Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5212
1 line out (speakers)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.![]()
Ik heb het even geprobeerd en inderdaad op de uitgang van de speakers doet ie het wel. Waarom heb je dan 3 uitgangen en ook nog een uitgang aan de voorkant als die het niet doen??![]()
Dat wordt een goedkoop cadeau![]()
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow volgens mij moeten wij zoiets nog wel ergens hebben liggen hier.![]()
Ik heb het even geprobeerd en inderdaad op de uitgang van de speakers doet ie het wel. Waarom heb je dan 3 uitgangen en ook nog een uitgang aan de voorkant als die het niet doen??![]()
Dat wordt een goedkoop cadeau![]()
Ziet er leuk uit, maar heb niet zo veel randapparatuur dat geluid produceert en voor MP3'tjes op mijn PC hoef ik dat niet te hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben er zeer content mee.
Je bent op dreef vandaag...quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.
Dat snap ik ook nog wel... maar die groene aan de voorkant doet het ook niet. Dus daarom de vraag... waarom zit die er als hij het toch niet doet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Omdat ik ook alleen maar uit mijn aars kan schijten, en niet uit mijn mond of mijn neus.
Ook computers maken verschil input/output.
Een van de aansluitingen aan de voorkant is overigens waarschijnlijk wel voor koptelefoon... de groene.
Het kan zijn dat de computerbouwer die aansluiting die voorop zit vergeten is door te koppelen intern, of dat die mogelijkheid er intern niet is, of dat ie gewoon stuk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook nog wel... maar die groene aan de voorkant doet het ook niet. Dus daarom de vraag... waarom zit die er als hij het toch niet doet.
Maar één en ander is me een stuk duidelijker geworden. Een splitter it is.
Okay... nou ja, voorin is toch niet erg handig. Ik ga dus op zoek in huis naar die splitter, waarvan ik weet dat ie ergens moet zijn!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de computerbouwer die aansluiting die voorop zit vergeten is door te koppelen intern, of dat die mogelijkheid er intern niet is, of dat ie gewoon stuk is.
Veel plezier. Hopelijk een leuke wedstrijd met mooie uitslag voor Ajax.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
Op naar het supportershome, bardienst.
Heb er zin in...
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Welke wekker is dat? dan geef ik die cadeau aan m'n vriendin
Heb jij die ook danquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.
Mijn telefoon snoozed om de 10 minutenquote:En 5 keer 5 minuten is niet genoeg snooze tijd.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nee...quote:
Na 10 minuten lig ik alweer diep in slaap en dat vind ik veel vervelender wakker worden. Zeker bij de laatste 10 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee...
hij is er zelfs in het roze...
[ afbeelding ]
Clocky heet ie.
En mijn vorige wekker ging ook om de tien minuten. Weet nog niet wat ik fijner vind.
Ja, daarom twijfel ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na 10 minuten lig ik alweer diep in slaap en dat vind ik veel vervelender wakker worden. Zeker bij de laatste 10 minuten
en 'm dan wel aan iemand anders aansmerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee...
hij is er zelfs in het roze...
[ afbeelding ]
Clocky heet ie.
En mijn vorige wekker ging ook om de tien minuten. Weet nog niet wat ik fijner vind.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en 'm dan wel aan iemand anders aansmeren
Maarre, inderdaad, TM, vertel, vriendin? Wie wat waar wanneer
He Bquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef B.ertha het volgende:
Ter verdediging van Starbucks: het is alleen voor iced coffee, dus er zitten wel veel ijsblokjes in die je dan niet opdrinkt.
Maar dan nog
Of die puzzel die ontploft, zodat je 4 stukken op moet zoeken en in elkaar moet zettenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog niks van een vriendin! Heb je een vriendin? Dan raad ik die wekker aan op van die rubber wielen die wegrijdt en op en neer stuitert zodra hij af gaat. Kan ze mooi met haar duffe hoofd achter die wekker aan om hem uit te zetten.
En 5 keer 5 minuten is niet genoeg snooze tijd.
Dat had ik hier toch al min of meer gemeld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en 'm dan wel aan iemand anders aansmeren
Maarre, inderdaad, TM, vertel, vriendin? Wie wat waar wanneer
Bij deze danquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik dan blijkbaar gemistSommige dingen moet je niet te subtiel brengen hier
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat had ik hier toch al min of meer gemeld?
Het is natuurlijk het eerste wat je ziet (duh), maar ik durf eerlijk te zeggen dat dat voor mij zeker niet belangrijk is. Oké, het werkt natuurlijk ook niet als je de ander om van te kotsen vindt, maar zo stellig als het bij zo'n datingprogramma is, vind ik toch wel triest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Biologisch gezien is dat heel normaal. Ik snap niet waarom mensen niet durven toe te geven dat uiterlijk in eerste instantie gewoon belangrijk is...
Ik snapte mijn telefoonsnooze nooit, maar nu denk ik ook dat het maar 5 keer snoozed. En die doet dat om de 9 minuten, net zoals mijn wekkerradio, die er na 1 uur snoozen mee ophoudt (alleen voor het weekend). Jij hebt zeker van de week ook het stukje over wekkers in De Pers gelezen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Soempie het volgende:
M'n wekker kan maar 5 keer op snooze, daarna krijg ik alleen nog de optie om hem uit te zetten.
Als ik zelf vrij heb denk ik dat ook altijd. Nu ik weer vroeg uit bed moet (de eerder genoemde 06:30h is voor mij dan uitslapen), denk ik hetzelfde als MM.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Houden ze geen rekening met luie studenten die midden in de week een beetje willen uitslapen?
Dat is wel allemaal goed nieuws! Ik hoop dat je gauw iets leuks vindt dat bij je past en waar ook een beetje uitdaging in zit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon gehad van sollicitatie nummer 2 die ik deze week verstuurd heb, ik word voorgesteld bij het bedrijf en krijg nog te horen of ze een gesprek willen.
Oh, reken maar dat je dat wel kan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
Verquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He B
Hoe is het leven in het verre oosten?
Ik hoef alleen maar opzij te kijkenquote:
Volgens mij red jij je prima, toch?quote:
Als ik dat doe zie ik Paul de Leeuw.quote:Ik hoef alleen maar opzij te kijken
dat kloptquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef Etcetera het volgende:
GefeliciteerdIk kan wel om pics vragen maar die komen waarschijnlijk toch niet
Arme jijquote:
Blijkbaar beter dan jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij red jij je prima, toch?
[..]
Als ik dat doe zie ik Paul de Leeuw.
Is dat dan je eindstage en hoe lang gaat die duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Blijkbaar beter dan jij
I'll liveIk kijk uit naar mijn stage.
Ja. In principe van april tot eind september/oktober. Het is niet echt een meeloopstage, ik ga daar mijn thesis schrijven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat dan je eindstage en hoe lang gaat die duren?
hij ook aan Nederland, voor het verschijnen op tv.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet die man nog steeds mijn excuses aanbieden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |