Gillen voordat je geslagen wordt, noemen ze dat...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kwam ik na dat belletje achterwist ik dat
heb nu half 10 aangegeven, dat is ook vroeg
Het gaat er natuurlijk om of het voor jou vol te houden is. Als je elke dag 1.5 uur heen en terug moet, dan is dat toch wel heel lang. 3 uur per dag reizen zou ik niet zomaar aan beginnen. Maar ik werk nu ook 10 minuten van huis en dat bevalt echt enorm goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex denkt dat ik me lelijk vergis wat betreft de reistijd. Misschien ben ik naief, maar anderhalf uur is volgens mij niet zo heel raar meer tegenwoordig
Mjah misschien wel. Maar dan kan ik alsnog voorstellen dat mijn werkplek Groningen wordtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee maar elke dag 3 uur(minimaal/heen en terug) reizen voor een baan is wellicht wel veel?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar kwam ik na dat belletje achterwist ik dat
heb nu half 10 aangegeven, dat is ook vroeg
Oh, als die mogelijkheid er ook is dan zou ik zeker gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah misschien wel. Maar dan kan ik alsnog voorstellen dat mijn werkplek Groningen wordt
En dit is sowieso iets wat pas van later zorg is denk ik
Ja, die jeugd van tegenwoordig....quote:
Nee ik ging er nu vanuit dat het OV beroerd zou zijn om op tijd te komen, als ik er kom te werken dan is een auto snel geregeldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om of het voor jou vol te houden is. Als je elke dag 1.5 uur heen en terug moet, dan is dat toch wel heel lang. 3 uur per dag reizen zou ik niet zomaar aan beginnen. Maar ik werk nu ook 10 minuten van huis en dat bevalt echt enorm goed.Naar Nijmegen van deur tot deur ben ik ook zo 1.5 uur kwijt en dat heb ik toch ook wel volgehouden, maar leuk is anders. Sven rijdt er elke dag een uur over volgens mij en dat zou ook wel mijn max. zijn. Scheelt weer dat hij z'n baan erg leuk vindt.
En waarom zou je niet op gesprek gaan, of later? Als je daar komt te werken kun je ook niet later aankomen?
Met een beetje crea bea werk kan je van 010 naar 020 v.v. komen in ongeveer een uur reistijd rond 7.30 uur 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gillen voordat je geslagen wordt, noemen ze dat...
Ja.....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, die jeugd van tegenwoordig....
Dat laatste klinkt als een fijn plan..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef iamredleader het volgende:
hallo
Zometeen nog wat papieren bij een klant afdroppen, daarna thuis douchen en naar bed
Journaal is bijna voorbij, ik ga even de deur uit!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:14 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste klinkt als een fijn plan..
Hier gaat het verder wel goed. Alleen dus heel erg moe elke dag en geen puf om dingen te ondernemen. Maar, ook erg goed, want Sven krijgt als het goed is eind februari een vast contract en dan gaan we een huisje zoeken en m'n pil wegdoen. Spannende periode!
Ach, ze kan je toch niet horen. Dat mag in dit geval toch wel?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, bedoelde meer dat het niet heel tof is om te zeggen dat iemand eruit ziet als een bouwdoos
Ik heb de lap tekst in Word geplakt omdat ik denk dat het in de toekomst nog wel eens nuttig kan zijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijdens het typen kreeg ik al door dat het een lap tekst zou worden, maar ik had niet verwacht dat het zoveel zou zijn
En ik hoopte nog op tips.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik ben een zapperd, weet zelden wat er op tv is en blijf hangen bij de meest debiele programma's.
Gisteren o.a. Tabatha's salon makeover, Dating in the dark (of zo)
, Millionaire matchmaker
en de herhaling van The Voice of Holland.
In Amerikaanse programma's zien ze er altijd tiptop uit, allemaal van die girly-girls, heel nep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Soempie het volgende:
... in de laatste vaak heel hippe jongeren daten en in Boer Zoekt Vrouw is het allemaal wat minder gemaakt en minder hyper.
Goed album vind ik datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ook welterusten wyccie
who's next?
He?quote:
Je wilt net zo'n ketting als Mr T?quote:
quote:
Biologisch gezien is dat heel normaal. Ik snap niet waarom mensen niet durven toe te geven dat uiterlijk in eerste instantie gewoon belangrijk is...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
In Amerikaanse programma's zien ze er altijd tiptop uit, allemaal van die girly-girls, heel nep.
Maar gisteren verbaasde het me toen bij Dating in the Dark een heel knap (geplamuurd) meisje koos voor iemand die ze normaal gesproken in een café afgepoeierd zou hebben. Dat vond ik wel erg leuk om te zien, maar dat zegt ook wel wat over mij. Dat is namelijk net zo goed een vooroordeel van mij.![]()
Zou kunnen dat er nog een hoop vocht wordt toegevoegd aan die Honigbende in wat voor vorm dan ook, dan kom je weer wat lager uit per 100 gram bereid productquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat gisteren in een voedingswaardetabel te kijken hoeveel kcal er nou in lasagna zouden moeten zitten. Volgens de tabel ongeveer 145 kcal per 100 gram.
Kijk je op een Honigverpakking, dan is het 460 kcal per 100 gram, onbereid
Nu snap ik dat er wat variatie in kan zitten maar dit is toch wel slecht
Dat klopt wel maar er komen ook weer bladen in. Dus de informatie heb je gewoon geen zak aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zou kunnen dat er nog een hoop vocht wordt toegevoegd aan die Honigbende in wat voor vorm dan ook, dan kom je weer wat lager uit per 100 gram bereid product
Mogguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |