Ik denk dat ze daar mee bedoelen dat homo's niet normaal zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef VitaminWater het volgende:
Zijn er partijen die heteroseksualiteit niet normaal vinden dan?
Dat zou raar zijn in combinatie met dit:quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar mee bedoelen dat homo's niet normaal zijn.
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:37 schreef bart2009 het volgende:
* Menselijk leven is heilig
* Iedereen een plekje in de maatschappij
Abnormale kunnen toch ook een plekje in de maatschappij hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn in combinatie met dit:
[..]
Ja maar homo's zijn ziek en moeten genezen worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:46 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn in combinatie met dit:
[..]
Een aangeboren hersenafwijking is geen ziekte.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:47 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ja maar homo's zijn ziek en moeten genezen worden.
Daar denkt de SGP anders over.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een aangeboren hersenafwijking is geen ziekte.
Klopt, een afwijking is pas een ziekte als je er last van hebt. Homosexualiteit is daarom geen ziekte, maar wel een afwijking.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:49 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Een aangeboren hersenafwijking is geen ziekte.
Dat zijn toch ook ziektes?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zien ze autisme en ADHD dan ook als een ziekte?
Ja, het druist namelijk in tegen de scheppingsorde. En het zijn ook ziektes, natuurlijk. In zekere zin.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Zien ze autisme en ADHD dan ook als een ziekte?
Ik vind dat dat een goed iets is om na te streven. Bijvoorbeeld biseksuelen kunnen toch gewoon met iemand van het andere geslacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:42 schreef VitaminWater het volgende:
Zijn er partijen die heteroseksualiteit niet normaal vinden dan?
In iran heb je er wel last van,is het daar dan wel een ziekte?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:51 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Klopt, een afwijking is pas een ziekte als je er last van hebt. Homosexualiteit is daarom geen ziekte, maar wel een afwijking.
Nee, heteroseksualiteit is normaal en de rest is afwijkend van normaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:44 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar mee bedoelen dat homo's niet normaal zijn.
Ik bedoel niet extreem rechts.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:45 schreef TomLievense het volgende:
Snap het niet. Je wil rechts en nivilering? Zo'n partij bestaat inderdaad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |