Thx. Werkse.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval al vast slaap lekker voor straks. Ik ga maar eens onderweg
is het niet de voedingswaarde van alleen de bladen, niet de bereidde lasagna?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat gisteren in een voedingswaardetabel te kijken hoeveel kcal er nou in lasagna zouden moeten zitten. Volgens de tabel ongeveer 145 kcal per 100 gram.
Kijk je op een Honigverpakking, dan is het 460 kcal per 100 gram, onbereid
Nu snap ik dat er wat variatie in kan zitten maar dit is toch wel slecht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendinquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Nu doen ze dat richting jou...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat ik me trouwens laatst zat te bedenken...als iemand een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik komend jaar een huis ging kopen had ik diegene denk ik eerst raar aangekeken en vervolgens uitgelachen/ voor gek verklaard
Pure jaloezie natuurlijkquote:
Correct. Doe je zwembandjes maar vast om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit in het donker!zal wel een ongelooflijke bui aan komen drijven ofzo
Huh, wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Nette actie van haar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, het lijkt ook met aardige snelheid weer over te drijven.... het is inmiddels al weer een stúk lichter en over een uurtje is het geloof ik weer weg.
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, die een bus (die wegrolde toen de chauffeur buiten stond) tot stilstand heeft gebracht!
Ze is naar voren gerend en heeft weggestuurd van een blok beton waar ze op afreden () en toen is de bus stil komen te staan (ok, wel tegen een boom) zonder dat iemand gewond raakte
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Of de Nederlandse opvolger van vandaag:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ks_voor_sigaret.html
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?
Proest...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.
Daarvoor mag je denk ik wel in dr kont.
Ik weet wel iemand die het zaakje komt opruimen voor 2 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proest...![]()
Ik had net een slok koffie genomen en dat zit nu deels op het beeldscherm...
Doekje...
We hebben hier altijd een Limburgse dame die 2 keer per jaar de PC, monitor, muis en toetsenbord komt schoonmaken. Als je die hoort qua stem, dan denk je dat ze het voor niets doet (en dan heb ik het niet over het schoonmaken van de apparatuur)...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die het zaakje komt opruimen voor 2 sigaretten.
De schoonmaakster van mijn legeringskamer had zo'n accent. Was lekker wakker worden als zij voorzichtig vroeg of ik al wakker was.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben hier altijd een Limburgse dame die 2 keer per jaar de PC, monitor, muis en toetsenbord komt schoonmaken. Als je die hoort qua stem, dan denk je dat ze het voor niets doet (en dan heb ik het niet over het schoonmaken van de apparatuur)...
Gjoedemorregje chhhhheren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De schoonmaakster van mijn legeringskamer had zo'n accent. Was lekker wakker worden als zij voorzichtig vroeg of ik al wakker was.O, ben jij d'r zo één?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dingen gooien in je slaap. Je mag de 29e op het dakterras slapen...
Zodat de postbode en je buren die vroeg naar hun werk gaan straks al je terrasmeubilair naar hun hoofd krijgen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij d'r zo één?
vertel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendin
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ben jij d'r zo één?
Postbode komt niet op zondag en de buren gaan die dag ook niet naar het werk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zodat de postbode en je buren die vroeg naar hun werk gaan straks al je terrasmeubilair naar hun hoofd krijgen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De buitenkant van mijn flat wordt gerenoveerd. Dat is op zich prima, maar ze hebben me nu de afgelopen week al wakker gemaakt met het geluid van hamers, slijptollen, cirkelzagen en ander herriemakend gereedschap. Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
My thoughts (and experience) exactlyquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier ook laatst, beginnen ze om 06:30 en dan stoppen ze er mee om 14:30. Begin dan gewoon wat later...
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De buitenkant van mijn flat wordt gerenoveerd. Dat is op zich prima, maar ze hebben me nu de afgelopen week al wakker gemaakt met het geluid van hamers, slijptollen, cirkelzagen en ander herriemakend gereedschap. Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
Nee dus en terecht...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil ik best, maar de dingen die ik nog moet doen kunnen niet deze week omdat daarvoor eerst een afspraak met een docent nodig is. Vanaf maandag kan ik dus weer nuttig bezigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.
Een opmerking dat je te laat met je portfolio begonnen bent komt dus te laat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Uit Heerenveen mail gekregen met link naar vacature en dat ik even moest kijken of het iets voor me wasJa als ik dat dacht dan had ik er wel op gesolliciteerd lijkt me
Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen. Werd ik net wéér gebeld, dat ze graag een portfolio willen zien. Nu was ik die al in elkaar aan het zetten maar daar ga ik nu maar even wat vaart achter zetten
Ik probeer het nog maar weer eens, waar heb je dan wel op gesollicteerd?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Uit Heerenveen mail gekregen met link naar vacature en dat ik even moest kijken of het iets voor me wasJa als ik dat dacht dan had ik er wel op gesolliciteerd lijkt me
Maak gewoon wat dummy werk en stop dat er ook in.quote:Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen. Werd ik net wéér gebeld, dat ze graag een portfolio willen zien. Nu was ik die al in elkaar aan het zetten maar daar ga ik nu maar even wat vaart achter zetten
1. Geef een ander de schuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil ik best, maar de dingen die ik nog moet doen kunnen niet deze week omdat daarvoor eerst een afspraak met een docent nodig is. Vanaf maandag kan ik dus weer nuttig bezig
Nah ik had na mijn sollicitatie naar die vacature al besloten dat ik een portfolio moet hebben, ze zijn alleen wat sneller dan ik gedacht hadquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een opmerking dat je te laat met je portfolio begonnen bent komt dus te laat.
Aanknopingspunt zie ik zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer het nog maar weer eens, waar heb je dan wel op gesollicteerd?
Dat het een open sollictitatie was, weet ik (en ik weet ook wat dat is), maar kennelijk heb je een aanknopingspunt bij dat bedrijf gevonden waardoor je een open sollictitatie hebt gegaan.
Dat zij ze je vervolgens op een openstaande vacature wijzen, lijkt me dan niet meer dan normaal...
Heb al wat ideeen, nu nog uitwerkenquote:Maak gewoon wat dummy werk en stop dat er ook in.
Kunnen ze zien wat je stijl is en je ideeën...
Dat ik vertraging heb is compleet mijn eigen schuld. Maar om die vertraging in te lopen heb ik wel degelijk een afspraak met een docent nodig en die staat op maandag om 10:30 gepland. Je mag me geloven of niet, dat maakt me verder niet uit. En die eerdere opmerking was meer als grap bedoeld dan als serieuze klachtquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Geef een ander de schuld
2. Kan dat niet, gebruik dan een kutsmoesje...
Kom op, Tim...
Maak een mock-up voor een nieuwe versie van de website van dat bedrijfquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb al wat ideeen, nu nog uitwerken
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ik vertraging heb is compleet mijn eigen schuld. Maar om die vertraging in te lopen heb ik wel degelijk een afspraak met een docent nodig en die staat op maandag om 10:30 gepland. Je mag me geloven of niet, dat maakt me verder niet uit. En die eerdere opmerking was meer als grap bedoeld dan als serieuze klacht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maak een mock-up voor een nieuwe versie van de website van dat bedrijf
Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:48 schreef Etcetera het volgende:Als ik wist welk bedrijf het was zou ik dat nog wel willen proberen ook
maar het is via een tussenpersoon en er staat geen naam in de vacature
Is de locatie van een webmeesteres dan gebonden aan de vestigingsplaats van een gebruiker? Ik dacht altijd dat het voordeel van internet was dat je overal kunt werken?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat die niet in Groningen zit
Nee, die job is inmiddels vergeven en dat is in eigen beheer, niets uitbesteed...quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het kan zo maar zijn dat het de vacature is voor Webmeester(es) van de website van het Whisky clubje van MM?
06:30 noem ik geen uitslapen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Luie studenten die kunnen uitslapen verspillen tijd. Tijd die ze kunnen gebruiken om eerder af te studeren.
Niet AKG ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op Discovery. How it's made: de AKQ Headphones!
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.quote:
Die lijkt er wel erg veel op. Of ik heb een nieuwe tv nodig of ik een bril.quote:
Ik heb ook zitten kijken en het was inderdaad AKGquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhmmm......... Gezien de leeftijd van mijn tv zou dat best kunnen.
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaanquote:
Is dat een vrouwen kwaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die snoozed zich elke ochtend een ongeluk en moet dan weer haasten om op tijd naar het werk te gaan
Dat heeft mijn telefoon ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.quote:
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens bij Hans naar binnen.
Heeft geen zin meer. Ik ben schiet doof.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe de hoortest!!! dan ook maar meteen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |