abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 17:03:04 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91470437
Het vorige deel: Slank # 1305 - veel sporten, weinig jurkjes

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Niet meer actief op Fok!
pi_91470479
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gaat erg goed! In eerste instantie hoorden we vorige week dat ze over ca. 2 weken naar een revalidatiecentrum zou gaan voor verder herstel, maar ze gaat nu zo goed vooruit dat ze misschien meteen naar huis kan. Voor haar wel fijn, maar wij vinden het ook wel een grote overgang. Maar binnenkort komt hier nog een gesprek over, wat haalbaar is met extra thuiszorg enzo!

Zelf merk ik nu pas goed hoe gestrest en vermoeiend de afgelopen periode geweest is, maar dat komt ook wel weer goed.

Thanks for asking darrrling O+ .
Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams! ^O^ Hopelijk kan het met thuiszorg goed geregeld worden allemaal zodat het voor jullie niet te belastend is en zodat je moeder lekker naar huis kan :)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91470719
quote:
Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:

[..]

Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams! ^O^ Hopelijk kan het met thuiszorg goed geregeld worden allemaal zodat het voor jullie niet te belastend is en zodat je moeder lekker naar huis kan :)
Sluit ik me bij aan, fijn zeg! Wel goede afspraken maken, en zwart op wit zetten. Bij mijn vader kwam er toch veel meer op de schouders van m'n moeder dan we hadden bedacht.
pi_91470751
Ja, wat zij hierboven zeggen. Fijn, Phaidra. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91470800
Wat een goed nieuws Phaidra O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91470949
Oh, en lief zijn voor jezelf de komende tijd. O+.
pi_91470976
Wat een goed nieuws phaidra!

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Noh! Dat vind jij! :P (en ik geloof je ook best!)
Ik ben arrogant genoeg om dat te vinden en hardop te zeggen ja :+. En degene die ons verslag heeft beoordeeld is het daar gelukkig ook mee eens. Ik vind 3 bijzinnen een beetje too much bijvoorbeeld :'). Of zinnen beginnen met but/because, dat is imho echt lelijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 17 januari 2011 @ 17:17:07 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91471149
Tof Phaidra! O+.

Buh, ik ben weer eens moe. En vanavond als ik moet slapen weer klaarwakker natuurlijk :{w.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 17:18:52 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91471264
Phaidra; yaaay, mooi dat het de goeie kant op gaat! O+

Chico: oeioei :P the joys of samenwerken! Maar toch he, toch. Ook al bén jij misschien beter, dan nóg moet je die ander ook een kans geven, denk ik. Zodat hij/zij leert van het proces, en ook de nodige lasten op zich neemt. Dat hij/zij de moeite neemt om jouw tekst te editten laat wel zien dat hij/zij zich in ieder geval inzet voor de groepsopdracht, en da's ook wat waard :Y Uiteraard heb jij je originele versie nog bij de hand en kunt dan ook zeggen dat je het niet eens bent met al zijn veranderingen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 17 januari 2011 @ 17:20:00 #10
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91471324
Ik ben verstopt. :@

Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_91471476
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[ afbeelding ]
Aaaarghh, me wants! O+
pi_91471490
quote:

[ afbeelding ]
O+ O+
pi_91471544
Wat een vosje O+

Goed nieuws: I made it, yeahh! B-) Naar de AH helemaal! Het Poolse (toch niet Turkse) supermarktje op de hoek heeft alleen maar gekke sausjes, bier en vreemde broodjes. Ook totaal niet toegankelijk.
Vanavond eet ik worteltjes.
pi_91471699
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Aaaarghh, me wants! O+
Me too O+

Als ik ooit een hondje krijg dan wordt het een meisje en een hanteerbaar model :+
Geen mannenbeagle die ruziemaakt met andere hondendudes en oooooooveral naar andere hondendudepis moet snuiven en 800x zijn poot optilt op een stukje van 500 meter :(

Mijn moeder wordt 11 feb geopereerd dus ik mag zes weken lang Beaglesleuren op maandag en donderdagochtend :{ }:|
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91471759
quote:

[ afbeelding ]
Aaaaaaaaahw O+ *smelt*. Man dat beest is echt ongelooflijk veel te schattig. Hoe gaat het nu eigenlijk met je woonboot?

@Maria: ja de inzet is goed, dat is het fijne van hem :). Nu even bewijzen verzamelen dat ik gelijk heb en aan hem laten zien, en dan kan ik alsnog mijn eigen teksten herschrijven :).

Mijn nieuwe baantje is het zelfstandig geven van een werkcollege :o. Ik dacht dat er een echte docent bij aanwezig zou zijn. Nu knijp ik hem een beetje :'). Gelukkig krijg ik enorm veel voorbereidingsuren uitbetaald, dus kan ik tevoren alle opdrachten alvast maken zodat ik ook weet wat zij moeten doen.
pi_91471971
Oh my, wat een schatje. O+.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:33:40 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91472023
De woonboot gaat goed! Alles een beetje op z'n plek. In plaats van Huisje, boompje, beesje hebben wij nu Bootje, Bonsai, (dwerg)keesje.
pi_91472051
O: Brinta
T: Zacht bruin bolletje met hagelslag
L: 2x snee volkorenbrood met kipfilet
D: Kop preisoep, bakje pastasalade, snee volkorenbrood met kipfilet
T: Chocokoek
T: Appel

En ik drink een blikje Cyberry, desktopdrink.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91472082
Een semi-naamtopic :D

Boem, wat is 'ie lief, schattig & pluizig! O+

En bedankt voor de jompels!
@Razz, we letten goed op idd. Ze woont alleen en wij werken 3/4 dagen pw, dus goede verzorging is een must. En ik wil best wat voor haar doen (understatement) maar ik trek een strikte grens waar het persoonlijke verzorging aangaat.

@DaD, ik leef me momenteel helemaal uit op het regelen en plannen van onze reis naar Peru :P . Nog 11 weken vandaag!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91472161
Oh, even overheen gelezen, phaidra. Maar zo tof :) Ik ben blij dat het zo goed gaat ^O^
pi_91473273
quote:

[ afbeelding ]
O+ O+ O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 17 januari 2011 @ 17:58:35 #22
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91473336
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Me too O+

Als ik ooit een hondje krijg dan wordt het een meisje en een hanteerbaar model :+
Geen mannenbeagle die ruziemaakt met andere hondendudes en oooooooveral naar andere hondendudepis moet snuiven en 800x zijn poot optilt op een stukje van 500 meter :(

Mijn moeder wordt 11 feb geopereerd dus ik mag zes weken lang Beaglesleuren op maandag en donderdagochtend :{ }:|
Sterkte met haar operatie. :)

Onze oude hond deed dat ook maar alleen maar om uit te rusten; wou hij natuurlijk niet laten merken dus dan deed hij net alsof hij aan het snuffelen was en moest pissen.
  maandag 17 januari 2011 @ 17:59:36 #23
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91473393
ben ik de enige die het maar een stom hondje vindt? :@ sorry Boem :P

fijn dat het beter gaat met je mama phaidra!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 17 januari 2011 @ 18:00:22 #24
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91473421
oh en Chico: ik heb het geld binnen, bedankt!
  maandag 17 januari 2011 @ 18:00:51 #25
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91473452
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:

Haha geeft niet hoor, iedereen zo zijn eigen toch?
  maandag 17 januari 2011 @ 18:01:31 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91473476
quote:

Oooooooo, nu mag je hier niet meer posten! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91473486
quote:

Nee hoor, ik ook. Ik hou niet zo van die kleine opdonders..

@ Phaidra, wat fijn dat het beter gaat, en wat spannend dat ze naar huis mag! En ik vond je lijstje helemaal niet mager, maar heel netjes, juist!

Over moeders: Mijn moeder mag haar knie weer 100% belasten, en strompelt/wandelt nu met 1 kruk door huis, en zo nu en dan een rondje om het blok. Gaat echt vooruit, dus!
pi_91473507
:W Ik kom even snel een lijstje droppen. Dan gauw het huis poetsen, nu ik er nog zin in heb na een werkdag :P

O: half bakje magere kwark met wat jam en muesli
T: krentenbol, boterham leverworst
L: boterham hummus, cup a soup kip, breaker light, mandarijntje
T: kom groentensoep, 2 crackers hummus
D: volkoren spaghetti of penne met extra mager rundergehakt, groente, saus en een beetje kaas
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91473519
Vind hem ubercute :D
Hoe doe je het als jullie weg zijn Boem? Dat is de reden dat wij het lastig vinden een pup te kopen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_91473524
Fijn dat het goed gaat met de moeders!

Hier is het nog steeds kut, maar ik heb gelukkig wel een lief mailtje van een studiegenote ontvangen. Scheelt toch iets.
pi_91473570
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ewelina het volgende:

Hier is het nog steeds kut, maar ik heb gelukkig wel een lief mailtje van een studiegenote ontvangen. Scheelt toch iets.
Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?
pi_91473661
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?
Nope, a.s. vrijdag is het inloopspreekuur van de studieadviseur.
pi_91473717
quote:

Vind je álle kleine hondjes stom?

*be careful now.......... :P
pi_91473783
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoewel ik eigenlijk vind dat een hond groter moet zijn dan mijn katten om aan het criterium 'hond' te kunnen voldoen, zijn er uitzonderingen O+

En ja, ik weet dat je opmerking niet tegen mij was. Maar toch.
pi_91473790
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
De woonboot gaat goed! Alles een beetje op z'n plek. In plaats van Huisje, boompje, beesje hebben wij nu Bootje, Bonsai, (dwerg)keesje.
Tof :D.

Ik vind kleine hondjes ongelooflijk schattig O+. Maar als ik zelf een hond zou nemen, zou het eerder een st bernard hond zijn ofzo. Zo'n enorm doch lief beest.
pi_91473816
Ja verdomme, ik heb geen werk meer :( Of meer, ik heb wel werk, maar ik moet eerst dingen vragen eer ik er mee verder kan. Hmgrpf.

En de eerstvolgende student die een pen wil lenen douw ik een gum in z'n neus. Ze weten dat we geen kantoorartikelen uitlenen en toch vandaag al tig keer de vraag gehad: mag ik een pen/fineliner/slijper/markeerstift NEEEEEEHEEEEEEE! "Jamaar..." NEE!

Studentenpuppytraining ;(
  maandag 17 januari 2011 @ 18:09:35 #37
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91473835
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Vind hem ubercute :D
Hoe doe je het als jullie weg zijn Boem? Dat is de reden dat wij het lastig vinden een pup te kopen ;)
Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.
pi_91473864
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tof :D.

Ik vind kleine hondjes ongelooflijk schattig O+. Maar als ik zelf een hond zou nemen, zou het eerder een st bernard hond zijn ofzo. Zo'n enorm doch lief beest.
Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.

Wel veel onderhoudswerk (lang haar...)
pi_91473870
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Syrena het volgende:
Ja verdomme, ik heb geen werk meer :( Of meer, ik heb wel werk, maar ik moet eerst dingen vragen eer ik er mee verder kan. Hmgrpf.

En de eerstvolgende student die een pen wil lenen douw ik een gum in z'n neus. Ze weten dat we geen kantoorartikelen uitlenen en toch vandaag al tig keer de vraag gehad: mag ik een pen/fineliner/slijper/markeerstift NEEEEEEHEEEEEEE! "Jamaar..." NEE!

Studentenpuppytraining ;(
Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordje :').
  maandag 17 januari 2011 @ 18:10:52 #40
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91473907
Ik wil zelf een Engelse Bulldog als daar de tijd ooit rijp voor is. Deze hond is eigenlijk van mijn vriendin maar aangezien we toch samen wonen toch een beetje van 'ons'.
pi_91473951
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.

Wel veel onderhoudswerk (lang haar...)
[ afbeelding ]
Oh en eentje zonder al teveel onderhoud. Wil er best lange stukken mee gaan wandelen, maar ik moet geen beest dat langer voor de spiegel staat dan ik (en dat is al snel als ik zijn haar moet gaan kammen).
pi_91474041
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordje :').
Dat is niet gastvrij ;(
Ik vind een pen niet uitlenen ook niet gastvrij, maar goed, dat is hier nou eenmaal de regel dus hou ik me er maar aan, omdat je anders de discussie krijgt van: En zij leent mij wel pen/markeerstift/potlood uit. En ik weet uit ervaring dat dat enorm irritant is (op mijn andere werkplek hebben we dat namelijk gehad met studieboeken die verplicht zijn, die mochten de bieb niet uit en er was 1 collega die geen nee durfde te zeggen, dus kreeg de rest de studenten over zich heen omdat wij nee zeiden).

Aniehoe. We zagen laatst een automaat met kantoorartikelen erin, die wilden we wel hebben voor de bieb. Dan kun je tenminste zeggen dat ze er maar eentje uit de automaat moeten plukken.
pi_91474074
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI :{

Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaan :) Deze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan :D
  maandag 17 januari 2011 @ 18:17:07 #44
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91474159
quote:
11s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:

[..]

ik houd wijselijk mijn mond! O-)

oh nee wacht, ik vind jack russels eigenlijk wel leuk, en sommige teckels ook!
  maandag 17 januari 2011 @ 18:17:14 #45
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91474168
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI :{

Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaan :) Deze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan :D
Typ je toch in dat je een BMI van 21 hebt?
pi_91474186
Heb ik ook gedaan, maar het principe is gewoon gaar vind ik :P
pi_91474189
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil zelf een Engelse Bulldog als daar de tijd ooit rijp voor is. Deze hond is eigenlijk van mijn vriendin maar aangezien we toch samen wonen toch een beetje van 'ons'.
Dan zou ik eerst de Zembla uitzending van laatst eens kijken :'(
http://player.omroep.nl/?aflID=11822137
pi_91474197
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:

Er zit wat in, voor volwassenen wordt BMI van 20 als ondergrens gezien. Maar wil je echt gewicht kwijt, of wil je strakker in je lijf zitten? In dat laatste geval moet je je niet concentreren op gewicht, maar flink gaan sporten en spieren kweken. En genoeg eten. Maar dat moet iedereen.
  maandag 17 januari 2011 @ 18:19:22 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91474235
ik zou wel zo'n hond willen met zo'n mislukt hoofd O+
even zoeken hoe dat ras ookalweer heet

:D
pi_91474251
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.
Oja dat scheelt wel ja (was even de al op leeftijd zijnde dame hier uitlaten ;).
Ik werk 4 dagen van 7 tot half 3 wel relaxt maar het is toch 8 uur alleen (mijn Mr werkt fulltime), die dan door het hondje dat we nu hebben grotendeels slapende door worden gebracht.
  maandag 17 januari 2011 @ 18:20:03 #51
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91474260
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan zou ik eerst de Zembla uitzending van laatst eens kijken :'(
http://player.omroep.nl/?aflID=11822137
Heb ik al gezien inderdaad. Zielige honden en vervelend dat een hoop dierenartsen zulke honden niet willen helpen. Helaas heb je dat als honden té ver zijn doorgefokt. Kan ook eigenlijk niet. Maar ze schijnen ontzettend gezellig te zijn en ik vind ze er mooi ( :') ) uit zien. Moet ik de kwaaltjes en alles wat daarbij komt kijken maar voor lief nemen. Maar goed, waarschijnlijk heb ik toch pas geld en ruimte voor zo'n beest over 10 jaar en wellicht heb ik dan wel een hele andere mening.
pi_91474272
Een vriendin van mij heeft pas een Nova Scotia Duck Tolling Retriever pup genomen. Die is ook ontzettend leuk O+
pi_91474311
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Dat vind ik echt van die ongelooflijk kutkeffertjes :@. Dat kleine grut met een veel te grote bek, dat op je af komt rennen en doet alsof het in je knie gaat bijten (hoger komen ze niet) vind ik echt heel erg vervelend :P.
pi_91474315
quote:

[..]

^O^
pi_91474333
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat vind ik echt van die ongelooflijk kutkeffertjes :@. Dat kleine grut met een veel te grote bek, dat op je af komt rennen en doet alsof het in je knie gaat bijten (hoger komen ze niet) vind ik echt heel erg vervelend :P.
Huh wat? Niet goed opgevoed dus :Y
pi_91474397
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Heb ik al gezien inderdaad. Zielige honden en vervelend dat een hoop dierenartsen zulke honden niet willen helpen. Helaas heb je dat als honden té ver zijn doorgefokt. Kan ook eigenlijk niet. Maar ze schijnen ontzettend gezellig te zijn en ik vind ze er mooi ( :') ) uit zien. Moet ik de kwaaltjes en alles wat daarbij komt kijken maar voor lief nemen. Maar goed, waarschijnlijk heb ik toch pas geld en ruimte voor zo'n beest over 10 jaar en wellicht heb ik dan wel een hele andere mening.
Misschien hebben ze er over tien jaar wel een oplossing voor, zou wel fijn zijn, ook voor de beestjes O+
pi_91474419
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Huh wat? Niet goed opgevoed dus :Y
Ik mag hopen dat ze het niet geleerd hebben van de baasjes ja _O-. In mn krantenwijk hadden we er heel veel van. Bij grote honden ben ik het nog nooit tegengekomen. Of nouja, 1x een hele grote boze hond in de voortuin en die mensen konden fluiten naar hun krant want ik durfde dat hekje echt niet open te doen.
  maandag 17 januari 2011 @ 18:27:10 #58
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91474514
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Misschien hebben ze er over tien jaar wel een oplossing voor, zou wel fijn zijn, ook voor de beestjes O+
Jup, zou mooi zijn maar ik denk het niet.
pi_91474859
Hondjes zou ik denk ik niet willen vanwege te veel gedoe.
Maar soms raak ik wel gecharmeerd van zo'n beestje, grappig genoeg was het drugshondje van de deense douane (in de trein) ook zo'n geval! Weet niet wat voor soort, maar een klein zwart beestje met grote krullerige oren. En maar kwispelen. Eigenlijk wilde ik m aaien :@
Voorheen dacht ik dus dat het alleen maar intimiderende grote engerds konden zijn!

[ Bericht 5% gewijzigd door MevrouwPuff op 17-01-2011 19:23:36 ]
  maandag 17 januari 2011 @ 18:54:59 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91475711
Ik heb echt niks met honden :@. Ik vind ze ook niet schattig ofzo. Sorry :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91475828
Ik vind honden die opgevoed zijn wel leuk. Het merendeel van de honden vind ik niet leuk dus. En ze stinken. :{
pi_91475870
Honden :') alleen leuk als ze van mij zijn. Vroeger hadden we een hond (eigenlijk 2) en die waren top. Maar nu zou ik het nooit doen.
pi_91476392
Phaidra *O* wat fijn van je mams!

Net boodschappen gedaan, nu koken; wokgerecht met groenten (champignon, paprika, wortel, komkommer) met cashewnoten en rijst. We zullen zien.
pi_91476483
quote:

[..]

En ik vond jou zo aardig.... ;(

Jack Russels zijn rothonden
pi_91477209
Honden zijn niet rot, dat komt door de baasjes. :r
pi_91477472
quote:
Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Trauma ;(
  maandag 17 januari 2011 @ 19:28:38 #67
331 Merel
Be here now.
pi_91477937
Zo, hèhè, bijgelezen.

En ik zit me rot te lachen om die website met die autocorrect-dingen _O-
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91478089
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Merel het volgende:
Zo, hèhè, bijgelezen.

En ik zit me rot te lachen om die website met die autocorrect-dingen _O-
Die is echt goed he :D
  maandag 17 januari 2011 @ 19:33:17 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91478278
Check eens hoe ik mijn neefje al gehersenspoeld heb! O+.

Neefje zegt (7:32 PM):
ik ga er later echt wonen
in het westen wonen de 'normale' mensen vind ik
Niet meer actief op Fok!
pi_91478512
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Check eens hoe ik mijn neefje al gehersenspoeld heb! O+.

Neefje zegt (7:32 PM):
ik ga er later echt wonen
in het westen wonen de 'normale' mensen vind ik
:D :'( :D Hoe lang woon je ook al weer in Den Haag?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91478524
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Jij neemt ze misschien wel voor lief, maar het blijft toch hartstikke zielig voor het beestje zelf? :o

Merel: wat een prachtig huis heb je! O+ Echt leuk ook, zo'n filmpje. :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91479113
Ik wil, als ik ooit zou besluiten een hond te nemen, een Deense dog O+ . Ook groot maar staat bekend als zachtaardig ras. Zie http://www.catchat.nl/2007/11/08/de-grootste-en-de-kleinste/
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 17 januari 2011 @ 19:48:26 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91479459
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D :'( :D Hoe lang woon je ook al weer in Den Haag?
Ik heb helemaal níks gezegd :o. Alleen dat we hier alles hebben en dat de winkels ook open zijn op zondag. En toen zei hij dat :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 19:49:31 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91479530
Ik heb in principe niks tegen honden, maar ik hoef er zelf niet één: ze kosten meer tijd dan een kat, ze stinken en ze kwijlen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 19:50:28 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91479619
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil, als ik ooit zou besluiten een hond te nemen, een Deense dog O+ . Ook groot maar staat bekend als zachtaardig ras. Zie http://www.catchat.nl/2007/11/08/de-grootste-en-de-kleinste/
Zeg hond, waar ga je met Phaidra naar toe? :D
pi_91479920
boh, ik heb lekker maar veel gegeten. anderhalf bord zuurkoolstamppot en 2 worstjes...
  maandag 17 januari 2011 @ 19:57:48 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91480226
Daglijstje
o. bak kwark met frambozen
t. banaan
l. 3 boterhammen met kipfilet, suas en sla + rauwkostsalade
t. verse stroopwafel
d. 3 bakjes glibber met vanillesaus + 2 borden chinees + pruimenwijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91480375
Glibber? :?
pi_91480489
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal níks gezegd :o. Alleen dat we hier alles hebben en dat de winkels ook open zijn op zondag. En toen zei hij dat :').
Oh O-)

Ik zei dat vroeger ook altijd, dus ik neem 'm niks kwalijk _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 20:01:27 #80
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91480540
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

:o wat erg!
ik moet zeggen dat mijn mening over jack russels voornamelijk is gebaseerd op het ene exemplaar dat ik 'ken' en dat is echt een schat van een beestje! maar ik kan me voorstellen dat jouw mening over jack russels niet bijzonder positief is nee.. :N

maar ik ben heus heel aardig hoor *;
pi_91480591
quote:
Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zeg hond, waar ga je met Phaidra naar toe? :D
Ja precies, dat lijkt me ook zo tof :D .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91480756
Ik neem gewoon geen hond (hoe leuk Koekie en Pixel ook zijn). Ik ben zeer gelukkig met mijn poesjes O+
pi_91481763
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja precies, dat lijkt me ook zo tof :D .
Mits een goedluisterend exemplaar ^O^

Die van onze achterburen (dat is een breed begrip hier reken op 1 km) heeft ons kleine Whoopertje flink toegetakelt laatst :( bazinnetje kon hem even niet onder controle houden.

pi_91483080
Oh -O- arm beestje
pi_91484096
Ok lijstje:

O: soyamelk + allbran
T: appel + reepje ontbijtkoek
L: bruine pistolet kaas/paprika, 200 gr salade, gekookt ei
T: 150 ml yoghurt, hand noten ongezouten
B: 40 min fietsen
D: groentewokgerecht mer cashewnoten en witte rijst
T: stukje zelfgebakken cake
  maandag 17 januari 2011 @ 20:48:55 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91484198
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Glibber? :?
Drilpudding. Of op z'n duits: Götterspeise.
pi_91485167
quote:
Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Drilpudding. Of op z'n duits: Götterspeise.
Bah :P
Lijstje van vandaag is al beter!
O: mango (ging goed)
T: sinaasappel (ging niet zo goed)
D: worteltjes uit pot (ging goed)
T: beschuitje met kaas (even afwachten)
pi_91485521
Ik ben erg tevreden over m'n lijstje van vandaag, wat jullie?
O: yoghurt met muesli en banaan
B: 30 minuten wandelen
T: bakje vruchtenyoghurt
L: rest stoofvlees met peultjes en stukje volkorenbrood
T: klein resjte van het volkorenbroodje
T: appel
B: 30 minuten wandelen
D: anderhalf bord stamppot zuurkool, twee lekkere worstjes.
pi_91485966
quote:

[ afbeelding ]
LOL, how cute O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_91486025
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ewelina het volgende:

heb je al contact gehad met de docent?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 17 januari 2011 @ 21:16:58 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91486133
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
pi_91486208
quote:
Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mits een goedluisterend exemplaar ^O^
Ahww, dat is echt sneu. Issie weer ok?

En uiteraard zou ik met m op cursus gaan, een beest dat meer weegt dan ik moet wel kunnen luisteren. Maar dit is geheel hypotetisch voorlopig, ik ben heul niet genoeg thuis om een hond op te voeden ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91486210
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
Ik ga al *O*
  maandag 17 januari 2011 @ 21:19:12 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91486275
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ga al *O*
Jullie zitten in het midden he?
pi_91486322
Jagar, overdag misschien wat weinig (maar ik weet niet hoe groot het restje was), maar volgens mij maakt je D dat wel goed. Erg lekker en afwisselend lijstje :Y !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91486400
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jullie zitten in het midden he?
Ja :Y
pi_91486565
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Phaidra het volgende:
Jagar, overdag misschien wat weinig (maar ik weet niet hoe groot het restje was), maar volgens mij maakt je D dat wel goed. Erg lekker en afwisselend lijstje :Y !
Thanks voor het commentaar O+ . Restje was redelijk groot, zo groot dat er nog een restje van het restje in de koelkast op het werk staat, ik kreeg het niet op!
pi_91486985
Nou dan moet het zeker genoeg zijn ja! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91487721
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

heb je al contact gehad met de docent?
Nee.
pi_91488301
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ahww, dat is echt sneu. Issie weer ok?

En uiteraard zou ik met m op cursus gaan, een beest dat meer weegt dan ik moet wel kunnen luisteren. Maar dit is geheel hypotetisch voorlopig, ik ben heul niet genoeg thuis om een hond op te voeden ;)
Jawel :Y was een flink gat maar er is niets meer van te zien ^O^ en ze is weer het oude brutaaltje :Y

Lijstje *O* :@ tentamendag vandaag..
O: appelmoes en stukje speculaas
L: 1 boterham hazelnootpasta
D: rösti's met tomatensoep en soepstengel
T: waterijslollie

Morgen beter hoop ik..
  maandag 17 januari 2011 @ 21:52:20 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488406
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja :Y
Met Greys zeker? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 17 januari 2011 @ 21:54:00 #102
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91488524
Morgen les 2 van Evy!
pi_91488604
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Met Greys zeker? :P.
Ja haha, voorspelbaar of niet? :') _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 21:55:34 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488635
quote:
17s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja haha, voorspelbaar of niet? :') _O-
Best wel :'). Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_91488656
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jawel :Y was een flink gat maar er is niets meer van te zien ^O^ en ze is weer het oude brutaaltje :Y

Lijstje *O* :@ tentamendag vandaag..
O: appelmoes en stukje speculaas
L: 1 boterham hazelnootpasta
D: rösti's met tomatensoep en soepstengel
T: waterijslollie

Morgen beter hoop ik..
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden }:|
  maandag 17 januari 2011 @ 21:55:56 #106
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91488669
*komt binnenvallen*

twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keer :o Er kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga O+
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef :o O+ :@
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_91488692
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best wel :'). Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken :').
We zitten op een vet goede plek, dus misschien komen we wel op tv *)
pi_91488714
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*

twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keer :o Er kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga O+
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef :o O+ :@
Oh, wat leuk om te horen! :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:56:39 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488723
quote:
*komt binnenvallen*

Leuk, die complimentjes! :Y.

@GB: ik ga kijken! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_91488812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk, die complimentjes! :Y.

@GB: ik ga kijken! :P.
Halve finale waar Nederland in zit w/ Dat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken :+
pi_91488833
quote:
12s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden }:|
:* zenuwen :@
Toen ik thuis kwam om vijf uur rende ik spontaan de kast in voor soep _O-
pi_91488867
quote:
*komt binnenvallen*

Das leuk :D
  maandag 17 januari 2011 @ 21:59:22 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91488915
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Halve finale waar Nederland in zit w/ Dat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken :+
:').

De finale waar Oostenrijk in zit, zodat jullie met Tiroler hoedjes in het publiek zitten _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_91489565
quote:
Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*

Wat fijn zo'n (bijna) afsluiting!
pi_91491041
Leuk zeg, Cali! Waarom ga je eigenlijk weg?

Mijn definitieve lijstje van vandaag:
O: Yoghurt met kiwi, mandarijn, amandelen, muesli. Thee.
T: Half plakje roggebrood/pindakaas/komkommer. Thee.
L: Twee waldkornbeschuiten met hummus/sambal/komkommer/rode ui, half plakje roggebrood met pindakaas/komkommer, kop cup-a-soup tomatencrème.
T: Enorme koffie verkeerd en zo'n cantuccinikoekjedingetje
D: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en een stuk rookworst en jus en mosterd :9 *burp* volstrekt slankonverantwoord want met boter en volle melk :@

Ik zit nog vol :').

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 22:35:07 ]
pi_91491422
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.

Ik ga een grog maken voor vriendje.
pi_91491553
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.

Ik ga een grog maken voor vriendje.

Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker :9. Alleen duur :{ m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar O+.

Ik vond m'n lijstje wat veel eigenlijk. Niet?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2011 22:37:20 ]
pi_91491574
Chips :@ drie handjes, weinig eten is niet goed :N
pi_91491600
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker :9. Alleen duur :{ m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar O+.
Erg lekker inderdaad, neem ze ook wel eens bij de bakker O+
  maandag 17 januari 2011 @ 22:49:57 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91492390
Ook een lijstje 8-)

O: twee sneetjes met ham
L: twee sneetjes met chocohagel
T: gekookt ei
T: snee brood met gekookt ei
D: gekruide aardappelpartjes geroerbakt met tuinerwtjes en wat spekjes
S: Zumba
T: grote bak boer'n yoghurt met anderhalve perzik en een banaan erdoor

Op de chocoladehagel na vind ik hem mooi!

En voor de gelegenheid die van gisteren nog in een spoiler, als voorbeeld van hoe het niet moet :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91492707
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.

Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen :P ) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.

Ik dacht misschien pilates...?
  maandag 17 januari 2011 @ 22:59:08 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91493001
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Perruche het volgende:
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.

Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen :P ) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.

Ik dacht misschien pilates...?
Ik denk dat alle groepsles-achtige sporten wel goed zijn voor je spieren en die kan je veelal doen zo vaak je wilt/kunt! :Y

Body Pump ofzo iets voor je? Als het je specifiek om de spieren gaat! Ik weet er niet veel van, maar bij Yoga en Pilates krijg ik altijd meer het idee dat het vooral goed is voor je houding en om je spieren langer te maken enzo. Ook belangrijk, maar ik weet niet wat jij wilt :P
  maandag 17 januari 2011 @ 22:59:32 #123
331 Merel
Be here now.
pi_91493033
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ik twijfel nog! Lijkt me superleuk, maar ben bang dat het toch tegenvalt, en is lastig met slaapplaats enzo...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_91493041
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layout :'( gewoon op duwen toch?
  maandag 17 januari 2011 @ 23:04:54 #125
331 Merel
Be here now.
pi_91493361
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Syrena het volgende:
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layout :'( gewoon op duwen toch?
Werkt (nog) niet! Trucje is om even te quoten ofzo.
pi_91493685
Crap vond het net fijn dat ze mobiel altijd open stonden. Maar ik ben dan ook een nieuwsierig vrouwmens oO<
pi_91493875
Die niet overweg kan met een touch toetsenbord. Wat een ramp, klote Android. Had ik die update maar gelaten.

Tijd om te gaan slapen :@
pi_91493990
Uit de OP:
quote:
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten? :)
  maandag 17 januari 2011 @ 23:19:10 #129
331 Merel
Be here now.
pi_91494242
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli? :)
pi_91494261
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef YumSum het volgende:
Uit de OP:

[..]

Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten? :)
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom. :)
pi_91494364
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli? :)
Tof en ja. :Y
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom. :)
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten. ;) maaruh, tof :D
pi_91494544
Welkom yum! ^O^
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
pi_91494580
Avond dames en neen en boem!

Pixel O+
Als het maar geen kut-keffertje wordt :P

Tuurlijk YumSum!
Waar dieet meer op dieeten is gericht ligt hier de focus vooral op gezond en genoeg eten en daarnaast bewegen.
Daarbij is dit topic gevuld met off-topic geleuter en op sommige periodes vervuld van jukjes en schoenen (wat doe ik hier soms :'))
De meesten posten ook lijstjes waar op gereageerd kan worden (vooral wanneer het slecht is).
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91494635
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef YumSum het volgende:

[..]

Tof en ja. :Y

[..]

Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten. ;) maaruh, tof :D
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen. :P
pi_91494738
Ben zo ingeburgerd hier, mensen typen m'n nick tegenwoordig goed :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91494837
Welkom YumSum!
pi_91494979
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom yum! ^O^
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken. :) Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen. :P
Nu snap ik het. :D Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk. :Y Voel me al welkom namelijk.
pi_91494987
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:30 schreef progje het volgende:
Welkom YumSum!
dank u :)
pi_91495345
quote:
Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef YumSum het volgende:

[..]

Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken. :) Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.

[..]

Nu snap ik het. :D Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk. :Y Voel me al welkom namelijk.
Succes!
In de openingspost staan al hele nuttige dingen :)
  maandag 17 januari 2011 @ 23:43:19 #140
331 Merel
Be here now.
pi_91495509
Fijn dat je je welkom voelt :)

O - magere bosvruchtenyoghurt
T - 3 koekjes
L - 3 bruine boterhammen (2 smeerkaas, 1 ham), bakje tonijn-/pastasalade, beker melk
T - beker vivit, appel
D - groot bord erwtensoep
T - veel te veel kaneelkoekjes

Jammer van de koekjes!

Ben pissig op de collega want ik krijg net een lomp sms'je wat vast niet zo bedoeld is, maar het schoot even in het verkeerde keelgat en ik heb geen zin om er nu rationeel en genuanceerd naar te kijken. Dus nu ga ik morgen heel boos naar 'm kijken tijdens de lunch, dat zal 'm leren! :+

Nu bedtijd :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Merel op 17-01-2011 23:50:40 ]
pi_91496740
SMS-miscommunicatie :') 'Nee, sorry, dat bedoelde ik niet zo, maar zo...', 'rot iPhone en auto-correct' en 's weekends tijdens stappen moet je het gewoon laten! Alcohol en T9 zijn geen goede combinatie! :P

Trusten Merel!
pi_91501341
Goedemorgen.
pi_91501573
Goedemorgen.

Welkom YumSum!

Merel, was dat collega1 of 2?

Brinta zit er bijna in, dan snel klaarmaken om te werken...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91501667
Mogge. ;(
pi_91501735
mogguh! welkom YumSum!

Ik ga mij zo in mijn nieuwe mantelpakje proberen te frotten :+ Ik had 'm voor kerst gehaald en toen zat 't allemaal nog wat strak rond de heupen, hopelijk is er na 2 weken normaal eten wat af op die plaats O-)
pi_91501782
Foto :9
  dinsdag 18 januari 2011 @ 07:55:35 #147
331 Merel
Be here now.
pi_91501882
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn :+

Aurum, foto van je mantelpakje! 8-) Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.

En dan zo maar eens aan het ontbijt :)
pi_91502171
Goeiemorgen, weer op kantoor. Vandaag wordt qua lijstje niet al te best denk ik, aangezien we een personeelsdag hebben, met lunch en diner verzorgd.
pi_91502341
Mogguh.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:36:51 #150
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91502344
verslapen }:| nu heb ik al helemaaaal geen zin meer vandaag
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:59:47 #151
331 Merel
Be here now.
pi_91502690
Veel plezier Jagar!
pi_91502824
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef Merel het volgende:
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn :+

Aurum, foto van je mantelpakje! 8-) Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.

En dan zo maar eens aan het ontbijt :)
Wat maak je het jezelf soms moeilijk joh ;) :* Gooi die principes overboord en neem zelf de eerste stap! En toch begrijp ik het wel hoor. Maar t zou best zonde zijn als jullie op elkaar zitten te wachten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91503188
Goedemorgen :)
Het is al bijna echt goed met de buik geloof ik!
Merel, zelf vragen (of ècht hinten) inderdaad!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:44:20 #154
331 Merel
Be here now.
pi_91503570
Maar ik kan er niet tegen om afgewezen te worden :@
  dinsdag 18 januari 2011 @ 09:49:09 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91503692
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Maar ik kan er niet tegen om afgewezen te worden :@
Wie wel? :).

Of ben je bang te eindigen als Sonja?* :P

* Weet niet of je BZV gezien hebt.
Niet meer actief op Fok!
pi_91503846
BzV :D wat een tenenkrommende aflevering toch weer. Prachtig!

Hoi Yum :)

merel gewoon doen :Y
pi_91504054
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wie wel? :).

Of ben je bang te eindigen als Sonja?* :P

* Weet niet of je BZV gezien hebt.
Zeg, dit is een spoiler. Morgenavond ga ik pas BZV kijken... :(
pi_91504120
Merel ziet er heul niet uit als die Sonja! :{w

Wel mooi vrouwtje die Yvonne... :@
pi_91504439
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef V1z0R het volgende:
Ben zo ingeburgerd hier, mensen typen m'n nick tegenwoordig goed :D
*doet poging zonder te spieken*

V1Z0R

Edit: sorry voor dit teleurstellende resultaat :@
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:20:59 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91504463
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

V1Z0R
Faal >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_91504709
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

V1Z0R

Edit: sorry voor dit teleurstellende resultaat :@
Maakt niet uit!
Jouw naam heb ik nog altijd in gedachte als Cocotrinomium :P
pi_91504755
Ben trouwens eindelijk weer eens een beetje bijgelezen.

Vik, jammer dat het bedrijf momenteel niks voor je heeft. Wel fijn dat men zo enthousiast is; hopelijk wordt dat freelancen dan in ieder geval tijdelijk iets (tot ze wél iets voor je hebben, uiteraard). ^O^

Phaidra, wat goed van je moeder :)

Merel: gewoon ervoor gaan :D Volgens mij vinden mannen dat nog leuk ook (of niet, V1z0R?).

XM: vandaag weer aan het werk? Sterkte <3
pi_91504795
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maakt niet uit!
Jouw naam heb ik nog altijd in gedachte als Cocotrinomium :P
Kijk hierboven! Ik heb je naam getypt zonder te hoeven spieken :D

En ik heb zelf nog moeite met mijn naam, lol. Komt van de achterkant van een fles haarmousse, was inspiratieloos ^^
pi_91504883
:D coco! gelukkig is je afkorting wel makkelijk...!

V1z0R.

Jaja. Mijn naam komt van een google random ding geloof ik :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:38:14 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91504974
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kijk hierboven! Ik heb je naam getypt zonder te hoeven spieken :D

En ik heb zelf nog moeite met mijn naam, lol. Komt van de achterkant van een fles haarmousse, was inspiratieloos ^^
Ik vind dat jij een supercoole naam hebt :).

En jammer van de sollicitatie ja, maar misschien komt er later nog wat uit. Ga in de tussentijd gewoon door en ik loop over van ideeën, dus dat komt gauw genoeg goed :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91505165
Perruche is een parkiet in het Frans :o
pi_91505537
Mijn naam komt uit 'Van Alexandros tot Zenobia' :P . Zocht iets uit de oudheid en bladerde daarom dat boekje eens door.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91506094
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Perruche is een parkiet in het Frans :o
ah nu weet ik het weer! ik zocht op "kwebbeltante" ofzo in het Spaans. :D
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:11:17 #169
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91506120
Mijn naam komt van, boem! Dikkie.
pi_91506184
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn naam komt van, boem! Dikkie.
Die van mij komt van het feit dat ik altijd moe ben..
pi_91506476
pffff geen zin om te werken vandaag....
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:31:48 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91506880
Yay, ik heb nog geen nieuwe vuilnisbak, dus ik ging net naar buiten hoppen toen ik de vuilniswagen hoorde, en vroeg of ik misschien mijn volle zak er zo in mocht mikken, en uitgelegd waarom, en dat mocht! O+
pi_91507028
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:

Ik vind dat jij een supercoole naam hebt :).
Awww O+

En 't solliciteren komt zeker en vast* goed! Jij Nederlandse taalkunstenaar jij <3

* dat zei mijn vroegere Belgische collegaatje zo altijd. Inclusief accent klinkt het geweldig :D
pi_91507060
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, ik heb nog geen nieuwe vuilnisbak, dus ik ging net naar buiten hoppen toen ik de vuilniswagen hoorde, en vroeg of ik misschien mijn volle zak er zo in mocht mikken, en uitgelegd waarom, en dat mocht! O+
Hurrah voor de lieve vuilniswagenmeneren \o/

(al kunnen het natuurlijk ook mevrouwen zijn...)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:41:09 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91507236
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hurrah voor de lieve vuilniswagenmeneren \o/

(al kunnen het natuurlijk ook mevrouwen zijn...)
In dit geval waren het drie meneren :Y _O_
pi_91507262
Ik heb nog nooit een vuilniswagenmevrouw gezien :@
Vrouwenquotum invoeren lijkt me dus een goed plan! :P
pi_91507839
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit een vuilniswagenmevrouw gezien :@
Vrouwenquotum invoeren lijkt me dus een goed plan! :P
Ik ook nog nooit, maar er zullen er vast wel zijn! Toch?

Volgens mij zou ik dat als kerel zijnde best sexy vinden. Mits het een prettig uitziend vrouwelijk exemplaar is, uiteraard. Maar dan in vuilnismannen uniform. Lekker vies worden, yeah baby :D
pi_91507963
Nou, echt sexy inderdaad :')
pi_91508155
:')

Swietje gaat tot 14u relaxen. Zo. Schijt. Geen mailtjes checken. Alleen doen waar ik zin in heb. :6 Daarna ga ik weer lekker studeren. Maar nu ff niet. O+
pi_91508230
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef V1z0R het volgende:
Nou, echt sexy inderdaad :')
[ afbeelding ]
Jamaar. Ik stel me een woest aantrekkelijke vrouw voor met een sexy overall. Niet... dit :'(
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:17:33 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91508758
Ik wilde ook al een niet-sexy vuilnisvrouw posten maar V1z0R is me voor geweest zie ik :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:20:52 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91508885
Ach, de mannelijke variant is ook veelal niet woest aantrekkelijk, maar iig wel aardig voor een damsel in distress! 8-)
pi_91508964
Iedereen boort mijn vuilnismensen de grond in. Dag vuilnismannen/vrouwen fantasie, je gaat nooit meer hetzelfde voor me zijn. ;(
pi_91509507
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jamaar. Ik stel me een woest aantrekkelijke vrouw voor met een sexy overall. Niet... dit :'(
Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afval :') ). Ik zie het ook wel hoor :P.
pi_91509735
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afval :') ). Ik zie het ook wel hoor :P.
Precies! Sexy veeg op haar gezicht. Haar lijf een beetje bezweet, maar dan sexy. Haar door de war, en bij voorkeur beweegt ze in slow motion.

Jij begrijpt me <3
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:44:46 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91509754
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Niet meer actief op Fok!
pi_91509809
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Mmmmm, ziekelijke fantasieën <3
pi_91510019
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar is XM met haar google skills? :D

Durf te wedden dat zij binnen no time een übersexy vuilsnisvrouw op haar scherm tovert :9~
pi_91510231

Ook vuilnis buiten zetten kan heel sexy zijn.
pi_91510274
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ik :D
pi_91510324
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ik :D
_O- Kleurt het jouwe ook zo mooi bij je vuilnisbak?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:59:26 #193
331 Merel
Be here now.
pi_91510380
Wat posten jullie weinig vandaag!

Maar ik durf dus echt niks tegen de collega te laten merken hè :@ Het is wel werk, dus als het misgaat moet ik 'm nog wel elke dag onder ogen komen en straks weet iedereen het en dat wil ik echt niet.
pi_91510480
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

_O- Kleurt het jouwe ook zo mooi bij je vuilnisbak?
Vanzelfsprekend. Alleen 'kleurt' het topje iets minder bij mijn blubbertjes. Iets minder he. Verder lijkt dat plaatje uiteraard sprekend.
pi_91510538
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Merel het volgende:
Wat posten jullie weinig vandaag!

Maar ik durf dus echt niks tegen de collega te laten merken hè :@ Het is wel werk, dus als het misgaat moet ik 'm nog wel elke dag onder ogen komen en straks weet iedereen het en dat wil ik echt niet.
Ik ben druk bezig met het maken van een tentamen. Af en toe mag ik even pauze van mezelf :p

En ik zou het wel laten merken. Gewoon flirten en kijken hoe hij reageert? :)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:08:36 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91510716
quote:
[ afbeelding ]

Die had ik al gezien, alleen vind ik daar helemaal níks sexy aan :'). Trailer trash!
Niet meer actief op Fok!
pi_91510718
:W
Bijgelezen en Merel haar huis bewonderd, mooi hoor! Nu wil ik weer een andere inrichting ;)

Lijstje:
S: evy les 7
O/L: 1 cracker met kaas, boterham ei, boterham pindakaas, verse jus
T: ?
D: hartige taart met broccoli en alle andere restje groente die ik kan vinden
T: bakje yoghurt
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:12:12 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91510837
pi_91510861
quote:
[ afbeelding ]

Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...
pi_91511219
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...

Ik zit nu naar beneden te kijken en me voor te stellen hoe dat zou zijn :+
pi_91511341
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
hihihihi <3

*;
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:28:03 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91511412
*;

Dat alleen maar tiet zien _O- Da's denk ik best lastig met je veters strikken! :o
pi_91511413
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Merel het volgende:

Hmmm, ik zou het flirten op de werkvloer achterwege laten dan.

Maar je hebt nu twee keer bij hem geslapen, dus wat let je om hem uit te nodigen voor een drankje in jouw stad of een etentje bij jou thuis? Dan kun je het in de privacy van je eigen huis eens laten merken :) Ik denk niet dat hij dat gaat afwijzen hoor!
pi_91511460
mogguh :@
pi_91511511
Eh... middag YumSum :P Welkom nog trouwens
pi_91511583
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Swietje het volgende:
Eh... middag YumSum :P Welkom nog trouwens
Mijn ritme is een beetje verkeerd. Mijn lichaam vindt dat het nu morgen is. :P

Dank u. :) en de rest dat mijn nog verwelkomde.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:33:02 #207
331 Merel
Be here now.
pi_91511608
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef anna82 het volgende:

dus wat let je om hem uit te nodigen voor een drankje in jouw stad of een etentje bij jou thuis?
Alleen dat al vind ik eng :@ Straks zegt ie nee! Ik ben echt een bangerik op dit gebied :D
pi_91511793
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Alleen dat al vind ik eng :@ Straks zegt ie nee! Ik ben echt een bangerik op dit gebied :D
Waarschijnlijk weet de rest het toch allang...
pi_91511947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die had ik al gezien, alleen vind ik daar helemaal níks sexy aan :'). Trailer trash!
Ze heeft een kort rokje, enorme tieten en haar pakje kleurt bij de vuilnisbak. Wat wil je nog meer!

Wbt alleen maar tiet zien: die kan ze toch aan de kant duwen als het nodig is? :P Denk dat ze haar veters nog wel kan strikken zó groot zijn ze nu ook weer niet. Het is geen 41 weken zwangere buik ofzo.
pi_91512026
Ik vind Anna's idee wel goed eigenlijk...

Traci Bingham :r

Yasmin & Miss Montreal O+
pi_91512031
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze heeft een kort rokje, enorme tieten en haar pakje kleurt bij de vuilnisbak. Wat wil je nog meer!

Wbt alleen maar tiet zien: die kan ze toch aan de kant duwen als het nodig is? :P Denk dat ze haar veters nog wel kan strikken zó groot zijn ze nu ook weer niet. Het is geen 41 weken zwangere buik ofzo.
Bh uit voor het veterstrikken :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef V1z0R het volgende:
Traci Bingham :r
En we hebben een winnaar voor tietherkenning ^O^
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:44:14 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91512102
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen mooie buik? :r.
Niet meer actief op Fok!
pi_91512179
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

En we hebben een winnaar voor tietherkenning ^O^
BayWatch toch nog ergens goed voor geweest! *O*
pi_91512454
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Merel het volgende:

[..]

Haha, ja, het is niet gezegd dat dat niet eng is :). Waarom zou hij nee zeggen? Het was toch gezellig de afgelopen keren? Bovendien nodig je hem niet uit voor zijn huwelijksnacht, maar gewoon voor een gezellig avondje.

En als het wel nee is, weet je dat ook weer...
pi_91512510
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet :'). Ik zeg dat haar tieten niet zo in de weg zitten als een dikke zwangere buik. Die kan je niet aan de kant duwen en dan zien vrouwen hun tenen echt niet meer.
pi_91512790
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik zou hem wel willen hoor. :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:59:38 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91512850
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet :'). Ik zeg dat haar tieten niet zo in de weg zitten als een dikke zwangere buik. Die kan je niet aan de kant duwen en dan zien vrouwen hun tenen echt niet meer.
Ja maar ik zeg dus dat die lelijke buik haar sexiness aardig in de weg zit :P.

En Merel: hop hop, gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. Op deze manier schiet je iig niks op :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:00:31 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91512895
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, ik zou hem wel willen hoor. :P
Volgens mij houdt ze hem heel erg in en ze lijkt een hele grote navel te hebben, zo eentje waarmee je kunt midgetgolfen :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 18 januari 2011 @ 14:04:28 #219
70532 loveli
N
pi_91513106
compu gesloopt. Komende 2 dagen alleen i'net op mobiel.

Zieke mannen... :')

niet de mijne hoor.
crap in = crap out
pi_91513179
Als ik mijn buik inhou ziet hij er nog niet zo dun uit. ;( *gaat Wii fitten*

Merel: het is inderdaad vreselijk eng met een collega, maar je kunt toch gewoon voorstellen om gezellig iets te gaan drinken? Dan hoef je niet meteen te zeggen dat je eigenlijk wel meer wilt.
pi_91513249
mijn favoriete broek is nu te groot :'(

EN IK ZIT MET DE GRIEP GVD !
Werewolf
pi_91513424
Lijstje:

O: 250 ml smoothie, allbran met yoghurt
L: lapje kalfsvlees, 2 opscheplepels gemengde groente, 2 opscheplepels aardappelgratin
T: appel en 150 ml yoghurt denk ik
B: 40 minuten fietsen
D: afhankelijk van of we naar de film gaan of niet :P

Hoi sararaats :W
pi_91514140
Ja hoor, dacht ik even superhuisvrouw te gaan spelen door de gordijnen in te korten (met snelzoomband, jaja :s) ), zijn ze, ondanks gebruik van de centimeter, toch niet even lang geworden :')
Ik noem het maar een speels effect (dat was het sowieso, want het zijn niet twee dezelfde).
pi_91514284
Hmm jammer Puff.. wel een goede oplossing zo :P
pi_91514589
Ik heb nog anderhalf uur om een introductie te schrijven. Iets wat ik in een halfuurtje kan als ik de opbouw weet. Ik weet precies wat erin moet komen te staan (de lijn in het artikel, waarom er gekozen is voor deze aanpak en de onderzoeksvraag) en dat het ongeveer een A4 moet zijn. En nu weet ik niet hoe ik moet beginnen :'). Crap.

Dan maar een lijstje:

O: Cornflakes met zoetstof en halfvolle melk
L: Dikke plak gehaktbrood (denk wel 200-300 gram)
T: 3 Geperste sinaassappels met 5 lange vingers
D: Bij ouders, geen idee
S: 2 Uur taekwondo
T: Ik wil die chocolate-caramel bars gaan bakken :@
pi_91514925
Ik vind het al dapper dat je het hebt geprobeerd, Puff. :P

Huh? Ik zou zweren dat ik net al een reactie had getypt. :? Nou ja, die zal ik dan wel per ongeluk weggeklikt hebben. :')

Anyway, lijstje:
O: afbakpistoletje met ham, kaas, tomaat, koffie met melk
T: niks want laat op
L: pistoletje met gehakt
T: kiwi
D: geen idee nog, we eten bij vrienden
T: waarschijnlijk wel een toetje

Straks voor het eerst in bijna een jaar weer bloed geven, ben benieuwd hoe mijn Hb nu is.
pi_91515632
Ik mis de groentes dames! }:| :P
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:56:52 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91515697
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
L: boterham met gekookt ei, boterham met kaas, glas melk
T: twee sinaasappels
D: bami met een groentenpakket :9
T: appel

Verder veel thee :s).
Niet meer actief op Fok!
pi_91516007
geen foto's want ik heb geen lange spiegel. En een 2 delige foto is gaar :P

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutprut
T: 100 gram kip
L: 100 kipfilet
T: bekertje hüttenkäse light
D: witlof met ham en kaas, toetje chocomascarpone met zoetstof
S: fitness
T: 25 gram amandelen, 1/2 bak kwark
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:05:10 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91516144
Oooo wat erg! Ik kwam net deze zin tegen in een masterscriptie:

"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."

Ik schrok echt :')
Niet meer actief op Fok!
pi_91516439
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:

"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."

;(
pi_91516492
lijstje

S: uur allerlei fitness dingen met kinect
O: roerei van 2 eieren
T: 300 gram kwark
L: salade van rauwkost + 125 gram gerookte kip. Dressing van olijfolie + balsamico enz..
T: la vache kaasje
T: halve paprika
D: tomaat + rode ui salade en restje bloemkool van gisteren en merquez worstjes
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:13:26 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91516587
O: Hardlopen
T: Twee volkoren boterhammen hagelslag en kop koffie.
L: Twee volkoren boterhammen hagelslag en beker melk.
T: Gekookt ei of zo.
D: Yum Yum noedels en broodje.
Desert: Fitness.

Vandaag een slecht lijstje, geen zin om naar de winkel te gaan nu, en vanavond fitnessen wat een beetje kut uitkomt met avondeten.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:16:23 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91516729
Hardlopen is geen O, maar een S, Boem o|O .
Niet meer actief op Fok!
pi_91516888
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis de groentes dames! }:| :P
Hee, ik had een halve tomaat bij mijn ontbijt! *)
Nee maar bij ons avondeten zal wel genoeg groente zitten. :)

Vik: huu, wat een verschrikking! :X
pi_91517095
ik had 2 grote lepels groente bij de lunch en vanavond ook soep ofzo met groente! :6
pi_91518013
Lijstje:

O: 400gr kwark met sinaasappel
S: 30min. push-ups, pull-ups, leg-raises en rug-oefeningen
O: boterham met peer en kipfilet
T: stukje zalm en cashews
L: 2 boterhammen met peer en kipfilet, stukje zalm, glas melk
T: Veldsla met tomaat, ei, rode ui, feta, paprika, druiven, pijnboompitten, olijfolie en azijn. (150gr) en nog een stukje zalm :9~
S: kracht en cardio (duratie nog te bepalen)
D: Worteltjes en doperwtjes in groentesaus met haaskarbonade
T: garnaal/pepertjes salade met een paar glazen ananassap O+

Perr, was vooral gericht @ Chico en mini :6

Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:51:57 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91518579
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:

Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
Dat gebeurt je bij mij niet, dus als je eens in de buurt bent :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_91518595
Kerels die geen groente lusten :')

Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*

Bedenk me nu trouwens dat ik nog een pakje forel heb liggen :9
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:52:37 #240
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91518618
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:

Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*
En die sla 'konijnenvoer' noemen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91518625
@vizor: er zit courgette en ui in mn gehaktbrood en mn moeder kookt altijd wel met groentes. Ik weiger om bij het ontbijt op een stronk broccoli te gaan kauwen :+. En ik heb zelfs fruit! Dat doe ik anders nooit.
pi_91518687
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En die sla 'konijnenvoer' noemen :').
Hehehe. M'n pa ook gister, had wokgerecht gemaakt met veel groente, saus en cashewnoten. Komt ie aanzetten met lange tanden "hu, die vegetarische wortelschotel van je is toch lekkerder dan gedacht".

Ach ja, het zal mij een worst wortel wezen :+
pi_91518688
quote:
_O-
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:55:00 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91518743
quote:

Bedenk me nu trouwens dat ik nog een pakje forel heb liggen :9

Herkenbaar :')

Mijn manspersoon annex wederhelft eet gelukkig wel groenten :Y)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:55:51 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91518791
quote:

Hahahaha :D :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:56:15 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91518818
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Herkenbaar :')

Mijn manspersoon annex wederhelft eet gelukkig wel groenten :Y)
Sleept jouw vent jou ook de grot in? :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_91518929
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:00:39 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_91519062
quote:
_O-

Ik kom op een leuk moment weer eens binnenvallen zie ik :D :W
Hoe is het hier?
pi_91519078
quote:

;( ;( ;(

Ik zou -als ik een docent was- de scriptie onbeoordeeld terugsturen met de mededeling dat ie pas wordt nagekeken als alle spelfouten eruit zijn.
pi_91519094
Mijn lijstje:

O: boterham met stukje rookworst, halfvolle melk
T: activia (125ml)
L: Unox kippensoep
T: mandarijn, twee evergreen crunchy koeken
D: wit bolletje rosbief, wit bolletje omelet, halve komkommer (ga tijdens etenstijd op weg naar musical dus geen tijd om fatsoenlijker te eten)
T: misschien klein borrelhapje @ musical
T: verse sinaasappelsap
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:01:35 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91519104
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

;( ;( ;(

Ik zou -als ik een docent was- de scriptie onbeoordeeld terugsturen met de mededeling dat ie pas wordt nagekeken als alle spelfouten eruit zijn.
Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodig :N.
Niet meer actief op Fok!
pi_91519155
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:

O: 400gr kwark met sinaasappel
S: 30min. push-ups, pull-ups, leg-raises en rug-oefeningen
O: boterham met peer en kipfilet
T: stukje zalm en cashews
L: 2 boterhammen met peer en kipfilet, stukje zalm, glas melk
T: Veldsla met tomaat, ei, rode ui, feta, paprika, druiven, pijnboompitten, olijfolie en azijn. (150gr) en nog een stukje zalm :9~
S: kracht en cardio (duratie nog te bepalen)
D: Worteltjes en doperwtjes in groentesaus met haaskarbonade
T: garnaal/pepertjes salade met een paar glazen ananassap O+

Perr, was vooral gericht @ Chico en mini :6

Met dit groepje eten we meestal wel gezond, maar de kerels zijn dan ook in de minderheid. :P

Hoewel mijn meneer ook best groente eet hoor. :) Als hij kookt is het niet altijd even gezond, maar dat is meer uit luiheid, dus kook ik zelf maar.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:05:24 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91519293
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sleept jouw vent jou ook de grot in? :9.
Je moest es weten! B-)
pi_91519414
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodig :N.
Ik weet, dat als ik dit zou inleveren, het niet nagekeken zou worden.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:11:17 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91519631
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:12:06 #256
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91519667
quote:
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:12:50 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91519695
quote:
Serieuze vraag? :o.

Duidelijk niet leuk, imho.
Niet meer actief op Fok!
pi_91519755
Lelijk. :@
pi_91519762
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:12 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee.
pi_91519779
kwintet!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:16:15 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91519861
Ik probeerde ze me voor te stellen onder een jeans ofzo, maar hmmm, nee niet echt he?
pi_91519970
Als ze helemaal zwart waren wel leuk, nu hmmm...

Hoe is het verder XMmetje? Nog ontwikkelingen?
pi_91519987
quote:

afnemen die Bachelor zou ik zeggen :')!
Ja doei.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:19:13 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91520014
Ben weer aan het werk. Het gaat wel op zich. Merk alleen wel dat dingen me snel duizelen. Moet erg m'n best doen overzicht te behouden en dingen te overzien.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:21:32 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91520160
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeerde ze me voor te stellen onder een jeans ofzo, maar hmmm, nee niet echt he?
Ik vind het niet zo nee!
pi_91521064
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben weer aan het werk. Het gaat wel op zich. Merk alleen wel dat dingen me snel duizelen. Moet erg m'n best doen overzicht te behouden en dingen te overzien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91521203
quote:
:Y
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:45:44 #268
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_91521412
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is geen O, maar een S, Boem o|O .
Jawel. Ik heb hardgelopen als ontbijt.
pi_91521687
:W thuis :)

Lijstje tot nu toe;

- O: boterham kaas
- T: boterham filet
- L: litchees en had ook nog een rabarbercompote maar die rook vreemd dus een bak litchees dat was het -O-
- T: Volkoren beschuit met aardbeien jam :9
- D: hamlapjes met champi's en nog wat meer groente en rijst plus stroganoff sausje :9~
- T: waterijsje en misschien nog iets van fruit of fruitsapje
pi_91521811
quote:
Leuk :Y maar kun je daarop lopen?
pi_91521952
Oh en Merel's huis is echt leuk! En echt zo een grote mensen huis :Y
pi_91522144
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en Merel's huis is echt leuk! En echt zo een grote mensen huis :Y
Ja hé en allemaal van die mooie details erin ook :Y
pi_91523347
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O-

Ik kom op een leuk moment weer eens binnenvallen zie ik :D :W
Hoe is het hier?
:W hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?

En :o :
SPOILER
pi_91523479
Wat goed Anna! Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:29:23 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91523686
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:

[..]

:W hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?

SPOILER
* Viking84 kijkt even naar LB's postgeschiedenis om te kijken wat dat 'andere topic' dan is :o.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:29:47 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91523715
Oh en natuurlijk gefeliciteerd, Anna! :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91523777
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:

SPOILER
Wat fijn *O*
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:34:05 #278
331 Merel
Be here now.
pi_91523939
Anna wat tof!

En ik vind het lief dat jullie zo enthousiast zijn over m'n huis O+
pi_91524036
Gefeliciteerd Anna *O*
pi_91524093
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 kijkt even naar LB's postgeschiedenis om te kijken wat dat 'andere topic' dan is :o.
Aagje! ;)

Bedankt allemaal O+ ! Ik denk dat ik het nu moet gaan vieren, dus ik neem maar een glaasje wijn bij het avondeten, haha.
pi_91524139
quote:
gatverdamme, niet leuk!
Ja doei.
pi_91524158
En gefeliciteerd Anna! *O* :*
Ja doei.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:40:05 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91524216
Buh, in de nieuwe mobiele layout kan ik blijkbaar geen spoilers lezen. Er gebeurt niks als ik er op klik -O-.
pi_91524373
ik heb helemaal geen nieuwe mobiele layout :') ik heb gewoon de oude?
Ja doei.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:45:57 #285
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91524437
Leuk Anna! gefeliciteerd *O*
pi_91524443
Oh om even door te gaan met *O*
Vandaag een enorm goede beoordeling gehad O+ zo blij mee!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:46:16 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91524450
Bofkont ;(
pi_91524561
Anna, dat moet niet in een spoiler joh! Geweldig nieuws, goed gedaan! *O*.
pi_91524572
naar huis O+ eindelijk O+
Ja doei.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:49:38 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91524574
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Goed zo! ^O^.

En ik heb volgende week een analytische test ihkv mijn plan b. En als ik die test haal, dan heb ik daarna een gesprek. En ik hoef geen jompels hoor, want ik moet nog maar zien dat ik die test haal :'). Maar het lijkt me sowieso wel een strak plan om mijn analytische vaardigheden nog wat verder te testen en te ontwikkelen, dus ik ga wel even goed oefenen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_91524815
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Wat goed! Fijn om waardering te krijgen *O*

Viking, geen jompels dan, maar wel veel succes voor de test! Ben nu wel benieuwd naar dat plan B!

Ik word helemaal blij van alle felicitaties! O+
pi_91524823
En Merel, hup, uitnodigen om te komen eten, die collega.
pi_91524893
Ik kan de spoiler ook niet lezen, maar ik begrijp de strekking :P . Gefeliciteerd Anna!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91525029
Oh ik heb volgende week mijn jaargesprek en dan hoor ik of mijn contract verlengd wordt. Vraagt mijn leidinggevende vandaag of ik aan een nieuw project wil deelnemen. Goh, zou mijn contract veilig gesteld zijn :') ? Beetje vreemde timing. Maar ga ik iig met een goed gevoel het gesprek in!

Vik alvast veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_91525061
Ik hoorde vandaag dat één van mijn vaksectiegenoten volgend schooljaar een dag in de week minder gaat werken. Mogelijkheden voor mij!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:04:11 #296
331 Merel
Be here now.
pi_91525162
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En Merel, hup, uitnodigen om te komen eten, die collega.
Nee, heb er nog eens over nagedacht en ik durf het gewoon niet. Ik krijg gewoon niet genoeg signalen dat hij mij ook wel ziet zitten en ik wil gewoon echt niet op m'n bek gaan. Dus ik doe voorlopig even niks.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:09:32 #297
229513 Blurred86
Live Positive
pi_91525335
pfoe ik heb echt HONGER vandaag.. mijn lijstje tot nu toe:

O: havermout met banaan en lijnzaad
T: cappuccino
L: dubbele vb kalkoenfilet +lightmayo
T: dubbele vb pindakaas + plak ham + minneola
T: vb ham + koffie met volle melk
T: 4 v knackebrod (2x vegapate, 1x pindakaas, 1x jam)

straks iig nog groente, verder maar even kijken hoeveel honger ik nog heb straks
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:11:06 #298
331 Merel
Be here now.
pi_91525397
Ik heb trek in patat :(
pi_91525488
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Merel het volgende:
Ja ik nu ook. :(
pi_91525492
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:11 schreef Merel het volgende:
Oeh dat is bij mij wel over na dit weekend, moet zo meteen alleen naar de super _O-
Kijken of iets nets kan scoren voor vanavond op de bank.
pi_91525513
Anna, feli!! w/ *O*
pi_91525516
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef Phaidra het volgende:
Oh ik heb volgende week mijn jaargesprek en dan hoor ik of mijn contract verlengd wordt. Vraagt mijn leidinggevende vandaag of ik aan een nieuw project wil deelnemen. Goh, zou mijn contract veilig gesteld zijn :') ? Beetje vreemde timing. Maar ga ik iig met een goed gevoel het gesprek in!

Vik alvast veel succes!
Klinkt wel goed ja :)
Hoe lang duurt het nog voor het afloopt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')