abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91535331
Even een paar dingen:

* Heteroseksualiteit is normaal

Tuurlijk is dit zo (90% van de bevolking is immers heteroseksueel) maar wat is het nut hiervan als een standpunt? Temeer omdat je zegt dat je verder geen discriminerende bedoelingen hebt tov homo's. Vrij nutteloos standpunt dus.

* Menselijk leven is heilig

Je abortus standpunten zijn te begrijpen, maar bij euthanasie maak je imo een grote denkfout. Je zegt dat er manieren zijn om het lijden tot je sterven dragelijk te maken, geloof mij ik weet uit eigen ervaring dat dit in enkele gevallen echt niet zo werkt.

Verder zou ik nooit van mijn leven op een partij als deze stemmen, maar daar gaat het hier niet om ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Schnappieter op 18-01-2011 21:25:56 ]
pi_91535698
Het is heteroseksualiteit, gewoon aan elkaar dus. Nog even zo door gaan en ik zal een melding moeten maken bij SOS.

Het is echt van de zotte TS, dat je nu nog niet kunt beargumenteren waarom bepaalde zaken verboden moeten worden, behalve dan omdat jij daar aanstoot aanneemt. Echt rechts zijn je standpunten nu ook niet echt, alleen confessioneel. Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar feitelijk verschilt dit allemaal niet veel van de Christenunie. Ten slotte kom je ook niet echt ver met jou idee over 'aanstootgevend' gedrag. Je zult je toch ergens op moeten gaan baseren: waarom moet de samenleving ingericht worden op de door jou omschreven manier?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_91551528
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef fokthesystem het volgende:
Op herhaling dan maar:

Op dinsdag 18 januari 2011 14:23 schreef bart2009 het volgende:

Ik wil dit zeggen.
"Ik impliceer dat heteroseksualiteit normaal is en dat andere seksualiteiten afwijkend van normaal zijn. Ik vind dat man bij een vrouw hoort."

==================================================================
Mijn vermoeden bevestig je, de vraag beantwoord je niet, althans, wat zijn de gevolgen voor niet-heteroseksuelen, welke? ben je bijv. tegen homo/lesbo leraar op een C school?
Iedereen heeft immers gelijke rechten en een plek in de maatschappij?

Niet dat ik nu inhoudelijke antwoorden verwacht...
De gevolgen voor niet-heteroseksuelen zijn dat ze moeten aanvaarden dat ik heteroseksualiteit normaal vind.
pi_91551576
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:14 schreef twaalf het volgende:

[..]

Waarom zie je mensen als hulpmiddelen om een hogere welvaart te krijgen? Mensen zijn allemaal individuen en zouden dus op zich vrij moeten zijn.
Het streven naar een mooie en leuke samenleving gaat makkelijker bij een grotere welvaart. Kunnen we weer investeren in cultuur en zo.
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:56:20 #30
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91551602
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:53 schreef bart2009 het volgende:

[..]

De gevolgen voor niet-heteroseksuelen zijn dat ze moeten aanvaarden dat ik heteroseksualiteit normaal vind.
Zelfs homosexuelen vinden hetrosexualiteit normaal. :O Al is je streven overbodig en allang bereik. Hetrosexualiteit is algemeen aanvaard.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91551799
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:53 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Je haalt er een verkeerde conclusie uit...

[..]

Het is geen grondbeginsel, slechts een daad die je uitvoert. Maar nee, het is onmogelijk om alle inkomens duurzaam gelijk te krijgen.

[..]

Wel ongewenst maar als iets ongewenst is, hoef je je het nog niet te verbieden.
Zie daar overigens de logica van gelovigen: Verbied een ander wat je zelf niet wenst.

[..]

Op het moment dat die gedoogde drugsverkoop niet meer gedoogd wordt, maar legaal is, is er geen sprake meer van criminelen.
Atheisten vinden heteroseksualiteit ook normaal. Dat is toch prima, daar staat de RCP ook voor.

Het streven moet niet zijn zo gelijk mogelijke inkomens, ook al is dat onmogelijk.

De gevolgen van koffieshops passen niet in het beeld van een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

Als je alle criminele activiteiten legaliseerd is er geen criminaliteit meer volgens de wet, maar de maatschappij word er niet mooi van.
pi_91551890
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Compatibel het volgende:
Het is heteroseksualiteit, gewoon aan elkaar dus. Nog even zo door gaan en ik zal een melding moeten maken bij SOS.

Het is echt van de zotte TS, dat je nu nog niet kunt beargumenteren waarom bepaalde zaken verboden moeten worden, behalve dan omdat jij daar aanstoot aanneemt. Echt rechts zijn je standpunten nu ook niet echt, alleen confessioneel. Ik heb het al een paar keer eerder gezegd, maar feitelijk verschilt dit allemaal niet veel van de Christenunie. Ten slotte kom je ook niet echt ver met jou idee over 'aanstootgevend' gedrag. Je zult je toch ergens op moeten gaan baseren: waarom moet de samenleving ingericht worden op de door jou omschreven manier?
Omdat het dan een mooie, gezonde samenleving word waarin iedereen tot zijn volle recht komt.
pi_91551903
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:56 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Zelfs homosexuelen vinden hetrosexualiteit normaal. :O Al is je streven overbodig en allang bereik. Hetrosexualiteit is algemeen aanvaard.
Dat is mooi, ik hoop dat dat altijd zo blijft.
pi_91551933
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:22 schreef Compatibel het volgende:

Zou je ook op mijn d en t gebruik willen letten?
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:41:44 #35
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_91552763
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:04 schreef bart2009 het volgende:

De gevolgen van koffieshops passen niet in het beeld van een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

Maar hoe komen in jouw maatschappij koffieshophouders tot hun volle recht?

quote:
Als je alle criminele activiteiten legaliseerd is er geen criminaliteit meer volgens de wet, maar de maatschappij word er niet mooi van.
Bewijs dat eens?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:44:29 #36
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_91552852
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef bart2009 het volgende:

[..]

:? Natuurlijk blijft dat zo.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_91552955
Dubbeltopic, zie Zijn deze ideeen bij een politieke partij aanwezig? dat over exact hetzelfde gaat.

Slotje.
pi_91557193
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:09 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Het is vast niet zo dat over een aantal jaar de meerderheid homoseksueel is en dat heteroseksualiteit niet meer als normaal wordt gezien :D _O-
pi_91646538
Ik krijg de +/- 10.000 euro niet voor elkaar. Als iemand anders wil maak gerust gebruik van de partijbeginselen.
pi_92043504
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef bart2009 het volgende:
Rechts Christelijke Partij

De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Goed benutten capaciteiten
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten
Je enige controversiële punten zijn: "Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder" en "Tegen recreatief drugsgebruik"

'Heteroseksualiteit is normaal' is natuurlijk voor niemand een probleem, maar ik proef dat je hier iets anders mee bedoelt. Geef duidelijk aan wat je wel en niet wilt.
pi_92049285
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

Je enige controversiële punten zijn: "Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder" en "Tegen recreatief drugsgebruik"
Ook dat zijn niet echt controversiële punten als ik naar de bestaande politieke partijen kijk.
pi_92249564
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:22 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

'Heteroseksualiteit is normaal' is natuurlijk voor niemand een probleem, maar ik proef dat je hier iets anders mee bedoelt. Geef duidelijk aan wat je wel en niet wilt.
Zijn niet alle punten bij een bepaalde partij controversieel?
pi_92249683
quote:
7s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar hoe komen in jouw maatschappij koffieshophouders tot hun volle recht?

[..]

Bewijs dat eens?
Koffieshops staan het streven van de hypothetische RCP in de weg.
pi_92261573
Waarom bestaat dit topic twee keer? En TS is overduidelijk een troll, dus ze kunnen beiden dicht.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92265347
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 07:46 schreef Compatibel het volgende:
Waarom bestaat dit topic twee keer? En TS is overduidelijk een troll, dus ze kunnen beiden dicht.
Jij lijkt sinds kort steeds meer en meer op 'the soup nazi' uit de serie Seinfeld.
Ook haal _ik_ geen getroll uit de TT, en ook andere klachten zoals jij nu hebt met bovendien de onzalige eis tot slotje zijn hier niet. Compatibel.. ja met dictatoriaal denken! :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_92265371
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Jij lijkt sinds kort steeds meer en meer op 'the soup nazi' uit de serie Seinfeld.
Ook haal _ik_ geen getroll uit de TT, en ook andere klachten zoals jij nu hebt met bovendien de onzalige eis tot slotje zijn hier niet. Compatibel.. ja met dictatoriaal denken! :)
Zelf begrijp je wel wat hier staat he?
pi_92265530
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

In zijn hoofd is het allemaal overduidelijk en logisch.
pi_92267805
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:04 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook niet. Maar ik begrijp ook niet dat als ik iets vraag niemand zich geroepen voelt dat te beantwoorden en te bediscuseren. :?
pi_92311789
Republikeinse Partij Nederland

De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Goed benutten capaciteiten
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten
* Tegen het koninklijk huis

De RPN is tegen het koninklijk huis omdat dan het koninklijk huis de macht binnen de RPN niet kan grijpen. We zijn voor democratie Amerikaanse stijl.

De democraten zijn in mijn ogen veel te ver gegaan en het is tijd dat de RPN toegang vind tot het kiesbestel om te repareren wat de democraten verknald hebben voor Nederland.

Persoonlijk stel ik me beschikbaar als iemand deze partij ooit wil starten tot die tijd probeer ik naar Amerika te gaan. Ik voel me niet thuis in Nederland zonder de republikeinen.
pi_92311862
Christus was zo links als de neten, dus het lijkt me óf rechts, óf christelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')