Thx. Werkse.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In dat geval al vast slaap lekker voor straks. Ik ga maar eens onderweg
is het niet de voedingswaarde van alleen de bladen, niet de bereidde lasagna?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat gisteren in een voedingswaardetabel te kijken hoeveel kcal er nou in lasagna zouden moeten zitten. Volgens de tabel ongeveer 145 kcal per 100 gram.
Kijk je op een Honigverpakking, dan is het 460 kcal per 100 gram, onbereid
Nu snap ik dat er wat variatie in kan zitten maar dit is toch wel slecht
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendinquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Nu doen ze dat richting jou...quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat ik me trouwens laatst zat te bedenken...als iemand een jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik komend jaar een huis ging kopen had ik diegene denk ik eerst raar aangekeken en vervolgens uitgelachen/ voor gek verklaard
Pure jaloezie natuurlijkquote:
Correct. Doe je zwembandjes maar vast om.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit in het donker!zal wel een ongelooflijke bui aan komen drijven ofzo
Huh, wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Nette actie van haar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, het lijkt ook met aardige snelheid weer over te drijven.... het is inmiddels al weer een stúk lichter en over een uurtje is het geloof ik weer weg.
Die scholiere uit Baarle Nassau!!Hoorde je dat op het nieuws??
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, die een bus (die wegrolde toen de chauffeur buiten stond) tot stilstand heeft gebracht!
Ze is naar voren gerend en heeft weggestuurd van een blok beton waar ze op afreden () en toen is de bus stil komen te staan (ok, wel tegen een boom) zonder dat iemand gewond raakte
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haalt ze het lef vandaan om zonder rijbewijs achter het stuur plaats te nemen...
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat wordenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar minuten. Dan verschijnen de eerste berichten over joy-riding op de site van de teleroddel.
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het meest gelezen bericht gaat worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)_voor_sigaret__.html
Of de Nederlandse opvolger van vandaag:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ks_voor_sigaret.html
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat moet ik nu met de voorraad Breezers die ik heb?
Proest...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 breezer is minimaal 15 sigaretten.
Daarvoor mag je denk ik wel in dr kont.
Ik weet wel iemand die het zaakje komt opruimen voor 2 sigaretten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proest...![]()
Ik had net een slok koffie genomen en dat zit nu deels op het beeldscherm...
Doekje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |