Het begint toch steeds duidelijker te worden dat TS een troll is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:49 schreef bart2009 het volgende:
Republikeinse Partij Nederland
De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.
De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
* Heteroseksualiteit is normaal
* Menselijk leven is heilig
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Goed benutten capaciteiten
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten
* Tegen het koninklijk huis
De RPN is tegen het koninklijk huis omdat dan het koninklijk huis de macht binnen de RPN niet kan grijpen. We zijn voor democratie Amerikaanse stijl.
De democraten zijn in mijn ogen veel te ver gegaan en het is tijd dat de RPN toegang vind tot het kiesbestel om te repareren wat de democraten verknald hebben voor Nederland.
Persoonlijk stel ik me beschikbaar als iemand deze partij ooit wil starten tot die tijd probeer ik naar Amerika te gaan. Ik voel me niet thuis in Nederland zonder de republikeinen.
Verklaar je nader. Wat bedoel je met troll?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:58 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Het begint toch steeds duidelijker te worden dat TS een troll is.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:07 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Wat bedoel je met troll?
Mag niet van het Vliegende Spaghettimonster.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo is menselijk leven heilig, waarom mag ik mezelf niet van kant maken?
Met het Vliegende Spaghettimonster bedoel je die man op zijn 'heilige stoel'? Of gewoon de gemiddelde priester bij de katholieke kerk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mag niet van het Vliegende Spaghettimonster.![]()
Je mag geen seks voor het huwelijk (alleen met kleine jongetjes, dat mag dan weer wel), geen champignons eten, geen bloedworst, je moet de Sabbat eren (da's zaterdag trouwens en niet zondag, dus alle Gristenen gaan alsnog allemaal naar de hel), je vader en moeder eren en geen beeldjes aanbidden (dus ook geen Maria-beeldjes, helaas het zit de Gristenen niet mee, de Heere is niet zo blij met jullie
), zelfmoord plegen mag ook niet en abortus ook niet.
Behalve seks met kleine jongetjes mag je dus niet veel van dit Spaghettimonster.
Dan vergaat de wereld in chaos, straks doet iedereen dat maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef tjoptjop het volgende:
Hoezo is menselijk leven heilig, waarom mag ik mezelf niet van kant maken?
Lol, en het feit dat het verboden is zal mensen er van weerhoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 05:53 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Dan vergaat de wereld in chaos, straks doet iedereen dat maar.
Niet als jij het alleen doet. Het is gewoon fout. Ik zie het menselijk leven als heilig, en dat mag je niet vermoorden. Je mag dat ook zelf niet doen vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Lol, en het feit dat het verboden is zal mensen er van weerhouden
Maar hoezo komt er chaos als ik besluit mezelf te verhangen.
Ik niet, waarom wil je zo graag mijn lichaam claimen. Alleen omdat je iets "heiligs" beschouwd heb ik geen aanspraak meer op m'n eigen lichaam?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:46 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Niet als jij het alleen doet. Het is gewoon fout. Ik zie het menselijk leven als heilig, en dat mag je niet vermoorden. Je mag dat ook zelf niet doen vind ik persoonlijk.
Jij hebt recht op je eigen lichaam tot de overheid anders bepaalt. Ik niet, ik hoor bij de Lutherische kerk Duitsland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik niet, waarom wil je zo graag mijn lichaam claimen. Alleen omdat je iets "heiligs" beschouwd heb ik geen aanspraak meer op m'n eigen lichaam?
Ik erken dat recht van de overheid niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Jij hebt recht op je eigen lichaam tot de overheid anders bepaalt. Ik niet, ik hoor bij de Lutherische kerk Duitsland.
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik erken dat recht van de overheid niet.
Dat is onchristelijk, want dat weerspreekt de waarheid van het christelijke geloofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef bart2009 het volgende:
Rechts Christelijke Partij
De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.
De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
Dat betekend het afschaffen van Vrijheid van meningsuiting want het is altijd aanstootgevend te noemenquote:* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
Beetje overbodig artikelquote:* Eerbiediging van grondwet artikel 11
Betwijfelt iemand dat dan, of bedoel je Heteroseksualiteit is de norm en daarmee homosexualteit afwijzend?quote:* Heteroseksualiteit is normaal
Wat wil je hiermee zeggen?quote:* Menselijk leven is heilig
Wat wil je hiermee zeggen?quote:* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder
Wat wil je hiermee zeggen?quote:* Iedereen een plekje in de maatschappij
nogal links standpuntquote:* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
Geen koffie, thee, alcohol, tabak etc etc meer mogen gebruiken?quote:* Tegen recreatief drugsgebruik
Wat wil je hiermee zeggen?quote:* Goed benutten capaciteiten
Ik bedoel te zeggen dat als ik de RPN opricht dat ik die punten ga verdedigen. Maar de dingen die jij noemt zouden de grondbeginselen zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is onchristelijk, want dat weerspreekt de waarheid van het christelijke geloof
[..]
Dat betekend het afschaffen van Vrijheid van meningsuiting want het altijd aanstootgevend te noemen
[..]
Beetje overbodig artikel
[..]
Betwijfelt iemand dat dan, of bedoel je Heteroseksualiteit is de norm en daarmee homosexualteit afwijzend?
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
[..]
[..]
[..]
nogal links standpunt
[..]
Geen koffie, thee, alcohol, tabak etc etc meer mogen gebruiken?
En als ik heroine of cocaine gebruik om mijn hoeren als stoephoer te laten werken is dat niet recreatief maar werk bedongen, is dat dan wel goed?
[..]
?????quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat als ik de RPN opricht dat ik die punten ga verdedigen. Maar de dingen die jij noemt zouden de grondbeginselen zijn.
Je stelt een partijprogramma op, daar stel ik vragen over. Het antwoord dat je geeft past daar geheel niet bij.quote:
In mijn eerste topic vroeg ik mij af of de ideeen die ik opperde aanwezig waren bij een partij. Conclusie Neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je stelt een partijprogramma op, daar stel ik vragen over. Het antwoord dat je geeft past daar geheel niet bij.
Of wil je het niet over je partijprogramma hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |