De wie de wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de mensen die het iets interesseert
Leo B has left the building
Leo Beenhakker gok ik. Maar waar 'ie was, geen flauw idee.quote:
Hij was in de kuipquote:Op maandag 17 januari 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leo Beenhakker gok ik. Maar waar 'ie was, geen flauw idee.
Voor mij in ieder geval absoluut geen naamtopics.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe ver je mag gaan met TT's
Ik wist niet eens dat hij daar zatquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leo Beenhakker heeft het zinkende schip Feijenoord verlaten
welterusten wycciequote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval absoluut geen naamtopics.![]()
Nu moet ik in bed gaan liggen!
Ik had ook anale seks verwacht in de TT maar blijkbaar is dat toch een streep te ver.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:10 schreef Soempie het volgende:
Ha, oefententamen gemaakt en maar 2 fouten.
volgens mij mag je met TT's verder gaan dan met plaatjesquote:Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe ver je mag gaan met TT's
Nou, nee dusquote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ruil-voor-geld.dhtml
Hebben we al niet eens een tubgirl-TT gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus je mag wel tubgirl in je TT zetten maar die vervolgens niet posten?
het staat je vrij vaker langs te komenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij mag dat wel gewoon.
Ik ga slapen. Was leuk om hier weer te buurten.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:14 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SC #274: Neleos drinkt een biertje met tubgirl Dankzij Nem dus
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Susan Smit is wel een mooie dame.
[..]
Dat ik het niet zou durven zeggen begrijp ik, want dat zou kunnen overkomen als jaloezie (al ben ik natuurlijk wel jaloers op die borsten, had ik de helft maar (gelijk verdeeld aan beide kanten)).
Susan Smit is wel een mooie dame. En deze dame zou er ook een heel stuk beter zien als ze haar wenkbrauwen niet tekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet toegeven, ze intrigeert me wel.
Toch maar snel naar de USA dus...![]()
Ik had deze quote gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Susan Smit is wel een mooie dame.
[..]
Dat ik het niet zou durven zeggen begrijp ik, want dat zou kunnen overkomen als jaloezie (al ben ik natuurlijk wel jaloers op die borsten, had ik de helft maar (gelijk verdeeld aan beide kanten)).
Susan Smit is wel een mooie dame. En deze dame zou er ook een heel stuk beter zien als ze haar wenkbrauwen niet tekent.
Valt met deze foto toch wel mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had deze quote gemist
Jaloezie? Nee, bedoelde meer dat het niet heel tof is om te zeggen dat iemand eruit ziet als een bouwdoos
Het ging ook om de eerste fotoquote:Op maandag 17 januari 2011 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt met deze foto toch wel mee?
Alleen die wenkbrauwen...
Misschien iets voor de octomom ?quote:AMSTERDAM - Botoxinjecties haal je tijdens de lunch, een cup of twee erbij krijg je cadeau voor je verjaardag en die neuscorrectie kan dan ook niet achterblijven. En om geld en tijd te besparen is er nu een apparaat te koop waarmee de vrouw zelf thuis op haar gemak een vaginale vernauwing kan bewerkstelligen.
De 'operatie' duurt een half uur en kan zonder narcose worden uitgevoerd.
Bestraling met radiogolven
In Amerika zijn ze gek op plastische chirurgie en de vaginale correctie is tegenwoordig een veel uitgevoerde operatie. Het bedrijf Viveve springt hier handig op in en ontwierp een apparaat dat door middel van radiogolven de vagina vernauwt. Dus er komt geen zware operatie aan te pas. Het enige wat de patiënte hoeft te doen is haar vagina een half uur te laten bestralen met radiogolven.
Mooier geslachtsdeel
Redenen voor vrouwen om een vaginale correctie uit te laten voeren zijn om meer te genieten tijdens de seks of om hun geslachtsdeel mooier te maken. Volgens het persbericht van Viveve is gebleken dat vrouwen na een paar maanden al meer tevreden zijn over hun vagina. (WT)
1. ik kan me voorstellen dat radiogolven zorgen van een samentrekken van o.a. spierweefsel. Dan wordt het wel wat nauwer ja, maar lijkt me niet permanent (is ook niet nodig met zo'n apparaat)quote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Er is helemaal geen reden meer om het over anale sex te hebben hier of in het vorige topic...
Mijn favoriete kwaliteitskrant AD heeft immers het volgende geplaatst:
quote:Misschien iets voor de octomom ?
Daar heb ik nou helemaal geen last van.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
Die was verslaafd aan kinderen, las ik van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft zn voorste tanden er uit laten halen zodat er precies een kleuterlul tussen past ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ad "grafzerkmuil" v.d. Berg schijnt tegenwoordig een nieuw gebitje te hebben. En dat heeft 'ie dan helaas weer niet te danken aan een stel boze vaders.
Sterker nog, ik denk dat ze nog vastzitten in een kleuterleuterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hij heeft zn voorste tanden er uit laten halen zodat er precies een kleuterlul tussen past ?
Yes, ik ben er afgelopen mei geweest. De vlucht had ik geboekt bij Aer Lingus. Dat was vrij duur, want ik boekte pas een week of 2-3 van te voren. Ryanair vliegt vanaf Eindhoven ook die kant op, misschien is dat voor jullie handiger dan naar Schiphol gaan voor Aer Lingus.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.
Nu weet ik dat HT pas geleden nog naar Dublin was, dus misschien heeft hij een goede tip. Ik kan het Sven ook niet vragen, omdat hij het niet mag weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |