij de Lutherische kerk Duitsland.
pi_92370822
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Jij hebt recht op je eigen lichaam tot de overheid anders bepaalt. Ik niet, ik hoor bij de Lutherische kerk Duitsland.
Ik erken dat recht van de overheid niet.
pi_92370835
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik erken dat recht van de overheid niet.
Dat kan natuurlijk.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:56:17 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_92370859
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef bart2009 het volgende:
Rechts Christelijke Partij

De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

De grondbeginselen zijn:
Dat is onchristelijk, want dat weerspreekt de waarheid van het christelijke geloof
quote:
Dat betekend het afschaffen van Vrijheid van meningsuiting want het is altijd aanstootgevend te noemen
quote:
Beetje overbodig artikel
quote:
Betwijfelt iemand dat dan, of bedoel je Heteroseksualiteit is de norm en daarmee homosexualteit afwijzend?
quote:
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:
* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder
quote:
quote:
nogal links standpunt
quote:
Geen koffie, thee, alcohol, tabak etc etc meer mogen gebruiken?
En als ik heroine of cocaine gebruik om mijn hoeren als stoephoer te laten werken is dat niet recreatief maar werk bedongen, is dat dan wel goed?
quote:
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_92370897
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is onchristelijk, want dat weerspreekt de waarheid van het christelijke geloof

[..]

Dat betekend het afschaffen van Vrijheid van meningsuiting want het altijd aanstootgevend te noemen

[..]

Beetje overbodig artikel

[..]

Betwijfelt iemand dat dan, of bedoel je Heteroseksualiteit is de norm en daarmee homosexualteit afwijzend?

[..]

[..]

[..]

[..]

nogal links standpunt

[..]

Geen koffie, thee, alcohol, tabak etc etc meer mogen gebruiken?
En als ik heroine of cocaine gebruik om mijn hoeren als stoephoer te laten werken is dat niet recreatief maar werk bedongen, is dat dan wel goed?

[..]

Ik bedoel te zeggen dat als ik de RPN opricht dat ik die punten ga verdedigen. Maar de dingen die jij noemt zouden de grondbeginselen zijn.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:59:44 #71
45206 Pietverdriet
pi_92370949
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen dat als ik de RPN opricht dat ik die punten ga verdedigen. Maar de dingen die jij noemt zouden de grondbeginselen zijn.
?????
pi_92370970
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

?????
Wat snap je niet?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 15:12:26 #73
45206 Pietverdriet
pi_92371332
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Wat snap je niet?
Je stelt een partijprogramma op, daar stel ik vragen over. Het antwoord dat je geeft past daar geheel niet bij.
Of wil je het niet over je partijprogramma hebben?
pi_92371536
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je stelt een partijprogramma op, daar stel ik vragen over. Het antwoord dat je geeft past daar geheel niet bij.
Of wil je het niet over je partijprogramma hebben?
In mijn eerste topic vroeg ik mij af of de ideeen die ik opperde aanwezig waren bij een partij. Conclusie Nee

Toen heb ik een idee opgesteld voor een naam en grondbeginselen.van een hypothetische partij.

Inmiddels zie ik er geen heil meer in zelf te beginnen zonder een proffesioneel iemand. Ik laat het zo en wil je er aan herinneren dat ik geen partijprogramma heb opgesteld maar alleen ideeen heb geventileerd voor een hypothetische partij.

Ik wil het dus niet over mijn ideen meer hebben. Dit topic mag van mij op slot.
pi_92372124
De RCP is dus doodgeboren? Of is dit abortus?
pi_92380228
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:
De RCP is dus doodgeboren? Of is dit abortus?
Hij heeft er nog niet ingezeten. Ik heb een knipoog gegeven.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:27:27 #77
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_92380307
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:21 schreef bart2009 het volgende:

[..]

In mijn eerste topic vroeg ik mij af of de ideeen die ik opperde aanwezig waren bij een partij. Conclusie Nee

Toen heb ik een idee opgesteld voor een naam en grondbeginselen.van een hypothetische partij.

Inmiddels zie ik er geen heil meer in zelf te beginnen zonder een proffesioneel iemand. Ik laat het zo en wil je er aan herinneren dat ik geen partijprogramma heb opgesteld maar alleen ideeen heb geventileerd voor een hypothetische partij.

Jawel, je past uitstekend bij de ChristenUnie. Dat is je al 20x verteld, maar je wil het niet horen.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:36:10 #78
45206 Pietverdriet
pi_92380689
quote:

[..]

Je zit snikkend in een hoekje en roept om je moesje?
Jeez, als dit soort dingen roept moet je ook tegen kritiek kunnen en je standpunten verdedigen.
pi_92623866
Om even terug te komen op het ideeen topic.

Als aanvulling op het "Gedoogde drugs BTW tarief van 40 %":
*O* De inkomsten daaruit kan je leuk investeren in politieagenten. *O*
pi_92624388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 05:42 schreef bart2009 het volgende:
Om even terug te komen op het ideeen topic.

Als aanvulling op het "Gedoogde drugs BTW tarief van 40 %":
*O* De inkomsten daaruit kan je leuk investeren in politieagenten. *O*
Je ging toch weg?
pi_92628085
quote:

[..]

Ik sta hier nog steeds bij, maar ga niet meer naar America.
En dat Nederland dan van de 40% BTW op softdrugs mooi kan investeren in politieagenten om het recreatief drugsgebruik terug te dringen wilde ik nog even toevoegen. w/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 10:49:52 #82
45206 Pietverdriet
pi_92628158
Typisch een Gristen, lopen miepen over moraal maar wel willen verdienen aan drugs.
pi_92628223
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Typisch een Gristen, lopen miepen over moraal maar wel willen verdienen aan drugs.
Ik ben van mening dat als je drugs belast, de drugsverkoop naar beneden gaat.
pi_92628261
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom gaan drugs en 'moraal' niet samen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:09:43 #85
45206 Pietverdriet
pi_92628807
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:52 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Waarom gaan drugs en 'moraal' niet samen?
Moraal is voor anderen willen bepalen wat goed en slecht is. TS zegt in OP dat hij tegen recreatief drugsgebruik is, maar wil er wel aan verdienen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:11:19 #86
45206 Pietverdriet
pi_92628878
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat als je drugs belast, de drugsverkoop naar beneden gaat.
Nee, dat ben je niet want je wilt de BTW verhogen om meer geld binnen te halen, als de verkoop zou sterk dalen gaan de BTW inkomsten omlaag
pi_92629037
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Moraal is voor anderen willen bepalen wat goed en slecht is. TS zegt in OP dat hij tegen recreatief drugsgebruik is, maar wil er wel aan verdienen.
Ach een beetje ontmoedigingsbeleid is toch niet meteen hypocriet. Wat maakt hem in die zin typisch een Gristen?
pi_92629944
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, dat ben je niet want je wilt de BTW verhogen om meer geld binnen te halen, als de verkoop zou sterk dalen gaan de BTW inkomsten omlaag
BTW 40% invoeren. Verkoop softdrugs omlaag.(tegenrecreatief drugsgebruik). --> inkomsten BTW gebruiken voor politie. --> Burgemeester weerbaarder tegen tegenstanders van recreatief drugsgebruik. --> BTW percentage handhaafbaar.

Verdere stappen tegen recreatief drugsgebruik kunnen dan later genomen worden. w/
pi_92632219
Een soort van osf.nl afkijken dus.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:01:05 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_92635511
Dit:

quote:
en dit:

quote:
Sluit elkaar al uit, dus deze partij is bij voorbaat kansloos.
pi_92637548
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef bart2009 het volgende:

[..]

BTW 40% invoeren. Verkoop softdrugs omlaag.(tegenrecreatief drugsgebruik). --> inkomsten BTW gebruiken voor politie. --> Burgemeester weerbaarder tegen tegenstanders van recreatief drugsgebruik. --> BTW percentage handhaafbaar.

Verdere stappen tegen recreatief drugsgebruik kunnen dan later genomen worden. w/
Waarom een hoog BTW-tarief en niet gewoon via accijnzen? Daarnaast, als je het legaliseert (wat toch wel nodig is voor je er BTW over kan gaan heffen) dan vervalt ook het extra risico dat softdrugshandelaren en -producenten hebben. Dat risico (om opgepakt te worden en dat hun voorraad in beslag wordt genomen) zit nu bij de prijs ingerekend, als je het legaliseert is de kans dus aanwezig dat ondanks de BTW-verhoging de consumentenprijs lager is dan dat ie nu is. Dus of de verkoop van softdrug omlaag zal gaan hierdoor betwijfel ik ten sterkste, ik verwacht eerder het tegenovergestelde.
pi_92641168
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit:

[..]

en dit:

[..]

Sluit elkaar al uit, dus deze partij is bij voorbaat kansloos.
Kan je een voorbeeld geven van wat elkaar uitsluit?
pi_92641350
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:45 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Waarom een hoog BTW-tarief en niet gewoon via accijnzen? Daarnaast, als je het legaliseert (wat toch wel nodig is voor je er BTW over kan gaan heffen) dan vervalt ook het extra risico dat softdrugshandelaren en -producenten hebben. Dat risico (om opgepakt te worden en dat hun voorraad in beslag wordt genomen) zit nu bij de prijs ingerekend, als je het legaliseert is de kans dus aanwezig dat ondanks de BTW-verhoging de consumentenprijs lager is dan dat ie nu is. Dus of de verkoop van softdrug omlaag zal gaan hierdoor betwijfel ik ten sterkste, ik verwacht eerder het tegenovergestelde.
Je kan toch een marge BTW heffen ipv legaliseren wat zeer schadelijk is voor de maatschappij? w/

Dan beschouw je het als marge goed.
pi_92641991
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:07 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Je kan toch een marge BTW heffen ipv legaliseren wat zeer schadelijk is voor de maatschappij? w/

Dan beschouw je het als marge goed.
Hoe wil je BTW heffen over een illegaal product? Wat mij betreft zijn er twee opties: maak het legaal en hef er dan ook gewoon BTW (en eventueel accijnzen) over, of maak het illegaal en gedoog het niet meer. Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar het eerste, al gebruik ik (op alcohol na) geen drugs :)
pi_92642356
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:21 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoe wil je BTW heffen over een illegaal product? Wat mij betreft zijn er twee opties: maak het legaal en hef er dan ook gewoon BTW (en eventueel accijnzen) over, of maak het illegaal en gedoog het niet meer. Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar het eerste, al gebruik ik (op alcohol na) geen drugs :)
Dan beschouw je het als een marge goed en hef je BTW à 40 %. Waarom zou dat niet kunnen?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:38:25 #96
45206 Pietverdriet
pi_92642793
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Dan beschouw je het als een marge goed en hef je BTW à 40 %. Waarom zou dat niet kunnen?
Wat vind je van Alcohol dan?
pi_92643798
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:29 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Dat kan, maar daarmee geef je wel aan dat het eigenlijk gewoon een legaal product is.
pi_92647999
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat vind je van Alcohol dan?
Alcohol moet ook gedestimuleert worden, maar ik vind de huidige situatie acceptabel. In Duitsland zie ik graag de alcoholverkoop in tankstations verdwijnen.
pi_92648037
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat kan, maar daarmee geef je wel aan dat het eigenlijk gewoon een legaal product is.
Hiermee geef ik aan dat het belast moet worden.
pi_92815698
Nu ik een beetje over dit ding nagedacht heb lijkt het me toch niet de ideale partij. America is ook niet alles. (Geweren en zo.... Ghetto.....)

Ik vind de Groene Democraten beter:

De grondbeginselen zijn:
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten
* In harmonie leven met dieren en planten, waarbij dieren en planten ondergeschikt zijn aan de mens.

Persoonlijk stel ik me beschikbaar als iemand deze partij ooit wil starten. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')