Kaartje gehad.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Kaartje nog gehad?
[..]
Zou ik zeker doen
Mag ik je wel aanraden de boel "op volgorde te lezen"?
In principe kun je ieder boek loslezen maar er zijn wat interne verhaallijnen en dat leest wel het leukst.
Zo heb je een lijn over de heksen, een lijn over de stadswacht, een lijn van Tiffany Aching, een lijn van De Dood, een lijn over Rincewind
Op Wiki kun je een mooi overzicht zien
Zelfde hier inderdaad.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:52 schreef wyccie het volgende:
Soempie, ik ben ook zo'n bankploffer.Moet eigenlijk ook wel leren, maar dat stel ik uit tot het weekend (en dan plof ik nog veel harder, helaas).
Hier ook niet aangekomenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kaartje gehad.Jij die van ons ook? Er ging nogal wat mis tijdens de stakingen, dus ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze niks ontvangen hebben.
Ook een haakpatroon wat ik verstuurd heb naar een meisje van Fok is niet aangekomen hoorde ik gister.
Ze zijn ook hilarischquote:Sven leest inderdaad volgens de wiki alles op volgorde.Hij is echt verslaafd aan de boeken en ze lezen lekker snel weg. Wel erg leuk, knus op de bank samen lezen.
Als je regelmatige werktijden hebt en goed kunt slapen, went dat wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ik er aan wen om de hele week te werken en dat ik dan vanzelf energie over houd om 's avonds en in het weekend andere dingen op te pakken.
Was er al bang voor. Zus van Sven heeft het ook niet gekregen en die woont ook in de omgeving van Rotterdam.quote:
Er is dit jaar een hoop misgegaan inderdaad. Op een bepaald moment liepen ze ook 9 dagen achterquote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Was er al bang voor. Zus van Sven heeft het ook niet gekregen en die woont ook in de omgeving van Rotterdam.Nou, volgend jaar beter.
Wellicht alleen in de Nederlandse variant, en dan heet 'ie gewoon "Schijfwereld" meen ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde laatst ook de Discworld-boeken lezen, maar die hebben ze niet eens in de bieb.
Zegt de mede-bankploffer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je regelmatige werktijden hebt en goed kunt slapen, went dat wel.
Ja, daar kwamen we inderdaad achter.quote:
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht alleen in de Nederlandse variant, en dan heet 'ie gewoon "Schijfwereld" meen ik.
Ja, maar ik heb geen regelmatige tijden en ik slaap heel kut. Zes uur per nacht is het wel zo'n beetje.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Soempie het volgende:
Zegt de mede-bankploffer.Later hoeven we 's avonds ook niet meer te leren. De periode voor de tentamens beviel dat wel heel goed, moet ik zeggen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Soempie het volgende:
We hebben nu afgesproken dat we bij elke 5 kg die we afvallen een cadeautje mogen kopen. Sven koopt dan dus een aantal van die boeken.
Weet je dat je sneller door die 38 heen bent dan je zou denken? En wel een goed systeemquote:Op maandag 17 januari 2011 21:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar kwamen we inderdaad achter.We hebben nu afgesproken dat we bij elke 5 kg die we afvallen een cadeautje mogen kopen. Sven koopt dan dus een aantal van die boeken.
Ik heb een tas gekocht.
Je mag de mijne wel lenenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.
Beter dan bij elk cadeau een kiloquote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het niet beter zijn als je bij elke 1 kg een cadeau krijgt?
Oh, die is lief.quote:
Dat is wel erg weinig. Dan vind ik het niet gek als je helemaal uitgeteld op de bank ploft na je werk.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel in het Engels lezen natuurlijk.
[..]
Ja, maar ik heb geen regelmatige tijden en ik slaap heel kut. Zes uur per nacht is het wel zo'n beetje.
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Zou het niet beter zijn als je bij elke 1 kg een cadeau krijgt?
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.
Ja, vrijdag zat ik er wel behoorlijk doorheen. Gelukkig heb ik een eigen kamer, want het is me toen de hele dag niet gelukt om minimaal 15 minuten achter elkaar wakker te blijven achter de pc. Ik zat telkens te knikkebollen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:12 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel erg weinig. Dan vind ik het niet gek als je helemaal uitgeteld op de bank ploft na je werk.
Ja, dat telt niet! Ik dagschommel ook als een gek.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Soempie het volgende:
Ik ken Sven, dan eet hij gewoon een dag wat minder. Schommelt hij steeds om hetzelfde gewicht, zodat hij een boek kan kopen.
Het is mijn tweede week hier.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Soempie het volgende:
Dat betekent dan ook dat je co-schappen sinds vandaag begonnen zijn?
10 kg in een maand.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, dat telt niet! Ik dagschommel ook als een gek.
Als jullie mijn regel overnemen, betekent het dat je na 1 maand evalueert hoeveel kg je bent afgevallen. En dan opeens 10 cadeautjes kopen!
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is mijn tweede week hier.
En omdat ik gisteren op mijn enige vrije dag meer heb geslapen dan dat ik nuttig ben geweest heb ik dus maar deze regel voor mezelf ingevoerd.
Ik weeg me als ik daar zin in hebquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Maar iedereen weet toch dat je ook niet iedere dag op de weegschaal moet gaan staan omdat dat geen secuur resultaat oplevert?
Ja, dat is prima dusquote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weeg me als ik daar zin in hebdat kan 1x per maand zijn of 1x per week
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dusDan zie je tenminste ook resultaat. Maar je gewicht hangt per dag niet alleen af van wat je de dag ervoor gegeten hebt.
Ja, dat is het mooie. M'n eerste weegmoment was 1 januari, na een enorme schransavond. De eerste 5 kg was er dan ook zo af. Hup, tas binnen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat is prima dusDan zie je tenminste ook resultaat. Maar je gewicht hangt per dag niet alleen af van wat je de dag ervoor gegeten hebt.
Je bent wel wat meer dan 3 kg kwijt [/heelflauw]quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kloptging er vorige week weer eens opstaan: hey, 3 kilo kwijt
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is het mooie. M'n eerste weegmoment was 1 januari, na een enorme schransavond. De eerste 5 kg was er dan ook zo af. Hup, tas binnen.
And proud of itquote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je bent wel wat meer dan 3 kg kwijt [/heelflauw]
Ik had gehoopt dat ik in ruil voor de reistijd toch iets meer aan kennis terug zou krijgen, maar helaas. Misschien moet ik toch iets meer pushen.quote:En hoe bevalt het?
Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik weeg me als ik daar zin in hebdat kan 1x per maand zijn of 1x per week
Je bent dan ook nog maar net begonnen. Misschien denken ze dat je eerst tijd nodig hebt om te wennen. Maar als je meer wilt leren, dan inderdaad wat meer pushen en het aangeven.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik in ruil voor de reistijd toch iets meer aan kennis terug zou krijgen, maar helaas. Misschien moet ik toch iets meer pushen.
Dat is volgens mij alleen iets voor heel nieuwsgierige mensen/ wetenschappers.quote:Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.
Dat werkt toch voor geen meterquote:Op maandag 17 januari 2011 21:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik alleen als ik die dag heel veel of juist heel weinig heb gegeten.
Oh, anders had ik je http://www.weekendjeweg.nl/ aangeraden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:30 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik wil een weekendje weg boeken, maar dat heb ik nog nooit gedaan via internet. Wat raden jullie me aan? Welke site? Ik wil graag een weekend naar Dublin.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ken een oude man die elke dag keurig in een schrift bij houdt of hij naar het toilet geweest is, of hij dan ook gepoept heeft, of het hard was of zacht, welke kleur, enz. Daarnaast noteert hij ook z'n gewicht en wat hij elke dag eet. De schommelingen vindt hij natuurlijk het meest interessant. Zo zie ik het een beetje voor me als wyccie zegt dat ze zich alleen weegt op dagen waarop ze veel of weinig heeft gegeten.
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, anders had ik je http://www.weekendjeweg.nl/ aangeraden.
Maar ik denk Easyjet of Transavia? Die hebben vaak vluchten+hotels voor heel weinig.
Misschien vindt hij het drijfvermogen wel interessant.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf
Die heeft dan vast geen plonswc of hoe die dingen ook heten
Dat klopt want ze doen maar een paar landen.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook, maar daar staat Dublin niet bij.
Nu weet ik dat HT pas geleden nog naar Dublin was, dus misschien heeft hij een goede tip. Ik kan het Sven ook niet vragen, omdat hij het niet mag weten.
Informeer er eens naar, wil jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het drijfvermogen wel interessant.
Nee, er is gewoon weinig te doen. En omdat ik er maar kort ben, wil ik zo snel mogelijk aan de slag.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:32 schreef Soempie het volgende:
Je bent dan ook nog maar net begonnen. Misschien denken ze dat je eerst tijd nodig hebt om te wennen. Maar als je meer wilt leren, dan inderdaad wat meer pushen en het aangeven.
quote:Dat is volgens mij alleen iets voor heel nieuwsgierige mensen/ wetenschappers.
Zie quote boven.quote:
Dat wordt in verpleeghuizen ook vaak bijgehouden. Vooral wanneer ze niet goed op gewicht zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik ken een oude man die elke dag keurig in een schrift bij houdt of hij naar het toilet geweest is, of hij dan ook gepoept heeft, of het hard was of zacht, welke kleur, enz. Daarnaast noteert hij ook z'n gewicht en wat hij elke dag eet.
En ook of het plakpoep is (moeilijk weg te spoelen).quote:
een diepspoelerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wtf
Die heeft dan vast geen plonswc of hoe die dingen ook heten
een vlakspoelerquote:Op maandag 17 januari 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ook of het plakpoep is (moeilijk weg te spoelen).
Hoe noemen jullie trouwens een niet-plonswc?
quote:
De expertquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Het water in het toilet is toch hopelijk wel helder? Ik kan prima in mijn plonswc zien welke kleur mijn ontlasting is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Etcetera het volgende:
En ik meen me te herinneren dat artsen vlakspoelers beter vonden omdat je dan dus je ontlasting beter kunt checken
Nee, vakkennisquote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
De expertHou jij je ontlasting ook bij?
Ik ga er deze week 1 bestellen, een diepspoeler van Sphinxquote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het gevoel dat in nieuwe huizen vooral diepspoelers aanwezig zijn.
Welke heb jij in je nieuwe huis, TM?
klinkt goed, zal eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik mensen zoals MM en Jojo dit aanraden?
BBC.Oz.and.Hugh.Raise.the.Bar, 4 delen. Leuke serie over 2 bekende kerels die op een roadtrip gaan om drinken te verzamelen en dat eenmalig in een kroeg te verkopen. Wie het meeste verkoopt wint. Maar de hele roadtrip wordt natuurlijk in beeld gebracht en dat is juist leuk
Aflevering 2 zijn ze in Schotland.
Daar ben ik wel erg nieuwsgierig naar eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik ga er eens op letten of toiletten in ziekenhuizen en andere zorginstellingen expres allemaal vlakspoelers hebben.
Structuur voel je toch meestal wel bij het persen?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:51 schreef Etcetera het volgende:
Maar structuur enzo toch minderEn wat als je je wcpapier er bovenop hebt gegooid
Mijn god wat een onderwerp
Ja, om eerder genoemde redenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
Hmm, ik ga er eens op letten of toiletten in ziekenhuizen en andere zorginstellingen expres allemaal vlakspoelers hebben.
Anale seks valt dan zeker ook af?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, om eerder genoemde redenEn nu genoeg stront op 1 avond, ander onderwerp
Waarom wil je het daar over hebbenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anale seks valt dan zeker ook af?
Ja,sorryquote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Nem, nu ik er even op zoek herinner ik me dat ik een promo ervan gezien heb. Staan ze met z'n tweeën in de pub met een streep in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |