Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gaat erg goed! In eerste instantie hoorden we vorige week dat ze over ca. 2 weken naar een revalidatiecentrum zou gaan voor verder herstel, maar ze gaat nu zo goed vooruit dat ze misschien meteen naar huis kan. Voor haar wel fijn, maar wij vinden het ook wel een grote overgang. Maar binnenkort komt hier nog een gesprek over, wat haalbaar is met extra thuiszorg enzo!
Zelf merk ik nu pas goed hoe gestrest en vermoeiend de afgelopen periode geweest is, maar dat komt ook wel weer goed.
Thanks for asking darrrling.
Sluit ik me bij aan, fijn zeg! Wel goede afspraken maken, en zwart op wit zetten. Bij mijn vader kwam er toch veel meer op de schouders van m'n moeder dan we hadden bedacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:03 schreef Swietje het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat het zo goed gaat met je mams!Hopelijk kan het met thuiszorg goed geregeld worden allemaal zodat het voor jullie niet te belastend is en zodat je moeder lekker naar huis kan
Ik ben arrogant genoeg om dat te vinden en hardop te zeggen jaquote:Op maandag 17 januari 2011 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noh! Dat vind jij!(en ik geloof je ook best!)
Me tooquote:
Aaaaaaaaahwquote:
quote:
Sterkte met haar operatie.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Me too![]()
Als ik ooit een hondje krijg dan wordt het een meisje en een hanteerbaar model![]()
Geen mannenbeagle die ruziemaakt met andere hondendudes en oooooooveral naar andere hondendudepis moet snuiven en 800x zijn poot optilt op een stukje van 500 meter![]()
Mijn moeder wordt 11 feb geopereerd dus ik mag zes weken lang Beaglesleuren op maandag en donderdagochtend![]()
Haha geeft niet hoor, iedereen zo zijn eigen toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
ben ik de enige die het maar een stom hondje vindt?sorry Boem
fijn dat het beter gaat met je mama phaidra!
Oooooooo, nu mag je hier niet meer posten!quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Nee hoor, ik ook. Ik hou niet zo van die kleine opdonders..quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Fijn dat het goed gaat met de moeders!
Hier is het nog steeds kut, maar ik heb gelukkig wel een lief mailtje van een studiegenote ontvangen. Scheelt toch iets.
Nope, a.s. vrijdag is het inloopspreekuur van de studieadviseur.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je al iemand kunnen bereiken@uni?
Vind je álle kleine hondjes stom?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:59 schreef Blurred86 het volgende:
Hoewel ik eigenlijk vind dat een hond groter moet zijn dan mijn katten om aan het criterium 'hond' te kunnen voldoen, zijn er uitzonderingenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je álle kleine hondjes stom?
*be careful now..........
Tofquote:Op maandag 17 januari 2011 17:33 schreef boem-dikkie het volgende:
De woonboot gaat goed! Alles een beetje op z'n plek. In plaats van Huisje, boompje, beesje hebben wij nu Bootje, Bonsai, (dwerg)keesje.
Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Vind hem ubercute![]()
Hoe doe je het als jullie weg zijn Boem? Dat is de reden dat wij het lastig vinden een pup te kopen
Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof.
Ik vind kleine hondjes ongelooflijk schattig. Maar als ik zelf een hond zou nemen, zou het eerder een st bernard hond zijn ofzo. Zo'n enorm doch lief beest.
Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordjequote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef Syrena het volgende:
Ja verdomme, ik heb geen werk meerOf meer, ik heb wel werk, maar ik moet eerst dingen vragen eer ik er mee verder kan. Hmgrpf.
En de eerstvolgende student die een pen wil lenen douw ik een gum in z'n neus. Ze weten dat we geen kantoorartikelen uitlenen en toch vandaag al tig keer de vraag gehad: mag ik een pen/fineliner/slijper/markeerstift NEEEEEEHEEEEEEE! "Jamaar..." NEE!
Studentenpuppytraining
Oh en eentje zonder al teveel onderhoud. Wil er best lange stukken mee gaan wandelen, maar ik moet geen beest dat langer voor de spiegel staat dan ik (en dat is al snel als ik zijn haar moet gaan kammen).quote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je een Newfoundlander nemen. Húúúge maar heel lief.
Wel veel onderhoudswerk (lang haar...)
[ afbeelding ]
Dat is niet gastvrijquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hang een bordje op de desk met "NEE!" en als ze zoiets vragen, wijs je naar het bordje.
ik houd wijselijk mijn mond!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Vind je álle kleine hondjes stom?
*be careful now..........
Typ je toch in dat je een BMI van 21 hebt?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI![]()
Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaanDeze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan
Dan zou ik eerst de Zembla uitzending van laatst eens kijkenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil zelf een Engelse Bulldog als daar de tijd ooit rijp voor is. Deze hond is eigenlijk van mijn vriendin maar aangezien we toch samen wonen toch een beetje van 'ons'.
Er zit wat in, voor volwassenen wordt BMI van 20 als ondergrens gezien. Maar wil je echt gewicht kwijt, of wil je strakker in je lijf zitten? In dat laatste geval moet je je niet concentreren op gewicht, maar flink gaan sporten en spieren kweken. En genoeg eten. Maar dat moet iedereen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:15 schreef juxtaposition het volgende:
Had ik zo'n reclame gezien van MySpecialK, dus ik ging me aanmelden op die website. Wil die website niet helpen afvallen als je BMI onder de 20 is! Beetje flauw, je kan toch nog wel een páár kilootjes eraf willen met dat BMI![]()
Het was de afgelopen 5 weken eigenlijk elke dag wel goed gegaan met gezond eten, maar van het weekend kon ik de verleiding niet weerstaan met slagroomtruffels en bonbons... en toen ook nog pizza als avondeten!
Opzich is zo'n dagje ééns per 5 weken niet erg, maar ik vind het wel erg zonde van m'n 'werk'. Ik woog vandaag hetzelfde als precies een week geleden, beetje jammer. Maar ik ga er weer tegenaanDeze week ga ik me ook inschrijven voor de sportschool, hopelijk kan ik nog iemand strikken om mee te gaan
Oja dat scheelt wel ja (was even de al op leeftijd zijnde dame hier uitlatenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nou, we hebben er een beetje mee gewacht tot er een periode is dat er sowieso niet al te lang niemand thuis is. Mijn vriendin werkt op woensdag, donderdag, vrijdag en zondag. En ik ben op college, sporten en soms werken meestal wel thuis 's ochtends. Dan komt zij 's middags meestal thuis. En als het echt niet anders kan eerst een tijdje in de bench en daarna gewoon los.
Heb ik al gezien inderdaad. Zielige honden en vervelend dat een hoop dierenartsen zulke honden niet willen helpen. Helaas heb je dat als honden té ver zijn doorgefokt. Kan ook eigenlijk niet. Maar ze schijnen ontzettend gezellig te zijn en ik vind ze er mooi (quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst de Zembla uitzending van laatst eens kijken![]()
http://player.omroep.nl/?aflID=11822137
Dat vind ik echt van die ongelooflijk kutkeffertjesquote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik houd wijselijk mijn mond!![]()
oh nee wacht, ik vind jack russels eigenlijk wel leuk, en sommige teckels ook!
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Huh wat? Niet goed opgevoed dusquote:Op maandag 17 januari 2011 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vind ik echt van die ongelooflijk kutkeffertjes. Dat kleine grut met een veel te grote bek, dat op je af komt rennen en doet alsof het in je knie gaat bijten (hoger komen ze niet) vind ik echt heel erg vervelend
.
Misschien hebben ze er over tien jaar wel een oplossing voor, zou wel fijn zijn, ook voor de beestjesquote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb ik al gezien inderdaad. Zielige honden en vervelend dat een hoop dierenartsen zulke honden niet willen helpen. Helaas heb je dat als honden té ver zijn doorgefokt. Kan ook eigenlijk niet. Maar ze schijnen ontzettend gezellig te zijn en ik vind ze er mooi () uit zien. Moet ik de kwaaltjes en alles wat daarbij komt kijken maar voor lief nemen. Maar goed, waarschijnlijk heb ik toch pas geld en ruimte voor zo'n beest over 10 jaar en wellicht heb ik dan wel een hele andere mening.
Ik mag hopen dat ze het niet geleerd hebben van de baasjes jaquote:
Jup, zou mooi zijn maar ik denk het niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er over tien jaar wel een oplossing voor, zou wel fijn zijn, ook voor de beestjes
En ik vond jou zo aardig....quote:Op maandag 17 januari 2011 18:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Traumaquote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik vond jou zo aardig....![]()
Jack Russels zijn rothonden
Die is echt goed hequote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef Merel het volgende:
Zo, hèhè, bijgelezen.
En ik zit me rot te lachen om die website met die autocorrect-dingen
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
Check eens hoe ik mijn neefje al gehersenspoeld heb!.
Neefje zegt (7:32 PM):
ik ga er later echt wonen
in het westen wonen de 'normale' mensen vind ik
Jij neemt ze misschien wel voor lief, maar het blijft toch hartstikke zielig voor het beestje zelf?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb ik al gezien inderdaad. Zielige honden en vervelend dat een hoop dierenartsen zulke honden niet willen helpen. Helaas heb je dat als honden té ver zijn doorgefokt. Kan ook eigenlijk niet. Maar ze schijnen ontzettend gezellig te zijn en ik vind ze er mooi () uit zien. Moet ik de kwaaltjes en alles wat daarbij komt kijken maar voor lief nemen. Maar goed, waarschijnlijk heb ik toch pas geld en ruimte voor zo'n beest over 10 jaar en wellicht heb ik dan wel een hele andere mening.
Ik heb helemaal níks gezegdquote:Op maandag 17 januari 2011 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe lang woon je ook al weer in Den Haag?
Zeg hond, waar ga je met Phaidra naar toe?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil, als ik ooit zou besluiten een hond te nemen, een Deense dog. Ook groot maar staat bekend als zachtaardig ras. Zie http://www.catchat.nl/2007/11/08/de-grootste-en-de-kleinste/
Ohquote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal níks gezegd. Alleen dat we hier alles hebben en dat de winkels ook open zijn op zondag. En toen zei hij dat
.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik vond jou zo aardig....![]()
Jack Russels zijn rothonden
Ja precies, dat lijkt me ook zo tofquote:Op maandag 17 januari 2011 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeg hond, waar ga je met Phaidra naar toe?
Mits een goedluisterend exemplaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja precies, dat lijkt me ook zo tof.
Bahquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Drilpudding. Of op z'n duits: Götterspeise.
LOL, how cutequote:
heb je al contact gehad met de docent?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Fijn dat het goed gaat met de moeders!
Hier is het nog steeds kut, maar ik heb gelukkig wel een lief mailtje van een studiegenote ontvangen. Scheelt toch iets.
Ahww, dat is echt sneu. Issie weer ok?quote:
Ik ga alquote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
Jaquote:
Thanks voor het commentaarquote:Op maandag 17 januari 2011 21:19 schreef Phaidra het volgende:
Jagar, overdag misschien wat weinig (maar ik weet niet hoe groot het restje was), maar volgens mij maakt je D dat wel goed. Erg lekker en afwisselend lijstje!
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je al contact gehad met de docent?
Jawelquote:Op maandag 17 januari 2011 21:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ahww, dat is echt sneu. Issie weer ok?
En uiteraard zou ik met m op cursus gaan, een beest dat meer weegt dan ik moet wel kunnen luisteren. Maar dit is geheel hypotetisch voorlopig, ik ben heul niet genoeg thuis om een hond op te voeden
Ja haha, voorspelbaar of niet?quote:
Best welquote:
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feedenquote:Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawelwas een flink gat maar er is niets meer van te zien
en ze is weer het oude brutaaltje
Lijstje![]()
tentamendag vandaag..
O: appelmoes en stukje speculaas
L: 1 boterham hazelnootpasta
D: rösti's met tomatensoep en soepstengel
T: waterijslollie
Morgen beter hoop ik..
We zitten op een vet goede plek, dus misschien komen we wel op tvquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best wel. Ik kan er ook zonder problemen een mental image van maken
.
Oh, wat leuk om te horen!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keerEr kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga
![]()
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef![]()
![]()
Leuk, die complimentjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
twee heerlijke knal uurtjes spinning geven. Nog maar twee keerEr kwamen meerdere mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga
![]()
en 1 iemand kwam zo oprecht zeggen dat ze het heel jammer vond en dat ik altijd zo heerlijk lesgeef![]()
![]()
Halve finale waar Nederland in zitquote:Op maandag 17 januari 2011 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk, die complimentjes!.
@GB: ik ga kijken!.
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, anders kom ik wel even langs om je te force feeden
Das leukquote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Halve finale waar Nederland in zitDat je niet per ongeluk die andere halve finale gaat kijken
Wat fijn zo'n (bijna) afsluiting!quote:Op maandag 17 januari 2011 21:55 schreef _Calimero_ het volgende:
*komt binnenvallen*
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Perruche het volgende:
Razz, wat is een waldkornbeschuit? Mooi lijstje wel.
Ik ga een grog maken voor vriendje.
Erg lekker inderdaad, neem ze ook wel eens bij de bakkerquote:Op maandag 17 januari 2011 22:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Beschuiten met enorm veel pitjes en zaadjes, vullen als een malle en lekker. Alleen duur
m'n moeder neemt ze mee van de Sligro per vijf zakken, en dan mag ik er altijd een paar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik denk dat alle groepsles-achtige sporten wel goed zijn voor je spieren en die kan je veelal doen zo vaak je wilt/kunt!quote:Op maandag 17 januari 2011 22:54 schreef Perruche het volgende:
Razz ik vind het helemaal niet zo veel. Misschien een beetje veel brooddingen.
Weet iemand nog een leuke sport, goed voor je spieren, niet in teamverband, die ik 1x per week kan doen? (rustig beginnen) en nee, niet hardlopen. Dat ga ik evt. wel weer doen.
Ik dacht misschien pilates...?
Ik twijfel nog! Lijkt me superleuk, maar ben bang dat het toch tegenvalt, en is lastig met slaapplaats enzo...quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wil er hier iemand naar de halve finale van het ESF? Ik twijfel of ik zal gaan..
Werkt (nog) niet! Trucje is om even te quoten ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:59 schreef Syrena het volgende:
Halp, ik krijg spoilers niet open op de mobiele layoutgewoon op duwen toch?
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?quote:De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:15 schreef YumSum het volgende:
Uit de OP:
[..]
Ik ben toevallig een paar kilo's overgewicht, maar wil wel een goed gewicht behouden en gezond leven (ik probeer af te vallen door gezond en normaal te eten + beweging). Mag ik toch mee posten?
Tof en ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Merel het volgende:
Ik spreek even voor de rest: tuurlijk! Lust je broccoli?
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat staat er zo omdat er nog een andere topicreeks is, de Dieetclub, voor mensen die meer dan een paar kilo's kwijt willen (BMI van 27 of hoger). Maar op zich mag iedereen gewoon posten waar ze willen hoor, dus je bent hier ook welkom.
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:21 schreef YumSum het volgende:
[..]
Tof en ja.
[..]
Ik wil geen dieet nemen, ik at de laatste tijd heel erg ongezond en sportte niet, dus ik kwam wat aan, nu ga ik weer op een normale manier eten.maaruh, tof
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Welkom yum!
Kan je wat vertellen over je lengte, gewicht, je eerdere eet- en sportpatroon en je plan?
Nu snap ik het.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die naam is misschien een beetje misleidend, in de Dieetclub zijn vast ook mensen die gewoon gezond eten. De topics zijn alleen ooit gesplitst omdat het voor mensen die echt veel kwijt moeten niet echt leuk was om te lezen over iemand met maat 38 die zichzelf nog te dik vindt, geloof ik.
Verder eh, wat Puff en V1z0R zeggen.
Succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:33 schreef YumSum het volgende:
[..]
Lengte 1.73 meter, 82 kilo (wat ik voor het laatst gezien heb) en de patronen moet ik nog uitzoeken.Het valt wel mee uiteindelijk, maar ik voel me veel meer op mijn gemak toen ik rond de 70 kilo woog.
[..]
Nu snap ik het.Ik zal erover nadenken, maar ik vind het hier al leuk.
Voel me al welkom namelijk.
Wat maak je het jezelf soms moeilijk johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:55 schreef Merel het volgende:
Phaidra, gaat om collega 2. Die ik toch best wel leuk vind eigenlijk. Dus het relaxte "we zien wel" is nu veranderd in zenuwachtig wachten op smsjes en hopen op hints dat hij mij ook leuk vindt. Want zelf durf ik natuurlijk niet te zeggen dat ik best weer eens wil afspreken, dus het initiatief moet van zijn kant komen en nu zit ik daar dus gefrustreerd op te wachetn
Aurum, foto van je mantelpakje!Ik heb gisteren nog eens in Sigme's maatpak-topic gekeken, want ik kan zoiets ook met korting via m'n werk regelen en ik twijfel... Hoop geld, maar wel fijn om zoiets te hebben dat helemaal voor je eigen lijf gemaakt is.
En dan zo maar eens aan het ontbijt
Wie wel?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:44 schreef Merel het volgende:
Maar ik kan er niet tegen om afgewezen te worden
Zeg, dit is een spoiler. Morgenavond ga ik pas BZV kijken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie wel?.
Of ben je bang te eindigen als Sonja?*
* Weet niet of je BZV gezien hebt.
*doet poging zonder te spieken*quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef V1z0R het volgende:
Ben zo ingeburgerd hier, mensen typen m'n nick tegenwoordig goed
Faalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*doet poging zonder te spieken*
V1Z0R
Maakt niet uit!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*doet poging zonder te spieken*
V1Z0R
Edit: sorry voor dit teleurstellende resultaat![]()
Kijk hierboven! Ik heb je naam getypt zonder te hoeven spiekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt niet uit!
Jouw naam heb ik nog altijd in gedachte als Cocotrinomium
Ik vind dat jij een supercoole naam hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk hierboven! Ik heb je naam getypt zonder te hoeven spieken![]()
En ik heb zelf nog moeite met mijn naam, lol. Komt van de achterkant van een fles haarmousse, was inspiratieloos ^^
Awwwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat jij een supercoole naam hebt.
Hurrah voor de lieve vuilniswagenmeneren \o/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, ik heb nog geen nieuwe vuilnisbak, dus ik ging net naar buiten hoppen toen ik de vuilniswagen hoorde, en vroeg of ik misschien mijn volle zak er zo in mocht mikken, en uitgelegd waarom, en dat mocht!
In dit geval waren het drie menerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hurrah voor de lieve vuilniswagenmeneren \o/
(al kunnen het natuurlijk ook mevrouwen zijn...)
Ik ook nog nooit, maar er zullen er vast wel zijn! Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit een vuilniswagenmevrouw gezien
Vrouwenquotum invoeren lijkt me dus een goed plan!
Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afvalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jamaar. Ik stel me een woest aantrekkelijke vrouw voor met een sexy overall. Niet... dit
Precies! Sexy veeg op haar gezicht. Haar lijf een beetje bezweet, maar dan sexy. Haar door de war, en bij voorkeur beweegt ze in slow motion.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afval). Ik zie het ook wel hoor
.
Mmmmm, ziekelijke fantasieën <3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Waar is XM met haar google skills?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Ook vuilnis buiten zetten kan heel sexy zijn.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ik
Vanzelfsprekend. Alleen 'kleurt' het topje iets minder bij mijn blubbertjes. Iets minder he. Verder lijkt dat plaatje uiteraard sprekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kleurt het jouwe ook zo mooi bij je vuilnisbak?
Ik ben druk bezig met het maken van een tentamen. Af en toe mag ik even pauze van mezelf :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Merel het volgende:
Wat posten jullie weinig vandaag!
Maar ik durf dus echt niks tegen de collega te laten merken hèHet is wel werk, dus als het misgaat moet ik 'm nog wel elke dag onder ogen komen en straks weet iedereen het en dat wil ik echt niet.
Die had ik al gezien, alleen vind ik daar helemaal níks sexy aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...
Hmmm, ik zou het flirten op de werkvloer achterwege laten dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Merel het volgende:
Maar ik durf dus echt niks tegen de collega te laten merken hèHet is wel werk, dus als het misgaat moet ik 'm nog wel elke dag onder ogen komen en straks weet iedereen het en dat wil ik echt niet.
Mijn ritme is een beetje verkeerd. Mijn lichaam vindt dat het nu morgen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:30 schreef Swietje het volgende:
Eh... middag YumSumWelkom nog trouwens
Alleen dat al vind ik engquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:28 schreef anna82 het volgende:
dus wat let je om hem uit te nodigen voor een drankje in jouw stad of een etentje bij jou thuis?
Waarschijnlijk weet de rest het toch allang...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Alleen dat al vind ik engStraks zegt ie nee! Ik ben echt een bangerik op dit gebied
Ze heeft een kort rokje, enorme tieten en haar pakje kleurt bij de vuilnisbak. Wat wil je nog meer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die had ik al gezien, alleen vind ik daar helemaal níks sexy aan. Trailer trash!
Bh uit voor het veterstrikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze heeft een kort rokje, enorme tieten en haar pakje kleurt bij de vuilnisbak. Wat wil je nog meer!
Wbt alleen maar tiet zien: die kan ze toch aan de kant duwen als het nodig is?Denk dat ze haar veters nog wel kan strikken zó groot zijn ze nu ook weer niet. Het is geen 41 weken zwangere buik ofzo.
En we hebben een winnaar voor tietherkenningquote:
Ze heeft toch geen mooie buik?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze heeft een kort rokje, enorme tieten en haar pakje kleurt bij de vuilnisbak. Wat wil je nog meer!
Wbt alleen maar tiet zien: die kan ze toch aan de kant duwen als het nodig is?Denk dat ze haar veters nog wel kan strikken zó groot zijn ze nu ook weer niet. Het is geen 41 weken zwangere buik ofzo.
BayWatch toch nog ergens goed voor geweest!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar voor tietherkenning![]()
Haha, ja, het is niet gezegd dat dat niet eng isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Alleen dat al vind ik engStraks zegt ie nee! Ik ben echt een bangerik op dit gebied
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Ja maar ik zeg dus dat die lelijke buik haar sexiness aardig in de weg zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat haar tieten niet zo in de weg zitten als een dikke zwangere buik. Die kan je niet aan de kant duwen en dan zien vrouwen hun tenen echt niet meer.
Volgens mij houdt ze hem heel erg in en ze lijkt een hele grote navel te hebben, zo eentje waarmee je kunt midgetgolfenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik zou hem wel willen hoor.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Oooo wat erg! Ik kwam net deze zin tegen in een masterscriptie:
"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."
Ik schrok echt
Hee, ik had een halve tomaat bij mijn ontbijt!quote:
Dat gebeurt je bij mij niet, dus als je eens in de buurt bentquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
En die sla 'konijnenvoer' noemenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Kerels die geen groente lusten
Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*
Hehehe. M'n pa ook gister, had wokgerecht gemaakt met veel groente, saus en cashewnoten. Komt ie aanzetten met lange tanden "hu, die vegetarische wortelschotel van je is toch lekkerder dan gedacht".quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En die sla 'konijnenvoer' noemen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Huuuuu ik eet alleen maar Vleesch *klopt zich op de borst* *sleept vrouw grot in*
Kerels die geen groente lusten
Bedenk me nu trouwens dat ik nog een pakje forel heb liggen
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Sleept jouw vent jou ook de grot in?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar![]()
Mijn manspersoon annex wederhelft eet gelukkig wel groenten
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
"Voor u licht mijn masterscriptie voor Communicaties aan de Universiteit van Utrecht."
Ik schrok echt
Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou -als ik een docent was- de scriptie onbeoordeeld terugsturen met de mededeling dat ie pas wordt nagekeken als alle spelfouten eruit zijn.
Met dit groepje eten we meestal wel gezond, maar de kerels zijn dan ook in de minderheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
O: 400gr kwark met sinaasappel
S: 30min. push-ups, pull-ups, leg-raises en rug-oefeningen
O: boterham met peer en kipfilet
T: stukje zalm en cashews
L: 2 boterhammen met peer en kipfilet, stukje zalm, glas melk
T: Appel
T: Veldsla met tomaat, ei, rode ui, feta, paprika, druiven, pijnboompitten, olijfolie en azijn. (150gr) en nog een stukje zalm![]()
S: kracht en cardio (duratie nog te bepalen)
D: Worteltjes en doperwtjes in groentesaus met haaskarbonade
T: garnaal/pepertjes salade met een paar glazen ananassap
Perr, was vooral gericht @ Chico en mini![]()
Mini, ik heb juist vaak het tegenovergestelde... Als ik bij anderen eet is er naar mijn mening veel te weinig groente, als er al groente bij zit. Maar dat is vaak bij ander kerels (zal daar wel aan liggen).
Je moest es weten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sleept jouw vent jou ook de grot in?.
Ik weet, dat als ik dit zou inleveren, het niet nagekeken zou worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was dan nog het voorwoord. Ik heb de rest even vluchtig doorgekeken en dat zag er wel goed uit, maar dit is zó zonde en zó onnodig.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.topvintage.nl/(...)art-wit-laarzen.html
Leuk / niet leuk?
Serieuze vraag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Nee.quote:
afnemen die Bachelor zou ik zeggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik schrok echt
Ik vind het niet zo nee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik probeerde ze me voor te stellen onder een jeans ofzo, maar hmmm, nee niet echt he?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben weer aan het werk. Het gaat wel op zich. Merk alleen wel dat dingen me snel duizelen. Moet erg m'n best doen overzicht te behouden en dingen te overzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Jawel. Ik heb hardgelopen als ontbijt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Hardlopen is geen O, maar een S, Boem.
Leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Ja hé en allemaal van die mooie details erin ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:55 schreef Perruche het volgende:
Oh en Merel's huis is echt leuk! En echt zo een grote mensen huis
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kom op een leuk moment weer eens binnenvallen zie ik![]()
Hoe is het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
hoi LB!
Hoe gaat het met jou? Of zal ik daarvoor even in het andere topic gaan lezen?
En:
* Viking84 kijkt even naar LB's postgeschiedenis om te kijken wat dat 'andere topic' dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:22 schreef anna82 het volgende:
En:
Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aagje!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 kijkt even naar LB's postgeschiedenis om te kijken wat dat 'andere topic' dan is.
gatverdamme, niet leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk / niet leuk?
Goed zo!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Oh om even door te gaan met
Vandaag een enorm goede beoordeling gehadzo blij mee!
Wat goed! Fijn om waardering te krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:46 schreef Ml-etje het volgende:
Oh om even door te gaan met
Vandaag een enorm goede beoordeling gehadzo blij mee!
Nee, heb er nog eens over nagedacht en ik durf het gewoon niet. Ik krijg gewoon niet genoeg signalen dat hij mij ook wel ziet zitten en ik wil gewoon echt niet op m'n bek gaan. Dus ik doe voorlopig even niks.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
En Merel, hup, uitnodigen om te komen eten, die collega.
Oeh dat is bij mij wel over na dit weekend, moet zo meteen alleen naar de superquote:
Klinkt wel goed jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:00 schreef Phaidra het volgende:
Oh ik heb volgende week mijn jaargesprek en dan hoor ik of mijn contract verlengd wordt. Vraagt mijn leidinggevende vandaag of ik aan een nieuw project wil deelnemen. Goh, zou mijn contract veilig gesteld zijn? Beetje vreemde timing. Maar ga ik iig met een goed gevoel het gesprek in!
Vik alvast veel succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |