Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:Als ik wist welk bedrijf het was zou ik dat nog wel willen proberen ook
maar het is via een tussenpersoon en er staat geen naam in de vacature
Is de locatie van een webmeesteres dan gebonden aan de vestigingsplaats van een gebruiker? Ik dacht altijd dat het voordeel van internet was dat je overal kunt werken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat die niet in Groningen zit
Nee, die job is inmiddels vergeven en dat is in eigen beheer, niets uitbesteed...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?
06:30 noem ik geen uitslapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.
Niet AKG ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op Discovery. How it's made: de AKQ Headphones!
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.quote:
Die lijkt er wel erg veel op. Of ik heb een nieuwe tv nodig of ik een bril.quote:
Ik heb ook zitten kijken en het was inderdaad AKGquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaanquote:
Is dat een vrouwen kwaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaan
Dat heeft mijn telefoon ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.quote:
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.
Heeft geen zin meer. Ik ben schiet doof.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede koptelefoon? Moet samen kunnen gaan met Vista. Die we nu hebben, doet dat niet. En Peaceman wil dat graag als cadeau voor zn verjaardag. Ben me dus alvast aan het oriënteren.
Waarom zou een koptelefoon niet samengaan met Vista?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:28 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede koptelefoon? Moet samen kunnen gaan met Vista. Die we nu hebben, doet dat niet. En Peaceman wil dat graag als cadeau voor zn verjaardag. Ben me dus alvast aan het oriënteren.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou een koptelefoon niet samengaan met Vista?Je sluit zo'n ding gewoon aan op de goede poort en je bent klaar
Binnen 5 seconden na elkaarquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Laat het maar aan mannen over om op technische tekortkomingen van vrouwen te springen hoor
"Wat doe je nou??"quote:
Maar werken een andere koptelefoon of externe speakers op die poort/aansluiting dan wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
het ligt niet alleen aan mij. Het lukt Peaceman ook niet. De koptelefoon deed het wel altijd totdat wij een nieuwe pc met Vista kregen. Maar het kan dus ook aan de uitgang liggen. Moet Peaceman nog maar even bekijken dan.
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel? Als het de mute is, dan...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik gok eerder op drivers OF dat een uitgang op mute staat
Je weet het nooit!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel?
Het verneukte is dat je mixer soms niet alle kanalen laat zien. Dus die kan gemute staan, maar je ziet 'm dan niet in de mixer tot je hem toevoegdquote:Als het de mute is, dan...
De speakers doen het wel gewoon. Hoe kun je zien of een uitgang op mute staat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar werken een andere koptelefoon of externe speakers op die poort/aansluiting dan wel?
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een af fabriek/winkel ingerichte PC doen de soundcarddrivers (al dan niet onboard) het normaliter toch wel? Als het de mute is, dan...
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De speakers doen het wel gewoon. Hoe kun je zien of een uitgang op mute staat?
Dat is ook een mogelijkheid. Maar dan moet 'ie in de microfooningang zitten ofzo. Want als je je koptelefoon op je line out zet, zoals je speakers, dan moet je ook gewoon geluid hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.
[..]
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?
bij onze oude pc hadden we geen splitter en kon allebei tegelijk. Volgens mij hebben we nu ook een extra uitgang maar detecteert hij de koptelefoon niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik gok op een soundcard met minimaal 3 aansluitingen, en een koptelefoon in de verkeerde aansluiting.
[..]
En je hebt een splitter om speakers en koptelefoon tegelijkertijd er in te doen? Of wissel je ze om?
Nee hoor. Ik heb ook geen bureau... Kan ook niet. De koptelefoon die we hebben, is best een fijne. Dus als we die weer aan de praat krijgen, is het ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk dat Diaan nu onder d'r bureau kruipt van ellende.
Had ik de vraag maar nooit gesteld, denkt ze...
Bij je nieuwe pc kan dat niet, en je zit nu dus met je koptelefoon in de microfoon aansluiting.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bij onze oude pc hadden we geen splitter en kon allebei tegelijk. Volgens mij hebben we nu ook een extra uitgang maar detecteert hij de koptelefoon niet.
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij je nieuwe pc kan dat niet, en je zit nu dus met je koptelefoon in de microfoon aansluiting.
Haal je speakers er maar eens uit, en doe hem in die aansluiting.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ga ik eens proberen. Als dat het gevalnis, hoef ik alleen een splitter te kopen?
Ik heb een quadra splitter gekocht in de USA, ideaal voor meerdere speakersets en koptelefoons...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een quadra splitter gekocht in de USA, ideaal voor meerdere speakersets en koptelefoons...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |