De wie de wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de mensen die het iets interesseert
Leo B has left the building
Leo Beenhakker gok ik. Maar waar 'ie was, geen flauw idee.quote:
Hij was in de kuipquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leo Beenhakker gok ik. Maar waar 'ie was, geen flauw idee.
Voor mij in ieder geval absoluut geen naamtopics.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ver je mag gaan met TT's
Ik wist niet eens dat hij daar zatquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leo Beenhakker heeft het zinkende schip Feijenoord verlaten
welterusten wycciequote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval absoluut geen naamtopics.![]()
Nu moet ik in bed gaan liggen!
Ik had ook anale seks verwacht in de TT maar blijkbaar is dat toch een streep te ver.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
Ha, oefententamen gemaakt en maar 2 fouten.
volgens mij mag je met TT's verder gaan dan met plaatjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe ver je mag gaan met TT's
Nou, nee dusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ruil-voor-geld.dhtml
Hebben we al niet eens een tubgirl-TT gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus je mag wel tubgirl in je TT zetten maar die vervolgens niet posten?
het staat je vrij vaker langs te komenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij mag dat wel gewoon.
Ik ga slapen. Was leuk om hier weer te buurten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SC #274: Neleos drinkt een biertje met tubgirl Dankzij Nem dus
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Susan Smit is wel een mooie dame.
[..]
Dat ik het niet zou durven zeggen begrijp ik, want dat zou kunnen overkomen als jaloezie (al ben ik natuurlijk wel jaloers op die borsten, had ik de helft maar (gelijk verdeeld aan beide kanten)).
Susan Smit is wel een mooie dame. En deze dame zou er ook een heel stuk beter zien als ze haar wenkbrauwen niet tekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet toegeven, ze intrigeert me wel.
Toch maar snel naar de USA dus...![]()
Ik had deze quote gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Susan Smit is wel een mooie dame.
[..]
Dat ik het niet zou durven zeggen begrijp ik, want dat zou kunnen overkomen als jaloezie (al ben ik natuurlijk wel jaloers op die borsten, had ik de helft maar (gelijk verdeeld aan beide kanten)).
Susan Smit is wel een mooie dame. En deze dame zou er ook een heel stuk beter zien als ze haar wenkbrauwen niet tekent.
Valt met deze foto toch wel mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had deze quote gemist
Jaloezie? Nee, bedoelde meer dat het niet heel tof is om te zeggen dat iemand eruit ziet als een bouwdoos
Het ging ook om de eerste fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt met deze foto toch wel mee?
Alleen die wenkbrauwen...
Misschien iets voor de octomom ?quote:AMSTERDAM - Botoxinjecties haal je tijdens de lunch, een cup of twee erbij krijg je cadeau voor je verjaardag en die neuscorrectie kan dan ook niet achterblijven. En om geld en tijd te besparen is er nu een apparaat te koop waarmee de vrouw zelf thuis op haar gemak een vaginale vernauwing kan bewerkstelligen.
De 'operatie' duurt een half uur en kan zonder narcose worden uitgevoerd.
Bestraling met radiogolven
In Amerika zijn ze gek op plastische chirurgie en de vaginale correctie is tegenwoordig een veel uitgevoerde operatie. Het bedrijf Viveve springt hier handig op in en ontwierp een apparaat dat door middel van radiogolven de vagina vernauwt. Dus er komt geen zware operatie aan te pas. Het enige wat de patiënte hoeft te doen is haar vagina een half uur te laten bestralen met radiogolven.
Mooier geslachtsdeel
Redenen voor vrouwen om een vaginale correctie uit te laten voeren zijn om meer te genieten tijdens de seks of om hun geslachtsdeel mooier te maken. Volgens het persbericht van Viveve is gebleken dat vrouwen na een paar maanden al meer tevreden zijn over hun vagina. (WT)
1. ik kan me voorstellen dat radiogolven zorgen van een samentrekken van o.a. spierweefsel. Dan wordt het wel wat nauwer ja, maar lijkt me niet permanent (is ook niet nodig met zo'n apparaat)quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Er is helemaal geen reden meer om het over anale sex te hebben hier of in het vorige topic...
Mijn favoriete kwaliteitskrant AD heeft immers het volgende geplaatst:
quote:Misschien iets voor de octomom ?
Daar heb ik nou helemaal geen last van.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Die was verslaafd aan kinderen, las ik van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft zn voorste tanden er uit laten halen zodat er precies een kleuterlul tussen past ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ad "grafzerkmuil" v.d. Berg schijnt tegenwoordig een nieuw gebitje te hebben. En dat heeft 'ie dan helaas weer niet te danken aan een stel boze vaders.
Sterker nog, ik denk dat ze nog vastzitten in een kleuterleuterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft zn voorste tanden er uit laten halen zodat er precies een kleuterlul tussen past ?
Yes, ik ben er afgelopen mei geweest. De vlucht had ik geboekt bij Aer Lingus. Dat was vrij duur, want ik boekte pas een week of 2-3 van te voren. Ryanair vliegt vanaf Eindhoven ook die kant op, misschien is dat voor jullie handiger dan naar Schiphol gaan voor Aer Lingus.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.
Nu weet ik dat HT pas geleden nog naar Dublin was, dus misschien heeft hij een goede tip. Ik kan het Sven ook niet vragen, omdat hij het niet mag weten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijdens het typen kreeg ik al door dat het een lap tekst zou worden, maar ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijdens het typen kreeg ik al door dat het een lap tekst zou worden, maar ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn
Programma? Heb ik iets gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 23:50 schreef Nembrionic het volgende:
Over dat programma van de BBC dat ik aanraadde aan MM en co: echt te grappig. Ze worden af en toe gewoon ladderzat
deze (in vorige topic)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Programma? Heb ik iets gemist
Hello...
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik mensen zoals MM en Jojo dit aanraden?
BBC.Oz.and.Hugh.Raise.the.Bar, 4 delen. Leuke serie over 2 bekende kerels die op een roadtrip gaan om drinken te verzamelen en dat eenmalig in een kroeg te verkopen. Wie het meeste verkoopt wint. Maar de hele roadtrip wordt natuurlijk in beeld gebracht en dat is juist leuk
Aflevering 2 zijn ze in Schotland.
Nog een keer gefeliciteerd dan maar...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd voor taart
[ afbeelding ]
vandaag 12,5 jaar in dienst en vanmorgen door mn collega's verrast met slingers boven mn bureau, een bos bloemen en twee stukken (lievelings) chocolade.![]()
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een keer gefeliciteerd dan maar...![]()
Selfmade cake?
Mijn schoonzus in de USA is daar ook wel aardig in...
Er zal vast een reden voor zijn, misschien ook wel een goede, maar het komt mij niet zo goed uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef MadMaster het volgende:
HT, k*t met peren, maar die keine lettertjes zullen er waarschijnlijk niet voor niets zijn...
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Gefeliciteerd! Wanneer heb je het gesprek? En Diaan ook gefeliciteerd, natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Een nieuwe jas gekocht? Dat betekent dat je ook vijf kilo bent afgevallen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer heb je het gesprek? En Diaan ook gefeliciteerd, natuurlijk!
Ik ben vandaag finaal uit m'n jas gescheurd in de bus. Viel om door een bocht, terwijl m'n jas ergens achter vast zat. Zojuist dus maar een nieuwe jas gekocht, zooooveeeel toffer en ook nog eens voor de helft van het geld.Tentamen ging ook best wel goed, dus dit is m'n geluksdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gefeliciteerd! Mag je al vertellen waar en wanneer?
quote:
Thanksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wanneer heb je het gesprek?
Geluk bij een ongelukquote:Ik ben vandaag finaal uit m'n jas gescheurd in de bus. Viel om door een bocht, terwijl m'n jas ergens achter vast zat. Zojuist dus maar een nieuwe jas gekocht, zooooveeeel toffer en ook nog eens voor de helft van het geld.Tentamen ging ook best wel goed, dus dit is m'n geluksdag.
Ik ben niet van de partij, ben die avond een concert aan het zingen, maar veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[dienstmededeling]
OPROEP AAN ALLE DORSTIGEN en andere AKQ SC'ers!!!!!
V.w.b. de meet de 29e januari:
[...]
[einde dienstmededeling]
LB = doorgestreept...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben niet van de partij, ben die avond een concert aan het zingen, maar veel plezier alvast!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Wtf
Gesprek is in Heerenveen en blijkbaar denken ze dat ik naar een vacature solliciteer
Terwijl het een open sollicitatie is. Ik denk dat ik maar even moet bellen
Om 9u in Heerenveen staan is denk ik vrij lastig zonder auto
Ik heb even gebeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen een open sollicicitatie en een sollicitatie op een vacature?
Hup, vroeg je nest uit en daar zijn om 9 uur!!
Begint nu al met eisen stellen...
Je kan toch altijd nog afzeggen, ga gewoon die ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb even gebeldEn ga doorsturen wanneer het me beter uitkomt qua tijd, werken in Heerenveen maakt me absoluut niks uit, werk is werk
Maar wil niet solliciteren naar een vacature die mij niet past
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een nieuwe jas gekocht? Dat betekent dat je ook vijf kilo bent afgevallen!Nou, bijna weer 5, nog 1.5 kg te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra het gelukt is koop ik ook echt niet nog iets, die jas ben ik zo blij mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mij mag je ook doorstrepen.quote:
Welk belspellenverhaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Dat belspellenverhaal is echt fantastisch
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:05 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.een.be/programmas/basta/de-mol-in-het-belspel
Tof gedaan !
(geheel op zn belgisch beginnen ze wel met video 5, dus zelf even deel 1 aanklikken eerst)
...
http://www.een.be/programmas/basta/bellen-is-tellen
Is die gozer op het eind van deze video niet van beauty & the nerd ?
Sollicitatie op een vacature = gerichte sollicitatie op die vacature.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen een open sollicicitatie en een sollicitatie op een vacature?
Dat gesprek wil ik ook hebben hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch altijd nog afzeggen, ga gewoon die ervaring opdoen.
Whatever het is...
Ja, dat snap ik wel...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sollicitatie op een vacature = gerichte sollicitatie op die vacature.
Open sollicitatie = brief sturen met je CV en vragen of ze er een passende baan bij hebben. Ook voor de toekomst indien ze op dat moment geen vacatures hebben./
Vrij lastig? Volgens 9292ov kun je met het OV al om 0730 in Heerenveen zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef Etcetera het volgende:Wtf
Gesprek is in Heerenveen en blijkbaar denken ze dat ik naar een vacature solliciteer
Terwijl het een open sollicitatie is. Ik denk dat ik maar even moet bellen
Om 9u in Heerenveen staan is denk ik vrij lastig zonder auto
Daar kwam ik na dat belletje achterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vrij lastig? Volgens 9292ov kun je met het OV al om 0730 in Heerenveen zijn.
Dat valt ook wel mee maar elke dag 3 uur(minimaal/heen en terug) reizen voor een baan is wellicht wel veel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex denkt dat ik me lelijk vergis wat betreft de reistijd. Misschien ben ik naief, maar anderhalf uur is volgens mij niet zo heel raar meer tegenwoordig
Mwoah, binnen de Randstad vind ik een uur zelfs lang...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex denkt dat ik me lelijk vergis wat betreft de reistijd. Misschien ben ik naief, maar anderhalf uur is volgens mij niet zo heel raar meer tegenwoordig
Ligt er helemaal waar je werkt want de files zijn niet misquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, binnen de Randstad vind ik een uur zelfs lang...
Gillen voordat je geslagen wordt, noemen ze dat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kwam ik na dat belletje achterwist ik dat
heb nu half 10 aangegeven, dat is ook vroeg
Het gaat er natuurlijk om of het voor jou vol te houden is. Als je elke dag 1.5 uur heen en terug moet, dan is dat toch wel heel lang. 3 uur per dag reizen zou ik niet zomaar aan beginnen. Maar ik werk nu ook 10 minuten van huis en dat bevalt echt enorm goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Mjah misschien wel. Maar dan kan ik alsnog voorstellen dat mijn werkplek Groningen wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee maar elke dag 3 uur(minimaal/heen en terug) reizen voor een baan is wellicht wel veel?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kwam ik na dat belletje achterwist ik dat
heb nu half 10 aangegeven, dat is ook vroeg
Oh, als die mogelijkheid er ook is dan zou ik zeker gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah misschien wel. Maar dan kan ik alsnog voorstellen dat mijn werkplek Groningen wordt
En dit is sowieso iets wat pas van later zorg is denk ik
Ja, die jeugd van tegenwoordig....quote:
Nee ik ging er nu vanuit dat het OV beroerd zou zijn om op tijd te komen, als ik er kom te werken dan is een auto snel geregeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om of het voor jou vol te houden is. Als je elke dag 1.5 uur heen en terug moet, dan is dat toch wel heel lang. 3 uur per dag reizen zou ik niet zomaar aan beginnen. Maar ik werk nu ook 10 minuten van huis en dat bevalt echt enorm goed.Naar Nijmegen van deur tot deur ben ik ook zo 1.5 uur kwijt en dat heb ik toch ook wel volgehouden, maar leuk is anders. Sven rijdt er elke dag een uur over volgens mij en dat zou ook wel mijn max. zijn. Scheelt weer dat hij z'n baan erg leuk vindt.
En waarom zou je niet op gesprek gaan, of later? Als je daar komt te werken kun je ook niet later aankomen?
Met een beetje crea bea werk kan je van 010 naar 020 v.v. komen in ongeveer een uur reistijd rond 7.30 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gillen voordat je geslagen wordt, noemen ze dat...
Ja.....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van tegenwoordig....
Dat laatste klinkt als een fijn plan..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef iamredleader het volgende:
hallo
Zometeen nog wat papieren bij een klant afdroppen, daarna thuis douchen en naar bed
Journaal is bijna voorbij, ik ga even de deur uit!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste klinkt als een fijn plan..
Hier gaat het verder wel goed. Alleen dus heel erg moe elke dag en geen puf om dingen te ondernemen. Maar, ook erg goed, want Sven krijgt als het goed is eind februari een vast contract en dan gaan we een huisje zoeken en m'n pil wegdoen. Spannende periode!
Ach, ze kan je toch niet horen. Dat mag in dit geval toch wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, bedoelde meer dat het niet heel tof is om te zeggen dat iemand eruit ziet als een bouwdoos
Ik heb de lap tekst in Word geplakt omdat ik denk dat het in de toekomst nog wel eens nuttig kan zijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik hoopte nog op tips.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een zapperd, weet zelden wat er op tv is en blijf hangen bij de meest debiele programma's.
Gisteren o.a. Tabatha's salon makeover, Dating in the dark (of zo)
, Millionaire matchmaker
en de herhaling van The Voice of Holland.
In Amerikaanse programma's zien ze er altijd tiptop uit, allemaal van die girly-girls, heel nep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Soempie het volgende:
... in de laatste vaak heel hippe jongeren daten en in Boer Zoekt Vrouw is het allemaal wat minder gemaakt en minder hyper.
Goed album vind ik datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ook welterusten wyccie
who's next?
He?quote:
Je wilt net zo'n ketting als Mr T?quote:
quote:
Biologisch gezien is dat heel normaal. Ik snap niet waarom mensen niet durven toe te geven dat uiterlijk in eerste instantie gewoon belangrijk is...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Amerikaanse programma's zien ze er altijd tiptop uit, allemaal van die girly-girls, heel nep.
Maar gisteren verbaasde het me toen bij Dating in the Dark een heel knap (geplamuurd) meisje koos voor iemand die ze normaal gesproken in een café afgepoeierd zou hebben. Dat vond ik wel erg leuk om te zien, maar dat zegt ook wel wat over mij. Dat is namelijk net zo goed een vooroordeel van mij.![]()
Zou kunnen dat er nog een hoop vocht wordt toegevoegd aan die Honigbende in wat voor vorm dan ook, dan kom je weer wat lager uit per 100 gram bereid productquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat gisteren in een voedingswaardetabel te kijken hoeveel kcal er nou in lasagna zouden moeten zitten. Volgens de tabel ongeveer 145 kcal per 100 gram.
Kijk je op een Honigverpakking, dan is het 460 kcal per 100 gram, onbereid
Nu snap ik dat er wat variatie in kan zitten maar dit is toch wel slecht
Dat klopt wel maar er komen ook weer bladen in. Dus de informatie heb je gewoon geen zak aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er nog een hoop vocht wordt toegevoegd aan die Honigbende in wat voor vorm dan ook, dan kom je weer wat lager uit per 100 gram bereid product
Mogguh.quote:
Thx. Werkse.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval al vast slaap lekker voor straks. Ik ga maar eens onderweg
is het niet de voedingswaarde van alleen de bladen, niet de bereidde lasagna?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat gisteren in een voedingswaardetabel te kijken hoeveel kcal er nou in lasagna zouden moeten zitten. Volgens de tabel ongeveer 145 kcal per 100 gram.
Kijk je op een Honigverpakking, dan is het 460 kcal per 100 gram, onbereid
Nu snap ik dat er wat variatie in kan zitten maar dit is toch wel slecht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendinquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Nu doen ze dat richting jou...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat ik me trouwens laatst zat te bedenken...als iemand een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik komend jaar een huis ging kopen had ik diegene denk ik eerst raar aangekeken en vervolgens uitgelachen/ voor gek verklaard
Pure jaloezie natuurlijkquote:
Correct. Doe je zwembandjes maar vast om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit in het donker!zal wel een ongelooflijke bui aan komen drijven ofzo
Huh, wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Nette actie van haar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, het lijkt ook met aardige snelheid weer over te drijven.... het is inmiddels al weer een stúk lichter en over een uurtje is het geloof ik weer weg.
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, die een bus (die wegrolde toen de chauffeur buiten stond) tot stilstand heeft gebracht!
Ze is naar voren gerend en heeft weggestuurd van een blok beton waar ze op afreden () en toen is de bus stil komen te staan (ok, wel tegen een boom) zonder dat iemand gewond raakte
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Of de Nederlandse opvolger van vandaag:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ks_voor_sigaret.html
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?
Proest...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.
Daarvoor mag je denk ik wel in dr kont.
Ik weet wel iemand die het zaakje komt opruimen voor 2 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proest...![]()
Ik had net een slok koffie genomen en dat zit nu deels op het beeldscherm...
Doekje...
We hebben hier altijd een Limburgse dame die 2 keer per jaar de PC, monitor, muis en toetsenbord komt schoonmaken. Als je die hoort qua stem, dan denk je dat ze het voor niets doet (en dan heb ik het niet over het schoonmaken van de apparatuur)...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het zaakje komt opruimen voor 2 sigaretten.
De schoonmaakster van mijn legeringskamer had zo'n accent. Was lekker wakker worden als zij voorzichtig vroeg of ik al wakker was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben hier altijd een Limburgse dame die 2 keer per jaar de PC, monitor, muis en toetsenbord komt schoonmaken. Als je die hoort qua stem, dan denk je dat ze het voor niets doet (en dan heb ik het niet over het schoonmaken van de apparatuur)...
Gjoedemorregje chhhhheren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De schoonmaakster van mijn legeringskamer had zo'n accent. Was lekker wakker worden als zij voorzichtig vroeg of ik al wakker was.O, ben jij d'r zo één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen gooien in je slaap. Je mag de 29e op het dakterras slapen...
Zodat de postbode en je buren die vroeg naar hun werk gaan straks al je terrasmeubilair naar hun hoofd krijgen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij d'r zo één?
vertel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendin
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij d'r zo één?
Postbode komt niet op zondag en de buren gaan die dag ook niet naar het werk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zodat de postbode en je buren die vroeg naar hun werk gaan straks al je terrasmeubilair naar hun hoofd krijgen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De buitenkant van mijn flat wordt gerenoveerd. Dat is op zich prima, maar ze hebben me nu de afgelopen week al wakker gemaakt met het geluid van hamers, slijptollen, cirkelzagen en ander herriemakend gereedschap. Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
My thoughts (and experience) exactlyquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier ook laatst, beginnen ze om 06:30 en dan stoppen ze er mee om 14:30. Begin dan gewoon wat later...
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De buitenkant van mijn flat wordt gerenoveerd. Dat is op zich prima, maar ze hebben me nu de afgelopen week al wakker gemaakt met het geluid van hamers, slijptollen, cirkelzagen en ander herriemakend gereedschap. Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
Nee dus en terecht...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik best, maar de dingen die ik nog moet doen kunnen niet deze week omdat daarvoor eerst een afspraak met een docent nodig is. Vanaf maandag kan ik dus weer nuttig bezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.
Een opmerking dat je te laat met je portfolio begonnen bent komt dus te laat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Uit Heerenveen mail gekregen met link naar vacature en dat ik even moest kijken of het iets voor me wasJa als ik dat dacht dan had ik er wel op gesolliciteerd lijkt me
Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen. Werd ik net wéér gebeld, dat ze graag een portfolio willen zien. Nu was ik die al in elkaar aan het zetten maar daar ga ik nu maar even wat vaart achter zetten
Ik probeer het nog maar weer eens, waar heb je dan wel op gesollicteerd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Uit Heerenveen mail gekregen met link naar vacature en dat ik even moest kijken of het iets voor me wasJa als ik dat dacht dan had ik er wel op gesolliciteerd lijkt me
Maak gewoon wat dummy werk en stop dat er ook in.quote:Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen. Werd ik net wéér gebeld, dat ze graag een portfolio willen zien. Nu was ik die al in elkaar aan het zetten maar daar ga ik nu maar even wat vaart achter zetten
1. Geef een ander de schuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil ik best, maar de dingen die ik nog moet doen kunnen niet deze week omdat daarvoor eerst een afspraak met een docent nodig is. Vanaf maandag kan ik dus weer nuttig bezig
Nah ik had na mijn sollicitatie naar die vacature al besloten dat ik een portfolio moet hebben, ze zijn alleen wat sneller dan ik gedacht hadquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een opmerking dat je te laat met je portfolio begonnen bent komt dus te laat.
Aanknopingspunt zie ik zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer het nog maar weer eens, waar heb je dan wel op gesollicteerd?
Dat het een open sollictitatie was, weet ik (en ik weet ook wat dat is), maar kennelijk heb je een aanknopingspunt bij dat bedrijf gevonden waardoor je een open sollictitatie hebt gegaan.
Dat zij ze je vervolgens op een openstaande vacature wijzen, lijkt me dan niet meer dan normaal...
Heb al wat ideeen, nu nog uitwerkenquote:Maak gewoon wat dummy werk en stop dat er ook in.
Kunnen ze zien wat je stijl is en je ideeën...
Dat ik vertraging heb is compleet mijn eigen schuld. Maar om die vertraging in te lopen heb ik wel degelijk een afspraak met een docent nodig en die staat op maandag om 10:30 gepland. Je mag me geloven of niet, dat maakt me verder niet uit. En die eerdere opmerking was meer als grap bedoeld dan als serieuze klachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Geef een ander de schuld
2. Kan dat niet, gebruik dan een kutsmoesje...
Kom op, Tim...
Maak een mock-up voor een nieuwe versie van de website van dat bedrijfquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb al wat ideeen, nu nog uitwerken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ik vertraging heb is compleet mijn eigen schuld. Maar om die vertraging in te lopen heb ik wel degelijk een afspraak met een docent nodig en die staat op maandag om 10:30 gepland. Je mag me geloven of niet, dat maakt me verder niet uit. En die eerdere opmerking was meer als grap bedoeld dan als serieuze klacht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maak een mock-up voor een nieuwe versie van de website van dat bedrijf
Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:Als ik wist welk bedrijf het was zou ik dat nog wel willen proberen ook
maar het is via een tussenpersoon en er staat geen naam in de vacature
Is de locatie van een webmeesteres dan gebonden aan de vestigingsplaats van een gebruiker? Ik dacht altijd dat het voordeel van internet was dat je overal kunt werken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat die niet in Groningen zit
Nee, die job is inmiddels vergeven en dat is in eigen beheer, niets uitbesteed...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?
06:30 noem ik geen uitslapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.
Niet AKG ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op Discovery. How it's made: de AKQ Headphones!
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.quote:
Die lijkt er wel erg veel op. Of ik heb een nieuwe tv nodig of ik een bril.quote:
Ik heb ook zitten kijken en het was inderdaad AKGquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaanquote:
Is dat een vrouwen kwaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaan
Dat heeft mijn telefoon ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.quote:
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.
Heeft geen zin meer. Ik ben schiet doof.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede koptelefoon? Moet samen kunnen gaan met Vista. Die we nu hebben, doet dat niet. En Peaceman wil dat graag als cadeau voor zn verjaardag. Ben me dus alvast aan het oriënteren.
Waarom zou een koptelefoon niet samengaan met Vista?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede koptelefoon? Moet samen kunnen gaan met Vista. Die we nu hebben, doet dat niet. En Peaceman wil dat graag als cadeau voor zn verjaardag. Ben me dus alvast aan het oriënteren.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou een koptelefoon niet samengaan met Vista?Je sluit zo'n ding gewoon aan op de goede poort en je bent klaar
Binnen 5 seconden na elkaarquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Laat het maar aan mannen over om op technische tekortkomingen van vrouwen te springen hoor
"Wat doe je nou??"quote:
Maar werken een andere koptelefoon of externe speakers op die poort/aansluiting dan wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
het ligt niet alleen aan mij. Het lukt Peaceman ook niet. De koptelefoon deed het wel altijd totdat wij een nieuwe pc met Vista kregen. Maar het kan dus ook aan de uitgang liggen. Moet Peaceman nog maar even bekijken dan.
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel? Als het de mute is, dan...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok eerder op drivers OF dat een uitgang op mute staat
Je weet het nooit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel?
Het verneukte is dat je mixer soms niet alle kanalen laat zien. Dus die kan gemute staan, maar je ziet 'm dan niet in de mixer tot je hem toevoegdquote:Als het de mute is, dan...
De speakers doen het wel gewoon. Hoe kun je zien of een uitgang op mute staat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar werken een andere koptelefoon of externe speakers op die poort/aansluiting dan wel?
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel? Als het de mute is, dan...
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De speakers doen het wel gewoon. Hoe kun je zien of een uitgang op mute staat?
Dat is ook een mogelijkheid. Maar dan moet 'ie in de microfooningang zitten ofzo. Want als je je koptelefoon op je line out zet, zoals je speakers, dan moet je ook gewoon geluid hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.
[..]
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?
bij onze oude pc hadden we geen splitter en kon allebei tegelijk. Volgens mij hebben we nu ook een extra uitgang maar detecteert hij de koptelefoon niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.
[..]
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?
Nee hoor. Ik heb ook geen bureau... Kan ook niet. De koptelefoon die we hebben, is best een fijne. Dus als we die weer aan de praat krijgen, is het ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat Diaan nu onder d'r bureau kruipt van ellende.
Had ik de vraag maar nooit gesteld, denkt ze...
Bij je nieuwe pc kan dat niet, en je zit nu dus met je koptelefoon in de microfoon aansluiting.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bij onze oude pc hadden we geen splitter en kon allebei tegelijk. Volgens mij hebben we nu ook een extra uitgang maar detecteert hij de koptelefoon niet.
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij je nieuwe pc kan dat niet, en je zit nu dus met je koptelefoon in de microfoon aansluiting.
Haal je speakers er maar eens uit, en doe hem in die aansluiting.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?
Ik heb een quadra splitter gekocht in de USA, ideaal voor meerdere speakersets en koptelefoons...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een quadra splitter gekocht in de USA, ideaal voor meerdere speakersets en koptelefoons...
Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212
1 line out (speakers)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.![]()
Ik heb het even geprobeerd en inderdaad op de uitgang van de speakers doet ie het wel. Waarom heb je dan 3 uitgangen en ook nog een uitgang aan de voorkant als die het niet doen??![]()
Dat wordt een goedkoop cadeau![]()
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.![]()
Ik heb het even geprobeerd en inderdaad op de uitgang van de speakers doet ie het wel. Waarom heb je dan 3 uitgangen en ook nog een uitgang aan de voorkant als die het niet doen??![]()
Dat wordt een goedkoop cadeau![]()
Ziet er leuk uit, maar heb niet zo veel randapparatuur dat geluid produceert en voor MP3'tjes op mijn PC hoef ik dat niet te hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er zeer content mee.
Je bent op dreef vandaag...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.
Dat snap ik ook nog wel... maar die groene aan de voorkant doet het ook niet. Dus daarom de vraag... waarom zit die er als hij het toch niet doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.
Ook computers maken verschil input/output.
Een van de aansluitingen aan de voorkant is overigens waarschijnlijk wel voor koptelefoon... de groene.
Het kan zijn dat de computerbouwer die aansluiting die voorop zit vergeten is door te koppelen intern, of dat die mogelijkheid er intern niet is, of dat ie gewoon stuk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel... maar die groene aan de voorkant doet het ook niet. Dus daarom de vraag... waarom zit die er als hij het toch niet doet.
Maar één en ander is me een stuk duidelijker geworden. Een splitter it is.
Okay... nou ja, voorin is toch niet erg handig. Ik ga dus op zoek in huis naar die splitter, waarvan ik weet dat ie ergens moet zijn!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de computerbouwer die aansluiting die voorop zit vergeten is door te koppelen intern, of dat die mogelijkheid er intern niet is, of dat ie gewoon stuk is.
Veel plezier. Hopelijk een leuke wedstrijd met mooie uitslag voor Ajax.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Op naar het supportershome, bardienst.
Heb er zin in...
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendin
Heb jij die ook danquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.
Mijn telefoon snoozed om de 10 minutenquote:En 5 keer 5 minuten is niet genoeg snooze tijd.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee...quote:
Na 10 minuten lig ik alweer diep in slaap en dat vind ik veel vervelender wakker worden. Zeker bij de laatste 10 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee...
hij is er zelfs in het roze...
[ afbeelding ]
Clocky heet ie.
En mijn vorige wekker ging ook om de tien minuten. Weet nog niet wat ik fijner vind.
Ja, daarom twijfel ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na 10 minuten lig ik alweer diep in slaap en dat vind ik veel vervelender wakker worden. Zeker bij de laatste 10 minuten
en 'm dan wel aan iemand anders aansmerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee...
hij is er zelfs in het roze...
[ afbeelding ]
Clocky heet ie.
En mijn vorige wekker ging ook om de tien minuten. Weet nog niet wat ik fijner vind.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en 'm dan wel aan iemand anders aansmeren
Maarre, inderdaad, TM, vertel, vriendin? Wie wat waar wanneer
He Bquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef B.ertha het volgende:
Ter verdediging van Starbucks: het is alleen voor iced coffee, dus er zitten wel veel ijsblokjes in die je dan niet opdrinkt.
Maar dan nog
Of die puzzel die ontploft, zodat je 4 stukken op moet zoeken en in elkaar moet zettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.
En 5 keer 5 minuten is niet genoeg snooze tijd.
Dat had ik hier toch al min of meer gemeld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en 'm dan wel aan iemand anders aansmeren
Maarre, inderdaad, TM, vertel, vriendin? Wie wat waar wanneer
Bij deze danquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik dan blijkbaar gemistSommige dingen moet je niet te subtiel brengen hier
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik hier toch al min of meer gemeld?
Het is natuurlijk het eerste wat je ziet (duh), maar ik durf eerlijk te zeggen dat dat voor mij zeker niet belangrijk is. Oké, het werkt natuurlijk ook niet als je de ander om van te kotsen vindt, maar zo stellig als het bij zo'n datingprogramma is, vind ik toch wel triest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Biologisch gezien is dat heel normaal. Ik snap niet waarom mensen niet durven toe te geven dat uiterlijk in eerste instantie gewoon belangrijk is...
Ik snapte mijn telefoonsnooze nooit, maar nu denk ik ook dat het maar 5 keer snoozed. En die doet dat om de 9 minuten, net zoals mijn wekkerradio, die er na 1 uur snoozen mee ophoudt (alleen voor het weekend). Jij hebt zeker van de week ook het stukje over wekkers in De Pers gelezen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
Als ik zelf vrij heb denk ik dat ook altijd. Nu ik weer vroeg uit bed moet (de eerder genoemde 06:30h is voor mij dan uitslapen), denk ik hetzelfde als MM.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
Dat is wel allemaal goed nieuws! Ik hoop dat je gauw iets leuks vindt dat bij je past en waar ook een beetje uitdaging in zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen.
Oh, reken maar dat je dat wel kan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
Verquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He B
Hoe is het leven in het verre oosten?
Ik hoef alleen maar opzij te kijkenquote:
Volgens mij red jij je prima, toch?quote:
Als ik dat doe zie ik Paul de Leeuw.quote:Ik hoef alleen maar opzij te kijken
dat kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
GefeliciteerdIk kan wel om pics vragen maar die komen waarschijnlijk toch niet
Arme jijquote:
Blijkbaar beter dan jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij red jij je prima, toch?
[..]
Als ik dat doe zie ik Paul de Leeuw.
Is dat dan je eindstage en hoe lang gaat die duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Blijkbaar beter dan jij
I'll liveIk kijk uit naar mijn stage.
Ja. In principe van april tot eind september/oktober. Het is niet echt een meeloopstage, ik ga daar mijn thesis schrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat dan je eindstage en hoe lang gaat die duren?
hij ook aan Nederland, voor het verschijnen op tv.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet die man nog steeds mijn excuses aanbieden...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef MadMaster het volgende:
het project waar ik aan werkte (waar ik onlangs nopg bloemen voor kreeg) is per direct stopgezet.
Daarna ben je klaar met de studie? Wat gaat dat snel!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef B.ertha het volgende:
Ja. In principe van april tot eind september/oktober. Het is niet echt een meeloopstage, ik ga daar mijn thesis schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |