Ik ook nog nooit, maar er zullen er vast wel zijn! Toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit een vuilniswagenmevrouw gezien
Vrouwenquotum invoeren lijkt me dus een goed plan!
Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afvalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jamaar. Ik stel me een woest aantrekkelijke vrouw voor met een sexy overall. Niet... dit
Precies! Sexy veeg op haar gezicht. Haar lijf een beetje bezweet, maar dan sexy. Haar door de war, en bij voorkeur beweegt ze in slow motion.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met een getailleerd veiligheidsvest! En een subtiele grijze veeg op haar wang (geheel stylisch en van het smeer van de auto ofzo, niet van het afval). Ik zie het ook wel hoor
.
Mmmmm, ziekelijke fantasieën <3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Waar is XM met haar google skills?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan niks vinden op 'sexy garbage woman', dus jullie zijn alleen met je ziekelijke fantasieën!
Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Ook vuilnis buiten zetten kan heel sexy zijn.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig! Ze heeft hetzelfde vuilnis-buitenzet-pakje als ik
Vanzelfsprekend. Alleen 'kleurt' het topje iets minder bij mijn blubbertjes. Iets minder he. Verder lijkt dat plaatje uiteraard sprekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kleurt het jouwe ook zo mooi bij je vuilnisbak?
Ik ben druk bezig met het maken van een tentamen. Af en toe mag ik even pauze van mezelf :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:59 schreef Merel het volgende:
Wat posten jullie weinig vandaag!
Maar ik durf dus echt niks tegen de collega te laten merken hèHet is wel werk, dus als het misgaat moet ik 'm nog wel elke dag onder ogen komen en straks weet iedereen het en dat wil ik echt niet.
Die had ik al gezien, alleen vind ik daar helemaal níks sexy aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:55 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat lillik. Lijkt mij echt raar om naar beneden te kijken en alleen maar tiet te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |